PDA

View Full Version : Бавно палене след продължителен престой



Satanism
16-11-2011, 21:26
Откакто застудя(тук е 5-6 градуса денем и 1-2 нощем) забелязвам, че като оставя колата 1 или повече дни без да я паля, после имам трудности с паленето...колата върти доста време, докато захапе...сигурно 4-5 секунди...
Свещите ми са добре(съдейки по индикацията), мерих си акумулатора преди известно време, след 2 дена престой показваше 12.3, 12.4в, което доколкото знам не е перфектно, но става.Стартера не бих казал, че върти особено ентусиазирано, но като цяло също не ми звучи да се мъчи....иначе второто палене след това е абсолютно безпроблемно....
някакви идеи....?Колата е от подписа.

rossenvn
16-11-2011, 21:44
Откакто застудя(тук е 5-6 градуса денем и 1-2 нощем) забелязвам, че като оставя колата 1 или повече дни без да я паля, после имам трудности с паленето...колата върти доста време, докато захапе...сигурно 4-5 секунди...
Свещите ми са добре(съдейки по индикацията), мерих си акумулатора преди известно време, след 2 дена престой показваше 12.3, 12.4в, което доколкото знам не е перфектно, но става.Стартера не бих казал, че върти особено ентусиазирано, но като цяло също не ми звучи да се мъчи....иначе второто палене след това е абсолютно безпроблемно....
някакви идеи....?Колата е от подписа.

Не си сам, ако това те успокоява:hump:

A.Arabadzhiev
16-11-2011, 21:48
аз също го имам тоя проблем, но мисля че при мен е Акомулатора щото от както паднаха температурите е така.. а Акомулатора ми е 55АМ.. а за Дизела 1.9 маи е слаб.. Миналата зима я изкарах на Косъм.. но тая маи няма да издържи :)

rossenvn
16-11-2011, 21:52
Аз съм с 77 Ач, 780 А стартов ток, 12,6 В - пак така си върти на първо палене. Рециклиран стартер.

Satanism
16-11-2011, 21:55
Аз забравих да спомена, че колата се кара 3 пъти седмично по 8-9км в посока...тоест хич не й се събира километраж....та има вероятност батерията системно да не се дозарежда....ще взема да купя едно зарядно и да видя как ще е като я заредя....пък и моята не е първа младост....аз я карам година и половина, преди мене кой знае колко е направила...

В петък сутринта ще снимам едно клипче как пали...ако някой може да разбере нещо

Kelesh
16-11-2011, 21:56
При мен е малко по-лошо положението, сутрин въртя по сумати време ( подгрявам, въртя и почва хълцането) ! ха да запали и така около 10-15 сек. Всичко и е наред няма изгорели свещи, почвам да се съмнявам за презкочил зъб! Но незнам .... !!!

Сега по темата .... При теб всичко идва от акумулатора според мен, нормално е при по дълъг престой да пали малко по трудно! Като поостарее малко един акумулатор и така става ;)

Yavor
16-11-2011, 22:07
По скоро гълтат въздух и затова е нужно продължително въртене.

Пробвай да дадеш 2-3 пъти контакт по за десетина секунди да видим дали ще запали от раз.

Този проблем едва ли е от акумулатор.
По скоро свещи или нещо друго в горивоподаващата уредба.

rossenvn
16-11-2011, 22:08
При мен е малко по-лошо положението, сутрин въртя по сумати време ( подгрявам, въртя и почва хълцането) ! ха да запали и така около 10-15 сек. Всичко и е наред няма изгорели свещи, почвам да се съмнявам за презкочил зъб! Но незнам .... !!!


Предполагам си пробвал с два подгрева преди да завъртииш, но ако не си пробвай. Първия път оставам 10-15 сек. после пак толкова и си пали почти нормално:-)

myato
16-11-2011, 22:11
Всички сте с "умрени" акумулатори.
Иначе,давате на контакт,чакате да спре помпата да подкача и тогава въртите.Щом припали,газ до ламарината за секунда.

morfius
16-11-2011, 22:31
Тя поначало не пали от четвърт ами прави някакви обороти да измери показания... но и при мен пали по-бавно ако не е карана 2 дена.
Може акумулатора да е вече поуморен... не съм го сменял от как съм я взел.
Но да и давам газ до долу още неразвъртяла намерение нямам, почуквам педала да качи до 1200-1400 да угаснат лампичките.

ves_v8
16-11-2011, 22:43
Аз съм почти сигурен, че е от акумулатора. 12,4V си е малко, а и като не се кара редовно колата все пак е по-различно от това да се кара всеки ден. Студовете идват и електролита трябва да е по-гъст, както се препоръчва за зимата.
Според мен проблема е, че акумулатора няма достатъчно сила и стартов ток, за да се развърти добре мотора, а и докато подгряват свещите му взимат живеца и после за стартера няма достатъчно, така, че да развърти рязко и бързо. Все пак дизела си иска да се развърти рязко и бързо за да запали лесно. Бензина може и едвам, едвам да върти и ще запали, ама тука като няма ряз да завърти откъде да дойде тая компресия...
Ако имаш възможност го позареди и виж как ще е тогава. Колкото и да се е скапал, за едно палене ще задържи ток

Kelesh
16-11-2011, 23:40
Предполагам си пробвал с два подгрева преди да завъртииш, но ако не си пробвай. Първия път оставам 10-15 сек. после пак толкова и си пали почти нормално:-)

Пробвал съм какво ли не, проблема си остава! Когато е студена е малко по силно изразен! Когато е топло пали що годе нормално :) ?!?!

salih84
17-11-2011, 00:00
Според мен 12.4 волта показание е малко.Миналата зима я изкарах трудно със стария акумулатор, той толкова показваше и едвам палеше. Преди две седмици купих нов 74 ампера 680 А стартов ток.Като не съм я палил 2 дена показва 12.8 и първия път пак не върти както, когато е топла и това си е нормално все пак маслото е гъсто , пък и беше минус 5 градуса. С новия обаче на студено върти доста по-добре, така че аз мисля че е от акумулатора.

Успех и дано никой няма проблеми с паленето!

CTOMAHATA
17-11-2011, 09:28
12.4V не е малко. Но мерейки само напрежението не може да се даде оценка дали акумолатора е здрав. Ако няма нужния заряд не може да захрани достатъчно стартера в следствие на което върти по-мудно.

За да се диагностицира това нещо се мери тока и напрежението под товар. В пунктовете за продажба на акомулатори имат нужния уред. Представлява релтан (като на печка) с измервателни уреди. закачат го на клемите и гледат колко бързо пада напрежението и тока.

Ако имаш зарядно пробвай да го заредиш. Може да го подържиш и на топло. В студеното батериите работят неефективно. Ако след това запали от раз явно е в него вината.


ПП
Това което не разбрах стартера върти мудно или е нужно повече време през което стартера върти с нормална скорост, но колата не пали.
Ако е второто причината едва ли е в акомулатора.

Satanism
17-11-2011, 09:43
Утре като снимам клипчето ще чуете....стартера върти малко по-бавно от примерно втори старт, но не върти съвсем на умряло....

kiko73
17-11-2011, 10:30
Доста са били изненадани как след ремонт на привидно здрав стартер колите започват да палят, особено печките.

hayho
17-11-2011, 16:27
Тъй като аз наскоро сменях акумулатор и изчетох доста неща по темата, останах с впечатлението, че 12,4В е малко, акумулатор в изправност трябва да държи 12,6В+. Това естествено не значи автоматично, че проблема е в акумулатора, особено ако колата не се кара често и достатъчно дълъг период за да се зареди като хората. При мен когато акумулатора сдаде багажа светваше съобщение за проблем с подгревните свещи - предполагам, че и при теб ако проблема е същия би трябвало да има някаква подобна индикация. При всички положения е хубаво е да го заредиш, а ако е на години вече и имаш време може да му направиш пълен цикъл - разреждане (до към 12В) и зареждане след това.

cuiceka
17-11-2011, 21:17
и при мен има нещо такова

Ladjov
17-11-2011, 22:13
Поправете ме ако греша но батерията се зарежда най добре при каране извънградско . И респективно при малко каране и то градско сами се сещате колко се заережда тая батерия пък после няколко дена седи без да се пали и после едва едва на студа въпреки че не е толкова студено с изключение рано сутрин .

ПП : пробвайте да си изключвате фаровете преди да запалите по- лесно пали поне при мен е така

CTOMAHATA
17-11-2011, 22:32
ПП : пробвайте да си изключвате фаровете преди да запалите по- лесно пали поне при мен е така

Че те фейслифтовите 156ци каквато ако не греша има Satanism си гасят фаровете автоматично докато върти стартера.

morfius
17-11-2011, 23:02
Че те фейслифтовите 156ци каквато ако не греша има Satanism си гасят фаровете автоматично докато върти стартера.

И моите гаснат докато върти...

Jivko7777
18-11-2011, 01:17
Аз пък да издам стар тираджийски трик :)
Когато повечко време не е палена или рано сутрин когато е студена, знам от опитните тираджии че даваш на контакт и включваш фаровете за около 15-20сек, това се правело с цел да възбуди акумулаторите (при камионите са два :) ) и така пали доста по-лесно :)

tur4in
18-11-2011, 02:18
Аз пък да издам стар тираджийски трик :)
Когато повечко време не е палена или рано сутрин когато е студена, знам от опитните тираджии че даваш на контакт и включваш фаровете за около 15-20сек, това се правело с цел да възбуди акумулаторите (при камионите са два :) ) и така пали доста по-лесно :)
помага. стопля акумулатора и пали като топла кола, НО тировете като се запалят и минават по стотици километри. при колите това помага за по бързата нужда от смяна на акумулатора

Yavor
18-11-2011, 10:01
За зареждането на изхабеното от едно палене електричество в акумулатора, двигателя трябва да работи поне 15-20 мин. Това е причината късите разстояния да съсипват акумулатора.

Satanism
18-11-2011, 11:24
Ето го клипчето...днес се случи така, че я подгрях 2 пъти....и беше една идея по-добре работата.
Пробвах да го кача в Ютуб, ама там прави някакви корекции на звука и явно мисли стартера за статичен шум или и аз не знам кво, та нищо не се чува...

http://www.megaupload.com/?d=SGT6I9Q4

_power_
18-11-2011, 11:28
Слаб стартов ток е това 100%

Satanism
18-11-2011, 17:58
ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?

Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....

_power_
18-11-2011, 18:53
ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?

Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....
Ами иди при акумолаторджий да ти замерят стартовия:nuke: Може да си го имаш и дълго време този, може да е в съвсем начален стадий на пробив на клетка.
М/у другото какъв е? В смисъл сервизен ли е или е без доливане на течност?
Ако е сервизим отвори винтовете и му долей на по празните :roll:

Satanism
18-11-2011, 19:27
Необслужваем е, доколкото помня....иначе тук акумулаторджии няма...трябва в сервиз къдетонсигурно ще искат да ми записват час и да ме таксуват по 1 милон евро на час за тая проверка...по-евтино ще е да си взема зарядно или акумулатор направо, ако тоя е тръгнал...

Kelesh
18-11-2011, 21:21
Колега можеш да пробваш следващия път да запалиш без пуснати толкова консумативи ( фарове, музика, плафони ) :) евентуално може и по добре е да е :) но не е гаранция! Със сигурност обаче при малко по голям студ ще те предаде акумулатора! След като си сигурен, че не може да се долива в него или започваш да го зареждаш или купуваш нов , което те съветвам ако имаш възможност да направиш :) друг вариант не виждам аз :) Успех!

Satanism
18-11-2011, 21:27
Мерси...ами то всичко при старт се гаси, радио, фарове...плафон не съм пускал, може да е от това, че върнах контакта преди да почна клипчето и това е решава, че ще слизам...иначе ако съм сигурен, че е от акумулатора и няма подобрение след днескашните 200км, направо ще го сменям...другото е само залъгване, пък сега като я оставя един месец тук без да я паля, Януари като си дойда може и да не запали изобщо....

dimitar_vd62
18-11-2011, 22:04
Ми нормално след дълъг престой,аларма, радио - мен едно радио ме побърка - изключено, със свален панел и след седмица - въй-въй-въййй.Между другото си взех едно зарядно, електронно, китайско или тайванско, за учудване много хубава работа върши.

CTOMAHATA
18-11-2011, 22:11
Чух клипчето. Определено върти по-немощно, но още не се е предал напълно. С дозареждане може и да изкара още. Може късите разстояния да са го разредили, но да има още живот.

fred
19-11-2011, 10:45
Мерси...ами то всичко при старт се гаси, радио, фарове...плафон не съм пускал, може да е от това, че върнах контакта преди да почна клипчето и това е решава, че ще слизам...иначе ако съм сигурен, че е от акумулатора и няма подобрение след днескашните 200км, направо ще го сменям...другото е само залъгване, пък сега като я оставя един месец тук без да я паля, Януари като си дойда може и да не запали изобщо....

Направо си купи нов акумулатор, тръгне ли да пада е обречен, оригинален, класен акумулатор издържа около 7 години без проблем

_power_
19-11-2011, 22:29
Направо си купи нов акумулатор, тръгне ли да пада е обречен, оригинален, класен акумулатор издържа около 7 години без проблем
Все си мисля че е до пробег по-скоро от колкото години....
В смисъл...едно такси примерно пали по ХХХХХХХХХХХХ пъти на ден парното или климата жулят нон стоп....+ други консуматори които повишават трафика на електричество през батерията:holiday:
И...да добавя че вече не е онова време в което една искра изкарваше .....мнооого години:torch:.....сега ако изкара 3-4 е супер постижение:laser:
Просто...пазара стана много консуматорски....и качество...няма:wazuuup:

achov
19-11-2011, 22:45
ооккееей...и ся кво да си купувам, зарядно за тоя или направо нов акумулатор?

Днеска я карах 200тина км....ще видим в Неделя как ще е с паленето....

едва ли ще изкара много...., нов акумулатор и то с 3 годишна гаранция, това е препоръката, ако след тия 200 км пак е така направо го сменяй

ves_v8
22-11-2011, 22:08
Колега, видях ти клипчето и според мен акумулатора ти е тръгнал. Ако имаш зарядно у-во го зареди, може и да изкара още известно време, но имай в предви, че си за нов акумулатор. Дизела си иска стартов ток, особено зимата. Иначе не запали чак толкова зле колата, но съвсем ясно се чува как след 3-тия оборот на мотора вече започна по-слабо да върти гадинката...

Satanism
22-11-2011, 22:10
Аз като я карах на дълго и след това 2 дена не я палих, на 3тия запали по-добре от на клипчето...сега в Петък пак ми предстоят още 200км, ще видим как ще е след това...и ще го мисля....мерси за включването :)

rossenvn
23-11-2011, 10:09
Да споделя и аз: днес нарочно реших да не правя двоен подгрев /при ниски температури винаги правя, защото знам какво става иначе:sad2:/, изчаках 15-20 сек, стартера завъртя като ненормален, двигателя уж запали и угасна. Ведна завъртях пак и си запали нормално. Имам чувство, че все едно няма гориво. Колата беше стояла към 25 часа, температурата беше около 0*. По принцип имам съмнение, че дърпа въздух като стои повече време. Имам едно маркуче, от което сълзи леко нафтичка, но нали затова оставям повечко време на подгрев, че да има време и помпата да завърти и да обезвъздуши системата?

kiko73
23-11-2011, 10:35
Да споделя и аз: днес нарочно реших да не правя двоен подгрев /при ниски температури винаги правя, защото знам какво става иначе:sad2:/, изчаках 15-20 сек, стартера завъртя като ненормален, двигателя уж запали и угасна. Ведна завъртях пак и си запали нормално. Имам чувство, че все едно няма гориво. Колата беше стояла към 25 часа, температурата беше около 0*. По принцип имам съмнение, че дърпа въздух като стои повече време. Имам едно маркуче, от което сълзи леко нафтичка, но нали затова оставям повечко време на подгрев, че да има време и помпата да завърти и да обезвъздуши системата?

Оправи си хлабавите, напукани и одървени маркучи и не се занимавай с глупости. Ако ти е наред мотора и помпата трябва да пали от раз, като смуче въздух го прави и когато е в движение и ДВГ не работи добре.

rossenvn
23-11-2011, 11:04
Е то в движение уж не би трябвало да смуче, защото тези маркучи са в нагнетателната част. И затова си покапва по малко. Да действа като ежектор и да смуче?

kiko73
23-11-2011, 19:27
Къде точно в "нагнетателната" част има маркуч - след помпата всичко трябва да е тръби, освен тези за т. нар. излишно гориво

rossenvn
23-11-2011, 23:34
Оспамих темата с това гориво. Става въпрос за един маркуч с S-образна форма, но дали към филтъра или другаде отива вече съм забравил. Става дума, че това е в нагнетателната част на помпата ниско налягане. Малко наизуст говоря - трябва пак да разгледам хубаво. От излишното не съм забелязал да капе.

Satanism
09-01-2012, 13:39
Само да споделя, че заредих акумулатора със зарядно и запали от 2рия оборот след това, въпреки че колата не беше палена 3 седмици преди това....дано изкара дълго така :)

Jivko7777
10-01-2012, 00:59
Само да споделя, че заредих акумулатора със зарядно и запали от 2рия оборот след това, въпреки че колата не беше палена 3 седмици преди това....дано изкара дълго така :)

Ще изкара просто Марто ако не я караш си го зареждай от време на време :)

CrazyElement
10-01-2012, 02:46
Добре де аджеба имали закон , за това палене от кой оборот трябва да е, мойта винаги си върти поне 3-4 оборота и тогава пали , казват ми че акумулатора не ми е първа младост

NightRider
10-01-2012, 07:33
Добре де аджеба имали закон , за това палене от кой оборот трябва да е, мойта винаги си върти поне 3-4 оборота и тогава пали , казват ми че акумулатора не ми е първа младост
Когато колата е престояла повече време, налягането е паднало и и трябва някой и друг оборот помпата да качи налягане около 500bar за да запали. Ако акумулаторът е мощен и ОК става бързо. Иначе - бавно

Satanism
10-01-2012, 13:47
е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....

Mury
10-01-2012, 14:12
е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....

Аз отдавна съм ти казал че е полумъртвец :yawn::yawn::yawn::yawn:

Jivko7777
10-01-2012, 14:43
е да , ама не.....снощи като я палих и пак въртя повечко време....акумулатора просто си е за кофата...само да доизкара зимата и го мятам....

Е то изкара ли зимата, лятото ще си забравил че имаш проблем с него :idea2:

Satanism
10-01-2012, 16:01
еми и лятото си върти бая, честно казано....особено сутрините и ако не е палена 1-2 дни.Последните дни са му това в моята кола, иначе сигурно и до другата зима ще изкара...даже е сега бях навън да търся друг, ама излязох за Варта, а освен някакви Еxide дето не съм ги чувал много и Бош за 400лв, друго не намерих...

NightRider
10-01-2012, 16:07
еми и лятото си върти бая, честно казано....особено сутрините и ако не е палена 1-2 дни.Последните дни са му това в моята кола, иначе сигурно и до другата зима ще изкара...даже е сега бях навън да търся друг, ама излязох за Варта, а освен някакви Еxide дето не съм ги чувал много и Бош за 400лв, друго не намерих...
какъв Бощ искаш, да ти взема с отстъпка. Аз съм с S5 74АH, 740А пусков, ма ти си за малко по-големия - със 780А - 78Ah

Satanism
10-01-2012, 16:13
за 2.4 дават 74ач също и над 680а пусков, ма проблема е, че съм в Дания вече .... ;)
Ще си намеря Вартичка тука все някъде....

S_G_M
10-01-2012, 16:39
На баща ми Форда имаше подобен проблем , сложихме клапан за горивото , че оригиналния беше заминал и докато подкачи ... мъка

Mury
10-01-2012, 16:41
На баща ми Форда имаше подобен проблем , сложихме клапан за горивото , че оригиналния беше заминал и докато подкачи ... мъка

Форда няма подкачваща помпа,ЖТД-то има,там е разликата,ЖТД-то още на контакт има достатъчно налягане :butt::butt::butt::butt:

Satanism
10-01-2012, 16:41
Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене.... :)

Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?

NightRider
10-01-2012, 17:52
Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене.... :)

Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?
Минети, само че с означение Фиат, Ланчиа, Алфа Ромео. 147 ми е с такъв

---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:51 ----------


Форда няма подкачваща помпа,ЖТД-то има,там е разликата,ЖТД-то още на контакт има достатъчно налягане :butt::butt::butt::butt:Аха, 3 бара. Ама трябва и другата помпа да врътне малко за 500-те

Mury
10-01-2012, 18:11
Минети, само че с означение Фиат, Ланчиа, Алфа Ромео. 147 ми е с такъв

---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:51 ----------

Аха, 3 бара. Ама трябва и другата помпа да врътне малко за 500-те

ЖТД Цецо,пали при 140 бара налягане в рейла :big_beer::big_beer::big_beer:

Jivko7777
10-01-2012, 18:26
Той проблема е ясен вече колега...с прясно заредения акумулатор още не бях врътнал и вече беше запалила....както поседя 2-3 дни навън и пак минахме на бавно палене.... :)

Някой знае ли с каква марка са излизали фабрично Алфите 2004г?

Ами ти какво мислиш че сега като вземеш чисто нов и ако я оставиш 1 седмица ще пали лесно, да бе :lol_sign: същата работа :smartass: да не говорим за 15 дена...

Satanism
10-01-2012, 18:52
Ами ти какво мислиш че сега като вземеш чисто нов и ако я оставиш 1 седмица ще пали лесно, да бе :lol_sign: същата работа :smartass: да не говорим за 15 дена...

Еми не батка, ама аз го заредих Събота срещу Неделя, сложих го неделя следобяда, колата запали 6+, после съм я карал 20км и я оставих....след това снощи я запалих пак приверчер, значи не са 2-3 дни ами 24ч, (че нещо ми се губят дните кой кой е напоследък) и колата пак запали с малко повече въртене...ебал съм го в акумулатора ако и 24ч. не може да издържи....

badmadafaka
10-01-2012, 18:52
Доколкото на мен ми е известно, Алфите излизат от завода с "някакви EXIDE дето не си ги чувал" ;)
Сигурно не всички обаче - най-вероятно има и с FIAAM или с Марели...

Satanism
10-01-2012, 18:54
Доколкото на мен ми е известно, Алфите излизат от завода с "някакви EXIDE дето не си ги чувал" ;)
Сигурно не всички обаче - най-вероятно има и с FIAAM или с Марели...

ооо,....интересно....Ексайда ми го предлагаха на 200тина БГ лева, 74ач 680А, ама се чудя, дали да не си потърся Варта Силвър и да взема 74/740 или 77ач 780А, като парите ще са подобни....

NightRider
10-01-2012, 18:56
ооо,....интересно....Ексайда ми го предлагаха на 200тина БГ лева, 74ач 680А, ама се чудя, дали да не си потърся Варта Силвър и да взема 74/740 или 77ач 780А, като парите ще са подобни....
Ако искаш вземи си Бош S6

badmadafaka
10-01-2012, 18:59
Каквато и да вземеш с точните характеристики, едва ли ще сбъркаш. Щом пък са и на една цена... Аз лично бих взел не-чалга-комерса.... ;)

Satanism
10-01-2012, 19:04
Каквато и да вземеш с точните характеристики, едва ли ще сбъркаш. Щом пък са и на една цена... Аз лично бих взел не-чалга-комерса.... ;)

Кво е чалга комерса? :)


А тоя Бош не ми трябва, след като ми предложиха подобен Бош на цена близо 400лв... ;)

badmadafaka
10-01-2012, 19:07
По-лесно ми е да ти кажа обратното: Не-чалга-комерса е такава, дето не си я чувал... ;)

Satanism
10-01-2012, 19:27
По-лесно ми е да ти кажа обратното: Не-чалга-комерса е такава, дето не си я чувал... ;)

Aха...бе то хубаво, ма там имаше и едни HighPower или някви такива, дето само дето не пишеше Budget на тях...та и тях не ги бях чувал, пък не ми се рискува изобщо....та идеята ми е, че тука, на 200км от Германия, Вартата със сигурност не е менте, така че в тоя случай какво препоръчваш?

NightRider
10-01-2012, 19:50
S5 74 - 192lw. с отстъпката ми.
S6 - към 300лв. От къде ги извади тия 400???

Satanism
10-01-2012, 19:52
S5 74 - 192lw. с отстъпката ми.
S6 - към 300лв. От къде ги извади тия 400???

ми 1300 датски крони ми искат за s5-ца, като това са си 350тина лв...

rusiq86
10-01-2012, 19:56
Exide са арни. Нямат мърдане дори да не палиш колата и по седмица зимата! Вграждат ги оригинално в алфите. И имат три години гаранция!

NightRider
10-01-2012, 20:23
ми 1300 датски крони ми искат за s5-ца, като това са си 350тина лв...
В Дания. Тук са по-евтини, знаеш го. Ама кат си в Дания ще сърбаш стандарта.

Jivko7777
10-01-2012, 20:59
Еми не батка, ама аз го заредих Събота срещу Неделя, сложих го неделя следобяда, колата запали 6+, после съм я карал 20км и я оставих....след това снощи я запалих пак приверчер, значи не са 2-3 дни ами 24ч, (че нещо ми се губят дните кой кой е напоследък) и колата пак запали с малко повече въртене...ебал съм го в акумулатора ако и 24ч. не може да издържи....

Мисълта ми е че в студа така или иначе по трудно палиш с малко повече въртене :) А заминал акумулатор е този който не запалиш :)

badmadafaka
10-01-2012, 21:04
От трите изброени (Варта, Бош и Ексайд) съм имал само единия, така, че не мога да изкажа мнение. Все пак си мисля, че който и от трите да инсталираш, ще си ОК :)

NightRider
10-01-2012, 21:11
От трите изброени (Варта, Бош и Ексайд) съм имал само единия, така, че не мога да изкажа мнение. Все пак си мисля, че който и от трите да инсталираш, ще си ОК :)
EXIDE се продава в Бг.
Две от колите ми са с Бош S5, а 147 - с Минети Марели произведен за Фиат, Алфа, Ланчия (фирмен и върти на пушка 147 1.6/120 - направо ми идва да го сложа на дизела)

Mury
11-01-2012, 08:09
Мисълта ми е че в студа така или иначе по трудно палиш с малко повече въртене :) А заминал акумулатор е този който не запалиш :)

Tва е голяма глупост дет го написа,Живко умно момче си,не се излагай така.:prescription::prescription::prescription::ba ngin::bangin::bangin:

---------- Post added at 08:09 ---------- Previous post was at 08:08 ----------


ми 1300 датски крони ми искат за s5-ца, като това са си 350тина лв...

Абе шматкоо,взимай некакъв акумулатор и карай бре,кво ти дреме ква марка е,нали има гаранция..............Аз на мойта съм откакто я взех с някакъв супер неисвестен,2 години досега,не се е замислил нито веднъж :shock::shock:

П.С.Аз съм фен на Бг акумулаторите,като умре моя,ще си взема Бг

Jivko7777
11-01-2012, 15:25
Tва е голяма глупост дет го написа,Живко умно момче си,не се излагай така.

Хич не се излагам щом е запалила не те е подвел ,при мен давам контакт един ден и лампите едвам светват, ей това е предаване, отиваме гледахме някоя от клетките се е прекъснала и връзката между + и - я няма... Ей това е предаване от веднъж...

Satanism
11-01-2012, 17:04
Все едно, днес си купих Exide Premium 77ah 760A стартов ток...265лв ми излезна...да са живи и здрави датчаните и майките им.... :)
Банера ще го пенсионирам утре...

NightRider
11-01-2012, 17:20
Все едно, днес си купих Exide Premium 77ah 760A стартов ток...265лв ми излезна...да са живи и здрави датчаните и майките им.... :)
Банера ще го пенсионирам утре...
Кажи първи впечатления

danniel
11-01-2012, 21:04
Все едно, днес си купих Exide Premium 77ah 760A стартов ток...265лв ми излезна...да са живи и здрави датчаните и майките им.... :)
Банера ще го пенсионирам утре...

Преди 3 месеца си взех Exide 74Ah 680 стартов ток за 185 лв, донесоха ми го до вратата. Засега е добре.

546
11-01-2012, 21:24
Колеги,незнам доколко важи за всички разновидности на жтд,но трудното палене след престой не е от акумулатор.Моята кола зимата не я карам много,а декември имам стотина километра и то на къси пасове по 2-3 километра.последно я карах преди коледа и от 23 до днес не я бях палил изобщо. Та след триседмичен престой си запали от половин оборот както обикновенно.Акумулатора е три годишен български и не съм го дозареждал,нафтата е обикновенна и е на резерва,навън показваше 3 градуса,маслото е пред смяна и е на мах-все фактори които би трябвало да влошат паленето. Стартера завъртя доста заспало ,но колата си запали и си заработи от раз съвсем нормално.Та според мен акумулатора не е виновен,щом кола 98 година производство си пали веднага след 20 дни престой.

Satanism
11-01-2012, 21:29
Преди 3 месеца си взех Exide 74Ah 680 стартов ток за 185 лв, донесоха ми го до вратата. Засега е добре.

Тоя същия ми го предлагаха за 210лв тука, ама реших да взема премиума, с оглед на това, че и без това не я карам много, та малко повер в излишък няма да е лошо...


А иначе при мен си е от акумулатор 100%....

ivo_63
12-01-2012, 11:19
не е зле компресия да се измери

Satanism
12-01-2012, 11:36
не е зле компресия да се измери

Компресията ми си е добре, предполагам, колата е след основен ремонт преди 30тина хиляди км....

NightRider
12-01-2012, 11:53
Компресията ми си е добре, предполагам, колата е след основен ремонт преди 30тина хиляди км....
Е сега нали си с нов - какво става, кажи впечатления

Satanism
12-01-2012, 11:56
Е сега нали си с нов - какво става, кажи впечатления

Още не съм го сложил, че навън духа 50км/ч вятър и вали....

edit:сложих го, колата си пали като часовник....

A.Arabadzhiev
14-01-2012, 01:15
аз съм с 1.9JTD 16v с 55 амера Акумулатор и като се има предвид какво е времето в страната сега всяка сутрин слагам акумулатора да се зарежда поне 30 мин преди да паля :D Веднъж запаля ли я след това няма проблем през целия ден, но остане ли за през ноща на следващия ден е Малко Вероятно. Не препоръчвам моите Стъпки на нито един КОлега... :D Пък дано се затопли та да Избутам и това лято с тоя акумулатор.

badmadafaka
14-01-2012, 09:23
аз съм с 1.9JTD 16v с 55 амера Акумулатор...
Обичаш да си на ръба, викаш... ;)

A.Arabadzhiev
18-01-2012, 23:00
Обичаш да си на ръба, викаш... ;)
:D Да и чат-пат падам по гръб :big_whoops: