View Full Version : Мени обороти при потегляне
Колата е 146, 1.9тд.
Та от време на време, при потегляне мени оборотите, падат рязко. Даже по някога гасне. Проблемът го имам от вчера вечерта и като че ли се проявява след като я покарам с повече газ, спирам и след това като включа на скорост и отпусна съединителя на ниски обороти почват да играят. На място колата си има същото поведение като преди. При тръгване с повече газ от нормалното, проблемът го няма.
На 2ра без газ, когато трябва да съм между 1000 и 1300 оборота, проблемът отново го има. Нагоре не се среща.
Ако някой има идея, да споделя :)
има ли значение топла студена. може и да иска настройка на помпата.
По-скоро топла. Студена много рядко минавам 2000 оборота, че след това да имам наблюдение, но и вчера и днес си беше загряла когато почна да прави мизерии :brickwall:
П.П. чудя се дали да се занимавам да сменям горивния филтър или направо да я запращам на сервиз.
На всяко шофиране в един момент за около 1 минута мени оборотите. Няма значение как съм я карал преди това, няма значение и на какви обороти е. Става, когато е вече заграля.
След смяна на горивния филтър и почистване на цедката на сондата на резервоара, като че ли се оправиха нещата. Цедката беше жалка гледка, смес с такава консистенция не мислих, че може да съществува.
Здравей колега,аз карам Алфа със същия мотор. Прочетох темата, и искам да те питам къде се намира тази цедка на резервоара та да мога и аз да я почистя, защото и без това ще сменям горивния филтър, та да стане по качествена работата.
Мерси предварително и ПОЗДРАВИ!!!
Здравей колега,аз карам Алфа със същия мотор. Прочетох темата, и искам да те питам къде се намира тази цедка на резервоара та да мога и аз да я почистя, защото и без това ще сменям горивния филтър, та да стане по качествена работата.
Мерси предварително и ПОЗДРАВИ!!!
Вдигаш кората на пода на багажника и като погледнеш - зад отделението за резервната гума от дясната страна. Там е сондата и в нея е цедката, ама разглабянето може да е доста проблемно. При мен никой не беше си и помислял да пипа там и всичко се беше сляло в едно.
Успех :)
Дълго време отлагах процедурата по почистване на цедката, но днес се заех с това. Не се затрудних със свалянето, малко се забавих докато разбера как се откачат маркучите. Забравих да направя снимка, когато беше още непочистена(вътре имаше нещо, като грес,много гадно изглеждаше). Почистих я хубаво сондата и я сложих обратно на място, повече ме притесни като надникнах в резервоара, колко много парафин се е утаил на дъното.
Слагам снимки на сондата и резервоара:познайте какво е жълтото :shocked:
Cardinala
20-01-2012, 22:09
може да си запалиш свещ :D
сори за спама
След смяна на горивния филтър и почистване на цедката на сондата на резервоара, като че ли се оправиха нещата. Цедката беше жалка гледка, смес с такава консистенция не мислих, че може да съществува.
Забравил съм да напиша:
-оказа се, че горното не беше решение на проблема, въпреки че 2 седмици след процедурите нямах проблеми.
В един момент пак започна да прави същите мизерии. Проблемът беше решен, чрез отстраняване на имобилайзера, който по принцип уж беше отстранен, но явно не като хората.
Забравил съм да напиша:
-оказа се, че горното не беше решение на проблема, въпреки че 2 седмици след процедурите нямах проблеми.
В един момент пак започна да прави същите мизерии. Проблемът беше решен, чрез отстраняване на имобилайзера, който по принцип уж беше отстранен, но явно не като хората.
Не сме го отстранили майка,просто тези които го бяха отстранили си бяха оставили ръцете и караката там :tooth::tooth::tooth::tooth:
П.С.Нямаш имобилайзер,но проблема беше в остраняването :th_up::th_up::th_up:
Не сме го отстранили майка,просто тези които го бяха отстранили си бяха оставили ръцете и караката там :tooth::tooth::tooth::tooth:
П.С.Нямаш имобилайзер,но проблема беше в остраняването :th_up::th_up::th_up:
Ясно, абе важното е, че сега всичко е наред :pimp:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.