View Full Version : GTV 2.0 vs. 146 2.0?
Ivo Skoklev
14-10-2006, 15:28
Въпросът е доста странен и предполагам е за тази тема.
Alfa Romeo GTV 2.0 T.Spark 16V-114 kW(155 pk)187 Nm,1345 kg,0-100 km/h- 8,4 s
Alfa Romeo 146 TI-110 kW (150 pk),187 Nm,1237 kg,0-100 km/h-8,5 s
Как 2 коли с разлика в теглото 100 кг. имат еднакво ускорение като разликата в мощността е само 5к.с.?Информацията ли е грешна?На 5-те конски сили ли се дължи това??? :( :?:
Доста се говори,че ГТВ 2.0 била тромава?Вече взех да се разубеждавам?
Възможно е да се дължи на скоростните кутии :roll: .
Ivo Skoklev
15-10-2006, 10:14
Съмнявам се да са направили специално друга ск.кутия за 1.8;2.0-ГТВ,но не е изключено
Въпросът е доста странен и предполагам е за тази тема.
Alfa Romeo GTV 2.0 T.Spark 16V-114 kW(155 pk)187 Nm,1345 kg,0-100 km/h- 8,4 s
Alfa Romeo 146 TI-110 kW (150 pk),187 Nm,1237 kg,0-100 km/h-8,5 s
Как 2 коли с разлика в теглото 100 кг. имат еднакво ускорение като разликата в мощността е само 5к.с.?Информацията ли е грешна?На 5-те конски сили ли се дължи това??? :( :?:
Доста се говори,че ГТВ 2.0 била тромава?Вече взех да се разубеждавам?
Тва само накнига е така в действителност ГТВ-то е зад TI па да не говориме за QV/за справка Италфест 2006 на Гиги колата направо разби едно ГТВ поне с 2-3 коли разлика/ :idea: :wink:
абе и всичко зависи от човека зад волана, аз преди време (е верно с кофти сонда) бях се пъскал с няколко коли и само едната късах,сега когато си познавам колата и знам повече (не всичко) което иска за да си искара конете, поне тия приятели ги късам сичките и то с дължина и отгоре,да не говорим как зависи и с къв бензин съм.....
онзи ден например скъсах 3 пъти едно CLK 200 compressor и тоя накрая почна да се оправдава едва ли не с баба си ебаси,а преди това той ме навиваше да се "дърпаме", а пък аз лично смятах че нямам шанс и е редно да нямам,но....... го убих..... просто може би в момента аз съм карал по-добре моята си кола....сичко е относително когато нещата са близки
При равни други условия......Ку Ве-то 145 е винаги пред ГТВ-то....
абе и всичко зависи от човека зад волана, аз преди време (е верно с кофти сонда) бях се пъскал с няколко коли и само едната късах,сега когато си познавам колата и знам повече (не всичко) което иска за да си искара конете, поне тия приятели ги късам сичките и то с дължина и отгоре,да не говорим как зависи и с къв бензин съм.....
онзи ден например скъсах 3 пъти едно CLK 200 compressor и тоя накрая почна да се оправдава едва ли не с баба си ебаси,а преди това той ме навиваше да се "дърпаме", а пък аз лично смятах че нямам шанс и е редно да нямам,но....... го убих..... просто може би в момента аз съм карал по-добре моята си кола....сичко е относително когато нещата са близки
При равни други условия......Ку Ве-то 145 е винаги пред ГТВ-то....
CLK- то точно това хич не върви за това което трябва , а иначе найстина 145-6 е малко по пъргава от ГТВ
QV-to e преди GTV-то. Не гледайте гонката с gigi на Италфеста.
Иначе за CLK Kompressor...е имам един познат с такова. На качването от била към бояна по наклона нагоре съм го бил още с алфата...
То става въпрос за ТИ ама и то е пред ГТВ-то според мен :wink: :wink:
Не гледайте гонката с gigi на Италфеста.
Що ве :roll: :roll:
Щото си си надрусал електрониката с чипове. :P
Щото си си надрусал електрониката с чипове. :P
..абе някой няма ли да намери ефтин чип и за моя мУтрооник... не съм "състезател" за да ми се прежалват 500-600лв, но пък искам да сложа....
Щото си си надрусал електрониката с чипове. :P
Стига бе той зорлем свали катализатора ти сега за едно чипче го ядеш :lol: :lol: :D
Щото си си надрусал електрониката с чипове. :P
ШО ШО :shock: :shock: :hmm: :hmm: :hmm:
щото Gigi знаем каква ти е колата! яко е пипната и нагласена! но ако трябва да сме честни ГТВ-то силата е му е при по-високи скорости (заради по-малкото въздъшно съпротивление) и в завой защото е широка ниска и стабилна! аз съм склонен да опитам с някоя 145-чка да се пусна само да не е като на Gigi :?
щото Gigi знаем каква ти е колата! яко е пипната и нагласена! но ако трябва да сме честни ГТВ-то силата е му е при по-високи скорости (заради по-малкото въздъшно съпротивление) и в завой защото е широка ниска и стабилна! аз съм склонен да опитам с някоя 145-чка да се пусна само да не е като на Gigi :?
Не гледайте до 100 - щото има и над 100 - все пак резултата до 100 зависи и от гумите и от настилката. Съгласен съм че ГТВ то зарди добрата аеродинамика е по силно на висока скорост и завой (например над 150 км/ч)- поне теоретично. Абе ГТВ-то си е друг клас - по висок от наште 145/146
DiStefano
30-11-2006, 19:31
дубре де а оти по-гяволите КуВето е по-яко от ТИ-то
аре сеа знам че е по-манинко и по-лебкичко ама не с много
а па разликата на шосето е голема ...
дубре де а оти по-гяволите КуВето е по-яко от ТИ-то
аре сеа знам че е по-манинко и по-лебкичко ама не с много
а па разликата на шосето е голема ...
Нема таквоз нещо ако изравниш килата е се едно и също :wink:
щото Gigi знаем каква ти е колата! яко е пипната и нагласена! но ако трябва да сме честни ГТВ-то силата е му е при по-високи скорости (заради по-малкото въздъшно съпротивление) и в завой защото е широка ниска и стабилна! аз съм склонен да опитам с някоя 145-чка да се пусна само да не е като на Gigi :?
Може бе..... имаме си и "не пипани" :wink:
щото Gigi знаем каква ти е колата! яко е пипната и нагласена! но ако трябва да сме честни ГТВ-то силата е му е при по-високи скорости (заради по-малкото въздъшно съпротивление) и в завой защото е широка ниска и стабилна! аз съм склонен да опитам с някоя 145-чка да се пусна само да не е като на Gigi :?
Може бе..... имаме си и "не пипани" :wink:
Khkhkhkhhkhk :lol: :lol: :lol: нидей лъга :wink:
Верно е ! Утре ше и побългариме амбряжа... ЕГА !
Щото си си надрусал електрониката с чипове. :P
Стига бе той зорлем свали катализатора ти сега за едно чипче го ядеш :lol: :lol: :D
и главата зорлем я свали, и изобщо се на едни свалки му е тръгнало ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.