PDA

View Full Version : Няколко въпроса по 166-та



Boby
25-11-2011, 22:44
Така... след близо 60км каране на колата се появиха няколко въпроса.Гледам да не я карам много понеже след всяко каране нещо се разпада или спира да работи!:Suicide:

1.Чистачките се побъркаха.Пусна ли ги независико как(с пускане на пръскачките, с пускане на интервал или еднократното бутане на лостчето нагоре) чистачките почват да работят без да спират докато не изгася колата.Няколко пъти трябва да я загася и да ги дебна в долно положение за да спрат! Четох за същия проблем при колега във форума и са се оказали някакви писти в моторчето на механизма.Само там ли да търся проблема?
2.ICS-a се блокира за по 1 час след разкачване на акумулатора независимо, че вече му е вкаран правилния код.Кога ще спре да се блокира за толкова дълго време?
3.Централното все още не е сработило(надявам се да се опариви само:shutup:).От къде да започна с търсене на проблема?Бушона е здрав.
4.Нямам карта с кода на навигацията.Мога ли да го разбера по няакъв начин?
5.На колко км се сменя ангренажния ремък?Имам книжка на талянски, но не ми е сред силните езици.
6.Няма колони на кората отзад.Четох, че под задната седалка има букса, къде трябва да ги включа ако сложа.Тези букси са просто разклонение на кабелите към колони в задните врати или излизат от ICS-а като отделени изходи за колони?
7.Има счупен бутон за десния прозорец в пулта на лявата врата.Само копчето ли се сменя или целия пулт?
8.Защо няма никъде бутон за заключване на колата от вътре?
9.Някой извеждал ли си е бутона за багажника от жабката на някое по-удобно и достъпно място?
10.Покритието в долната част на таблото, както и барчето м/у седалките е размекнато и в момента е като дзифт, лепне и цапа отвратително.Как да го оправя това нещо?

Мисля, че като за начало е достатъчно.:Suicide:

MaVrUt
26-11-2011, 00:34
бобиии бобии, какво си взел бе, до га е време я махай тая кошара и си вземи някоя стегната и пазена кола, пари за още една 166 ще пръснеш за да я направиш !

leketo84
26-11-2011, 01:13
Значи първо честито и от мен ! Централното мисля , че не ти сработва заради някоя повредена машинка , кода за NAVI можеш да си го набавиш от Ауто Италия , за ремъка можеш на 40К-70К от теб зависи , копчето за стъклото се ремонтира или сменя много лесно има теми за това , бутон за заключване на колата някои имаме пред скоростния лост , а копче за багажника има на ключа на моделите след средата на 2001 , и за таблото пак са писали доста варианти в една тема ! Наистина колега си попаднал на малко сакатичък модел , но имаш много причини да си стегнеш колата успех :drive: !

Linkestis
26-11-2011, 08:48
1.Чистачките се побъркаха...Оправя се след като изчистиш пистите на моторчето.Другият вариант е да имаш проблем със сензора за дъжд/ако го имаш/.
2.ICS-a ...Това си е проблем на ICS-а които не съм срещал до сега
3.Централното все ....Провери с ключа дали сработва.Всички врати ли се заключват?Възможно е централата да е заминала.Може да решиш проблема като си сложиш аларма.До скоростния лост нямаш ли бутон за централното?
4.Нямам карта ...Дарк + Клима може да покаже кода за навигацията.Тук в България няма да работи!Само ще ти настройва сама часа с разлика.
5.На колко...Ако не си го сменил,го смени..след 60 000км пак.
6.Няма колони ..Колони на кората ще имаш само ако си с Bose система или предишния собственик не е правил някакви изпълнения.ICS-a няма мощност без усилвател да захрани 4 врати и задната кора.Моите букси висят директно в дупките на кората.
7.Има счупен ...Сменя се само бутончето което е счупено,или се ремонтира по български :) Това си е болестно състояние на 166.Предполагам с времето ти сам ще почнеш да ги чупиш.
9.Някой извеждал ... Аз не съм виждал или чувал за това,но ако ти липсва бутон за централното а имаш място пред скоростния лост.може да си първия с бутон за багажника там.Спор няма,отварянето на багажника ако има пътник до теб е смешно.
10.Покритието ...Това е проблем не само в 166 а и в доста от Либрите!Почиства се с спирт,кореселин или Меглио след накисване.Търкаш с обратната грапава страна на кухненска гъба,до като се покаже чиста пластмаса.Ако се покаже цвят на пластмасата различен от интериора на салона проблема се решава със спрей за 5 лева.

До тук проблемите са ти елементарни и съпътстващи модела 166.Не забравяй че това е "топ"модела на Алфа :)
Да проблемите са дразнещи,особено чистачките но не е нещо фрапиращо.Все пак не си казал нищо за окачването...

ACEHOB
26-11-2011, 10:19
Относно чистачките... може да залепва някое реле. Трябва да го види Данчо и ще го оправи. Ако искаш ще ти дам телефон.
За задните колони не всички имат изведени букси до кората. Моите бяха под праговете на задните врати.
Счупеното бутонче можеш и сам да си го оправиш или да го смениш със някое от задните.

Megadet
26-11-2011, 12:32
Колега аз съм извел бутон за багажника на шофьорската седалка и е доста удобно! Просто теглиш кабел от бутона в жабката и си готов!

marian666
26-11-2011, 18:38
С централното аз имах проблем също. Предлагам ти да намериш релето и да го погледнеш за влага. Моето го извадих, зачистих го и на съмнителните спойки си поиграх с поялника. От тогава нямам проблем с централното( като изключим че прецаках достанционното на ключа). Само да кажа че при мен проблема беше че се отключваше сама. Ето и линк от темата: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=58730 Тук пише и каде е релето. Успех!

Boby
26-11-2011, 23:28
Благодаря за отговорите! "Добре" , че някои са имали подобни проблеми и няма да падне лутане и стреляне на сляпо! Утре ще я закарам в сервиза и ще почвам да се занимавам с проблемчетата.Като за начало ще прегледам жълтото реле за централното щом то е главния заподозрян за проблема.Централното не работи на никоя врата и не реагира нито с ключа нито с копчето на ключа.И релето за чистачките ще прегледам.Нещо не ми се сваля механизма за почистване на пистите.Има сензор за дъжд, но не мисля, че в него е проблема.Проблема се появи след разкачването на акумулатора(може и да е съвпадение).Пред ск. лост има бутони за резервоара,TCS i STR и няма свободно гнездо.Ще му намеря някъде пак скрито местенце, но удобно.Ключовете са от старите и нямат бутон за багажника.
Окачването още не съм го прегледал.Нещо тропа отпред и отзад вдясно.Или са биалетки или някой носач.
Абе ще я стегна, ама повече ме притеснява факта, че се разпада по нещо с всяко каране.:hmm:

---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:23 ----------


бобиии бобии, какво си взел бе, до га е време я махай тая кошара и си вземи някоя стегната и пазена кола, пари за още една 166 ще пръснеш за да я направиш !

То каквато и да взема няма да е в перфектно състояние.На тази поне на пръв поглед проблемите и са евтини за отстраняване и дребни.

leketo84
27-11-2011, 00:49
То каквато и да взема няма да е в перфектно състояние.На тази поне на пръв поглед проблемите и са евтини за отстраняване и дребни.

Прав си колега едно по-едно и ще имаш перфектната бърза лимузина :busted_cop:

Linkestis
27-11-2011, 00:53
Хммм...май е всичко друго но не и лимузина..

Boby
27-11-2011, 20:26
По окачването има за смяна двата предни, горни носача, ляв лагер на предната главина и тампони на задната стабилизираща щанга.Незнайно от какво чистачките се оправиха сами.:gruebel:Най-вероятно пак ще се побъркат, но за сега са ОК.Централното не работи заради жълтото реле за което казахте. Явно е текъл радиатора на парното в/у него и пистите му са изгнили.Ще го излекуваме и него.:doctor:
Има и едно зелено реле точно до него.То за какво е?
Чукането в мотора се оказа от износена гърбица на разпределителния вал и пул.Сега е регулиран луфта колкото е възможно и чукането почти не се чува.Всички клапани са много натегнати.Или никога не са регулирани или "майстора" е бил гола вода.

Linkestis
27-11-2011, 20:31
Как за какво това е "онази зелена кутийка" заради която не мигат лампичките по таблото за мигачите :) Върху нея също тече от радиатора и от оттичащите канали :)

leshoiad
27-11-2011, 22:00
Ти какви пари даде за колицата братле...ако не е тайна де!

Boby
27-11-2011, 22:39
Ти какви пари даде за колицата братле...ако не е тайна де!

Не е тайна. 3300 с прехвърлянето и смяна на талона 3500.;-)

kiko73
28-11-2011, 10:15
Ти какви пари даде за колицата братле...ако не е тайна де!

Колега, поне 100 пъти сме писали в разни теми по въпроса за цените и дали те са адекватни на състоянието на колите. Колкото е платил - платил, сега тука идеята е ако можем да помогнем, а не да спорим колко пари, струва ли си и т.н.
По темата, това, че е износена само една гърбица по всяка вероятност колата има проблем със смазването - аз бих сменил вала защото следващата беля е изхвърляне на паричката и мазалото тогава не се знае какво ще е.
Носачите ги прати на Ферариста - доста добре се справя с шарнирите, а тампони ако не те мързи да разглабяш и смазваш може да ти сложи полиуретан, ако не в магазините продават и каучукови - цената ще ти излезе под един нов носач, а живота им е поне равен на новите носачи.

trop4i
28-11-2011, 21:14
Когато вземах мойта за крато време се наложи да сменя и оправя доста неща-централно, почти цялото предно окачване, тампони отзад, съединител-та за твое успокоение не е само при теб а корите ги напръсках само с черен спрей.

Boby
28-11-2011, 23:23
А, след като вчера я прегледах цялостно не ме е яд, че я купих.Ще дам пари по нея, но ще стане стегната кола.Най ме е яд, че тоя тъпак преди да я купя е махнал катализатора и има резонаторно гърненце на негово място! Тази простотия само в БГ се прави!

to_lose_HEART
29-11-2011, 08:45
Не само в България факт. Моята си дойде от австрия така без катализатор с права тръба на негово място. А щом му е изтекъл живота това е по добрия вариант, отколкото да ти запушва системата.

simvola
29-11-2011, 15:06
Колега относно таблото, че лепи има една тема лепкаво табло там съм писал и качил снимки другото е въпрос на желание и повече свободно време .

Коки
29-11-2011, 21:33
...Най ме е яд, че тоя тъпак преди да я купя е махнал катализатора и има резонаторно гърненце на негово място! Тази простотия само в БГ се прави!

Колега, със задръстен катализатор колата изобщо не върви, така че няма за какво да се ядосваш.

old alfist
29-11-2011, 21:39
На мен ми е интересно какво е станало с ламбда сондите след тази интервенция и как се чувства компютъра - сигурно се шашка.

Boby
29-11-2011, 23:03
Колега относно таблото, че лепи има една тема лепкаво табло там съм писал и качил снимки другото е въпрос на желание и повече свободно време .

Мерси колега.Темата ти е много ценна.Ще се пробвам да го изчистя пък зависи какъв цвят пластмаса ще излезе отдолу.Може и така да го оставя.

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:56 ----------


Колега, със задръстен катализатор колата изобщо не върви, така че няма за какво да се ядосваш.

На кола на 150000км реални няма как да и е запушен катализатора особенно карана с хубав бензин. Опела ми е на 260000км вече и пролетта го карах на газанализатор.Оказа се, че катализатора все още си работи безпроблемно и не мисля да го махам.Дали е бил запушен или не не знам, но за мен не е бил.:dunno:

---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 23:00 ----------


На мен ми е интересно какво е станало с ламбда сондите след тази интервенция и как се чувства компютъра - сигурно се шашка.

Този двигател е евро 2 и има няма ламба сонда след катализаторите.Нищо не става с двигателя и никакви грешки не отчита.:-)

em4o1
02-12-2011, 00:30
Ти какви пари даде за колицата братле...ако не е тайна де!

Колега, трябва ли по тази логика да напиша аз за колко съм купил моята и колко съм дал до сега (3г.) ??? (Не се заяждам). Когато купувах 66-цата, това беше най - скъпата кола в мобилето. На всичкото и отгоре продавача в последствие се оказа много добър приятел на мой такъв ! И в крайна сметка - 10 500 кеш (покупка) и близо 13 000 лв. ремонти за няма 3 години ........

Jivko7777
02-12-2011, 20:05
А, след като вчера я прегледах цялостно не ме е яд, че я купих.Ще дам пари по нея, но ще стане стегната кола.Най ме е яд, че тоя тъпак преди да я купя е махнал катализатора и има резонаторно гърненце на негово място! Тази простотия само в БГ се прави!

И за какво ти е ако мога да попитам?

Boby
03-12-2011, 23:03
И за какво ти е ако мога да попитам?

За да са по-малко токсични газовете излизащи от ауспуха и.

savoibul
05-12-2011, 01:05
За да са по-малко токсични газовете излизащи от ауспуха и.Още един който мисли и за природата :thumbup: