PDA

View Full Version : Колата прекъсва и не работи изобщо!!!



Rider_alfa155
31-10-2011, 07:33
Колеги имам полтъргайст в колата, МОЛЯ помагайте... Предварително да се извиня на модераторите ако има такава тема ама след 2 часово ровене не намерих нищо та....
Преди месец смених двигателя, сега съм с двигател 1.8 тс първите два дни колата вървеше та си късаше джапанките от втория ден обаче.............. ходим по мъките на празен ход 900 оборота чук, форсира се на място всичко е супер... на пръв поглед обаче включвам на скорост и до там.. започва адското прекъсване, трябва да прехвърли 4000-4500 оборота за да се изчисти. Сменях инжектори, датчик на скоростта, температурен датчик, бобини, комутатори, кабели, свещи, (вземам ги от работеща 155-ца на приятел за пробата само) смених дебитомер и компютър.............. и няма никакъв ефект ланда сондата е нова. Проблема е при студен и при загрял двигател не гърми в колекторите........... дайте някаква идея моля!! а да забравих смених и бензиновата помпа...... огледах всички възможни маркучи за бензина, гофрирания от дебитомера както и тези на смукателните колектори и всичко е ок .....помагайте моля ви иначе колкото и да не ми се иска ще я дам на скрап...... уморих се тази година почнах от скоростната кутия през пролетта и стигнах до тука ама........ майсторите в сервиза вече я гледат като голям камък..... а всеки ден престой там ми трупа кинти на сметката ........ благодаря ви предварително момчета ......

kolev
31-10-2011, 10:39
провери вакумните маркучи и тоя на сервото, да не ти смуче въздух от някъде. провери буксите на датчиците за температура, на тпс-а и самия тпс.

Бобби
31-10-2011, 12:07
Възможно е и да не достига достатъчно гориво....
виж тук: http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=732300&postcount=3
иначе казано бедна горивна смес

Rider_alfa155
31-10-2011, 12:14
Преди малко като я водих на диагностика ми направи впечатление и друго... чува се едно странно бълбукане в краката ми и то само като подам газ водната система е обезвъздушена и все пак........... преди това нещо го нямаше дали има връзка с прекъсването???

---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

това с горивото както казах е проверено сложил съм нова помпа която работи перфектно бензина е достатъчно :wallbash::rip::cry:

Rider_alfa155
31-10-2011, 12:55
колеги възможно ли е проблема да е от задръстен горивен филтър че май само това не съм проверил до сега?

oem
31-10-2011, 13:02
Сменил си мотора... добре. А ЕКУ-то? Какво става с него?

Бобби
31-10-2011, 13:20
Сменил си мотора... добре. А ЕКУ-то? Какво става с него?
И едно и също да е....при нас няма проблем!

---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:15 ----------


Преди малко като я водих на диагностика ми направи впечатление и друго... чува се едно странно бълбукане в краката ми и то само като подам газ водната система е обезвъздушена и все пак........... преди това нещо го нямаше дали има връзка с прекъсването???

---------- Post added at 10:14 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

това с горивото както казах е проверено сложил съм нова помпа която работи перфектно бензина е достатъчно :wallbash::rip::cry:
Нещо си противоречиш...ако бензина е достатъчно, защо се съмняваш в горивният филтър....измери ли налягането преди инжекциона...?
И щом гърми в смукателният колектор е 90% бедна горивна смес....а ма не слушаш

GammaRay
31-10-2011, 13:36
Мен вече почва да ме съмнява оборотмера. При V-Tec на Honda проблема се получава от гръмнали кондензатори, вследствие на което, се подава грешен сигнал към еку.

п.с Само казвам, професорите да не ме ругаят!

Dimicha
31-10-2011, 15:55
Абе то ЕКУ-то е със същия номер,само че има червена букса,която виси от кабелите,които влизат в него.За 1.8 мотор в тая букса трябва да се пъхне една клема или нещо такова-абе трябва да се вържат двата кабела,които влизат в буксата,за да разбере ЕКУ-то,че управлява друг мотор.

Бобби
31-10-2011, 16:28
Абе то ЕКУ-то е със същия номер,само че има червена букса,която виси от кабелите,които влизат в него.За 1.8 мотор в тая букса трябва да се пъхне една клема или нещо такова-абе трябва да се вържат двата кабела,които влизат в буксата,за да разбере ЕКУ-то,че управлява друг мотор.
е..па той каза, че от начало си е късала джапанките....вървяла е добре...даже повече от 2.0:))
..проблема е в последствие....:coolio:

Rider_alfa155
31-10-2011, 16:51
така момчета да кажа, преди малко отстраних проблема, оказа се спукан маншон на смукателните колектори от където идва гърмене трещене и т.н. за налягането на помпата да кажа да мерих го 3.5 ЕКУ-то го ремапнах и всичко което е трябвало да се направи е направено в момента колата върви както трябва благодаря за отзивчивостта ви момчета и за съветите и за всичко винаги съм съм разчитал на вашата помощ и този път не ме подведохте.... подлъгах се че имам проблем с токовете защото в началото колата докато вървеше първите два дни... странно но и отиваше прекалено много гориво и беше като дизелак за това не се бях задълбочил в изследването на тази част от системата на колата а то в крайна сметка ми костваше 2.80 за нови скобички и 4-ри маншона които ми направиха по калъп от един от моите здрави

Бобби
31-10-2011, 17:04
Е само си гадаехме....то обикновено в тия теми така става.
С здраве да си я караш..:whistle: