View Full Version : Нова генерация или стара - ТУРБО МОТОР!
thecleaner
01-12-2011, 01:05
След като се сдобих с култов модел за времето си - Пунто Голяма Точка, се замислих дали старото поколение мотори на Фиат или новите са по добре направени и по-силни реално а не по книга. Тъй като новите най-силни версии се монтират в днешните Алфи ми е интересно какво мислите по въпроса. Дали последната еволюция на старите мотори е по-добра от последната на новите мотори?
Каквото и да се говори и сравнява на книга най-лесно е на чертата.
Твоето Пунто ГТ - по-слаб мотор с леко купе и нова Алфа или ФИАТ - с тежко купе, но и по-силен мотор. Резултата ще е интересен.
Демек търсим Мито, Джулиета, Браво, Пунто - 1.4 Мултиеър или не.... за експеримент
Васил Петров
01-12-2011, 01:13
Бре.........
И на мен ще ми е интересно да се срещнат новото и старото поколение агрегати да премерат сили.
Дано има мераклий с новото поколение да премерат сили със старото. :director:
Като видях заглавието си викам: генерации ,"ремуси" ли ще се сменят.....а то каква била раутата :D
За съжаление бих заложил май на новата генерация,и то най-вече заради предимства в трансмисията ,а не толкова от към мотор
Ако трябва да правим залагания, аз залагам на старата генерация. Според мен тя ще натупа новия си събрат.
ReLeFNIQ
01-12-2011, 09:44
Ако трябва да правим залагания, аз залагам на старата генерация. Според мен тя ще натупа новия си събрат.
И аз мисля така при близки коне и дори в повече за новото, старото поколение ще спечели, тъй-като новите все повече ги спъват с евронорми, пълнят ги с екстри, от което стават по-тежки и мудни..
digitalundgrd
01-12-2011, 10:51
Наистина интересно ще е...Аз се сещам само за 2-ма, които може би биха откликнали на експеримента - Фиоре с Мито-то и НАССР с Жужата ;) Дано видят темата ...
badmadafaka
01-12-2011, 11:08
Някакси по-логично е според мен старите да вървят повече ако са в кондиция "като нови", защото преди 15 години едни са били екологичните норми, сега са други и освен това сега спазването им е доста по-важно и контрола е по-стриктен, така че не е лошо да гледаме и "на каква цена" (не буквално в пари) върви едната и на каква другата :neko:
Васил Петров
01-12-2011, 14:16
Наистина интересно ще е...Аз се сещам само за 2-ма, които може би биха откликнали на експеримента - Фиоре с Мито-то и НАССР с Жужата ;) Дано видят темата ...
Ми да ги изкарват тея коли.Стига са ги държали по гаражите. Да видим за какво иде реч на тея мотори. :Lkingsmiley:
аааа Васко МиТо то седи на паркинга а не в гаража:))
А иначе Агрегата 1,4 е много добър и при еднакви коне и състояние старите агрегати нямат шанс срещу него, но системите за стабилност спъват всичко.
Наистина интересно ще е...Аз се сещам само за 2-ма, които може би биха откликнали на експеримента - Фиоре с Мито-то и НАССР с Жужата ;) Дано видят темата ...
Виждам я темата :lupe:
Страхотна идея но ако аз излезна срещу Пунтото няма да я удоволетвори ... темата имам в предвид! Трябва да бъде новото пунто за да могат да се сравняват различните генерации но на един модел! Иначе съм имал възможнос да гледам как доста коли са припадали от ТАЗИ кола (Пунтото) коли като Корадо G60/C200 компресор/ голф 3 GTI, както и възможноста да карам такова пуното!
Но за забава на публиката можем да спретнем нещо някой ден .... след 500 км. ми предстои първо обслужване а и съм Татко от точно 13 дни така че по нататък защо не!?!?!
---------- Post added at 16:52 ---------- Previous post was at 16:47 ----------
Ми да ги изкарват тея коли.Стига са ги държали по гаражите. Да видим за какво иде реч на тея мотори. :Lkingsmiley:
Мойта е в гараж за да си почива от дългите преходи .... и нали не е задължително условие като си купиш алфа ... добре де фиат с амблема на алфа да се състезаваш с нея:firstprize:! А иначе с този мотор се патува страхотно и Евтинко :rosso_spider:
Знам че темата е за италянските автомобили но този клип показва общата картинка http://www.metacafe.com/watch/104090/top_gear_old_vs_new/
thecleaner
01-12-2011, 20:41
Аз съм на линия по-всяко време и ще е интересно докато съм сток, че след това работата ще е ясна.
badmadafaka
01-12-2011, 21:28
Аз съм на линия по-всяко време и ще е интересно докато съм сток, че след това работата ще е ясна.
Абе какво им има на тия пунтота та така се побъркват хората като се качат на тях... :plane:
thecleaner
01-12-2011, 21:58
Абе какво им има на тия пунтота та така се побъркват хората като се качат на тях... :plane:
Тук няма нищо общо храната с VFTI, Васил Петров или някои от тия дето си висим по бензиностанциите редовно. Тук става въпрос за преди 18години и до сега какво са постигнали Фиат. В момента на Алфа Ромео бензиновите двигатели които се монтират са 95% 1,4турбо, и най-логично е да се сравнят с такъв двигател които го има единствено и само на Пунто.
да де но новото си е ново...новия турбо мотор е доста по добър...
WhitePower
03-12-2011, 20:37
аз пък си мисля че няма нищо по добро от чугунения блок
аз пък си мисля че няма нищо по добро от чугунения блок
Защото антифриза по рядко се стича в картера хехе.
Иначе за драг новото би трябвало да е по-добро от старото.
WhitePower
03-12-2011, 23:43
Защото антифриза по рядко се стича в картера хехе.
Иначе за драг новото би трябвало да е по-добро от старото.
спорно е
защото новото е 155 коня , сигурно 40 от тях отиват за глупости
а старото е 130 коня , и губиш 10-15 % само- око 15 коня
Ако говорихме за мерцедес бих се съгласил,но в Италия не правят така.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.