PDA

View Full Version : проблем с оборотите на жтд



dingila
04-11-2011, 22:47
тъй като не намерих подобна тема реших да пусна нова става въпрос за 1,9 жтд на 145 купе 2000 година проблема е следния като покарам малко колата и спра на място почва едно леко поклащане на оборотите и все едно работи на 3 цилиндъра гася я и паля отново и заработва перфектно не всеки път го прави но много ме дразни все едно почва да чука.егр-ра е изолиран но и преди това го правеше имаше записана грешка дебитомер оказа се сцепен въздоховод и го управихме но отвреме на на време се проявява този проблем на скоро ми светна за малко и лампичката под форма на душче но изгасна горивния е сменян преди 1500 км въздушния не съм го гледал но не вярвам той да е виновника ако някой е имал подобен проблем да сподели :-|

Jivko7777
04-11-2011, 22:58
Прегледай дюзите ;)

dingila
10-11-2011, 18:28
трябва защото почна да гори ужасно много вярно че загрява до 70градуса но сега в студа почти си удвои разхода а не е чак толкова студено ще слагам от рено че нашите доста скъпички

nikit087
10-11-2011, 21:43
Тя и моята Алфа загрява до 70 градуса,ако карам дълго време градско тогава дига 80 градуса,според мен няма смисъл да слагаш друг термостат....то времето стана студено и затова загрява по малко....А за това,че мени обороти може да е от много неща по добре я закарай да ти направят една диагности в някой сервиз...

trustworthy
10-11-2011, 21:48
И защо да няма смисъл да се слага друг термостат???
Явно сте за смяна на термостат и двамата. Вярно, че е 100+ лв термостатът, но тези коли си искат необходимата поддръжка.
Иначе колегата сигурно има и някоя дюза за смяна, но на първо време препоръчвам употребата на препинателни знаци, че тея постове просто не стават за четене.

dingila
11-11-2011, 06:56
Ако е дюза не трябва ли да пуши повечко.

kiko73
11-11-2011, 09:48
Пробвай първо с двутактово масло в горивото и се убеди, че връща всичкото излишно гориво в резервоара

dingila
11-11-2011, 21:24
Днеска пробвах с масло двутактово няма разлика но съм минал само 10 км.Имам съмнения да не преди мен някой да не се е опитвал чипосвал и да е объркал нещата за това да претриса от време на време,защото като угася и запаля на ново проблема изчезва и след време пак се появява.Понеделник ми обещаха да я погледна по компетентни хора с апаратура,сам няма да се справя явно.

dingila
15-11-2011, 18:50
след 60 километра каране забелязах ефекта на масло двигатела стана много тих до сега не го бях чувал да работи така,но проблема с клатенето и тресенето се появава отново малко по рядко от преди но мо има.Възможно ли е някоя дюза да не се движи както трябва и за това да прави така?.....сега маслото и помага и проблема се появява по рядко.Дано утре в сервиза да имат време да я погледнат

Megadet
15-11-2011, 20:25
Колега, защо не сложиш някаква добавка да прочисти дюзите!

dingila
15-11-2011, 21:13
зареждам по малко и за това с добавки не съм се занимавал до сега незнам кои са качествени да не стане по зле.

kiko73
16-11-2011, 19:34
зареждам по малко и за това с добавки не съм се занимавал до сега незнам кои са качествени да не стане по зле.

Покарай с маслото, 60 км са прекалено малко, но щом си усетил ефекта...

dingila
17-11-2011, 19:31
Днеска бях на диагностика колата имаше натрупани грешки по думите на диагностика проблемите идват от слабия акумулатор а горенето идва от термостата.Има и вероятност за прехвърлил зъб но ще стане ясно при смяната на ремъка.