View Full Version : Температурата на водата е 40-50 градуса 145 1.6 boxer
Колеги имам следния проблем - на дълъг път водата ми показва 40-50 градуса ( пусках парното и си духа студено ) не е от прибора . В града в задръстванията стига до 80 . Мисля да е от термостата ама не знам каде се намира той . Ако някой зна нещо по въпроса , моля -малко помощ :oops:
Ами термостата остава отворен и въздушната струя ти охлажда на извънградско. Разгледай маркучите и трябва да видиш къде е термостата. :idea:
Колеги имам следния проблем - на дълъг път водата ми показва 40-50 градуса ( пусках парното и си духа студено ) не е от прибора . В града в задръстванията стига до 80 . Мисля да е от термостата ама не знам каде се намира той . Ако някой зна нещо по въпроса , моля -малко помощ :oops:
Като застанеш срещу колата точно под алтернатора е термостата,държи се на един дълъг болт.
В него влизат пет маркуча. :evil:
Някъде имаше тема със снимка точно къде е.
Едно дето има стрелка на горе отляво на алтернатора и прилича на шапка ли? :D И друг въпрос , видях че ангренажния ремък е сменян на 107 000 км сега колата е на 144 000 км . на колко се сменя ремъка ? Благодаря предварително просто съм от 2 седмици с алфа и още нищо не мога да разгадая на тоя двигател :D
Едно дето има стрелка на горе отляво на алтернатора и прилича на шапка ли? :D И друг въпрос , видях че ангренажния ремък е сменян на 107 000 км сега колата е на 144 000 км . на колко се сменя ремъка ? Благодаря предварително просто съм от 2 седмици с алфа и още нищо не мога да разгадая на тоя двигател :D
Ммм да това е ше я видиш тази шапка кат тръгнеш да я сваляш :evil: :twisted: вземи си нови скоби щот ако са ти оргиналните,ще се наложи да минеш с резачките. :idea:
А за ремъка всеки сам решава но по принцип се сменя на 50 хиляди,някой го сменят и по рано.
Абе смени го да ти е мирна главата :idea: Те са два по15/20 лв макс. парчето :wink:
Термостата се намира под смукателните колектори малко в лиаво.Не се притесниаваи този модел са така и аз го смених дайе мога да ти кажа и колко пари струва.
e kaszhi de .. kazhi da znam kakva e cenata na termostata :D
Към 40-50 лв е. Това преди 1-2 години. Виж в магазина на Стамболийски на раката ако си от София.
И пиши на кирилица :wink:
Към 40-50 лв е. Това преди 1-2 години. Виж в магазина на Стамболийски на раката ако си от София.
И пиши на кирилица :wink: Това за T.S или за Boxer , щото моята е Boxer 1.6
за боксера си взех BREHT 46лв. тази марка са най-добри(не е само мое мнение) препоръчаха ми го 3 независими източника :P
за боксера си взех BREHT 46лв. тази марка са най-добри(не е само мое мнение) препоръчаха ми го 3 независими източника :P
Аз такава марка термостат за 145 боксер за първи път чувам да не би да е BEHR или Бер ако е такъв струва 35-40 лв. в ТиН :wink: :wink: :wink:
Толкова е аз моиа го взех за 26 лева с отстапка и не ме интересува опр еделено какав е вайното е да фунkционира правилно ;)
Ами днеска ще го свалям докато има слънце .... и ще видим как ще мине първия ми ремонт на Алфа :D дано да не прецакам нещо ..... Обожавам да правя сам колата!!!!
Абсолютно същия проблем беше и при мен и като смених термостата се опрви и си работи перфектно....Термостата ми струваше 20-25 лв. Италиянски но не помня каква марка.
Така е аз затова казах че тизи модел са така понеже гледам почти всички се оплакват от тях,ноп поне неса много скапи частите за боксерчетата :lol:
....затова казах че тизи модел са така понеже гледам почти всички се оплакват от тях...:lol:
Абе я влезни у фиатския форум да видиш па там кво е :lol: Нема браво/а нов внос с редовен.
Ми така е като наште каляски са внасяни предимно от итали... То там студа само го сънуват, на кой му пука че му не бачка термостат. И на типото преди сменях, и сега на алфата ще тряа :roll:
Абе термостатите не са проблем въобще - явно от Италианския на Бг климата и така се случва - аз до сега видях още две коли от Италиа за смяна на термостат - едно Пежо и един Роувър на колеги :wink:
Интересно!много хора са ми казвали че италианците не подарйа ли много добре автомобилите си.Бяха ми казали как сменяли маслото в двигателя и направо се хванах за главата.Но какво да се прави започнаха да се отбират и не останаха много добри автомобили.Аз преди да взема мойта гледах два дни коли в софиа и нищо неможа да ми хване окото само изласкани талиги :x единствена тази ми хвана окото :lol:
М,да моята също беше с прецакан термос :roll:
Моя пък се прецака след една година каране и то малко странно-беше блокирал наполовина отворен :shock: :wink: :wink:
Моя пък се прецака след една година каране и то малко странно-беше блокирал наполовина отворен :shock: :wink: :wink:
И кво му е странното на тва като се има предвид че ти го казах доста преди да го откриеш :wink: Само ти твърдиш че е странно и неможа да поверваш докато не го виде :lol: Споко батките с москвичите и ладите са го виждали много пъти ма ти явно си бил малък тогава :Tease:
Моя пък се прецака след една година каране и то малко странно-беше блокирал наполовина отворен :shock: :wink: :wink:
И кво му е странното на тва като се има предвид че ти го казах доста преди да го откриеш :wink: Само ти твърдиш че е странно и неможа да поверваш докато не го виде :lol: Споко батките с москвичите и ладите са го виждали много пъти ма ти явно си бил малък тогава :Tease:
ИХИХИХИХ да най-вероятно си прав са чичките с ладите ма те кат са сменяли тогаз термостати аз съм карал гърбав ЗАЗ :headbang:
:D Така ... Пичове имам рецепта за този проблем :D Значи свалих си термостата ( ако нямяте гедоре по добре не пипайте нищо . Иначе като се свали филтъра и алтернатора става много лесно ..... ) Взимате една стара тенджера , 100-200 мл сярна киселина и до горе вода :D . Мятате термостата в тенджерата с водата и киселината и слагате да се вари ( на бавен огън :D :D :D :D - шегувам се) просто като се нагрее киселината влиза по бързо в реакция . Като седи така във врящтата тенджера 5-10 минути . След като изсипете цялата работа и измиете термостата - той става по чист от медицински инструмент ... Не препоръчвам да проверявате с духане и и.т.н --- Все пак термостата е бел в сярна киселина . Сглобявате цялата тая хуйня и колата почва да работи перфектно ( поне при мене стана ) Разходите ми бяха 4.80 лв за подходящ ключ щото нямам гедоре .... Та това е !!!! Успех :D
:D Така ... Пичове имам рецепта за този проблем :D Значи свалих си термостата ( ако нямяте гедоре по добре не пипайте нищо . Иначе като се свали филтъра и алтернатора става много лесно ..... ) Взимате една стара тенджера , 100-200 мл сярна киселина и до горе вода :D . Мятате термостата в тенджерата с водата и киселината и слагате да се вари ( на бавен огън :D :D :D :D - шегувам се) просто като се нагрее киселината влиза по бързо в реакция . Като седи така във врящтата тенджера 5-10 минути . След като изсипете цялата работа и измиете термостата - той става по чист от медицински инструмент ... Не препоръчвам да проверявате с духане и и.т.н --- Все пак термостата е бел в сярна киселина . Сглобявате цялата тая хуйня и колата почва да работи перфектно ( поне при мене стана ) Разходите ми бяха 4.80 лв за подходящ ключ щото нямам гедоре .... Та това е !!!! Успех :D
И след 2-3 месеца пак същата процедура и пак и пак,па то излиза нерентабилно бре.По-добре си смени термостата да ти е мирна главата :idea: :wink: :wink:
И след 2-3 месеца пак същата процедура и пак и пак,па то излиза нерентабилно бре.По-добре си смени термостата да ти е мирна главата :idea: :wink: :wink:[/quote] Ами аз просто го направих щото ми се наложи да пътувам до пловдив , днеска си зех термостат струва 38.40 лева - кадето е сервиза на Iveco на караулката на пътя за панчарево ( те там незнам май ауто италия се водят ) . Става въпрос че има временно решение на този проблем
Сервиза е Вантотрейд :idea: :idea:
v magazinite na EVRO 07 termostata struva 40lv frenski Vrnet.moq go smenih predi nqkolko meseca i za sq si ba4ka
Колега пиши на кирилица форума си има правила :idea: :idea: :idea:
Пичове аз също ще сменям термостата защото ми е блокирал на отворено и взеха да се разхождат бели мечки из купето :lol: !
Имам следния въпрос: На 145-ца TwinSpark термостата на същото място ли е като на боксерите или е това в ляво от главата с н-броя маркучи и датчика за вентилатора на радиатора? :?:
Е то няма как да е на същото място като на боксер :shock: Двата двигателя немат нищо общо. Е тва е дето си го написал
това в ляво от главата с н-броя маркучи
Благодаря ! Намерих го термоса за 49 лв. на "Оборище" - ще ходя да си го взема но явно фабричните скоби нще ги режа и ще слагам обикновенни. Има ли нещо скрито при монтажа и демонтажа? Видях че няма гарнитура м/у главата и термоса - само на силикон ли е? И още един въпрос - как да разбера дали ми работи втората степен на вентилатора и ако не работи дали е от датчика за температурата? До сега си мислех че се включва само първата но се оказа че друга не се появява въпреки че я чаках на място няколко пъти - от вднъж почва вентилатора да върти на мах. ..да сменям ли датчика? :?:
....как да разбера дали ми работи втората степен на вентилатора....
Откачваш датчика и с едно кабелче подаваш маса към куплунга. На него са 3 извода - единия е масата, ако на него подадеш нищо не става. На другите 2 съответно трябва да се включи 1 и 2 степен. Всичко това като си на контакт. Така проверяваш дали бачка всичко по веригата без датчика. Самия датчик без сваляне нема как да го разбереш. Сваля се и се вари с термометър, ма чак такива извращения не ми се верва некой да праи.
OK Мерси ще пробвам. :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.