PDA

View Full Version : изчука лагер



KaloianIvanov
05-11-2011, 16:36
Здравейте !
изчука лагер на коляновия вал на 2-ри цилиндър е надрало вала , а на другите само лагерите са заминали .
Като сметнах колко пари ми трябват та да го направя тоя двигател като хората се отказах и реших да взема друг двигател . колегата Majed_146 ми предложи неговия от 146 (1.6 120кс). Каза че двигателя е перфектен и мисля да го взема . Тук идва пробляма :
неговия има вариатор , а моя не . тоест аз нямам селеноид на всмукателния колектор . Т освен колектор друго какво ще трябва за да стане трансплантацията ???
моята е 147 1.6 105кс 2001
Поздрави !

tonov
05-11-2011, 17:04
То соленоида си го има на другия мотор, ами по-скоро проблемът е дали ще може ЕКУ-то да го управлява. Колектора няма общо.

пп: предполагам говорим за соленоида на вариатора

KaloianIvanov
05-11-2011, 17:07
неможе ли да се преправи моето ЕКУ ? иначе всичко друго дали ще пасне ??:sad:

digitalundgrd
05-11-2011, 17:16
Ти 120 коня ли искаш да ставаш или просто искаш да сложиш този 120 коньовия мотор и да си го управлява твоето си ЕКУ, което да си мисли че мотора пак е 105 коньовия?

KaloianIvanov
05-11-2011, 17:38
ами най-вечеискам да си направя колата да се движи . Искам дасложа 2.0 л , но нямам финансовата възможност . А колегата ми дава неговия мотор за 400 лв.

digitalundgrd
05-11-2011, 18:17
Ами вземи си колектор с рънърите от 1.6 120 коня мотор с пластмасовия колектор от 147 или 156. Просто твоята инсталация няма букса, която да включваш в соленоида. Тоест там ще си седи празно, съответно и вариатора няма да работи...Заваряваш вариатора и си ти...

KaloianIvanov
05-11-2011, 18:22
какво имаш предвид под "заваряваш" ? мисля че не съм обяснил както трябва . така и така мотора си има вариатор няма ли как да се направи и при мен да си работи ?

digitalundgrd
05-11-2011, 18:41
Ами аз това те питах в предния ми пост : "Ти 120 коня ли искаш да ставаш ...". После ти ми каза : "ами най-вече искам да си направя колата да се движи ..." Намеси и думата финансова възможност... Тоест аз ти написах как с минимални пари и почти без никакви преправяници ще можеш да си караш отново колата ;)

Не знам дали знаеш, но вариатора когато работи променя газоразпределението. При тебе окабеляването е различно от това на 120 коня. Ти нямаш букса, която да се включи към соленоида на вариатора и от там той да работи. Твоето ЕКУ мисля (не съм 100% сигурен) няма как да управлява вариатора. За това вариатора го заваряваш, защото няма да го ползваш, както при 120 коньовия мотор...

http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=42144&d=1268986076

Ако искаш да работи този вариатор си приготви още едни 300-500лв за ЕКУ от 120 коньова 147-ца и окабеляване от същата кола. Според мен, обаче не се закачай с вариатора, че се вкарваш само в излишни филми...

Иначе варианти има, както съм казвал много пъти - всичко е въпрос на финанси и желание. Няма невъзможни неща ;)

thecleaner
05-11-2011, 18:42
какво имаш предвид под "заваряваш" ? мисля че не съм обяснил както трябва . така и така мотора си има вариатор няма ли как да се направи и при мен да си работи ?

Трябва еку с управление на вариатор най-малкото ;)
За интервенция CF1 мотор във CF3 ти трябва цялата периферия от твоя, включително всичките ти датчици и да изолираш вариатора механично, така и така няма да работи една заварка и си ок ;)

tqnbtb
05-11-2011, 20:41
като завари вариатора ? какво се променя точно в мотора ? Разход вървеж ? освен ,че става доста по тих хаха :) Питам от любопитство .. Проблем ли е да се кара с заварен вариатор ще скопи ли колата или напротив ?

digitalundgrd
05-11-2011, 20:47
Накратко:

Ако ти си завариш вариатора ще си по-зле от към вървеж сравнено с друго Куве.

Ако той реши да си сложи 120 коньов мотор и си го управлява със 105 коньовото ЕКУ, след като си завари вариатора няма да е по-зле вървежа сравнено с друга 105 коньова 147-ца...

tqnbtb
05-11-2011, 21:02
хихихи как знаеш за какво питам обаче :) толкоз ли съм явен .. мерси за отговора няма да го барам тогава :)