View Full Version : Информация за 155 1.7 8к ТС
ivopetrov_1982
01-12-2011, 21:46
колеги брат ми си купи алфичка и сега моли за малко повече информация за нея!колата е 1994г.1.7 ТС 8кл.интересува го съединителя дали е на жило и ли е с помпа!педала е твардичак:-(това е на първо място и всяка друга информация е добре дошла за него:notworthy:
помпа,повечкото са твърди такъв е модела:Lkingsmiley:
Абе ако смени комплект съединител или поне лагера и феродовия диск може да се окаже че не е от модела ;)
помпи ,момпи жила, мила
добре е дошъл у сектата;) да му е честита!;)
nonamecrew
01-12-2011, 23:12
Минимум да му е честита ... максимум със здраве да си я кара !!!!!!!!
Furious 155
02-12-2011, 09:33
помпа,повечкото са твърди такъв е модела:Lkingsmiley:
по скоро е от лагера на притискателя - когато се е повкопал в протискателя създава този ефект на твърдост на педала.
Честита да му е количката - няма да остане недоволен, според мен.
Аз снощи цялата си холна секция пренесох с нея ;).
Споделям мнението на колегата,имам я вече 5 години педала си е твърд. Като сравнение правя пасата.
Педала си е твърд. Два нови съединителя съм сменял. Първите 2-3хил км. е мекичък и след това си става бетон...Ама нормално цялата кола си е бетон:coolio::coolio::coolio: Да си я ползва със здраве:cheers:
Със здраве да си я караш колега!
На всяка нормална кола с помпа на съединителя, като е твърд педала се започва с маркучето между помпата и цилиндъра.
Както чувам- не и за 155 -ците! При тях и е типично за модела:crazy:.
Пак честито!
Смени ли се целият к-т съединител, педала си става мек, не ми говорете глупусти...който не вярва да дойде да ми натисне амбряжа:))
п.п. преди две години го смених и си е още перце...ама вие като държите на полусъединител и буксувате до краен предел....какво искате:))
Е на теб ти е мек, заради ЕГН-то,Тате/Дедо...:):)
И аз мога да подкрепя мнението на колегите,че като се смени комплект съединителя после педала на съединителя си е идеално мек,а Валеото на брата на алфата вече направи 10000км и не се е променила твърдостта му,въпреки,че долната помпа е много зле и е за смяна,че беше със скъсан маншон и буталцето беше цялото ръждясало,но тогава нямах време и възможност да търся помпа и само го почистих с шкурка и вече кара така една година.Но стария съединител явно беше оригиналния и феродовия диск тъкмо се беше изял наравно с нитовете,а претискателя на мястото,където ляга лагера беше толкова вкопан,че си беше цяло чудо,че лагера не е влязал в него,а педала се натискаше мноооого зор,жена беше абсурд да подкара колата.
ivopetrov_1982
28-12-2011, 20:35
И аз мога да подкрепя мнението на колегите,че като се смени комплект съединителя после педала на съединителя си е идеално мек,а Валеото на брата на алфата вече направи 10000км и не се е променила твърдостта му,въпреки,че долната помпа е много зле и е за смяна,че беше със скъсан маншон и буталцето беше цялото ръждясало,но тогава нямах време и възможност да търся помпа и само го почистих с шкурка и вече кара така една година.Но стария съединител явно беше оригиналния и феродовия диск тъкмо се беше изял наравно с нитовете,а претискателя на мястото,където ляга лагера беше толкова вкопан,че си беше цяло чудо,че лагера не е влязал в него,а педала се натискаше мноооого зор,жена беше абсурд да подкара колата.
колата беше за съединител!всичко вече е OK!БЛАГОДАРЯ ВИ!:bravo:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.