PDA

View Full Version : Смяна на дирекция



Бобби
30-11-2011, 14:56
Иде реч за Алфа 156 със десен волан да и се направи конверсия и да стане с ляв.
Предложения, цена и какво трябва да се смени.
Ако има значение скоростите са селеспид...

bager
30-11-2011, 15:15
Боби, тая работа няма много смисъл, с тия цени на 156-ците. Много работа е. Рейка, табло, педали(пробиване на дупки за тях и запушване на стари), фарове, сервото трябва да се мести най-вероятно, огромна част от ел. инсталацията трябва да се преправя...
Не си заслужава според мен.

Бобби
30-11-2011, 15:31
Замислил съм нещо...ако ми стигнат паричките за трансформация няма да се откажа...

ФЕРАРИСТ
30-11-2011, 17:56
Ако не е нещо дето найстина си заслужава, или има сантиментална стойност - не си заслужава.......макар че ако си разглобявал нещата до ламарина веднъж не е сложно, но след като знам при обръщането на волана на Купето кви първоначални ядове бяха, не мисля да го правя пак.....

venli
30-11-2011, 20:56
колега наистина е много работа и незнам дали ще си засложава но мога да ти предложа сичко абсолиутно за обращане може и с инсталацията за сащата цена ще останеш доволен нчма да е никак скапо 0876670070 венци

GammaRay
30-11-2011, 22:03
колега наистина е много работа и незнам дали ще си засложава но мога да ти предложа сичко абсолиутно за обращане може и с инсталацията за сащата цена ще останеш доволен нчма да е никак скапо 0876670070 венци

Като ти гледам правописа, си представям и какво обръщане ще направиш!

achov
30-11-2011, 22:10
GammaRay що така бе, може човека да е сръчен в ръцете:)
а иначе за немските марки нещата излизат около 2хл лв, чух, че в турция се правят нещата качествено, но не съм разучил

Liminat
30-11-2011, 22:21
Като ти гледам правописа, си представям и какво обръщане ще направиш!
Не е толкова страшно, като гледам, предлага само материали :)

venli
01-12-2011, 08:01
да само материали предлагам и то на една минимална цена някои хора тук май си нямат и на представа за какфо точно става на вапрос за обраштане на дирекция

ФЕРАРИСТ
01-12-2011, 09:09
Рейка, централната конзола, конзолата на педалите, единия от сноповете жици(може и да се мине без него с известно количество запояване), алуминиевата греда, абсолютно цялата конзола за парното на колата, заедно с двете радиаторчета за парно и климатик, машинката за чистачките, корите над машинките за чистачките, нови спирачни маркучета, маркуча за високото налягане на рейката......и много нерви........със сигурност съм забравил нещо.....

Kuku
01-12-2011, 09:36
Боби, колата дето си показал не се ли продава за 2000лв.?
Ако трябва да дадеш още 1000-1500лв., какъв е смисъла - то за 4000лв. си има много хубави вагони?! :hmm:

Бобби
01-12-2011, 09:47
Добре, инсталацията може да се удаължи грамотно, за да няма проблеми след това, за рейката и конзолите, арматурното табло също ми е ясно, но това под него явно ще ми създаде проблем.
Въздухопроводите, радиатор парно, изпарител...няма ли начин да се пригодят, за чистачките не ми е ясно защо трябва да се сменят както и за спирачните маркучи....моля някой да подскаже!
Въпроса мие да си направя сметка дали ще ми стигнат средствата или да се откажа!

---------- Post added at 07:42 ---------- Previous post was at 07:42 ----------


да само материали предлагам и то на една минимална цена някои хора тук май си нямат и на представа за какфо точно става на вапрос за обраштане на дирекция
Моля, дай ми цена на л.с.

---------- Post added at 07:47 ---------- Previous post was at 07:42 ----------


Боби, колата дето си показал не се ли продава за 2000лв.?
Ако трябва да дадеш още 1000-1500лв., какъв е смисъла - то за 4000лв. си има много хубави вагони?! :hmm:
Аз си имам добър спортвагон....да колата е същата, купена от Монтана с търновсака регистрация....цената не от значение за която е взета...беше обявена за 2100лв.....
Взета е на партия и въпроса е дали да се трансформира или да се разграби.....ако ме разбираш!
Въпрос на сметки....ти ги разбираш тия неща:))

Kuku
01-12-2011, 09:58
Чувал ли си приказката "Орташката работа и кучето я неще!" - патил съм и те разбирам напълноно.
Според мен не си струва да се обръща волана.
Ти сам виждаш, че за по-малко от 4000лв. има сравнително добри 156-ци.

Бобби
01-12-2011, 10:08
Чувал ли си приказката "Орташката работа и кучето я неще!" - патил съм и те разбирам напълноно.
Според мен не си струва да се обръща волана.
Ти сам виждаш, че за по-малко от 4000лв. има сравнително добри 156-ци.
Ще преценя и ще взема решение...няма какво да губя, най малко да спечеля един кожен салон за моята:))
Иначе сам ходя само до тоалетната:))....за орташката работа ясно....но тук няма риск, защото това което съм дал мога да си го взема на момента.
Нали знаеш...ако си стоя в къщи няма как да изкарам и една стотинка...а повече от две години нямам сериозна работа.
Надявам се, че ме разбра....много се отклонихме от темата.

ФЕРАРИСТ
01-12-2011, 18:16
Добре, инсталацията може да се удаължи грамотно, за да няма проблеми след това, за рейката и конзолите, арматурното табло също ми е ясно, но това под него явно ще ми създаде проблем.
Въздухопроводите, радиатор парно, изпарител...няма ли начин да се пригодят, за чистачките не ми е ясно защо трябва да се сменят както и за спирачните маркучи....моля някой да подскаже!
Може би не уточних кои маркучета се сменят и затва не си разбрал......сервото отдясно отива вляво, и маркучите от и съм резервоарчето му, и към съединителя се преправят......въздуховодите радиатори и парно няма начин да се пригодят, взимат се други......чистачките чисто теоретично може и да не ги сменяш, но една част от горния ляв ъгъл на джама ще бъде недостижима за чистачките както са си за дясна кола....

Liminat
01-12-2011, 18:57
....да колата е същата, купена от Монтана с търновсака регистрация....

За кола с десен волан указано ли е някъде в документите, че е с дясна дирекция? В смисъл има ли нещо документално да се променя, или трябва да се свърши само... лесната работа-прехвърляне на волана отляво :)

ФЕРАРИСТ
01-12-2011, 19:50
За кола с десен волан указано ли е някъде в документите, че е с дясна дирекция? В смисъл има ли нещо документално да се променя, или трябва да се свърши само... лесната работа-прехвърляне на волана отляво :)
Не...

venli
01-12-2011, 20:48
значи за сичко 350 лева какфото ти трябва сичко може и щита да ти отрежа

Liminat
01-12-2011, 21:04
значи за сичко 350 лева какфото ти трябва сичко може и щита да ти отрежа
Не, че ме интересува, но и фаровете ли са в тази цена, че неговите има да се блещят наляво :) Ако оттук натам е до една седмица /грамотно/ блъскане за двама, сякаш излиза сметката - около 1500 лв върху 2.

venli
01-12-2011, 21:38
имам само единия фар мога да ти го дам него а ти да ми дадеш тфои а за другия 6те се опитам да ти го намеря и него

---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:27 ----------

мога да ти оваржа сяка една 4ас да ти е с болчета в пликче

---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:31 ----------

ако се разберем в понеделник мога да ти ги изпратя ето това ми е номера 0876670070 венци

achov
01-12-2011, 21:54
[QUOTE=Бобби;

Взета е на партия и въпроса е дали да се трансформира или да се разграби.....ако ме разбираш!
Въпрос на сметки....ти ги разбираш тия неща:))[/QUOTE]

според мен да я разглобиш е по-добре

morfius
01-12-2011, 22:51
Разкостяйте... това занимание си струва само ако колата струва поне 5 пъти цената на операцията или е някакъв олд-таймер/уникат.

Бобби
02-12-2011, 09:54
значи за сичко 350 лева какфото ти трябва сичко може и щита да ти отрежа
Благодаря, много добра цена.....до понеделник ще имам яснота и ако стигна до трансформация непремено ще ти се обадя

---------- Post added at 07:54 ---------- Previous post was at 07:50 ----------


За кола с десен волан указано ли е някъде в документите, че е с дясна дирекция? В смисъл има ли нещо документално да се променя, или трябва да се свърши само... лесната работа-прехвърляне на волана отляво :)
Документите не са проблем, но тая работа дето казваш, че е лесна....ще ти дам 500лв. и я направи:))

Liminat
02-12-2011, 12:01
...Документите не са проблем, но тая работа дето казваш, че е лесна....ще ти дам 500лв. и я направи:))
Всеки схвана, че е майтап. А и аз съм най-неподходящия, скоро не съм захванал нещо без да се счупи. Последно, сменям пералнята с нова, малко зор се затваряше крана към водопровода, но го затворих как да е, след монтажа го развивам пак и като блъснаха едни води... Развил съм го с гайката, която държи въртока. За брой скъсани болтове с ръждиви гайки нека да не говорим :)