PDA

View Full Version : Дебитомер 0 281 002 309 взаимозаменяемост?



maptod
07-12-2011, 19:07
Имам съмнение, че дебитомера е сдал, та въпроса ми е има ли аналог този дебитомер и кой е той? Разполагам с 0281002308 от Стило, но неможах да го смъкна торкса е различен.
Кой дебитомер може да стане или е само този?

haljscho
07-12-2011, 19:58
Хвани главите на болтчетата с клещи и ги върти по малко така ще се ги развъртиш....
Мисля, че 2-та ползват един и същи сензор.
Различават се външно, единия се слага на 147-ца другия на 156-ца, иначе сензора е еднакъв......

maptod
07-12-2011, 20:29
Този който е на стилот исках да го смъкна само за проба, а не за постоянно. Колата като е студена пука, забива нос, трудно пали и ме съмнява, че е от него. Вчера го извадих и с ужас установих че има някаква пробита дупка в него, което не трябва да е така.

Мога да взема на тънкана 0 280 218 019 (http://axm-auto.com/index2.php?search=0280218019&orig=1&brand=3&model=47&modif=0&cat=351&subcat=356&prod=890&edit=1) дали ще стане? Икак мога да разбера кои са съвместими?

undy
07-12-2011, 20:44
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25278

vovata
07-12-2011, 21:07
Разполагам с 0281002308 от Стило

Това стило дизел ли е ?

По спомен ми се върти в главата,че 308 го слагат на дизел а 309 на бензин но може и да бъркам.

maptod
07-12-2011, 21:35
Да 1.9JTD

maptod
08-12-2011, 08:44
Така размених дебитомерите, същата работа. Стойностите са кажи рече едни и същи. МАй остава ламбдата след катализатора да сменя, защото при топъл и студен двигател показва едно и също напрежение 0.455-0.460v, което според мен не трябва да е така? Вие какво мислите?
Ето скрийн от ФЕС.

thecleaner
08-12-2011, 10:17
Така размених дебитомерите, същата работа. Стойностите са кажи рече едни и същи. МАй остава ламбдата след катализатора да сменя, защото при топъл и студен двигател показва едно и също напрежение 0.455-0.460v, което според мен не трябва да е така? Вие какво мислите?
Ето скрийн от ФЕС.

Това след колко време работа на двигателя е?

oem
08-12-2011, 10:24
Така размених дебитомерите, същата работа. Стойностите са кажи рече едни и същи. МАй остава ламбдата след катализатора да сменя, защото при топъл и студен двигател показва едно и също напрежение 0.455-0.460v, което според мен не трябва да е така? Вие какво мислите?
Ето скрийн от ФЕС.

Я прочети хубаво как работи диагностичната ламбда преди да тръгнеш да я сменяш :) Ти какво напрежение очакваш да видиш от нея?

maptod
08-12-2011, 12:20
Това след колко време работа на двигателя е?


Две минути някъде.

@оем я ми кажи как работи? Очевидно не знам, щом питам, но ти явно знаеш.

Смених дебитомера не се оправи, ще сменя и сондата и ако тогава не се оправи, ще върви на майстор, защото тея работи малко ми бягат.

NightRider
08-12-2011, 12:34
019 e със същия датчик
Дебитомерът трябва да има изходящо напрежение (като го изпържиш двигателя) над 4.25V
Крайната сонда е следяща дали катализаторът е ОК и напрежението и варира в тесни граници около 0.5V, ако всичко е ОК
Не разбрах какъв ти е проблемът та си тръгнал да сменяш всичко
Това 18.9кг/ч на какви обороти е?

maptod
08-12-2011, 13:05
Проблема е че сега особено като се застуди, сутрин на студен двигател, първо палене не иска да запали. Трябва поне 5-6 пъти да се върти ключа, припалва и угасва, ако не угасне започва да пука и да забива предницата, не може да се изфорсира и общо взето такива работи.

Тези 18,9кг/ч са на някакви обороти, сега не се сещам точно. Със сигурност не са ~850.

NightRider
08-12-2011, 13:59
Проблема е че сега особено като се застуди, сутрин на студен двигател, първо палене не иска да запали. Трябва поне 5-6 пъти да се върти ключа, припалва и угасва, ако не угасне започва да пука и да забива предницата, не може да се изфорсира и общо взето такива работи.

Тези 18,9кг/ч са на някакви обороти, сега не се сещам точно. Със сигурност не са ~850.
Ами щом не са на 850 -> дебитомер

BO
08-12-2011, 14:41
019 e със същия датчик
Дебитомерът трябва да има изходящо напрежение (като го изпържиш двигателя) над 4.25V
Крайната сонда е следяща дали катализаторът е ОК и напрежението и варира в тесни граници около 0.5V, ако всичко е ОК
Не разбрах какъв ти е проблемът та си тръгнал да сменяш всичко
Това 18.9кг/ч на какви обороти е?

019 не е със същия датчик. Виждам, че в още една тема го твърдиш.
Да не се подведе колегата и да си вземе друг дебитомер, като се надява да му изкорми датчика и да си го сложи.

NightRider
08-12-2011, 14:46
019 не е със същия датчик. Виждам, че в още една тема го твърдиш.
Да не се подведе колегата и да си вземе друг дебитомер, като се надява да му изкорми датчика и да си го сложи.
Да, винаги съм го твърдял на основата на показанията на Бош и една таблица от сайта на Ферариста. Но все пак нека си провери. Кой е номерът според теб?

Mury
08-12-2011, 16:46
308 и 308 са с един сензор,019 не е със същия сензор.Разликата при 308 и 309 е хаузинга/затова е различен и номера/,защото при Стило се захваща с болтчета направо на кутията............

П.С.Колега ти като смени сензорите ресетна ли ЕКУ-то,защото ако не си,не се учудвам че колата работи еднакво с двата сензора,все пак и трябва време да осъзнае че е с нов дебитомер...........Колата записва ли грешки

maptod
08-12-2011, 19:44
Да и аз се усетих, че са с еднакви сензори, четох оная дебелата тема за дебитомерите. Ами не не го ресетнах, ама не мисля, че би повлияло чак толкова. Утре дюзите отиват на ултразвук ако не стане, ще върви на гарата...:Silent:

maptod
09-12-2011, 20:03
:baby: Има ефект от чистенето и то голям! Имаше едно препукване, но ще го видим по-нататък. Утре сутрин ще видим как е.

Mury
10-12-2011, 08:28
:baby: Има ефект от чистенето и то голям! Имаше едно препукване, но ще го видим по-нататък. Утре сутрин ще видим как е.

Абе вземи намери някой да ти нулира адаптациите на колата,токувиж сега с чистия дебитомер се оправи :pirate::pirate::pirate::pirate: