PDA

View Full Version : живот на катализатора пречи или не??



outsider
15-10-2006, 02:33
карам си алфата/155 1,8 1994-8клапана/ 4 години и се чудя дали катализатора не е за изхвърляне :).струва ми се че колата се задушава от него :wink: .някой има ли наблюдения по то зи въпрос и знае ли случайно колко е живота на един катализатор :?:

warbah
15-10-2006, 16:46
не зная какъв е лимита му оба4е аз ли4но моя го махнах и му завариха гърне на неговото място.4естно казано не по4увствах някаква голяма разлика във вървенето на колата но доколкото знам ако питата на катализатора се строши може да ти направи беля на ДВГ-то.така 4е както си решиш ама по добре махай го ако му е дошло времето

monigt
16-10-2006, 20:32
разликата не е голяма /за вървенето/ ,но отпушваш изгорелите газове ,което прави работата на двг. по добра.
Можеш да сложиш гърне или направо някаква тръба /мека връзка/, но кадето и да ти го правят , незабравяй че ги изкупуват/катализаторите/ по 15-20 лв.
ПОДСЕТИ МАЙСТОРА ТАЯ ПОДРОБНОСТ , :twisted:

Mury
16-10-2006, 23:17
Аз го маханх моя още като купих колата ма си ги запазих ако стане напечено защото и без това не беше запушен много :wink: :wink:

Kostadin
17-10-2006, 08:14
мойта убавица я взех на 104к :lol: което естествено неможе да се счете за истина, но все едно, и аз и навих около 75к, но катализатора(който ми се струва, че е и оригиналния) още не съм го махал, понеже поне за сега не показва симптоми да е запушен, та и на мен ми е интересно какъв ли точно е живота на един катализатор, май всичко зависи от начин на експлотация, подръжка и най-важното мисля до горива :wink:

PEPI-2ALFA
17-10-2006, 21:10
Мойта е същата и преди 3-4 месеца катализатора се раздрънка много силно.Отивам на майстор-заварчик (иначе добър),прави-струва ,маха разни неща и спря да дрънка.Карам си аз, кефя се ,че не дрънка ,обаче колата - агония -още малко и ще умре. В крайна сметка се оказа,че ватата от катализатора се е набила в следващите 2 гърнета .В КРАФТ -София ми сложиха резонаторно гърне ,изчистихме ватата от гърнетата и сега е ОК.Там ми обясниха , че техгото гърне има специялно стеснение вътре ,което да задържа малко газове за да може и ламбда-сондата да си върши работата. Аз не знам дали е точно така ,но ти разпитай ако си ришил да слагаш само тръба.Успех.

Mury
17-10-2006, 22:04
Аз съм само с тръба и сондата ми работи перфектно вече 2 години така че няма значение аз мисля че колкото по-малко гърнета толкова по-добре за мотора :idea: :wink:

kris11
17-10-2006, 22:22
аз мисля че колкото по-малко гърнета толкова по-добре за мотора :idea: :wink:
Да и според мен най добре само тръбичка даже къса и заита да излиза зад предната гума.Хем има олекотяване , хем и няма съпротивление.
Само не знам как ще се оправяме с полицаите.
Иначе катализатор изкарва до около 150 000 км .Особено пък като се захрани с роден бензин тези км падат доста веднага.

Mury
17-10-2006, 22:50
аз мисля че колкото по-малко гърнета толкова по-добре за мотора :idea: :wink:
Да и според мен най добре само тръбичка даже къса и заита да излиза зад предната гума.Хем има олекотяване , хем и няма съпротивление.
Само не знам как ще се оправяме с полицаите.
Иначе катализатор изкарва до около 150 000 км .Особено пък като се захрани с роден бензин тези км падат доста веднага.

Ми на жена ми Полото е на 52 000 карани само в БГ и от време на време катализатора мирише яко и май скоро :twisted: :twisted:

didofurnira
22-10-2006, 12:20
без катализатор съм
с тръба и сондата е на нея
махнах и задното гърне сложих ремус от тия дето са с две тръби
до сега вдигаше 180км/ч,а сега се отпуши отива над 200км/ч :twisted: