PDA

View Full Version : Не пали?!



MaDHaCkEr
09-12-2011, 13:51
От известно време колата има странен проблем, пали когато си иска. Веднъж пали, друг път не и не мога да разбера от какво може да е това. От няколко дни колата отказа съвсем да пали, акумулатор е нов на 1 седмица. С предишния акумулатор пак го правеше този проблем. Колата се кара на газ и бензин и по системата мисля че всичко е наред, помпата си работи и т.н. Колата не пали и с бутане или дърпане.

bobi_kz
09-12-2011, 14:59
я опиши по точно проблема как така не пали върти ли стартера?

MaDHaCkEr
09-12-2011, 16:37
я опиши по точно проблема как така не пали върти ли стартера?

Стартера върти като ненормален, помпата се чува че работи (сигурен съм че не е проблема в нея, защото колата не пали и на газ) ток си има, бензин също има. Свещите са ми на около 1500км.. общо взето всичко си изглежда наред на пръв поглед.

bobi_kz
09-12-2011, 17:34
ами... диагностика иначе само ще гадаем тука .... успех дано се окаже нещо минимално ;)

stelt
09-12-2011, 17:44
Е ако има бензин - вероятно няма ток за да запали. Ако има и бензин и ток - проблеми в газоразпределението. Как разбра че има ток ?

Xtrime7
09-12-2011, 18:53
Пробвай За всеки случай свещите дали подават точно на мястото си искрата.Няма Значение че са нови.Също така провери дали със сигурност помпата ти прави налягане,няма Значение че се чува.И провери дали не меси бенЗин и гаЗ.

thecleaner
09-12-2011, 19:07
Смени си датчика на коляновия вал.

mordohy
09-12-2011, 21:05
А газовата каква е?:flirt:

soldier81
10-12-2011, 21:10
Извинявам се предварително че ще използвам темата на колегата,но да не се дублираме ще питам тук.

В момента го имам абсолютно същия проблем,двигателя ми е 1,3 боксер с газова уредба.
До момента съм сменил- бензинова помпа,регулатор,свещи(чисто нови НЖК),всички интервенции са правени при Румен(имам му пълно доверие и не вярвам нещо да е направено грешно),свалях и датчика на коляновия вал и всичко при него си изглежда наред.
Колата или изобщо не пали или поработи десетина минути и гасне и до там,като постои един ден има вероятност пак да запали и пак така след няколко минути.
Някакви други идеи?

_power_
10-12-2011, 21:15
Смени си датчика на коляновия вал.
+1.

code
10-12-2011, 21:29
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=66321
eто ви една откачена тема :-D решението е на 2 страница

mordohy
10-12-2011, 21:36
Извинявам се предварително че ще използвам темата на колегата,но да не се дублираме ще питам тук.

В момента го имам абсолютно същия проблем,двигателя ми е 1,3 боксер с газова уредба.
До момента съм сменил- бензинова помпа,регулатор,свещи(чисто нови НЖК),всички интервенции са правени при Румен(имам му пълно доверие и не вярвам нещо да е направено грешно),свалях и датчика на коляновия вал и всичко при него си изглежда наред.
Колата или изобщо не пали или поработи десетина минути и гасне и до там,като постои един ден има вероятност пак да запали и пак така след няколко минути.
Някакви други идеи?
Възможо е да ти прави номера газаджийското реле.
Възможно е да не ти работи помпата или дюзите.
Предполагам, че първо палиш на бензин, а после минава на газ.
Това за мене е пълна кретения.
Аз действам с едно копче.
Или бензин или на газ.
Предлагам ти да пробваш нещо.
Взимаш един кабел и го връзваш на плюса на акумулатора!
Свързваш го с плюса на бобината на клапана на изпарителя и бегом вътре да палиш.
Ако запали, проблема е в газовата!

soldier81
10-12-2011, 21:40
Мерси Иво,още утре ще го пробвам този номер.Да пали първо на бензин и после прехвърля на газ,пробвах я и принудително да я запаля на газ(имам един бутон на ключето)но пак не ще.

При мен тази лампа свети от както съм я купил и до сега не е имала проблеми с паленето,нямам имобилайзер(или аз така си мисля),алармата е слагана допълнително и няма такава опция.
Може ли по някакъв начин да се замери този датчик на коляновия вал?

mordohy
10-12-2011, 21:52
Ако имаш искра на свещите- какво да му мериш.
Той е просто една бобинка със сърцевина.
Това копче и цялото щракало отдавна съм го изхвърлил.
Точно поради посочените и от теб проблеми!

MaDHaCkEr
11-12-2011, 10:05
Днес колата как подуши ключа, така запали :gruebel: Вчера нямах време да я погледна, но днес ще видя дали е нещо от кабели или свещи. А как може да се разбере дали датчика на коляновия вал работи правилно?


@code при мен не свети ключето, явно проблема не е в имобилайзера. :)

soldier81
12-12-2011, 19:50
При мен явно ще се окаже газовата уредба.
Сутринта я запалих на бензин и работеше перфектно,повозих се малко с нея и нямаше абсолютно никакви проблеми.После я превключих на газ,повървя десетина минути и изгасна,после един час никакво палене нито на бензин,нито на газ.След известно време пак си запали на бензин и до сега цял ден няма никакъв проблем.
Явно или ключето на газовата ми играе номера и не превключва от газ на бензин,или е нещо друго,това най-добре ще каже някой газаджия,до тогава само на бензин.
Явно тази кола си води някакъв личен живот,прави каквото си поиска когато си иска.:paddle:
Благодаря на всички за съветите!

didko_boy
12-12-2011, 21:39
Днес колата как подуши ключа, така запали :gruebel: Вчера нямах време да я погледна, но днес ще видя дали е нещо от кабели или свещи. А как може да се разбере дали датчика на коляновия вал работи правилно?


@code при мен не свети ключето, явно проблема не е в имобилайзера. :)

по спомен между крачетата на датчика на коляновия вал трябва да ти дава около 760 ома съпротивление абене бива да надхвърля 900ома , някои с аутодата да погледне и да провери че говоря на изуст и може и да бъркам

kolev
15-12-2011, 11:33
по спомен между крачетата на датчика на коляновия вал трябва да ти дава около 760 ома съпротивление абене бива да надхвърля 900ома , някои с аутодата да погледне и да провери че говоря на изуст и може и да бъркам

обаче наличието на това съпротивление не означава че датчика е в час ;)

MaDHaCkEr
16-12-2011, 19:02
Спукана бубина на 1ви и един от кабелите беше замина, смених ги и всичко е наред вече. Пали както помирише ключа :) мерси за помощта на всички :cheers:

mordohy
16-12-2011, 20:35
Спукана бубина на 1ви и един от кабелите беше замина, смених ги и всичко е наред вече. Пали както помирише ключа :) мерси за помощта на всички :cheers:
А на тебе евала, че сподели и затворин темата подобаващо!
Рядко се случва!

tonov
17-12-2011, 01:19
Eee не, вече гледам все повече хора го правят, което е похвално.

:thumbup:

MaDHaCkEr
19-12-2011, 11:46
Ами така трябва да бъде :) иначе е безмислено да съществува темата, хиляди вариянти и без решение. :th_up:

Ifoo
19-12-2011, 11:53
Колега същия проблем от 1 година имам колата пали си когато си иска от Разград съм носих я на 2 диагностики там при различни хора никой не ми каза какъв е проблема и сега съм във Варна утре ще я занеса при колегата pininfarina да я види той... :)

soldier81
19-12-2011, 13:11
Когато работи колата не може да се хване на диагностика,трябва да я "занесеш" когато проблема се появи и не ще да запали.

Ама как ти го обясних само.....надявам се да си ме разбрал какво имам впредвид.

vanko
24-01-2012, 19:23
при мен проблемът е по друг!!!!сутринта запалих на бензин,колата поработи около 2-3-минути!Когато натиснах педала на газта за да обарне на газ,колата изгасна и няма палене на бензин!!!!на газ пали !!!!!

maniqk
28-05-2012, 16:04
и мен така ме дарпаха с тоя проблем 40км и накрая като се прибрах намерих бущони на още едно место единия беще изгорял.та какволи не се случва понякога