View Full Version : Алфа 146 1.7 16 боксер тромава и макс до 140 км в час..
Здравейте. Купих си моята през април. На 178 000км е вече. Тогава веднага усетих, че съединителят е за смяна и бях прав.. Преди смяната приплъзваше много и вдигаше до 140 километра в час на бензин.. Смених го с нов... Вече всичко е наред от към зацепване. Но колата е тромава почти както и преди това. До 3000 оборота що годе ускорява след тях става мудна, бучи доста и макса на бензин по равно пак е към 140 километра в час. по нагорнище пада.. Направи ми впечатление, че при тръгване на 1-ва при 2000 начални оборота пада до 1200 и потегля бавно бавно... Разхода средно е към 10-11 на бензин ако не я настъпя. Сложих си сам ГИ и ако му обогатя сместа разликата е, че вдига до 160 иначе пак е тромава след 3000...и началото е драма. Малко ми мерише на сурово гориво иначе не дими много. О и каквото и да правя не може да завърти гуми... Ако вдигна 5000 об и пробвам се получава така, че за секунда от инерцията на маховика предполагам врътва и после потегля бавно бавно..Какво може да бъде? Имам предположение за сегментите. Как смятате?...
Първо провери как са зацепени ремъците!
После свещи и филтър.
Ако някой може да ти замери компресията ще е чудесно!
Отварянето на мотора го остави за сега!
това с зацепването е интересен вариант. но падането на оборотите ме води към мисълта, че е нещо друго.. все пак утре мисля да ги погледна. Има ли белязки на лесно място, че още не съм отварял боксер..
филтъра иначе е чист.
свещите не съм ги уважил досега, но ще ги уважа в най скоро време :)
Поздрави
Общото положение, както го описваш води точно до това., освен ако действително не е за ремонт мотора, но пък километрите му са малко. Все пак почни с по-леснотоhttp://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40297
Ето тука ще намериш схеми и упътвания за всички боксери!
Белега за ГМТ се намита на маховика, а тапата точно отгоре, на много кофти място.
Добра работа върши и отверката в дупката за свещта на главата! на някой от предните цилиндри.
Колега внимавай ако мислиш да буташ зацепването. Отзад към кутията има едни кръгло прозорче от което се вижда маховика. Като дойде белега който е като буква Т, тогава гледаш белезите на разпределителните валове, но се махат капаците на валовете. Сложен двигател за зацепване 4 разпределителни вала, на почти никой не му се занимава и доста се бърка при работа върху него.
А преди да се започне със сложните ремонти, изключи дебитомера и пробвай. Дебитомерите на тия коли рядко умират, но ако умрат, може колата да си прави каквото си поиска.
А преди да се започне със сложните ремонти, изключи дебитомера и пробвай. Дебитомерите на тия коли рядко умират, но ако умрат, може колата да си прави каквото си поиска.
И на газ ли , Боби!
Защото казва, че на газ е същата работа!
Браво mordohy! Сменили са ремъците както и ролките и бяха изтървали един зъб на единият изпускателен вал! Сега я върнах в правилна позиция.. Дано не съм изфъждял изпускателните клапани..Ще ви споделя по някое време за резултата от центровката.. Сега докато бях свалил ремъците разбрах, че един странен шум с хрущене всъщност е идвал от генератора и мисля и него да отворя днес...
Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне... :)
Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне... :)
Ако се стигне до смяна на дебитомер имай предвид, че дебитомера става и от 16V Туин Спарк, 2.0, 1.8 и 1.6 но този с алуминиевия капак.
Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне... :)
Няма начин да не падне!
Те вашите са икономични!:calc:
Ела да ти дам моята 1.7 с 8 клапана, та да видиш как върви алфа!:falos2:
Едит: Типична гавра на 33-тройкаджия с останалите!
Няма майтап!
действително с моя Катър, късам всички 1.7 16 с мотори, курдисани на 145/6.
Не се засягаи, твоето купе е с 250-300 кила по-тежко!
Няма начин да не падне!
Те вашите са икономични!:calc:
Ела да ти дам моята 1.7 с 8 клапана, та да видиш как върви алфа!:falos2:
Едит: Типична гавра на 33-тройкаджия с останалите!
Няма майтап!
действително с моя Катър, късам всички 1.7 16 с мотори, курдисани на 145/6.
Не се засягаи, твоето купе е с 250-300 кила по-тежко!
Ей чичка нареждай катафалката на старта аз идвам да ги замерваме :sex:
Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...
Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...
Едната ми 33-ка е на 3000, а другата на около 3500. А 145-цата ми е в същия вариант като при теб. Куца работа и много малка максимална скорост. Висок разход също така. 145 е много осакатена откъм динамика и разход спрямо 33.
Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...
Така ми беше на старата, ама тя е 1.4.
Тая сега при 3000 об/мин е около110-115. Нещо такова.
При 4000об/мин е малко над 140км/ч.
Реалния, не се ебавай!
Много добре знаеш, че мотора роди:Silent:
Не думай, кво му се случи ?
лоша работа... усещам, че и моята е от осакатените.. има чувството че "спортните" разпределителни валове за 146 са си нормалните за 33... казаха ми, че и ако се пренареди скоростна от 33 в такава на 146 се получава ефект. но дали двигателя е осакатен механично или електронно, защото ако е второто има шанс да се позанимаем :)
Не думай, кво му се случи ?
ами сигурно много газ е давал. сега ще търсим ли истински мотор от фиат :Tease:
Така ми беше на старата, ама тя е 1.4.
Тая сега при 3000 об/мин е около110-115. Нещо такова.
При 4000об/мин е малко над 140км/ч.
Реалния, не се ебавай!
Много добре знаеш, че мотора роди:Silent:
:noooo: какви работи говориш ти аз си мислех че за нещо дребно направо ме хвърли в тъча :shocking: съжалявам че нямам с какво да помогна остана ми само един дебитомер за 1.7 8клапана всичко друго го раздадох имам и кабелите със буксата за дебитомера ако вършат работа думаи
---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:31 ----------
а колкото до оборотите 2-те ми 33-ки и със 3-те двигателя на 3000об/м. са точно на 100км/ч. даже и турбинираната 33-ка и тя е така!!!
:noooo: какви работи говориш ти аз си мислех че за нещо дребно направо ме хвърли в тъча :shocking: съжалявам че нямам с какво да помогна остана ми само един дебитомер за 1.7 8клапана всичко друго го раздадох имам и кабелите със буксата за дебитомера ако вършат работа думаи
---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:31 ----------
а колкото до оборотите 2-те ми 33-ки и със 3-те двигателя на 3000об/м. са точно на 100км/ч. даже и турбинираната 33-ка и тя е така!!!
Той Мордохайчо се объркал нещо или километража му лъже като моя.
Защото ,ако на 3000обр е на 115-120 км/ч то тогава би следвало на 4000обр да е с 160 км/ч,говоря от личен опит,мойта е с такъв диф 3,54 и е на такива километри.
Той Мордохайчо се объркал нещо или километража му лъже като моя.
Защото ,ако на 3000обр е на 115-120 км/ч то тогава би следвало на 4000обр да е с 160 км/ч,говоря от личен опит,мойта е с такъв диф 3,54 и е на такива километри.
То за твоята на феста имах много въпроси и исках доста работи да те питам и да си поговорим ама нали съм си срамежлив. Инак бая се въртях покреи колата много ми е интересна!!! А аз както го смятам на 5-та не идват ли към 155км/ч и от какво е тоя ДИФ?!?!?!
Toзи диф е от най дългата кутия на 33-ка,много е рядка за намиране,а има и по дълга ,но тя е на 1,8 турбо дизела.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.