PDA

View Full Version : Алфа 146 1.7 16 боксер тромава и макс до 140 км в час..



batteo
13-11-2011, 18:12
Здравейте. Купих си моята през април. На 178 000км е вече. Тогава веднага усетих, че съединителят е за смяна и бях прав.. Преди смяната приплъзваше много и вдигаше до 140 километра в час на бензин.. Смених го с нов... Вече всичко е наред от към зацепване. Но колата е тромава почти както и преди това. До 3000 оборота що годе ускорява след тях става мудна, бучи доста и макса на бензин по равно пак е към 140 километра в час. по нагорнище пада.. Направи ми впечатление, че при тръгване на 1-ва при 2000 начални оборота пада до 1200 и потегля бавно бавно... Разхода средно е към 10-11 на бензин ако не я настъпя. Сложих си сам ГИ и ако му обогатя сместа разликата е, че вдига до 160 иначе пак е тромава след 3000...и началото е драма. Малко ми мерише на сурово гориво иначе не дими много. О и каквото и да правя не може да завърти гуми... Ако вдигна 5000 об и пробвам се получава така, че за секунда от инерцията на маховика предполагам врътва и после потегля бавно бавно..Какво може да бъде? Имам предположение за сегментите. Как смятате?...

mordohy
13-11-2011, 22:03
Първо провери как са зацепени ремъците!
После свещи и филтър.
Ако някой може да ти замери компресията ще е чудесно!
Отварянето на мотора го остави за сега!

batteo
13-11-2011, 22:24
това с зацепването е интересен вариант. но падането на оборотите ме води към мисълта, че е нещо друго.. все пак утре мисля да ги погледна. Има ли белязки на лесно място, че още не съм отварял боксер..
филтъра иначе е чист.
свещите не съм ги уважил досега, но ще ги уважа в най скоро време :)
Поздрави

mordohy
13-11-2011, 22:46
Общото положение, както го описваш води точно до това., освен ако действително не е за ремонт мотора, но пък километрите му са малко. Все пак почни с по-леснотоhttp://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40297
Ето тука ще намериш схеми и упътвания за всички боксери!
Белега за ГМТ се намита на маховика, а тапата точно отгоре, на много кофти място.
Добра работа върши и отверката в дупката за свещта на главата! на някой от предните цилиндри.

kolchev
13-11-2011, 22:57
Колега внимавай ако мислиш да буташ зацепването. Отзад към кутията има едни кръгло прозорче от което се вижда маховика. Като дойде белега който е като буква Т, тогава гледаш белезите на разпределителните валове, но се махат капаците на валовете. Сложен двигател за зацепване 4 разпределителни вала, на почти никой не му се занимава и доста се бърка при работа върху него.

Bobi_33
13-11-2011, 23:49
А преди да се започне със сложните ремонти, изключи дебитомера и пробвай. Дебитомерите на тия коли рядко умират, но ако умрат, може колата да си прави каквото си поиска.

mordohy
13-11-2011, 23:57
А преди да се започне със сложните ремонти, изключи дебитомера и пробвай. Дебитомерите на тия коли рядко умират, но ако умрат, може колата да си прави каквото си поиска.
И на газ ли , Боби!
Защото казва, че на газ е същата работа!

batteo
14-11-2011, 12:17
Браво mordohy! Сменили са ремъците както и ролките и бяха изтървали един зъб на единият изпускателен вал! Сега я върнах в правилна позиция.. Дано не съм изфъждял изпускателните клапани..Ще ви споделя по някое време за резултата от центровката.. Сега докато бях свалил ремъците разбрах, че един странен шум с хрущене всъщност е идвал от генератора и мисля и него да отворя днес...

batteo
14-11-2011, 15:21
Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне... :)

Bobi_33
14-11-2011, 21:27
Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне... :)

Ако се стигне до смяна на дебитомер имай предвид, че дебитомера става и от 16V Туин Спарк, 2.0, 1.8 и 1.6 но този с алуминиевия капак.

mordohy
14-11-2011, 22:00
Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне... :)
Няма начин да не падне!
Те вашите са икономични!:calc:
Ела да ти дам моята 1.7 с 8 клапана, та да видиш как върви алфа!:falos2:
Едит: Типична гавра на 33-тройкаджия с останалите!
Няма майтап!
действително с моя Катър, късам всички 1.7 16 с мотори, курдисани на 145/6.
Не се засягаи, твоето купе е с 250-300 кила по-тежко!

TishO
14-11-2011, 23:39
Няма начин да не падне!
Те вашите са икономични!:calc:
Ела да ти дам моята 1.7 с 8 клапана, та да видиш как върви алфа!:falos2:
Едит: Типична гавра на 33-тройкаджия с останалите!
Няма майтап!
действително с моя Катър, късам всички 1.7 16 с мотори, курдисани на 145/6.
Не се засягаи, твоето купе е с 250-300 кила по-тежко!


Ей чичка нареждай катафалката на старта аз идвам да ги замерваме :sex:

batteo
15-11-2011, 11:00
Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...

Bobi_33
15-11-2011, 19:48
Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...

Едната ми 33-ка е на 3000, а другата на около 3500. А 145-цата ми е в същия вариант като при теб. Куца работа и много малка максимална скорост. Висок разход също така. 145 е много осакатена откъм динамика и разход спрямо 33.

mordohy
15-11-2011, 20:11
Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...
Така ми беше на старата, ама тя е 1.4.
Тая сега при 3000 об/мин е около110-115. Нещо такова.
При 4000об/мин е малко над 140км/ч.
Реалния, не се ебавай!
Много добре знаеш, че мотора роди:Silent:

stelt
15-11-2011, 21:09
Не думай, кво му се случи ?

batteo
16-11-2011, 13:05
лоша работа... усещам, че и моята е от осакатените.. има чувството че "спортните" разпределителни валове за 146 са си нормалните за 33... казаха ми, че и ако се пренареди скоростна от 33 в такава на 146 се получава ефект. но дали двигателя е осакатен механично или електронно, защото ако е второто има шанс да се позанимаем :)

kolev
16-11-2011, 13:33
Не думай, кво му се случи ?

ами сигурно много газ е давал. сега ще търсим ли истински мотор от фиат :Tease:

TishO
16-11-2011, 18:32
Така ми беше на старата, ама тя е 1.4.
Тая сега при 3000 об/мин е около110-115. Нещо такова.
При 4000об/мин е малко над 140км/ч.
Реалния, не се ебавай!
Много добре знаеш, че мотора роди:Silent:
:noooo: какви работи говориш ти аз си мислех че за нещо дребно направо ме хвърли в тъча :shocking: съжалявам че нямам с какво да помогна остана ми само един дебитомер за 1.7 8клапана всичко друго го раздадох имам и кабелите със буксата за дебитомера ако вършат работа думаи

---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:31 ----------

а колкото до оборотите 2-те ми 33-ки и със 3-те двигателя на 3000об/м. са точно на 100км/ч. даже и турбинираната 33-ка и тя е така!!!

drigata
16-11-2011, 18:54
:noooo: какви работи говориш ти аз си мислех че за нещо дребно направо ме хвърли в тъча :shocking: съжалявам че нямам с какво да помогна остана ми само един дебитомер за 1.7 8клапана всичко друго го раздадох имам и кабелите със буксата за дебитомера ако вършат работа думаи

---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:31 ----------

а колкото до оборотите 2-те ми 33-ки и със 3-те двигателя на 3000об/м. са точно на 100км/ч. даже и турбинираната 33-ка и тя е така!!!

Той Мордохайчо се объркал нещо или километража му лъже като моя.

Защото ,ако на 3000обр е на 115-120 км/ч то тогава би следвало на 4000обр да е с 160 км/ч,говоря от личен опит,мойта е с такъв диф 3,54 и е на такива километри.

TishO
16-11-2011, 20:29
Той Мордохайчо се объркал нещо или километража му лъже като моя.

Защото ,ако на 3000обр е на 115-120 км/ч то тогава би следвало на 4000обр да е с 160 км/ч,говоря от личен опит,мойта е с такъв диф 3,54 и е на такива километри.


То за твоята на феста имах много въпроси и исках доста работи да те питам и да си поговорим ама нали съм си срамежлив. Инак бая се въртях покреи колата много ми е интересна!!! А аз както го смятам на 5-та не идват ли към 155км/ч и от какво е тоя ДИФ?!?!?!

drigata
17-11-2011, 11:29
Toзи диф е от най дългата кутия на 33-ка,много е рядка за намиране,а има и по дълга ,но тя е на 1,8 турбо дизела.