PDA

View Full Version : Придърпване Алфа 156, 2,4 JTD, 136 к.с.



Zeppelinist
30-11-2011, 17:06
Здравейте колеги,
От известно време при по-рязко отнемане на газта при 3-та,4-та или 5-та скорост се получава еднократно придърпване за около секунда максимум, мога да го опиша най-точно като подобно на твърда смяна на скорост при автоматик. Вчера ходих на диагностика профилактично, като забележка се появи само нещо от сорта на слаб сигнал от датчика на коляновия вал, но не вярвам това да има нещо общо със случая /може и да бъркам/. Прегледах всички теми във форума свързани с "придърпване" и не открих аналогичен случай. Моля някой, ако има идея каква може да е причината моля да сподели.

endeavour
01-12-2011, 08:39
Здравейте колеги,
От известно време при по-рязко отнемане на газта при 3-та,4-та или 5-та скорост се получава еднократно придърпване за около секунда максимум, мога да го опиша най-точно като подобно на твърда смяна на скорост при автоматик. Вчера ходих на диагностика профилактично, като забележка се появи само нещо от сорта на слаб сигнал от датчика на коляновия вал, но не вярвам това да има нещо общо със случая /може и да бъркам/. Прегледах всички теми във форума свързани с "придърпване" и не открих аналогичен случай. Моля някой, ако има идея каква може да е причината моля да сподели.
Само като идея - при същите симптоми със същия мотор, но на 166 причината беше тампон на мотора:-(

Zeppelinist
01-12-2011, 08:59
Само като идея - при същите симптоми със същия мотор, но на 166 причината беше тампон на мотора:-(

Едва ли колега, всички тампони на двигателя са сменени. Това придърпване го имаше и преди и сега след смяната.

tonov
01-12-2011, 18:46
Вътрешните каретата проверявали ли сте?

myato
01-12-2011, 19:48
Здравейте колеги,
От известно време при по-рязко отнемане на газта при 3-та,4-та или 5-та скорост се получава еднократно придърпване за около секунда максимум, мога да го опиша най-точно като подобно на твърда смяна на скорост при автоматик. Вчера ходих на диагностика профилактично, като забележка се появи само нещо от сорта на слаб сигнал от датчика на коляновия вал, но не вярвам това да има нещо общо със случая /може и да бъркам/. Прегледах всички теми във форума свързани с "придърпване" и не открих аналогичен случай. Моля някой, ако има идея каква може да е причината моля да сподели.
Къде ти отделя съединителят?

endeavour
01-12-2011, 21:04
Вътрешните каретата проверявали ли сте?
Това е следващото,за което и аз си мисля,щом си сигурен,че не е тампон...

NightRider
01-12-2011, 21:38
Едва ли колега, всички тампони на двигателя са сменени. Това придърпване го имаше и преди и сега след смяната.
Като стигнеш до маховик се обади. Имам един

Zeppelinist
01-12-2011, 21:53
Като стигнеш до маховик се обади. Имам един Може и дотам да стигна, при спиране на двигателя като че ли прави още четвърт оборот и претриса преди да спре, а това май е симптом за маховик...


Вътрешните каретата проверявали ли сте? Не са проверявани, но няма щракане от там


Къде ти отделя съединителят?

Горе, понякога има претрисане при потегляне на 1-ва

андон.маслев
01-12-2011, 22:57
Нещата отиват към смяна на колата.А проблема може да е някоя дюза.

Zeppelinist
02-12-2011, 09:05
Нещата отиват към смяна на колата.А проблема може да е някоя дюза.

Не вярвям някой да тръгне да си сменя колата само заради това, че скоро би му се наложило да смени демпферен маховик и/или съединител. Поне аз не бих го направил при положение, че всичко останало по колата е перфектно.

Писах в първия пост, че бях на диагностика и какво излезе като проблем, по дюзите няма забележки.

r0sk0
02-12-2011, 11:23
При мен го има същият проблем и аз съм с 2,4 само че не при отнемане на газта, а когато държа педала на газта в едно положение известно време започва да придърпва.

NightRider
02-12-2011, 13:30
Не вярвям някой да тръгне да си сменя колата само заради това, че скоро би му се наложило да смени демпферен маховик и/или съединител. Поне аз не бих го направил при положение, че всичко останало по колата е перфектно.

Писах в първия пост, че бях на диагностика и какво излезе като проблем, по дюзите няма забележки.
Смени го! Може да е от него определено. Но от него даже гасне насред ... изпреварване. Опасно е

myato
02-12-2011, 21:48
Не вярвям някой да тръгне да си сменя колата само заради това, че скоро би му се наложило да смени демпферен маховик и/или съединител. Поне аз не бих го направил при положение, че всичко останало по колата е перфектно.

Писах в първия пост, че бях на диагностика и какво излезе като проблем, по дюзите няма забележки.

Ако отделяше долу,щях да кажа,че може да се разминеш със съединител,но при теб явно нещата отиват към маховика.


При мен го има същият проблем и аз съм с 2,4 само че не при отнемане на газта, а когато държа педала на газта в едно положение известно време започва да придърпва.

Не е същото.Не подава равномерно гориво.Виж на свободна как се движат оборотите,но имай предвид,че може да го прави само при натоварване,а на свободна да е о.к.

NightRider
02-12-2011, 23:21
Ако отделяше долу,щях да кажа,че може да се разминеш със съединител,но при теб явно нещата отиват към маховика. Чакам го с нетърпение ;) Имам един хубав маховик.
.......
А и отделянето долу не е гаранция, че е само съединител. Маховикът не играе роля за горе долу, а направо чупи лагер или започва да приплъзва, да тресе и т.н в определен ред