View Full Version : Проблем при палене и когато е студена
Сутрин когато паля колата за първи път като врътна първия път пали и неможе да си стабилизира оборотите и гасне. Врътвам втори път и вече работи нормално. Когато я карам докато загрее на ниските обороти глъхне (аз подавам газ а тя забива моцуната и след това изведнъж тръгва) и след като загрее проблема изчезва. :?: :?: :?:
За паленето- моторчето за празен ход,почистиго и пробваи дали има разлика.
За паленето- моторчето за празен ход,почистиго и пробваи дали има разлика.
Аз мисля че нямам моторче за празен ход. А ако има би ли приложил снимка за да покажеш къде се намира?
При мен беше същото.Закарах я на диагностика и ми казаха само че имам запушени дюзи,но си мисля че проблема е друг.
При мен беше същото.Закарах я на диагностика и ми казаха само че имам запушени дюзи,но си мисля че проблема е друг.
Е като достигне нормалната работна температура автомобила да не да се отпушват сами тези дюзи :?:
с газова уредба ли е автомобила?
Точно за това смятам че проблема не е от дюзите.Но пък има и друго-моята алфа е с газова уредба (евтина) и на газ не прави подобни проблеми,а газта знам че не минава през дюзите.Незнам ... трябва и при bobo да мина.
Забравих да добавя,че при мен проблема изчезва когато я покарам 50-100м. на бензин,а не чак като достигне нормална темп.
с газова уредба ли е автомобила?
Не е с газова уредба.
П.С. Някой може ли да ми покаже на снимка къде се намира това моторче на празен ход на моя двигател :?:
с газова уредба ли е автомобила?
Не е с газова уредба.
П.С. Някой може ли да ми покаже на снимка къде се намира това моторче на празен ход на моя двигател :?:
Моторчето за празния ти ход е вътре в ТПС-а на едно са от срещуположната страна на жилото което мърда дросела :wink: Апоред мен почисти дросела отвътре и колата ще се оправи :wink:
с газова уредба ли е автомобила?
Не е с газова уредба.
П.С. Някой може ли да ми покаже на снимка къде се намира това моторче на празен ход на моя двигател :?:
Моторчето за празния ти ход е вътре в ТПС-а на едно са от срещуположната страна на жилото което мърда дросела :wink: Апоред мен почисти дросела отвътре и колата ще се оправи :wink:
А можеш ли да го обясниш като за човек който идея си няма кое къде се намира.
с газова уредба ли е автомобила?
Не е с газова уредба.
П.С. Някой може ли да ми покаже на снимка къде се намира това моторче на празен ход на моя двигател :?:
Моторчето за празния ти ход е вътре в ТПС-а на едно са от срещуположната страна на жилото което мърда дросела :wink: Апоред мен почисти дросела отвътре и колата ще се оправи :wink:
А можеш ли да го обясниш като за човек който идея си няма кое къде се намира.
Ами честно казано немога по-добре от това :oops: Ако някой колега извади снимка да порисуваме малко ше стане :wink:
Мисля за това говорим http://snimka.bg/profile.php?edit_photo ... id=1367510 (http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=1367510)
Много лесно се чисти,развиваш двата му болта откачаш го пръскаш WD 40 вътре и изплакваш.
Повтаряш докато не се изчисти,също така и каналите на дроселовата клапа,както и самата клапа.
При мен се получи...............бат Бобо ми го каза това :wink:
Мисля за това говорим http://snimka.bg/profile.php?edit_photo ... id=1367510 (http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=1367510)
Много лесно се чисти,развиваш двата му болта откачаш го пръскаш WD 40 вътре и изплакваш.
Повтаряш докато не се изчисти,също така и каналите на дроселовата клапа,както и самата клапа.
При мен се получи...............бат Бобо ми го каза това :wink:
Аз такова нямам :( :(
http://www.alfa145.co.uk/photos/engine/dscf0008.jpg
Аз такова нямам :( :(
Да нямаш такова на твойта кола снимай по от близо Дросела - там където отгоре се включват два куплонга големи (тва е ЕКУ-то) :wink:
alfatras
12-10-2006, 13:52
Сори че не съм в темата на момчето но дизеловите с турбо имат ли такова моторче?
БЛАГОДАРЯ на всички!!! Надявам се да се справя.
БЛАГОДАРЯ на всички!!! Надявам се да се справя.
Кво е сега това извинявай ама нямам достатъчно време да търся такава снимка да нарисувам и да ... :cry:
БЛАГОДАРЯ на всички!!! Надявам се да се справя.
Кво е сега това извинявай ама нямам достатъчно време да търся такава снимка да нарисувам и да ... :cry:
Ами това са искрените ми благодарности. Не го неисках да прозвочи с недоволен тон. Разгледах под капака на колата и като четох това което ми писа бобо, видях двата големи куплонга и затова казвам благодаря и мисля че ще се справя. Само ако може да ми кажете какво е това WD 40 или там с каквото се чистело. Наистина съм благодарен. Аз съм нов в форума и до сега съм доволен че се отзовавате на проблемите на хората и сте любезни и запазвати добрия тон. Извинявам се че предния ми пост е прозвучал незадоволително.
Аа споко аз не съм разбрал :wink: WD40 е едно дет го има по бензиностанциите и е в синьо-жълта опаковка на флакон тип спрей със червена капачка :wink:
Е такова ма малко по-старата опаковка :wink:
http://www.wd40.com/Brands/wd40.cfm
Ето и сайт в БГ:
http://wd40.hit.bg/
Оффтопик: Ха па некъв идиот си напръскал целата кочина с WD40 и разправя че лъснала и пазело лака :shock: :lol:
То тва WD40 само дето мусака не прави :) Ама наистина поне за почистване на потенциометри върши работа ;)
Оффтопик: Ха па некъв идиот си напръскал целата кочина с WD40 и разправя че лъснала и пазело лака :shock: :lol:
Бахххх, аз пък от шубе да не ми съсипе боята всеки път съм със спрея в едната ръка и с парцала в другата :lol: :lol: :lol:
с газова уредба ли е автомобила?
Не е с газова уредба.
П.С. Някой може ли да ми покаже на снимка къде се намира това моторче на празен ход на моя двигател :?:
Моторчето за празния ти ход е вътре в ТПС-а на едно са от срещуположната страна на жилото което мърда дросела :wink: Апоред мен почисти дросела отвътре и колата ще се оправи :wink:
виж как можеш да обясняваш на хората - аз кат ти казах, че страдам от абс. същиот проблемт ми се изсмя ... кога имаш организирано мероприятие(много мрътви алфи и ти) пред блока ?
Свалих маркуча изчистих въпросната клапа ама положението не се оправя. Според менима нещо друго защото като запала и колата тръгне да гасне в първия момент дори и да подам газ от педала колата пак гасне неиска изобщо да се изфорсира. Според мен има нещо друго. Можеби нещото което казва на моторчето на празния ход колко да отваря клапата. Също така като е студена въпроса със заглъхването не се оправи. Не смея да я водя на сервизи защото тука в Стз незнам къде има качествен сервиз пък и все пак това е италянски автомобил и не бих дал на всеки да се рови и да се учи по моето автомобилче.
http://images11.snimka.bg/001415815.jpg
http://images11.snimka.bg/001415813.jpg
признаците на моторчето за празен ход за почистване тази сутрин при мен бяха -светеше ми лампата за инжекциона, при палене гаснеше веднага ако не я подържам с педала на газта, трудно пали без подаване на газ и не подържа ниски обороти.След почистването на моторчето всичко се оправи.
признаците на моторчето за празен ход за почистване тази сутрин при мен бяха -светеше ми лампата за инжекциона, при палене гаснеше веднага ако не я подържам с педала на газта, трудно пали без подаване на газ и не подържа ниски обороти.След почистването на моторчето всичко се оправи.
Неможе да ти светне лампата от моторчето като е мръсно :idea: Иначе другото е така както си го описал с изключение на това че твоето е стария ТС и няма нищо общо с новия :wink:
Нямам и такова каквото е показано. А колата имам чувството че не варви нещо както трябва. Примерно каам на 5-та със 80км свалям на 4-та и колата набира много бавно. Просто не варви. Немога да кажа че алфата е бегачката като я описват всички във този форум. Давайте идеи какво да правя че почвам да се ядосвам.
Ами как да върви като не минаваш на 3-та :)
Нямам и такова каквото е показано. А колата имам чувството че не варви нещо както трябва. Примерно каам на 5-та със 80км свалям на 4-та и колата набира много бавно. Просто не варви. Немога да кажа че алфата е бегачката като я описват всички във този форум. Давайте идеи какво да правя че почвам да се ядосвам. е при тия обстоятелства и мойта нема да тръгне, при условие че е 1600 кубика...
ски 145цата както и повечето по-нови италианки е тежка кола, и малките мотори не и понасят хич, но има цака де
както е казал йонко - 3та ;) ако не помогне , 2ра
на 35000 праиш мотор , и после пак така, и до който издържи ;) аз лично за сега съм упорит;)
Нямам и такова каквото е показано. А колата имам чувството че не варви нещо както трябва. Примерно каам на 5-та със 80км свалям на 4-та и колата набира много бавно. Просто не варви. Немога да кажа че алфата е бегачката като я описват всички във този форум. Давайте идеи какво да правя че почвам да се ядосвам. е при тия обстоятелства и мойта нема да тръгне, при условие че е 1600 кубика...
ски 145цата както и повечето по-нови италианки е тежка кола, и малките мотори не и понасят хич, но има цака де
както е казал йонко - 3та ;) ако не помогне , 2ра
на 35000 праиш мотор , и после пак така, и до който издържи ;) аз лично за сега съм упорит;)
Немисля че това е проблема при условие че на 4-та със тази скорост е на 3500 оборота. Не се качвам за 1-жи път на кола. Благодаря че ми казахте че незнам да карам.
Нямам и такова каквото е показано. А колата имам чувството че не варви нещо както трябва. Примерно каам на 5-та със 80км свалям на 4-та и колата набира много бавно. Просто не варви. Немога да кажа че алфата е бегачката като я описват всички във този форум. Давайте идеи какво да правя че почвам да се ядосвам. е при тия обстоятелства и мойта нема да тръгне, при условие че е 1600 кубика...
ски 145цата както и повечето по-нови италианки е тежка кола, и малките мотори не и понасят хич, но има цака де
както е казал йонко - 3та ;) ако не помогне , 2ра
на 35000 праиш мотор , и после пак така, и до който издържи ;) аз лично за сега съм упорит;)
Немисля че това е проблема при условие че на 4-та със тази скорост е на 3500 оборота. Не се качвам за 1-жи път на кола. Благодаря че ми казахте че незнам да карам.
Най-добре се качи на друга алфа със същия мотор и я покарай за сравнение - поне да си сигурен - ако онач върви повече почваш да мислиш.
Колега търси сервиз с добър диагностик ... Ако не намериш в Сз. идвай в София - Вантотрейд
е при тия обстоятелства и мойта нема да тръгне, при условие че е 1600 кубика...
ски 145цата както и повечето по-нови италианки е тежка кола, и малките мотори не и понасят хич, но има цака де
както е казал йонко - 3та ;) ако не помогне , 2ра
на 35000 праиш мотор , и после пак така, и до който издържи ;) аз лично за сега съм упорит;)
Така ли правиш ти с колите а а а а ? Така ли се гавриш и с мойто червено возило.... нишо чудно, че ти требат поне 2 резервни мотора да изкараш годината... :machinegunner: :laser: :spell: :guns: :smackbum: :sniper: :spam_laser:
Като вземеш предвид че е 1370куб.см си върви доста прилично. До 2000 оборота е мудна, ама след това се изстрелва. Като е с 130-140км/ч на 5-та и подам газ си ускорява доста добре до 160-170. Може би имаш проблем с колата- запушен катализатор, дебитомер, незацепен правилно вал, ламбда сонда и т.н.
Ама тя 1.4 ли е ? Бате такива двигатели слагат на моторите, за да вървят бързо... ти все пак караш кола тон и двеста. Не очаквай особена динамика :wink:
Ама тя 1.4 ли е ? Бате такива двигатели слагат на моторите, за да вървят бързо... ти все пак караш кола тон и двеста. Не очаквай особена динамика :wink:
Преди карах Рено 19 90г. 1.7Mi 75к.с. - набираше по-бързо ;)
Значи има некаква грижа верно :?
Значи има некаква грижа верно :?
Да имате идея от какво може да бъде. Като я закача на компютър изкарва всичко че е наред.
Само да ти кажа , че 19-ката дето си карал е нискооборотна кола с макс въртящ момент малко по-голям от алфата ти и е в диапазона на 3000 об/мин т.е. съвсем нормално е да ти се струва , че набираш по-бавно.....
Затова използвай силата :twisted: .... на предавките :drive:
п.с.
Ако обаче ти се струва , че когато си я купил е вървяла повече то това е друга работа :idea:
Само да ти кажа , че 19-ката дето си карал е нискооборотна кола с макс въртящ момент малко по-голям от алфата ти и е в диапазона на 3000 об/мин т.е. съвсем нормално е да ти се струва , че набираш по-бавно.....
Затова използвай силата :twisted: .... на предавките :drive:
п.с.
Ако обаче ти се струва , че когато си я купил е вървяла повече то това е друга работа :idea:
Снощи напълних резервоара с Shell V-Power и тази сутрин нито ми изгасна колата като беше студена, нито ми се давеше и като я настъпиш и направо.... :go:
Аз пък не съм доволен нито от Шел, нито от ОМВ. Досега наливах от Петрол, а последния път сипах от Еко-то гръцки бенз и мисля че е по-добре. Дано проблема ти да се окаже само от бензина!
Ходих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.
georgievst
06-11-2006, 15:24
Аз пробвах с тази добавка, но не помага. Дано при теб има подобрение.
Ходих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.
Виж ако можеш да вземеш от някъде друг дебитомер и пробвай как ще върви,защото понякога на диагностика не показва че има проблем с туй нящо.Поне при мен докато не го смених така и не показа нищо на диагностика.Във Ванто я закачаха 3 пъти и все добре а пък тя не откъсва,та така де ако намериш друг,пробвай.
Ходих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.
Виж ако можеш да вземеш от някъде друг дебитомер и пробвай как ще върви,защото понякога на диагностика не показва че има проблем с туй нящо.Поне при мен докато не го смених така и не показа нищо на диагностика.Във Ванто я закачаха 3 пъти и все добре а пък тя не откъсва,та така де ако намериш друг,пробвай.
А като загрее колата тоз дебитомер да не се оправя сам :?:
На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
Ходих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.
Виж ако можеш да вземеш от някъде друг дебитомер и пробвай как ще върви,защото понякога на диагностика не показва че има проблем с туй нящо.Поне при мен докато не го смених така и не показа нищо на диагностика.Във Ванто я закачаха 3 пъти и все добре а пък тя не откъсва,та така де ако намериш друг,пробвай.
А като загрее колата тоз дебитомер да не се оправя сам :?:
Ами не просто когато не е в час студена се усеща повече защото колата е по чуствителна и е напълно възможно да е от него :wink:
На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
Можеш ли да приложиш симка за да видя къде се намира въпросната котва и електромагнит за да ги почистя и аз. Омръзна ми ходя по сервизи и да давам пари за диагностика без резултат. Сигурно съм дал към 200лв вече само за диагностика и всеки ми казва "Нищо и няма на колата ти всичко си е наред". Компютъра няма ли да го хване дебитомера че не работи коректно :?:
На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
Можеш ли да приложиш симка за да видя къде се намира въпросната котва и електромагнит за да ги почистя и аз. Омръзна ми ходя по сервизи и да давам пари за диагностика без резултат. Сигурно съм дал към 200лв вече само за диагностика и всеки ми казва "Нищо и няма на колата ти всичко си е наред". Компютъра няма ли да го хване дебитомера че не работи коректно :?:
При твоята кола няма никакви котви и магнити :wink: Не винаги компютъра хваща дебитомера като грешка даже много рядко :wink: Трябва диагностика да знае кво прави за да го хване :wink:
На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
Можеш ли да приложиш симка за да видя къде се намира въпросната котва и електромагнит за да ги почистя и аз. Омръзна ми ходя по сервизи и да давам пари за диагностика без резултат. Сигурно съм дал към 200лв вече само за диагностика и всеки ми казва "Нищо и няма на колата ти всичко си е наред". Компютъра няма ли да го хване дебитомера че не работи коректно :?:
При твоята кола няма никакви котви и магнити :wink: Не винаги компютъра хваща дебитомера като грешка даже много рядко :wink: Трябва диагностика да знае кво прави за да го хване :wink:
Е какво регулира празния ход при мен. Не е моторче на празен ход, не е електромагнити и котви, никой не казва какво е, само каквате какво не е. Може да нямам празен ход знае ли се, може изобщо да нямам ход на колата ми :x :x :x . :shock: :shock: Някой ще се хване ли да ми обясни на мен простия пилот на въпросния "самолет".
Чети тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=7330&highlight=%CC%CF%D5
и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=7122&highlight=%CC%CF%D5
и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=7778&postdays=0&postorder=asc&highlight=%CC%CF%D5&start=15
Ако не ти стига просто потърси с търсачката :idea:
Чети тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=7330&highlight=%CC%CF%D5
и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=7122&highlight=%CC%CF%D5
и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=7778&postdays=0&postorder=asc&highlight=%CC%CF%D5&start=15
Ако не ти стига просто потърси с търсачката :idea:
Много ти благодаря.
Камене, извинявам се, че внесох много неяснота с моите "електомагнит" и "котва". Може би поста съм го дал в "нетрезво" състояние :lol: и е страшно неточно. Става въпрос за електроклапан (electric valve). Поне така го пишат в англоезечните форуми. http://forum.alfa145.com/index.php?act= ... st&id=4415 (http://forum.alfa145.com/index.php?act=Attach&type=post&id=4415) Това не е моторче, а намотка, в която има магнит, който се заврта около оста си под определен ъгъл и пропуска допълнително количество въздух към инжекторите. По този начин прави байпас на дроселната клапа, която се отваря само при натискане на педала за газта.
При мен имаше омаслен прах около магнита и това пречеше той да се завърта. Почистих го с WD-40 и добре го забърсах. Имаше ефект. Пробвай и ти! Успех!
netsurfer
16-11-2006, 21:14
и при мене е така, либрата студена се дави, тя както е автомат първите 1-2 светофара едвам ги взимам, и като мина 2000 оборота се изтрелва, така е първите 2-3 минути доката е студена, а също така като стигне 5000 оборота буквално забива муцуната и спира да ускорява докато не натиснеш газ до дупка, тогава ускорява едвам едвам, а преди 5000 оборота ако натиснеш газ до дупка неще да ускорява,
та утре сутринта съм във Ванто да кажат какво й е болно,
аз първо мислех въздушен филтър, ама го снемих и пак е така, сега си мисля за свещи примерно, но утре ще разберем ...
п.п. А и вариатора ми се варти в главата, или VIS-a щот май той оказва ефект след 5000 оборота ...
утре ще споделя ...
Проблемите при студен двигател е в режима на празен ход и всички компоненти, които влизат там. Щом като загрее двигателя работи добре, значи проблемите са в пусковите системи. Вариатора е за друга цел, не мисли за него в този момент, за въздушния филтър също.
netsurfer
17-11-2006, 17:08
и при мене се оказа ДЕБИТОМЕТЪРА, да ми е честит - около 600 лева, а и трябва с поръчка щото няма, иначе е същия като на 156 ...
Камене, извинявам се, че внесох много неяснота с моите "електомагнит" и "котва". Може би поста съм го дал в "нетрезво" състояние :lol: и е страшно неточно. Става въпрос за електроклапан (electric valve). Поне така го пишат в англоезечните форуми. http://forum.alfa145.com/index.php?act= ... st&id=4415 (http://forum.alfa145.com/index.php?act=Attach&type=post&id=4415) Това не е моторче, а намотка, в която има магнит, който се заврта около оста си под определен ъгъл и пропуска допълнително количество въздух към инжекторите. По този начин прави байпас на дроселната клапа, която се отваря само при натискане на педала за газта.
При мен имаше омаслен прах около магнита и това пречеше той да се завърта. Почистих го с WD-40 и добре го забърсах. Имаше ефект. Пробвай и ти! Успех!
АВЕ КОЛЕГА ЗАБОЛЯХА МЕ ПРЪСТИТЕ ОТ ТЕБЕ :idea: ТИ СИ МНОГО ЗАБЛУДЕН КАТО ТИ НАПИША ЕДИН ПЪТ НЕДЕЙ ДА ТЪРСИШ ПОД ВОЛА ТЕЛЕ А ПОМИСЛИ :!: МОТОРА НА КАМЕН НЯМА НИЩО ОБЩО С ТОВА ДЕТО ТИ СИ МИСЛИШ
Колеги открих къде ми е проблеми. Ходих вчера в сервиза на BOSCH и там ми сложиха чисто нов дебитомер на BOSCH и колота полетя. Коренно се промени вървенето. Има само един проблем - искат ми 508 лв. :shock: :shock: :shock: за новия дебитомер. :cry: :cry: :cry:
За сега оставам със стария дебитомер който ми казаха че са го почистили и осещам известно подобрение. За сега немога да дам толкова много пари за дебитомер.
Ще може ли да ми кажете в София за колко ще мога да си го намеря въпросния дебитомер. VIN ZAR93000002242047
Благодаря!!!
Crusader
19-11-2006, 08:49
Не се лаjи да си купуваш ефтинки имитации, тука има колеги които доста са патили от ефтинки части /вклучително и пишещия тези редове :lol: :lol: :lol: / , нашите коли не понасят добре подобни замени, вземи си дебитомер на BOSCH та да ти е мирна главата после
Пак се извинявам за грешките в правописа, ма нали знаете...
Ще може ли да ми кажете в София за колко ще мога да си го намеря въпросния дебитомер. VIN ZAR93000002242047
Благодаря!!!
хъ, е ние от Варна ги зимаме, ти ... си си на место ... дет се казва
Ще може ли да ми кажете в София за колко ще мога да си го намеря въпросния дебитомер. VIN ZAR93000002242047
Благодаря!!!
хъ, е ние от Варна ги зимаме, ти ... си си на место ... дет се казва
От къде ги взимате във варна и за моята колко ще струва.
boulogne
19-11-2006, 20:35
Първо здравейте на всички.Това ми е първото участие в този форум.Аз имам Alfa Romeo 145 1.4 Twin Spark и отскоро имам същия проблем.Като я паля студена и работи колебливо.....като я карам примерно на 2 ра и до 2500 3000 оборота не върви и като мине 2900 3000 оборота и се изтрелва яко......въобще до 3000 оборота не върви и след това поема .....така докато загрее.След това няма проблеми....та аз си мисля че е от свещите.
Първо здравейте на всички.Това ми е първото участие в този форум.Аз имам Alfa Romeo 145 1.4 Twin Spark и отскоро имам същия проблем.Като я паля студена и работи колебливо.....като я карам примерно на 2 ра и до 2500 3000 оборота не върви и като мине 2900 3000 оборота и се изтрелва яко......въобще до 3000 оборота не върви и след това поема .....така докато загрее.След това няма проблеми....та аз си мисля че е от свещите.
Моя проблем е същия а свещите са ми нови. При мен е дебитомера.
Моя проблем е същия а свещите са ми нови. При мен е дебитомера.
Що не пробваш да го почистиш със А92 ?
Моя проблем е същия а свещите са ми нови. При мен е дебитомера.
Що не пробваш да го почистиш със А92 ?
Те в сервиза ми го почистиха, ама.... пак не се оправи колата. Има известно подобрение ама не е пак както трябва.
понеже и аз от известно време има проблем който се оказа ,че е от дебитомера и за да не отварям нова тема -кажете от къде да си купя нов и качествен .Ако може и цена :cry:
понеже и аз от известно време има проблем който се оказа ,че е от дебитомера и за да не отварям нова тема -кажете от къде да си купя нов и качествен .Ако може и цена :cry:
зависи с кой Мотроник си ? 2.10.4 или 1.5.5 ?
понеже и аз от известно време има проблем който се оказа ,че е от дебитомера и за да не отварям нова тема -кажете от къде да си купя нов и качествен .Ако може и цена :cry:
зависи с кой Мотроник си ? 2.10.4 или 1.5.5 ?
А това как да го разберем :?: :?:
понеже и аз от известно време има проблем който се оказа ,че е от дебитомера и за да не отварям нова тема -кажете от къде да си купя нов и качествен .Ако може и цена :cry:
зависи с кой Мотроник си ? 2.10.4 или 1.5.5 ?
Мотроника е 1.5.5, и ако не намериш дебитомер във варна ми звънни ще се опитам да ти помогна :wink:
Можели потенциометъра на дроселовата клапа да се почисти. Той си гурно се износва и от там идва проблема но ако го изчиста дали ще има ефект. Скоро ще идвам на София и мисля да докарам колата в някой сервиз който вие ми препоръчате за да ми се каже най-накрая какво и има на колата и какво трябва да сменя,почистя и т.н. за да се оправи и да си я карам със здраве :)
Можели потенциометъра на дроселовата клапа да се почисти. Той си гурно се износва и от там идва проблема но ако го изчиста дали ще има ефект. Скоро ще идвам на София и мисля да докарам колата в някой сервиз който вие ми препоръчате за да ми се каже най-накрая какво и има на колата и какво трябва да сменя,почистя и т.н. за да се оправи и да си я карам със здраве :)
Направо кото дойдеш в София звънни на Бобо 0888 232 484 и се разбери да ти погледне колата :wink: :wink:
П.С.Може и предварително да му звъннеш да се разберете за да те има впредвид :wink:
Можели потенциометъра на дроселовата клапа да се почисти. Той си гурно се износва и от там идва проблема но ако го изчиста дали ще има ефект. Скоро ще идвам на София и мисля да докарам колата в някой сервиз който вие ми препоръчате за да ми се каже най-накрая какво и има на колата и какво трябва да сменя,почистя и т.н. за да се оправи и да си я карам със здраве :)
Направо кото дойдеш в София звънни на Бобо 0888 232 484 и се разбери да ти погледне колата :wink: :wink:
П.С.Може и предварително да му звъннеш да се разберете за да те има впредвид :wink:
Въпросния Бобо дали няма нещо против :?: :?: и дали взима скъпо ( яде и пий много тъй ли :) )
Можели потенциометъра на дроселовата клапа да се почисти. Той си гурно се износва и от там идва проблема но ако го изчиста дали ще има ефект. Скоро ще идвам на София и мисля да докарам колата в някой сервиз който вие ми препоръчате за да ми се каже най-накрая какво и има на колата и какво трябва да сменя,почистя и т.н. за да се оправи и да си я карам със здраве :)
Направо кото дойдеш в София звънни на Бобо 0888 232 484 и се разбери да ти погледне колата :wink: :wink:
П.С.Може и предварително да му звъннеш да се разберете за да те има впредвид :wink:
Въпросния Бобо дали няма нещо против :?: :?: и дали взима скъпо ( яде и пий много тъй ли :) )
Тц обикновенно нямам нищо против :wink: Кат се обадиш ще се разберем :lol:
Можели потенциометъра на дроселовата клапа да се почисти. Той си гурно се износва и от там идва проблема но ако го изчиста дали ще има ефект. Скоро ще идвам на София и мисля да докарам колата в някой сервиз който вие ми препоръчате за да ми се каже най-накрая какво и има на колата и какво трябва да сменя,почистя и т.н. за да се оправи и да си я карам със здраве :)
Направо кото дойдеш в София звънни на Бобо 0888 232 484 и се разбери да ти погледне колата :wink: :wink:
П.С.Може и предварително да му звъннеш да се разберете за да те има впредвид :wink:
Въпросния Бобо дали няма нещо против :?: :?: и дали взима скъпо ( яде и пий много тъй ли :) )
Важното за тоя Бобо е да знаеш, че не е оня дето е приемчик във Вантотрейд (извинявам се че споменавам фирмата), също така не е и онзи приемчик от Ауто Италия (извинявам се че споменавам фирмата), нито пък има нещо с Милано Моторс (извинявам се че споменавам фирмата).
За прегледа напълни си багажника с ракия и агънце и отивай. :)
Не ми благодари за полезните съвети!
Можели потенциометъра на дроселовата клапа да се почисти. Той си гурно се износва и от там идва проблема но ако го изчиста дали ще има ефект. Скоро ще идвам на София и мисля да докарам колата в някой сервиз който вие ми препоръчате за да ми се каже най-накрая какво и има на колата и какво трябва да сменя,почистя и т.н. за да се оправи и да си я карам със здраве :)
Направо кото дойдеш в София звънни на Бобо 0888 232 484 и се разбери да ти погледне колата :wink: :wink:
П.С.Може и предварително да му звъннеш да се разберете за да те има впредвид :wink:
Въпросния Бобо дали няма нещо против :?: :?: и дали взима скъпо ( яде и пий много тъй ли :) )
Важното за тоя Бобо е да знаеш, че не е оня дето е приемчик във Вантотрейд (извинявам се че споменавам фирмата), също така не е и онзи приемчик от Ауто Италия (извинявам се че споменавам фирмата), нито пък има нещо с Милано Моторс (извинявам се че споменавам фирмата).
За прегледа напълни си багажника с ракия и агънце и отивай. :)
Не ми благодари за полезните съвети!
У нашия форум отдавна липсва веселяк кат теб :lol: :lol: :lol: Евала за настроението :D :wink:
Единственото което ме спира са 500-тинте километра :( . Ама сега тези дни ще видим какво ше стане и след седмица две може да дойда до София.
Можели потенциометъра на дроселовата клапа да се почисти. Той си гурно се износва и от там идва проблема но ако го изчиста дали ще има ефект. Скоро ще идвам на София и мисля да докарам колата в някой сервиз който вие ми препоръчате за да ми се каже най-накрая какво и има на колата и какво трябва да сменя,почистя и т.н. за да се оправи и да си я карам със здраве :)
Направо кото дойдеш в София звънни на Бобо 0888 232 484 и се разбери да ти погледне колата :wink: :wink:
П.С.Може и предварително да му звъннеш да се разберете за да те има впредвид :wink:
Въпросния Бобо дали няма нещо против :?: :?: и дали взима скъпо ( яде и пий много тъй ли :) )
Важното за тоя Бобо е да знаеш, че не е оня дето е приемчик във Вантотрейд (извинявам се че споменавам фирмата), също така не е и онзи приемчик от Ауто Италия (извинявам се че споменавам фирмата), нито пък има нещо с Милано Моторс (извинявам се че споменавам фирмата).
За прегледа напълни си багажника с ракия и агънце и отивай. :)
Не ми благодари за полезните съвети!
У нашия форум отдавна липсва веселяк кат теб :lol: :lol: :lol: Евала за настроението :D :wink:
веселяци бол, ама с тея коли от де настроение баце.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.