View Full Version : италианките по автокъщите...
Тези дни обикалям за нова/стара кола.Мисля да спестя на някой колега разкарване като пиша какво виждам нагоре надолу.Такава тема само ще ни е от помощ.
Каса Ауто-околовръстно софия след суходол
-156 алфа 2003 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11322821588027073&f1=details
Няма съединител,работи в началото като трактор,тресе-после се успокоява.Интериора е мърляв,дръжки на вратите почупени.Съдрана от каране на нереолни км според мен.волана е изпокъсан.Цена без да са пазаря4400-не става.
-алфа 166-не я запалих беше с блокирала навигация-бяха я разкостили за да я разкодират.С различни гуми изприти,малки забележки по интериора.Също изглежда съдрана от каране-10500 крайна цена не искат под нея.
утре още
badmadafaka
07-12-2011, 20:44
И аз наскоро си припомних някои факти за колите от автокъщи: в реалност 99.9% от тях нямат нищо общо със снимката; ако се появи нещо наистина читаво, то в повечето случаи изобщо не стига до "мобиле"-то ами някой го лапва още на първия ден; като цяло пазара е ефективен - вътрешен фейс 156 с 2.4 мотор с кожа и хубави лети джанти за 5 бона няма читава ;)
Аз отдавна разправям, че никой няма интерес да внесе читава Алфа в България, защото няма кой да я купи.
Тези дни обикалям за нова/стара кола.Мисля да спестя на някой колега разкарване като пиша какво виждам нагоре надолу.Такава тема само ще ни е от помощ.
Каса Ауто-околовръстно софия след суходол
-156 алфа 2003 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11322821588027073&f1=details
Няма съединител,работи в началото като трактор,тресе-после се успокоява.Интериора е мърляв,дръжки на вратите почупени.Съдрана от каране на нереолни км според мен.волана е изпокъсан.Цена без да са пазаря4400-не става.
-алфа 166-не я запалих беше с блокирала навигация-бяха я разкостили за да я разкодират.С различни гуми изприти,малки забележки по интериора.Също изглежда съдрана от каране-10500 крайна цена не искат под нея.
утре още
тази кола е обявана като ПЕРФЕКТНА! Пита ли го тоя джамбаз какво значи ПЕРФЕКТНА!
shagrath
08-12-2011, 08:58
За тази автокъща "CASA AUTO", аз лично останах с добро впечатление- ходих да гледам една 166 2.0 155 коня и беше в задоволително състояние (за парите 3200лв), но за съжаление някой ме беше изпреварил, като отидох след няколко дни да я взимам. Тогава човека ми разреши да си вържа компютър и да правя каквото си искам разгледах я цялата от всякъде, пипах където си поисках и ми се стори, че не ме е лъгал за нищо. Все пак моето мнение не е най-компетентното и щях да водя и майстор да я види, но уви- за сега не виждам подобни оферти, дето да ми грабнат окото. Пожелавам успех на всички, дето ще набиват пари за "нови" коли :)
Тези дни обикалям за нова/стара кола.Мисля да спестя на някой колега разкарване като пиша какво виждам нагоре надолу.Такава тема само ще ни е от помощ.
Каса Ауто-околовръстно софия след суходол
-156 алфа 2003 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11322821588027073&f1=details
Няма съединител,работи в началото като трактор,тресе-после се успокоява.Интериора е мърляв,дръжки на вратите почупени.Съдрана от каране на нереолни км според мен.волана е изпокъсан.Цена без да са пазаря4400-не става.
-алфа 166-не я запалих беше с блокирала навигация-бяха я разкостили за да я разкодират.С различни гуми изприти,малки забележки по интериора.Също изглежда съдрана от каране-10500 крайна цена не искат под нея.
утре ощеТази мислех да я оглеждам в събота, ама може да си го спестя. Странно ми е, че на снимките изглежда доста добре, даже супер, но явно на живо не е точно така - не очаквах чак толкова драстична разлика.
Какво имаш предвид с "почупени" дръжки на вратите и "мърляв" интериор? Дръжките са си на мястото по снимките, а салона изглежда добре почистен?! :hmm:
П.П.
Коя е 166-цата?
---------- Post added at 10:54 ---------- Previous post was at 10:38 ----------
Ако имаш път към Горубляне, хвърли едно очо и на тОз екземпляр - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323174137028831&f1=details
този екземпляр е за утре....А 166 цата беше прясно пристигнала.
Алфа 156 в МЖ ауто обявена на 7900 гр.софия-
хората са разбрани в автокъщата.колата има лек удар отпред и лек по багажника.скърцат и тампони по предницата иначе е относително стегната.съединителя е накрая но още се държи.няма резервна гума.пали без проблем.има малко изгорено по седалките от цигара но не е нищо фрапиращо.
под мърляв интериор имам предвид ,че салона е откровенно износен и непазен,тук таме е леко закъсан.дръжката на шофорската врата си е на място но е изкормена/не се връща/волана си е откровенно изпокъсан.....ианче за каса ауто нищо лошо виждал съм при тях и читави коли.
п.с.Трябва да се има предвид,че аз не съм критерии.Правя драма от минимални драскотини и дефекти.С две думи-капризен съм.
Тъкмо това щях да кажа - не се ли вталясваш много.... все пак са употребявани коли ;)
Конкретно на тази синята в 'КасаАуто', даже на снимките си личи, че шофьорската врата не се затваря хубаво горе, та може да е имала щети там, щом и дръжката е сдала багажа.
Да разбирам ли, че тя може да се купи за 4000лв., че и по-евтино? Как ти се стори продавача от към пазарлък?
Според мен, ако няма фрапиращи проблеми, с всички останали ремонти да се оскъпи до 5000лв. е добре :hmm:
С регистрация, Г.О., каско и обслужване към 6000лв.
Не знам дали щe има по-добро предложение за тези пари?! :roll:
А и кой дава гаранция, че тези от 6000лв. нямат проблеми.....
Сам виждаш, че другата черната е с една година по-нова, струва двойно повече, НО пак има болежки!
badmadafaka
08-12-2011, 21:11
...да се оскъпи до 5000лв. е добре :hmm:
С регистрация, Г.О., каско и обслужване към 6000лв.
Демпферната шайба, която почти гарантирано е заминала струва над 300 лева, има една обтяжна ролка на пистовия ремък, която също струва 300 лева, другите ролки, ремъци и т.н. са на по-нормални цени, но пък са много на брой... Ако искаш да я обслужиш така, че да си спокоен, че колата е здрава а не да закрепиш нещата и да я чакаш всеки момент да тропне нещо, над 1000 лева са само частите при точно този мотор. ГО на 150 коня кола е към 200 лева, а каското под 400-500 няма как да струва...
дали се втелясвам или не не знам.това си е мое мнение.не мисля че трябва да се купи кола която тепърва да се ремонтира/освен обслужване/ такава и сега си имам.като взех алфата/е вярно смених ходовата част но знаех че е за смяна / но след това не съм я пипал освен обслужване 3 години/около 60 000км./.след това започна да дава ядове.Лично аз няма да взема кола която е била за морга в италия или другаде в европа да я ремонтирам и карам.Естественно всичко е въпрос на критерии и гледна точка.
Аз от 7 години карам все чисто ниви коли и може би за това не очаквам много от употребяваните, но дори да приемем, че една такава кола отиде от 4000лв. до 6000лв., то не мислите ли, че ще е в много добро състояние след това?!
Ако пък има нещо токлова сериозно за ремнт, значи и покупната цена ще се свали още.
Дори и 6500лв. да излезне, пак трябва да е наистина изрядна отвсякъде и да не се ремонтира доста време :?
Реално по 6000лв. се продават изрядни '156' с 2-3 години по-стари от тази....
---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:38 ----------
А и пак ще кажа, че по-високата цена не дава гаранция за качество у нас :?
old alfist
08-12-2011, 21:54
Подкрепям, че високата цена на употребявани автомобили у нас не винаги е гаранция за качество.
Всеки да избира каквато си иска по вид и на каквато си иска цена, но да има нагласа за още 4-5000лв да си я дооправи, пък дано да има късмет да не ги похарчи всичките.
soldier81
09-12-2011, 09:39
Аз отдавна разправям, че никой няма интерес да внесе читава Алфа в България, защото няма кой да я купи.
Що мислиш така,аз внесох преди няколко месеца една 156ца,но още като я свалих от автовоза,замина за Македония с 2 бона горница за мен.Даже беше селеспид,уж не се търсели много.
Както някой спомена в една друга тема - читавите коли май изобщо не достигат до свободния пазар :roll:
---------- Post added at 10:40 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
Ето и едно ново попълнение - след обяд сигурно ще мина от там, че ми е близо....
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323340753161817&f1=details
badmadafaka
09-12-2011, 10:43
Както някой спомена в една друга тема - читавите коли май изобщо не достигат до свободния пазар :roll:
Аз... :) А тия дето им стоят обявите от няколко седмици и повече направо няма смисъл да се гледат...
Това последното определено хваща окото :)
Един абсолютно същия вагон, но 150к.с. се продаде преди седмица в 'БомиАуто' за 8000лв. - така и не успях да я огледам на живо, че все я нямаше в автокъщата, като ходих :(
Тая мисля да отида да я видя и ще снимам нещо нередно, ако ми хване окото....
На мен тази ми харесва
http://www.mobile.bg/11315460134327712
Говорих с човека по телефона, каза че си я е избирал за него и си я карал и въобще била супер ...
Така.... започвам по ред на симпатиите ми към колите, които огледах.
3. '156 1.9 JTD (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11321953009849478&f1=details)' - директно с влизането в автокъщата човека ми каза 'ако си сериозен ще ти направя много добра цена, защото смятам да пътувам и предпочитам да взема пари преди да тръгна'.
Една минута след влизането ми в автокъщата колата струваше 6800лв. при обявена цена 7900лв., без аз да съм казал нищо. :shock:
Салона изглежда много свежо и наистина е запазен, с изключение на обелената кожа по ск.лост, т.е. напълно съм склонен да вярвам, че колата е на 100'000км.
За съжаление на мен никой не ми каза, че колата е имала леки удари отпред и отзад, както са казали на Алекс, НО конкретно този отпред си се вижда и без да го казват. 'Еми, може да има някакво натискане тука....' каза човека на въпроса ми, защо има разлики в луфтовете ляво/дясно при фара и капака.
Колата си запали от раз без никакво замисляне и работеше много добре. Не видях да пуши, но ми направи впечатление, че сякаш двигателя реагираше с маааааалко замисляне при подаване на газ - може и да си внушавам.
Съединителя наистина май е позаминал - твърд педал, отделя към средата. Скоростите се включват добре.
Като цяло останах с добро впечатление за колата, но ме подразни факта, че аз му казвам на търговеца 'ей тука има еди-какво-си', а той ми казва 'ми не знам, може и да има нещо', все едно не я продавай той.... :?
Може би очакваше да изпадна в несвяст от отстъпката, която ми направи и да лапна бастуна :baby:
За 6500лв. сигурно ще я даде, но пък после си има още не малко разходи и май отива към неизгодна оферта.
2. '156 Спортвагон 1.9 JTD (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323340753161817&f1=details)' - много готина стойка :)
Има леки външни - натисната пътническа врата и разлепен декоративен праг под шофьора.
Пали безпроблемно и работи прекрасно, НО волана се подрусваше от вибрациите на двигателя, а освен това е претапициран.... логично, с изтъркани копчета. За сметка на това топката на скоростния лост изглежда като нова - грапава, но не кожена.... май е сменяна :hmm: Седалките са алкантара и ми изглеждаха в добро състояние.
Липсва никелираната лайсна под климатроника и самите врътки на климатроника ми се сториха захабени, а дръжката за затваряне на шофьорската врата беше направо издрана. Съединителя май е добре. Скоростите влизаха нормално.
Забелязах рязка смяна (спад) на оборотите при въртенето на волана.
Лично на мен колата ми хареса, НО не тази цена, предвид рисковете и забележките.
1. '166 2.4 JTD 20v (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323174137028831&f1=details)' - фаворита ми от огледите днес.
На първо място трябва да отбележа, че колата е 10.2004г., а не както е написано в обявата 5.2005г.
Волана и ск.лост са претапицирани, НО като по чудо са ги оцелили абсолютно същия сив цвят, като другото сиво в салона. Самия салон е много запазен, чист и свеж - кожата почти никъде няма напуквания, освен логично на шофьорската седалка. Между кожата и пластмасата на шофьорската врата забелязах останали късчета от найлоните на нова кола :)
Лошо впечатление правят изтърканото копче за заключване на задните стъкла (вижда се на снимките) и надрасканата пластмаса около врътката за фаровете. Пали лесно, но първоначално светна лампа, която според търгаша е свещ - после изгасна.
Двигателя работи супер, но отново съединителя е към своя край - отделя високо и педала е сравнително твърд. Има дребни външни забележки и може би си внушавам, но предния ляв калник май е една идея по-различен нюанс от капака. Според продавача бронята е боядисвана, заради камъчета и дребни натискания. Според мен, дори да е имало нещо сериозно, то на пръв поглед е оправено добре.
Дисковете имат ръб, сигурно към 2мм., а ръчната спирачка не държи изобщо - направо опира в подлакътника и почти не затяга.
Не знам на какво се дължи, но на пътническата облегалка от двете страни на емблемата, железата надигат кожата, сякаш се опитват да излязат :? Първоначално не ми направи впечатление, но после видях, че нещо не стои естествено.... все едно е изтърбушена облегалката :? Иначе като седнеш не се усеща нищо странно и реглажите/подгряването работят.
Като цяло мисля това да е най-готината от трите машини, но отново не на цена 9200лв. (9500лв. написана върху колата).... по-скоро към 8000-8500лв. ми се струва нормално!
---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 16:57 ----------
Извинявам се за дългия пост, но гледам да съм максимално точен!
1. '166 2.4 JTD 20v' - фаворита ми от огледите днес.
На първо място трябва да отбележа, че колата е 10.2004г., а не както е написано в обявата 5.2005г.
Волана и ск.лост са претапицирани, НО като по чудо са ги оцелили абсолютно същия сив цвят, като другото сиво в салона. Самия салон е много запазен, чист и свеж - кожата почти никъде няма напуквания, освен логично на шофьорската седалка. Между кожата и пластмасата на шофьорската врата забелязах останали късчета от найлоните на нова кола
Лошо впечатление правят изтърканото копче за заключване на задните стъкла (вижда се на снимките) и надрасканата пластмаса около врътката за фаровете. Пали лесно, но първоначално светна лампа, която според търгаша е свещ - после изгасна.
Двигателя работи супер, но отново съединителя е към своя край - отделя високо и педала е сравнително твърд. Има дребни външни забележки и може би си внушавам, но предния ляв калник май е една идея по-различен нюанс от капака. Според продавача бронята е боядисвана, заради камъчета и дребни натискания. Според мен, дори да е имало нещо сериозно, то на пръв поглед е оправено добре.
Дисковете имат ръб, сигурно към 2мм., а ръчната спирачка не държи изобщо - направо опира в подлакътника и почти не затяга.
Не знам на какво се дължи, но на пътническата облегалка от двете страни на емблемата, железата надигат кожата, сякаш се опитват да излязат Първоначално не ми направи впечатление, но после видях, че нещо не стои естествено.... все едно е изтърбушена облегалката Иначе като седнеш не се усеща нищо странно и реглажите/подгряването работят.
Като цяло мисля това да е най-готината от трите машини, но отново не на цена 9200лв. (9500лв. написана върху колата).... по-скоро към 8000-8500лв. ми се струва нормално!
днес и аз я огледах....съгласен съм с колегата като мога да добавя-няма задни дискове и накладките са накрая,няма гуми,км не би трябвало да са реални.продавача е разбран.Щях да я взема но не ми върза уговорения ми лизинг/2004, не издава фактура на реална сума/.
А за тези който ги интересува
договорих 8000 за в брой и 8500 за лизинг.
През креди кар-предложи ми продавача да пробвам /ако ви одобрят/ условията са :2550 първоначално +243лв гражданска.419 лв месечна вноска която включва каско за 2 години.рег в кат около350 лв.-Условията не са много лоши дори са на границата.колата си е на ваше име.За съжаление не ме одобриха иначе я отнасях в понеделник
Това е което аз договорих за себе си.Надявам се да сте по добри циганки от мен.
п.с. А за 156 цата-никой не ми е казвал че е удряна то се вижда.
Тази мислех да я оглеждам в събота, ама може да си го спестя. Странно ми е, че на снимките изглежда доста добре, даже супер, но явно на живо не е точно така - не очаквах чак толкова драстична разлика.
Аз май ще трябва да пусна моя вагон в мобиле, явно само там гледате:whistle:
не е така.просто не търся вагон.
Pinko, аз също предпочитам лимузина - не мисли, че не съм обърнал внимание на колата ;)
Алекс, ти по кое време ходи да я гледаш?
Аз бях там в 12ч. и две момчета с една сребриста 156-ца обикаляха между колите.
Може ли да поясниш, дали месечната вноска е за 24 месеца?
24х419=10056лв.+2550лв.=12606лв. :?
Егати оскъпяването, егати каското, егати регистрацията.... 4000лв. :?
около14.оо
по шваке се оценява на 12 500-каското е за две години.Издава се на името на купувача в момента на покупката.би трябвало да е около 1000-1200 лева общо.Отам нататък имаш екотакса-70 100 лв,гражданска 243лв, кат -не знам таксите и репатрак до кат/колата е без номера.А колкото до оскъпяването.......е те са си кожодери гадните лихвари.Поисках да отделят каското от вноската/исках да видя реално нещата/ нямали такава практика.Дори има наглоста да ме пита дали се заяждам с нея.Казах и "не естественно просто си гледам интереса".То вероятно и за това ми отказаха-исках информация за лихва,оскъпяване и т.н. Лихвата си е високичка-реално отпускат 6000лв а изплащаш около 8856. получава се около 21-22 процента годишно.
И аз ги смятах горе-долу така - към 45% оскъпяване за двете години :?
То по-добре един бърз потребителски кредит 7000лв. :!:
Само да ви кажа, че в Германия цените за читав фейслифт почват от 6000 евро.
Те тия са от Италия, а и на всички ни е ясно, че ще се дават още пари. Освен това се знае, че колите тук са били удряни или с друг проблем, за да ги купят евтино и после да ги закърпят. Ние ги купуваме и започваме да ги ремонтираме, докато си достигнат реалната цена. Просто трябва очите да се отварят на четири и да се търси най-малкото зло :)
В Италия също "гледаните" коли са скъпи. Вече двама джамбази ми се оплакаха, че няма с какво да си напълнят автовозите - жабите ги е ударила кризата и не си хвърлят колите както преди. В момента се внасят такива караджайки, че ако погледнете автовозите направо ще избягате. Аз досега всичките си коли съм ги свалял лично от автовоза - поне да знам какво купувам и сам да си решавам с какво и как да отстранявам проблемите, `щото като минат през поне 1-2 пишман майстори дето предлагат услугата "да я закърпим за продаване" след това нещата стават много груби. Освен това цените от автовоза и след това, минали през мивка, установени щетите и недай боже през прекупвача са мноого различни. Та вие питайте "Ще внасяш ли еди какво си, кога ти пристига камиона" - ако е истински вносител дори ще ти се обади когато започнат да разтоварят, тези които внасят със собствени камиони и пари нямат интерес да вкарват колите в автокъщите, гледат да разпродадат колкото може повече още на пиацата за разтоварване.
Аз май ще трябва да пусна моя вагон в мобиле, явно само там гледате:whistle:
А бе пусни го тук ако найстина е за продаване:roll:....разправям им аз, че най добре от частно лице...ама те, като са се зайграли с тия автокъщи
---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:36 ----------
В Италия също "гледаните" коли са скъпи. Вече двама джамбази ми се оплакаха, че няма с какво да си напълнят автовозите - жабите ги е ударила кризата и не си хвърлят колите както преди. В момента се внасят такива караджайки, че ако погледнете автовозите направо ще избягате. Аз досега всичките си коли съм ги свалял лично от автовоза - поне да знам какво купувам и сам да си решавам с какво и как да отстранявам проблемите, `щото като минат през поне 1-2 пишман майстори дето предлагат услугата "да я закърпим за продаване" след това нещата стават много груби. Освен това цените от автовоза и след това, минали през мивка, установени щетите и недай боже през прекупвача са мноого различни. Та вие питайте "Ще внасяш ли еди какво си, кога ти пристига камиона" - ако е истински вносител дори ще ти се обади когато започнат да разтоварят, тези които внасят със собствени камиони и пари нямат интерес да вкарват колите в автокъщите, гледат да разпродадат колкото може повече още на пиацата за разтоварване.
Голяма доза истина...ама не всеки има познат автоджамбазин....:roll:
Пимп вагона е в продава :)
Уникално гледана кола с уникален цвят, за който е фен на комбитата.
badmadafaka
10-12-2011, 12:48
Без да искам да правя реклама на портокала, аз съм гледал тази кола преди да е пусната от Pinko за продаване - наистина няма нищо общо с избушените каруци по автокъщите... На мен просто парите не ми стигнаха за да и се кача перманентно... Тествахме колата по паветата около Ал. Невски след доста дълъг престой на некаране и не се чу един скърцащ звук от нея... :magic:
Момчета, свалянето от автовоз важи само за някои автомобили, които са в състояние да бъдат свалени и/или наистина са купени на голяма далавера, иначе няма как тъграша да се раздели с автомобила на половината от печалбата си, само защото парите идват веднага :!:
След напудрянето цената на колата става по-висока и за всеки търговец си струва колите да са напудрени :!:
Личното ми впечатление от автокъщите по Италия (Март 2011г.) е, че по-големите и по-мощни автомобили се продават по-трудно и на по-изгодна цена от ниските класове икономични автомобили, заради скъпата поддръжка, високите данъци и застраховки, големия разход и т.н. на лимузините.... именно заради кризата :)
[QUOTE=Kuku;987379]Момчета, свалянето от автовоз важи само за някои автомобили, които са в състояние да бъдат свалени и/или наистина са купени на голяма далавера, иначе няма как тъграша да се раздели с автомобила на половината от печалбата си, само защото парите идват веднага :!:
Това го пишеш защото внасяш коли, познаваш някой, който внася по 2-3-4 автовоза на седмица или защото мислиш, че ако ти си на тяхно място би разсъждавал по този начин
Мисля, как бих спечелил повече пари!
Ако знам, че мога да изкарам повече пари, ако се потрудя малко над колата, защо да я продавам още от автовоза?
Въпрос на търговски нюх...захранваш прекупвачите и печелиш от оборота...не винаги труда определя печалбата.
Е, да де - аз защо казвам, че "продаване от автовоза" важи само за някои автомобили?
Не за някой....за всички бате....и с кран да я свалиш, като ти е дават на цената за скрап....я взимаш и бягаш...:phone:
Всеки си прави своята сметка....минимални печалби, но редовно.
Е, тЕ за това колите у нас са такива....
Въпрос на търговски нюх...захранваш прекупвачите и печелиш от оборота...не винаги труда определя печалбата.
Така и на мен са ми казвали: "Най-хубавата кола е продадената кола".
---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:40 ----------
Мисля, как бих спечелил повече пари!
Ако знам, че мога да изкарам повече пари, ако се потрудя малко над колата, защо да я продавам още от автовоза?
Ето тука грешиш - правиш си грешни изводи и затова ти е трудно до си намериш кола
Моля те, обясни ми грешните изводи?! :?
и след днешното обикаляне по автокъщи/и извън софия/ се затвърждава мнението изказано по горе а именно:
166,156 около 2004 г. читава трудно.цената без проблем може да слезе с около 1000-1500лв/1500 и аз се учудих/ фактура на реална цена-почти мисия невъзможна.
След покупка за да стане кола трябва веднага сервиз и около 1500лв.Което на практика я докарва до читава от германия/е знае се кое е ново ама..../тези коли който са читави си държат цена.Мисля да пробвам след нова година схема с внос от германия на внос на автомобил с гаранция.Е по скъп ще излезе но поне ще е ясно на какъв хал е.
Ако някой иска да споделя наблюденията си в автокъщите нека пише.Ако не-ключ.
Мисля такава тема ще е от полза ,но само ако не се оспамва.
Моля те, обясни ми грешните изводи?! :?
Предавам ти думите (за n-ти път в този форум) на един от най-добрите ми приятели, той е и един от първите, които започнаха да внасят коли "на едро". Значи, примерно плащаш 1000 евро за колата - тя естествено си има някакви кусури (драскотини, леки или не толкова ударчета, проблеми по ДВГ, изтрити волан, педали и т.н.) Ако дойде клиента на камиона и се съгласи да ти я плати с 200-300 евро печалба (ок. 30%) - даваш я и с парите отиваш да пазаруваш отново. Ако започнеш да я правиш, стават 1000 евро за колата + 700 лв. за транспорт + още пари за майсторите + висене по сервизите + висене на автокъщата и вместо да работиш с тези пари ти ги набиваш в куп ламарини и чакаш по-голямата печалба, която не се знае кога ще дойде и дали ще е толкова колкото очакваш. И много често накрая се оказва, че "малкото труд" и набиването на още пари изобщо не се оправдават, през това време можеш да внесеш (със същите 1000 евро) още 4 коли и през 300 евро печалба ще си спечелил 1200 евро без ни най-малко труд. Примера се отнася за както споменах по-горе истинските вносители, прекупвачите правят това, за което си мислиш и накрая на упражнението на пазара излиза кола, на висока цена, добре напудрена и с всичките кусури на ненапудрена и на ниска цена, щото и това, че е боядисана и пастирана понякога води до сваляне на менте лака или напукване на дебелите пластове кит и ....:cussing:
Май имаш опит с нещата.На Горубляне в момента няма много читави алфи,аз се сещам за една 156 комби и 147 фейс.
Днес с двама приятели ходихме повторно да оглеждаме '156 2.4 (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11322821588027073&f1=details)' и '166 2.4-20v (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323174137028831&f1=details)' :)
156-цата е доста разкривена външно, цялостно пребоядисвана. Проблемите са били главно от лявата страна, за това и дръжката на шофьорската врата е изтърбушена. Левия фар стои неестествено и като се погледне отдолу се вижда червена боя по него, та най-вероятно е сменян в следствие на удар.
Двигателя работи добре, противно на впечатлението от колегата Алекс. Скъпия обтяжен механизъм също работи при издърпване на ремъка. Съединителя също си е добре, както и маховика - на място не се усеща много, но като се размърда колата и си показва състоянието. Педала на съединителя стои леееееееко надолу, което говори, че може да има проблем с помпата или механизма. Няма пушеци и турбината не се чува изобщо.
Кожата на салона изглежда в неестествен цвят, сякаш е боядисван целия :? Кожата по волана е тръгнала (направо липсва на места) от лявата страна. В жабката намерихме сервизна книжка с последно вписани показания от 2004г., когато колата е била на 80'000км. - 40'000км. на година, за 8 години са към 300'000км. реално, ама тя си изглежда на толкова.
Намерихме и документи с дата на покупката, а именно 09.2002г., при обявено 03.2003г. :?
Имаше дребни и дразнещи забележки, типично търгашка история, иначе за 4000лв. не е лоша, обаче пък те под 4500лв. не пожелаха да ми отстъпят :)
166-цата е значително по-добре. Както вече казах, колата е 10.2004г., а не 5.2005г. Отново проблеми от ляво - цялата страна е пребоядисана - вижда се различен нюанс на цвета от предния до задния калник. При преден ляв калник липсва парче от подкалника и това явно говори за нещо проблемно там - не казвам удряници и подобни, но може да е имало някакво зажулване по лявата страна.
Челното стъкло е с цифра 9 - къде, кога, кой и защо го е сменял, никой не знае.... :)
Дисковете и накладките са за смяна, но пък се оказаха Брембовци, което хем е добре, хем не е. Оптяжния механизъм е добре. Съединителя и маховика се оказаха много добре. Двигателя мърка, НО турбината леко присвирва като върнеш педала на газта :)
Продавача каза, че волана не бил претапициран, а само била боядисана кожата, за да се освежи, но реално се вижда, че конците са нови, а сребърната плочка на ск. лост е боядисана некадърно, като с ляв крак. Предна дясна облегалка нещо е изтърбушена - освен железата, които надигат леко кожата, подглавника не може да се застопори във висока позициа и пада долу постоянно.
Според ФЕС всичко работи добре и нчма никакви грешки, с изклюение на подгревна свещ, която пък може да се окаже и повече от една. Копчето на съединителя реагираше със закъснение, за пуснат педал и оставаше да свети като натиснат, но не се случваше всеки път и е нещо незначително.
По-важното е, че преди 21км. е бил върнат километража на колата и реалните километри не се виждат :D
Опитах се да спазаря колата за 8000лв. в брой, но търговеца не смъкна под 8500лв. - ако отида с парите в джоба сигурно ще я да де и за 8000лв., особено сега преди празниците.
Алекс, човека спомена, че вчера е щял да продаде колата, но не са одобрили клиента от лизинговата компания - аз се направих на ударен, че не знам.
Имал бил интерес и за това не искал да сваля под 8500лв.
Вместо да се занимаваш с тия дървени лизинги, изтегли потребителски кредит и я купи в брой, ако наистина ти я дава за 8000лв.
Вчера привечер се разходих до Горубляне.... беше гадно времето и минах набързо, без да се заглеждам много.
Толкова тоалетни на едно място едва ли има другаде :)
Обърнах повечко внимание на ТАЗИ (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323367695729123&f1=details) '147 1.9 JTD 8v', ТАЗИ (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11318414090289345&f1=details) '147 1.9 JTD 16v' и ТАЗИ (http://www.cars.bg/u532035) '159 1.9 JTD 16v'.
1. '147' 120к.с.
Изглежда добре, салона е запазен, но волана е претапициран и дръжката на шофьорската врата е силно протрита.
2. '147' 150к.с.
Останах силно очарован от външното състояние и състоянието на салона.
Беше понамазана с лустро, но като цяло си изглежда на реалните километри и в моного добро състояние.
3. '159' 150к.с.
Отново добър външен вид и много запазен салон.
Кожата по волана сякаш е започнала да се протрива, но на няколко места във форума прочетох, че просто си е калпава и се скапва бързо.
ПОДЧЕРТАВАМ - само съм оглеждал колите и съм сядал вътре, БЕЗ да ги паля или карам, т.е. не мога да кажа нищо за техническото им състояние - впечатленията ми са "на вид" :)
...
Колега трябва да предлагаш услуга - помощ при закупуване на автомобил ! Как подяволите разбра че подглавника на дясната седалка не застава в най-горна позиция :respect:
Дръпвам го горе, облягам се и той пада :hmm:
Ето нещо на което може да се обърне внимание..
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319541975437299&f1=details
п.п. подчертавам частно лице :grandpa:
Появи се и '166 2.4 JTD 20v (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323788579319555&f1=details)', която Алекс описваше в началото на темата....
-алфа 166-не я запалих беше с блокирала навигация-бяха я разкостили за да я разкодират.С различни гуми изприти,малки забележки по интериора.Също изглежда съдрана от каране-10500 крайна цена не искат под нея.
Ето нещо на което може да се обърне внимание..
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11280316218613524&f1=details
п.п. подчертавам частно лице :grandpa:
Е какво да му се гледа на това....то взело дало:crazy:
Васил Петров
14-12-2011, 00:10
Е какво да му се гледа на това....то взело дало:crazy:
Да и мотора е пред разпад. На 3000об. - Нула налягане на маслото.
Jivko7777
14-12-2011, 01:33
Появи се и '166 2.4 JTD 20v (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11323788579319555&f1=details)', която Алекс описваше в началото на темата....
Тая още на първата снимка се вижда как цвета на двете врати е различен от калниците...
Е какво да му се гледа на това....то взело дало:crazy:
Объркал съм линка.....:online2long:
Ей за това иде реч...:flirt:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319541975437299&f1=details
Объркал съм линка.....:online2long:
Ей за това иде реч...:flirt:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11319541975437299&f1=details
Тази още на снимките и си личат разни кривочи, особено в задните части.
Тази още на снимките и си личат разни кривочи, особено в задните части.
ми личат си щото някой гаражен майстор и е слагал фейслифт. то си пише :holiday2:
Абе кибиците, защо коментирате без да знаете..:flirt:
Говорих със собственика......колата е 2001г....а през 2004г. е напълно рециклирана в ФИАТ.....ако ви интересува цената кеш му се обадете:))
Абе кибиците, защо коментирате без да знаете..:flirt:
Говорих със собственика......колата е 2001г....а през 2004г. е напълно рециклирана в ФИАТ.....ако ви интересува цената кеш му се обадете:))
отнасяй я! супер е! :D
shagrath
14-12-2011, 14:20
Здравейте колеги, гледам я тази (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11290375997901957&f1=details) обява и му се обадих на човека да питам що толкова евтино я дава. Той ми обясни, че му изпаднал ML на оферта и го бил взел и я продава, за да обслужи мл-а. Виждам, че има кривини тук там и си мисля, че ако няма сериозни удари и всичко е както го пише си заслужава. Каза още, че преден носач потропвал и имало лагер на предна дясна да се сменя. Питането е- дали някой я е гледал и въобще според вас може ли да има такъв филм. Мисля да ангажирам Бай Лисан да я погледнеме следващата седмица.
П.П. Много съм се засилил за 166 бензин 2.0
Тая не изглежда зле....гледал съм я :online2long:
...автокъщата е до Горублянско ханче
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11309813640198731&f1=details
nicola 59
14-12-2011, 15:34
Въпрос на търговски нюх...захранваш прекупвачите и печелиш от оборота...не винаги труда определя печалбата.
В момента това е единствения начин на работа в този бранш даваш през дребни и бързо защото ти си самостоятелен човек или сте двама партньори които не можете да се затривате по майстори и бояджии с месеци и после да гоните крайни клиенти ,ако воопще ги хванете . После един автовоз качва 9 или 10 коли по около 100 или 150 евро печалба от кола са средно 1200 евро печалба и отиваш бързо да пълниш нов автовоз ако си добър може да напълниш 3 автовоза за един месец а тва са около 4000 евро .При положение че нямаш верига от автокъщи 20 работника и 300 000 или 400 000 евро оборотни единствения начин на работа за тебе е да даваш на прекупвачи така вземаш бързо свежа пара и не си губиш позициите пред автокъщите в чужбина от които пазаруваш като те няма с месеци докато учовечваш пустиняци и там вече пазарува някой друг чужденец .Та колегата Боби е напълно прав
king_nasko
15-12-2011, 18:56
Някой гледал ли е тази Алфа 166 в Дупница? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312544299411814&f1=details
Вижда се че полежението е доста зле но ме интересува ако някои се пак я е гледал палил да каже колко точно е зле :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.