View Full Version : Смяна на дирекция
Иде реч за Алфа 156 със десен волан да и се направи конверсия и да стане с ляв.
Предложения, цена и какво трябва да се смени.
Ако има значение скоростите са селеспид...
Боби, тая работа няма много смисъл, с тия цени на 156-ците. Много работа е. Рейка, табло, педали(пробиване на дупки за тях и запушване на стари), фарове, сервото трябва да се мести най-вероятно, огромна част от ел. инсталацията трябва да се преправя...
Не си заслужава според мен.
Замислил съм нещо...ако ми стигнат паричките за трансформация няма да се откажа...
ФЕРАРИСТ
30-11-2011, 17:56
Ако не е нещо дето найстина си заслужава, или има сантиментална стойност - не си заслужава.......макар че ако си разглобявал нещата до ламарина веднъж не е сложно, но след като знам при обръщането на волана на Купето кви първоначални ядове бяха, не мисля да го правя пак.....
колега наистина е много работа и незнам дали ще си засложава но мога да ти предложа сичко абсолиутно за обращане може и с инсталацията за сащата цена ще останеш доволен нчма да е никак скапо 0876670070 венци
GammaRay
30-11-2011, 22:03
колега наистина е много работа и незнам дали ще си засложава но мога да ти предложа сичко абсолиутно за обращане може и с инсталацията за сащата цена ще останеш доволен нчма да е никак скапо 0876670070 венци
Като ти гледам правописа, си представям и какво обръщане ще направиш!
GammaRay що така бе, може човека да е сръчен в ръцете:)
а иначе за немските марки нещата излизат около 2хл лв, чух, че в турция се правят нещата качествено, но не съм разучил
Като ти гледам правописа, си представям и какво обръщане ще направиш!
Не е толкова страшно, като гледам, предлага само материали :)
да само материали предлагам и то на една минимална цена някои хора тук май си нямат и на представа за какфо точно става на вапрос за обраштане на дирекция
ФЕРАРИСТ
01-12-2011, 09:09
Рейка, централната конзола, конзолата на педалите, единия от сноповете жици(може и да се мине без него с известно количество запояване), алуминиевата греда, абсолютно цялата конзола за парното на колата, заедно с двете радиаторчета за парно и климатик, машинката за чистачките, корите над машинките за чистачките, нови спирачни маркучета, маркуча за високото налягане на рейката......и много нерви........със сигурност съм забравил нещо.....
Боби, колата дето си показал не се ли продава за 2000лв.?
Ако трябва да дадеш още 1000-1500лв., какъв е смисъла - то за 4000лв. си има много хубави вагони?! :hmm:
Добре, инсталацията може да се удаължи грамотно, за да няма проблеми след това, за рейката и конзолите, арматурното табло също ми е ясно, но това под него явно ще ми създаде проблем.
Въздухопроводите, радиатор парно, изпарител...няма ли начин да се пригодят, за чистачките не ми е ясно защо трябва да се сменят както и за спирачните маркучи....моля някой да подскаже!
Въпроса мие да си направя сметка дали ще ми стигнат средствата или да се откажа!
---------- Post added at 07:42 ---------- Previous post was at 07:42 ----------
да само материали предлагам и то на една минимална цена някои хора тук май си нямат и на представа за какфо точно става на вапрос за обраштане на дирекция
Моля, дай ми цена на л.с.
---------- Post added at 07:47 ---------- Previous post was at 07:42 ----------
Боби, колата дето си показал не се ли продава за 2000лв.?
Ако трябва да дадеш още 1000-1500лв., какъв е смисъла - то за 4000лв. си има много хубави вагони?! :hmm:
Аз си имам добър спортвагон....да колата е същата, купена от Монтана с търновсака регистрация....цената не от значение за която е взета...беше обявена за 2100лв.....
Взета е на партия и въпроса е дали да се трансформира или да се разграби.....ако ме разбираш!
Въпрос на сметки....ти ги разбираш тия неща:))
Чувал ли си приказката "Орташката работа и кучето я неще!" - патил съм и те разбирам напълноно.
Според мен не си струва да се обръща волана.
Ти сам виждаш, че за по-малко от 4000лв. има сравнително добри 156-ци.
Чувал ли си приказката "Орташката работа и кучето я неще!" - патил съм и те разбирам напълноно.
Според мен не си струва да се обръща волана.
Ти сам виждаш, че за по-малко от 4000лв. има сравнително добри 156-ци.
Ще преценя и ще взема решение...няма какво да губя, най малко да спечеля един кожен салон за моята:))
Иначе сам ходя само до тоалетната:))....за орташката работа ясно....но тук няма риск, защото това което съм дал мога да си го взема на момента.
Нали знаеш...ако си стоя в къщи няма как да изкарам и една стотинка...а повече от две години нямам сериозна работа.
Надявам се, че ме разбра....много се отклонихме от темата.
ФЕРАРИСТ
01-12-2011, 18:16
Добре, инсталацията може да се удаължи грамотно, за да няма проблеми след това, за рейката и конзолите, арматурното табло също ми е ясно, но това под него явно ще ми създаде проблем.
Въздухопроводите, радиатор парно, изпарител...няма ли начин да се пригодят, за чистачките не ми е ясно защо трябва да се сменят както и за спирачните маркучи....моля някой да подскаже!
Може би не уточних кои маркучета се сменят и затва не си разбрал......сервото отдясно отива вляво, и маркучите от и съм резервоарчето му, и към съединителя се преправят......въздуховодите радиатори и парно няма начин да се пригодят, взимат се други......чистачките чисто теоретично може и да не ги сменяш, но една част от горния ляв ъгъл на джама ще бъде недостижима за чистачките както са си за дясна кола....
....да колата е същата, купена от Монтана с търновсака регистрация....
За кола с десен волан указано ли е някъде в документите, че е с дясна дирекция? В смисъл има ли нещо документално да се променя, или трябва да се свърши само... лесната работа-прехвърляне на волана отляво :)
ФЕРАРИСТ
01-12-2011, 19:50
За кола с десен волан указано ли е някъде в документите, че е с дясна дирекция? В смисъл има ли нещо документално да се променя, или трябва да се свърши само... лесната работа-прехвърляне на волана отляво :)
Не...
значи за сичко 350 лева какфото ти трябва сичко може и щита да ти отрежа
значи за сичко 350 лева какфото ти трябва сичко може и щита да ти отрежа
Не, че ме интересува, но и фаровете ли са в тази цена, че неговите има да се блещят наляво :) Ако оттук натам е до една седмица /грамотно/ блъскане за двама, сякаш излиза сметката - около 1500 лв върху 2.
имам само единия фар мога да ти го дам него а ти да ми дадеш тфои а за другия 6те се опитам да ти го намеря и него
---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:27 ----------
мога да ти оваржа сяка една 4ас да ти е с болчета в пликче
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:31 ----------
ако се разберем в понеделник мога да ти ги изпратя ето това ми е номера 0876670070 венци
[QUOTE=Бобби;
Взета е на партия и въпроса е дали да се трансформира или да се разграби.....ако ме разбираш!
Въпрос на сметки....ти ги разбираш тия неща:))[/QUOTE]
според мен да я разглобиш е по-добре
Разкостяйте... това занимание си струва само ако колата струва поне 5 пъти цената на операцията или е някакъв олд-таймер/уникат.
значи за сичко 350 лева какфото ти трябва сичко може и щита да ти отрежа
Благодаря, много добра цена.....до понеделник ще имам яснота и ако стигна до трансформация непремено ще ти се обадя
---------- Post added at 07:54 ---------- Previous post was at 07:50 ----------
За кола с десен волан указано ли е някъде в документите, че е с дясна дирекция? В смисъл има ли нещо документално да се променя, или трябва да се свърши само... лесната работа-прехвърляне на волана отляво :)
Документите не са проблем, но тая работа дето казваш, че е лесна....ще ти дам 500лв. и я направи:))
...Документите не са проблем, но тая работа дето казваш, че е лесна....ще ти дам 500лв. и я направи:))
Всеки схвана, че е майтап. А и аз съм най-неподходящия, скоро не съм захванал нещо без да се счупи. Последно, сменям пералнята с нова, малко зор се затваряше крана към водопровода, но го затворих как да е, след монтажа го развивам пак и като блъснаха едни води... Развил съм го с гайката, която държи въртока. За брой скъсани болтове с ръждиви гайки нека да не говорим :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.