View Full Version : Моля помогнете - колата гасне и придърпва!!!
BuR7oNnN
13-11-2011, 18:22
здравейте.яко съм я закъсал...значи преди 1 седмица както си карам на раковска колата угасна и не искаше да запали...върти стартера но все едно няма бензин ... след 3 часа запали и със много силно прекъсване на работата на двигателя си ме прибра до нас където пред блока угасна тотално...отворих капака акумулатора се беше окислил около него имаше мн. засъхнала киселина ... днес купих нов акумолатор...ЗАПАЛИ поработи 20 мин. и пак изгасна и не иска да запали ...кабели ли са ... помпа ли е....извинявам се ако е имало такава тема преди ...
don_pepone
13-11-2011, 19:33
Ако е запалила веднага с новият акумулатор,вземи си виж динамото :)
митака-пловдив
13-11-2011, 19:50
С новия акумулатор,след като е загаснала,как върти?
Alexandrov70
13-11-2011, 22:26
Провери си налягането от горивната помпа.
Акумулатора си го сменил напразно, както и не ръчкай по динамото.
Симптомите са или за комутатор, тоест Тоци Бегали или бензинова помпа.
Първо провери искрата как е!
Препоръчвам ти да си провериш и опресниш буксите на бобините. Просто ги извади и напръскай със спрей.
Ако имаш добра искра се насочи към помпата. Първо провери масата и дали идва добър ток от главното реле.
Успех!
don_pepone
14-11-2011, 00:29
Най лесно е да замери как зарежда динамото с един мултицет и тогава да прави каквото и да било ;)
alfatras
14-11-2011, 19:51
колега виж си бензиновата помпа и релетата-това първо,после ще го мислим!
Най лесно е да замери как зарежда динамото с един мултицет и тогава да прави каквото и да било ;)
Не го сбърквай де!
Нали върти стартера, а не пали!
Значи акумулатор, стартер и динамо са извън подозрение.
Остават маси, релета, помпа!:hmm:
BuR7oNnN
14-11-2011, 20:24
значи почистих всичко около дебитомера вадих бушоните прегледах свещите ... колата запали и когато не е на скорост няма проблем ... обаче на скорост при подаване на газ над 2 хиляди оборота придръпва много силно все едно свършва бензина ... възможно ли е да е от бензиновия филтър които е отпред или от този при задна дясна гума ?!?! този отпред не е сменяван ПОНЕ 5 години ... ?! П.С. след като загрее придръпването е по слабо ...
alfatras
14-11-2011, 20:26
значи почистих всичко около дебитомера вадих бушоните прегледах свещите ... колата запали и когато не е на скорост няма проблем ... обаче на скорост при подаване на газ над 2 хиляди оборота придръпва много силно все едно свършва бензина ... възможно ли е да е от бензиновия филтър които е отпред или от този при задна дясна гума ?!?! този отпред не е сменяван ПОНЕ 5 години ... ?! П.С. след като загрее придръпването е по слабо ...
какъв е тоя филтър отпред колега?
BuR7oNnN
14-11-2011, 22:57
какъв е тоя филтър отпред колега?
ами преди време ми се сцепи бензиновия маркуч ... когато го откачих видях нещо като филтър през които маркуча минава самото нещо "филтър ли е нз" е закачено под моторчето за бавни обороти под надписа "Туин спарк" от долу и е мн тегаво за сваляне и като го гледам не е сменяване доста преди да я взема алфата :) мисля че може то да се е запушило по някакъв начин защото при шофиране на скорост при подаване на газ колата глъхне и придръпва все 1 не достига бензин а пък отзат пуши много яко ...
Rider_alfa155
15-11-2011, 00:02
Колега това за което ти говориш е клапана за излишното гориво и филтърчето за входното гориво. филтъра за горивото според мен е много трудно да се запуши (скоро ги сменях тези работи за това го казвам) по скоро ти се е задръстил клапана за излишното гориво или ако не е това проверявай първо помпата, тя е лесна за диагностика (ако имаш къде да ти измерят налягането разбира се т.е. бегай в сервиз за тая работа). Ако не се оправи от това отиваш на лошия вариант токове а там е малко по сложно защото има много неща които могат да ти сговнят живота (извинявам се за израза)......
При мен се оказа помпата но сега си имам още един комплект филтър и клапан за горивото, проверката на клапана е лесна само че ти трябва още един човек за 1 мин. Сложното е свалянето че е отдолу под колектора... ако се окаже това проблема свиркай ще ти пратя моите.... Иначе ако е другия филтър (до задната гума според мен колата ти няма да умре така изведнъж а ще имаш симптомите от много време така че откажи се от този вариант. Пожелавам ти успех и ще следя темата да видя как се развиват нещата по някога най големите проблеми се оказват съвсем смешни така че не бързай да се отчайваш....
Клапана е причина и да ти пуши яко колата защото излишното гориво не отива в резервоара а в цилиндрите сещай се за какво говоря
Furious 155
15-11-2011, 00:06
започвам да си мисля че е сцеен въздуховода след дебитомер-а и преди дроселовата клапа - за да пуши явно иде повечко бензина и като не се мери вярно въздуха става баш така.
Ако е здрав въздуховода, трябва да се проверят маншоните на всмукателния колектор и на последно място вакуума на регулатора, дали маркучето е здраво.
Rider_alfa155
15-11-2011, 00:14
започвам да си мисля че е сцеен въздуховода след дебитомер-а и преди дроселовата клапа - за да пуши явно иде повечко бензина и като не се мери вярно въздуха става баш така.
Ако е здрав въздуховода, трябва да се проверят маншоните на всмукателния колектор и на последно място вакуума на регулатора, дали маркучето е здраво.
Съгласен съм с теб то гофрирания маркуч така или иначе трябва да се свали за да се стигне до клапана (регулатора за който ти говориш) а маншоните се виждат и без да се свалят поне едната им страна. Ако колегата реши да си улесни живота и да свали колектора ще е най добре за него. Като разглобява да огледа маркуча и маншоните....
P.S. Няма логика при сцепени маркучи да пуши колата понеже влиза повече въздух от колкото гориво това е мое мнение поправете ме ако греша
AnastasKOSTOV-REX
15-11-2011, 00:42
Така..........
Значи,симптомите ти са за заминаваща помпа вследствие на запекъл бензинов регулатор и довелото последствие от свръх налягане в рейката.Последвалите придърпвания,невъзможност или трудност при палене са от сдалия багажа(пробит,скъсан) маркуч излизащ от помпата и влизащ в медната серпентина в кошницата.
Често срещан проблем при застаряващите 155-ци.
Започва да се изразява първоначално в повишаване на разхода на бензин и довеждащ до пробив в пътищата в резервоара (те са най-натоварени поради близоста им до помпата и двустранната атака на бензина-вътре в тях и отвън от парите и пличкащия се бензин) и блокиране на ексцентичния ролков нагнетател в помпата.
Пука ли в смукателният колектор, като започне да прекъсва?
проверката на клапана е лесна само че ти трябва още един човек за 1 мин.
Така..........
Значи,симптомите ти са за заминаваща помпа вследствие на запекъл бензинов регулатор и довелото последствие от свръх налягане в рейката.
Колеги,бихте ли казали как се проверява изправността на регулатора на налягането,на демпфера,който е преди рейката и на клапана за бензиновите пари.Щото и аз имам проблем с малко трудно палене-не пали от четвърт,както другите коли.Освен това при дори съвсем леко подаване на газ лашка,както и при връщане на газта,което ме кара да си мисля,че има нещо нередно с налягането в рейката.Като развия рейката е пълна с бензин,но не е под налягане-не пръска,просто си изтича.
AnastasKOSTOV-REX
15-11-2011, 13:28
Развиваш единия от маркучите на рейката и слагаш манометър с изход вход и свързваш и сваления маркуч.Може и с манометър само с вход(забравих как им викат и тройник).Налягането трябва да е 2.8-3.2 по спомен и при рязане да пада от 3.2 до 2.8.Ама не е страшно да е малко над тези стойности аз съм с регулируем и съм я надул на 4бара.Когато блокира дига 9-10 бара.
AnastasKOSTOV-REX
15-11-2011, 13:50
Ако демфера ти е заминал то няма да имаш никакъв бензин в рейката.Ама аз не съм виждал прецакан демфер.И да се прецака не мисля че някой от нас би усетил щото няма да затапе а ще отпуши.
BuR7oNnN
15-11-2011, 20:05
Така от диагностиката за момента съм се отказал ...ще ме накарат да сменя куп неща които работят а всяко закачане не компютъра и 40 левчета!утре сигурно ще сменя клапана (филтърчето за входното гориво) за да видя какво ще стане .. ! Така иначе днес я карах сигурно 50 км градско и ми придърпа само 2-3 пъти в смисъл че след всяко каране проблема отшумява ... Съвсем не мисля обаче че колата ще се оправи отсамосебеси просто ще пробвам евтините варианти със клапана със добавка Редекс . замалко да забравя днес видях че капачката на хидравличното масло не държи изобщо и че шилото закачено на нея е паднало на дъното и затруднява потока на масло . и него ще сменя но капачка нова нз от къде та за сега е това ако има промени ще пиша понеже има хора които следят въпроса ....благодаря
Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!
don_pepone
15-11-2011, 20:44
Чакам с нетърпение да видя какъв е бил проблема , че чух мноого мнения да видим какво е.
BuR7oNnN
15-11-2011, 21:04
Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!
утре ще си снимам цялата предница да видиш какво шило и каква капачка а това с бъркането в резервоара не го разбрах изобщо П.С. не забравяите че съм "Младши алфист" а не инжинер Алфист !
Така от диагностиката за момента съм се отказал ...ще ме накарат да сменя куп неща които работят а всяко закачане не компютъра и 40 левчета!утре сигурно ще сменя клапана (филтърчето за входното гориво) за да видя какво ще стане .. ! Така иначе днес я карах сигурно 50 км градско и ми придърпа само 2-3 пъти в смисъл че след всяко каране проблема отшумява ... Съвсем не мисля обаче че колата ще се оправи отсамосебеси просто ще пробвам евтините варианти със клапана със добавка Редекс . замалко да забравя днес видях че капачката на хидравличното масло не държи изобщо и че шилото закачено на нея е паднало на дъното и затруднява потока на масло . и него ще сменя но капачка нова нз от къде та за сега е това ако има промени ще пиша понеже има хора които следят въпроса ....благодаря
свържи се с dani_ku4eto да ти ги даде тези неща да не се мъчиш повече пич.:flirt:
утре ще си снимам цялата предница да видиш какво шило и каква капачка а това с бъркането в резервоара не го разбрах изобщо П.С. не забравяите че съм "Младши алфист" а не инжинер Алфист !
Чакам снимката...няма лошо бате, всеки се учи докато е жив, включително и аз......
попитах те дали ти гърми в смукателните колектори, като започне да прекъсва....но ти не отговори...имал съм някой проблеми за толкова време...и някой сам съм остранявал.....за да прекъсва, придърпва...или е тоците, или бедна горивна смес....едното се оправя като бръкнеш в резурвуара образно казано...да видиш там как стоят нещата с маркучи, серпентини, помпи и т.н......подсказахати го по нагоре...но не го взе под внимание!
BuR7oNnN
15-11-2011, 21:33
Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!
Чакам снимката...няма лошо бате, всеки се учи докато е жив, включително и аз......
попитах те дали ти гърми в смукателните колектори, като започне да прекъсва....но ти не отговори...имал съм някой проблеми за толкова време...и някой сам съм остранявал.....за да прекъсва, придърпва...или е тоците, или бедна горивна смес....едното се оправя като бръкнеш в резурвуара образно казано...да видиш там как стоят нещата с маркучи, серпентини, помпи и т.н......подсказахати го по нагоре...но не го взе под внимание!
Отварях резервоара но не писах защото не успях ... махнах всички маркучлета махнах нивомера обаче дотам не можах да развия големия бялкапак (удряж с чук даже) просто не помръдна ... П.С. за гърмене не съм чул да има а и тя прекъсва само в движение на 1 място си работи ОК
Едно е да форсираш на място, друго е като е в движение....натоварването на мотора и неговата жажда е различна...
Отвърта се като капак на бидон...по внимателно с пласмасите...помпата е държи една пружина(метална пластина да е постояно на дъното и се вади малко шибано....и по внимателно...към нея има една серпентина вързана с маркучи.....е в тия маркучи ти е по всяка вероятност проблема....рзгледай ги внимателно...най често се пробива този от помпата към серпентината.
Ако е от там проблема може да се провери и по друг начин...като напълниш резурвуара до горе....и ако мотора не прекъсва докато стигнеш 1/2 значи проблема е точно там...след като намалее горивото и започва да прекъсва..рови се в бидона...ако не ме разбра в нашият раздел има доста теми по тези проблеми....и може да се справиш и сам :smartass:
Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!
Бобка самата капачка на казачето за хидравличната течност отвътре нали има нещо като малка щека /пръчка,теЛ/ това ме се е отчупило на момчето.:)
Бобка самата капачка на казачето за хидравличната течност отвътре нали има нещо като малка щека /пръчка,теЛ/ това ме се е отчупило на момчето.:)
дай да видя за каква щека говориш....:flirt:
nikola 155
15-11-2011, 23:31
Отварях резервоара но не писах защото не успях ... махнах всички маркучлета махнах нивомера обаче дотам не можах да развия големия бялкапак (удряж с чук даже) просто не помръдна ... П.С. за гърмене не съм чул да има а и тя прекъсва само в движение на 1 място си работи ОК
А да попитам случайно каква температура показва,щото аз имах подобен проблем при студен двигател.След смяна на термостат придърпването изчезна.
mimouzunov
16-11-2011, 07:53
Абе... вместо да се гадае... Питащия ако нее оправил до събота да ми пише къде се намира и ще се дигна да я погледна, може пък да вземем да я оправим...
BuR7oNnN
16-11-2011, 17:39
[QUOTE=nikola 155;971661]А да попитам случайно каква температура показва,щото аз имах подобен проблем при студен двигател.След смяна на термостат придърпването изчезна.[/QUOTE Ами при всякаква но наистина наи-много придърпва м/у 50-70
---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:30 ----------
Днес ходих до близкия сервиз на алфа да попитам за "клапана на излишното гориво" (както каза един колега от тук) оказа се (по превод на бош) че това е клапан за налягането на горивото и струва 100 лв (ОМГ!) ... ето и снимки за да покажа за какво става въпрос http://burtonnn.snimka.bg/automobiles/alfa.634566 П.С. това чудо не се намира там където е снимано а се намира зад вдигателя на мн кофти място П.С. И едни можеби тъп въпрос ... реших да пробвам и да си сменя бушоните взех си комплект от баумакс за 2.49лв с бушони от 5А до 30А отивам си при милата колица и на неините бушони пише 32В и нищо повече аре сега някои да ми каже на 32В какъв ампераж да сложа или просто трябва да си търся комплектче с волтови стоиности ...
Тая снимка от твоята кола ли е...?...нещо преправяно има там....от клапана може трудно да пали, но не и да придърпва в движвние...той задържа бензина под налягане в рейката на инжекторите...след като е изгасен мотора.....така, както го обесняваш проблема ти е или тоци бегали, или бедна горивна смес...хич не четеш какво са ти писали колегите....
митака-пловдив
16-11-2011, 20:21
[/QUOTE Ами при всякаква но наистина наи-много придърпва м/у 50-70
---------- Post added at 15:39 ---------- Previous post was at 15:30 ----------
Днес ходих до близкия сервиз на алфа да попитам за "клапана на излишното гориво" (както каза един колега от тук) оказа се (по превод на бош) че това е клапан за налягането на горивото и струва 100 лв (ОМГ!) ... ето и снимки за да покажа за какво става въпрос http://burtonnn.snimka.bg/automobiles/alfa.634566 П.С. това чудо не се намира там където е снимано а се намира зад вдигателя на мн кофти място П.С. И едни можеби тъп въпрос ... реших да пробвам и да си сменя бушоните взех си комплект от баумакс за 2.49лв с бушони от 5А до 30А отивам си при милата колица и на неините бушони пише 32В и нищо повече аре сега някои да ми каже на 32В какъв ампераж да сложа или просто трябва да си търся комплектче с волтови стоиности ...[/QUOTE]
Тия дето си ги купил,директно ги хвърли в коша,иди в някоя морга и си напълни един джоб истински бушони за два лева :)
Тоя клапан може да го смениш точно за около лев и педесет.Попитай в магазин за камиони,за клапан дето да "държи" налягане.Прозрачно пластмасово цилиндърче с пружинка и съчма.Има и от 5 лева,дето са с регулируемо натягане на пружинката.
Furious 155
16-11-2011, 20:43
КОЛЕГА автор на темата - и твоята 155 ще стане жалка картинка, ако продължаваш да ровиш напосоки и без никаква идея кое за какво е и т.н.
Ако има някой колега който да ти помогне наживо - добре, ако не, по-добре я води в проверен сервиз!
С най-добри чувства го пиша това.
Можеш да погледнеш и тази тема - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=65188
Rider_alfa155
16-11-2011, 23:05
Така като гледам напълнихме на момчето главата с възможности, за това колеха ти препоръчвам да започнеш да проверяваш едно по едно започни с най елементарното огледай си гофрирания маркуч и маншоните на смукателния колектор за пукнатини, капака на резервоара се отвива малко тегаво но ако ползваш една отвертка (права и дълга) и почукнеш по нея със сигурност ще се развие (ако не е залепена което ме съмнява), казах ти че въпросния регулатор и филтъра за горивото ги имам и не струват милиони ще ти ги пратя без пари имам и резервна гайка за резервоара и нея ще ти пратя работи си спокойно и ако имаш проблеми казвай проблема ти е в някой от тези три възможности (маркуч+маншони; регулатор; бенз. помпа) огледай ги и казвай имам и помпа (верно китайска) ама работи гарантирано за това проверявай докато все още ги има тези работи ще ти направя оферта да ме споменаваш с добро действай ти си човека. Ако искаш звънкай като откриеш проблема и да ти ги пращам ако е от тях (0882441321 -0879271321 Живко се казвам ) с радост ще ти помогна
AnastasKOSTOV-REX
17-11-2011, 00:33
Брачедче Бъртън,това дето си го снимал е демфера(кондензатора сморзационето както искаш го наричай).Регулатора е под 1-2 колектор.Не се лъжи с мануала там е объркано-разменили са им иманата на двете.Регулатора има вход на резба,изход на скоба и капилярка дето отива в еърбокса(колектора) и от чиито вакъм се контролира.
Ама никва няма да я свършиш.По-добре викни някой който малко от малко вдява да барне,че ша се омажеш.
Ей ти снимка на оригиналния регулатор.
И колеги айде малко по сериозано-връщал излишното гориво,задържал само при изгасен двигател,моля Ви се!
Просто винаги ПОДДЪРЖА необходимото налягане за правилното дозиране по време и импулс на дюзите.Ако отзад в бидона има помпичка за аквариум то тогава няма кво да върне излишно.Плюс това помпата има "тласъци,пикове,падове" ей за това е демфера да хомогенизира сместа като кондензатор.А засмукания въздух от помпата се улавя от кацата зад десния фар(при ГТВ тя + вирова камера са в багажника под кората с говорителите до акумулатора.
Абе и аз се чудя за какво филтърче говорите,горе няма филтър преди рейката,поне доколкото аз знам.Това е демпфера на налягането,той е на входа на рейката,а регулатора на налягането е на изхода,нали така?
mimouzunov
17-11-2011, 20:09
Абе и аз се чудя за какво филтърче говорите,горе няма филтър преди рейката,поне доколкото аз знам.Това е демпфера на налягането,той е на входа на рейката,а регулатора на налягането е на изхода,нали така?
:bored: Какви демпфери какви филтри.....
На бензиновата рейка (изхода и) има един прост бензинов регулатор с вакумно управление. Помпата прави 5 бара примерно а регулатора (без вакум) го задържа на 3... Разликата от тия 2 бара се връща в резервоара.
Това знам аз...
Абе и аз не твърдя,че съм специалист,но факт е,че преди и след рейката има две джаджи,които си приличат и външно и по това което има вътре.Едното е преди рейката и според упътването има за цел да гаси големите разлики в налягането,които се получават от различните режими на помпата.Другото е регулатора на налягането,който е след рейката и има вакуум към смукателния колектор с цел при по-високи обороти да пуска повече бензин към инжекторите.Но филтър там няма,това исках да кажа.Сори,ако съм оспамил темата на колегата....
mimouzunov
17-11-2011, 20:59
Абе и аз не твърдя,че съм специалист,но факт е,че преди и след рейката има две джаджи,които си приличат и външно и по това което има вътре.Едното е преди рейката и според упътването има за цел да гаси големите разлики в налягането,които се получават от различните режими на помпата.Другото е регулатора на налягането,който е след рейката и има вакуум към смукателния колектор с цел при по-високи обороти да пуска повече бензин към инжекторите.Но филтър там няма,това исках да кажа.Сори,ако съм оспамил темата на колегата....
И аз се извинявам на всички, а по отношение на помпата... тя... незнам за какви режими става въпрос!?! Щом двигателя работи и тя си работи без прекъсване и тн.
Еми според това,което съм чел по форума,помпата работи по различен начин в зависимост от натоварването на двигателя.Няма начин при рязко подаване на газ да не се вдига количеството бензин,което тя изпомпва.Т.е. получава се рязко покачване в налягането на входа на рейката и ако нямаше тая джаджа (демпфер) щеше да довежда до неравномерно впръскване от инжекторите.Така мисля аз.Защо например преди да запалиш,като дадеш само на контакт помпата врътва малко и сама спира?
Alexandrov70
17-11-2011, 22:41
Еми според това,което съм чел по форума,помпата работи по различен начин в зависимост от натоварването на двигателя.Няма начин при рязко подаване на газ да не се вдига количеството бензин,което тя изпомпва.Т.е. получава се рязко покачване в налягането на входа на рейката и ако нямаше тая джаджа (демпфер) щеше да довежда до неравномерно впръскване от инжекторите.Така мисля аз.Защо например преди да запалиш,като дадеш само на контакт помпата врътва малко и сама спира?
Помпата си работи винаги еднакво(като е изправна),като дадеш рязко газ регулатора спира голяма част от излишното гориво(това е в следствие на разреждането в колектора ,от където той се управлява вакуумно)и по този начин компенсира повишена консумация на мотора и държи налягане на горивото 2.8-3.2 бар
Много баби хилаво детето....
работата на регулатора е да държи винаги еднакво налягане в горивната рейка спрямо налягането/разреждането във входящия колектор.
поставя се манометър преди регулатора. откача се вакумното маркуче и се пали колата. трябва да показва около 3 бара. при закачане на вакума, трябва да падне до около 2,5 на празен ход. при подаване на газ се променя вакума в колектора и се променя налягането на бензина.
фактически РАЗЛИКАТА между налягането в колектора и налягането в рейката винаги е постоянна и е 3 бара.
често срещан проблем е скъсването на гумичката и протича бензин през вакумното маркуче в колектора и колата се шашка.
"жилото" в казанчето на хидравликата е нивомера.
BuR7oNnN
23-11-2011, 22:43
Колеги проблема е фикснат!
Оказа се че проблема е в бензинов маркуч този които влиза от лявата част на двигателя ... от вибрациите гайката на скобата която го държи е паднала и болта постепенно се е развил от там бликаше бензин но не постоянно защото съм кинал с часове под капака но само един единствен път го видях да го прави ... (явно при шофиране на скорост налягането се увеличава и за това напразен ход не го е правило пред мен до сега) та след смяна на скобата колата си пали без проблем няма проблеми - да чукам на дърво, но ще сменя всички бензинови маркучи, защото са мн напукани ... така че това е
П.С. благодаря на тези които ме посъветваха да НЕ ходя на Диагностика защото сигурно заради тази скоба щях да съм сменил свещи и кабели които си работят без проблем :)
Furious 155
23-11-2011, 23:58
На правилното място щяха отдавна да са намерили проблема. Диагностиката не включва само зяпане на данните от датчиците на колата, а и физически досег с возилото.
Браво, че е решен проблема и винаги имай едно наум за бенз. маркучи, защото не една 155-ца се е запалвала, заради бенз. маркуч!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.