Log in

View Full Version : Трака ролката климатика на пистовия ремък 1.9JTD



DJ
14-12-2011, 15:46
Понеже не намерих подобна тема реших да пусна собствена. Та колеги някой сменял ли е тази ролка? може ли само лагера да се смени? луфта е наляво-надясно по оста и трака много гадно...но както трака някой път така друг път не се чува...мога лид а навредя на колата ако я карам така? един майстор на климатици ми обяви цена 90лв лагера с труда, но ми обясни че не мога да карам така колата защото отзад имало някакъв магнит, който се прецаквал...
Обаче тва е след разговор по телефона с него...той не виждал и чувал колата, но като свалим пистовия ремък и шума спира, когато изобщо го има шума де :)
Давайте идеи и предложения? ;)
ПП: демпферната шайба е на 2-3000км.

kolev
14-12-2011, 15:55
да, в компресора имаш електромагнитен съединител.
ако в цената влиза зареждането с масло и фреон, мисля че е добра.

DJ
14-12-2011, 16:07
да, в компресора имаш електромагнитен съединител.
ако в цената влиза зареждането с масло и фреон, мисля че е добра.

значи няма да мине без източване на фреона от системата? колата е 1.9JTD :?

kolev
14-12-2011, 16:42
значи няма да мине без източване на фреона от системата? колата е 1.9JTD :?

ако може някак да се извърти компресора така че да се работи по предницата, може без сваляне. но ако майстора се занимава с климатици ще му е по-лесно да събере фреона, да си сложи компресора на масата и после да зареди наново. питай как ще го прави.
иначе щом имаш аксиален луфт и тракане, лагера е.

DJ
18-12-2011, 19:52
ако може някак да се извърти компресора така че да се работи по предницата, може без сваляне. но ако майстора се занимава с климатици ще му е по-лесно да събере фреона, да си сложи компресора на масата и после да зареди наново. питай как ще го прави.
иначе щом имаш аксиален луфт и тракане, лагера е.

смених лагера на климатика, майстора ми смени маслото, зареди с фреон обаче шума си остана.........дали е възможно да е от обтяжната ролка на същия ремък?

Cardinala
18-12-2011, 21:35
При мен го имаше същия проблем допреди да се блъсна! Според мен е шайбата на генератора! Аз сменях ремъци, ролки и на климатика и демфер и файда нямаше! Само генератора ми остана, ама колата отиде по дяволите!

DJ
18-12-2011, 21:55
При мен го имаше същия проблем допреди да се блъсна! Според мен е шайбата на генератора! Аз сменях ремъци, ролки и на климатика и демфер и файда нямаше! Само генератора ми остана, ама колата отиде по дяволите!

шайбата на генератора няма луфт и шум иначе демпфера е нов, и лагера на климатика е нов :-(

Cardinala
18-12-2011, 23:19
И при мен всичко беше като при тебе ново и нямаше луфт, обаче само тя оставаше! Само това мога да кажа! Няма как да съм сигурен!

DJ
18-12-2011, 23:24
И при мен всичко беше като при тебе ново и нямаше луфт, обаче само тя оставаше! Само това мога да кажа! Няма как да съм сигурен!

и обтяжната ролка ли беше сменил? за мен тя е най-съмнителна

Cardinala
18-12-2011, 23:30
Всичко! Сложих нова и беше наред точно 1 минута (почти не се чуваше) и после пак!

Perdaha
19-12-2011, 01:06
може да се помисли и за вариянт -водна помпа знам не един или два случая и все пак не е гаранция че и при теб е това колега но като жокер може да се ползва.

DJ
19-12-2011, 08:01
може да се помисли и за вариянт -водна помпа знам не един или два случая и все пак не е гаранция че и при теб е това колега но като жокер може да се ползва.

като откачим пистовия ремък шума спира...не е от водната помпа

Kuker
19-12-2011, 09:15
като откачим пистовия ремък шума спира...не е от водната помпаАко си сложил от евтините демпфери...Те "заводски" са си като сдали багажа :)

DJ
19-12-2011, 09:29
Ако си сложил от евтините демпфери...Те "заводски" са си като сдали багажа :)

да демпфернта шайба е от евтините 150лв и си е здрава, но защо да почне да трака след 3000км а не веднага щом заводски са си сдали багажа? Освен това всички ме посъветваха да сложа от евтините :priest:

Kuker
19-12-2011, 09:37
3000км. са нищо за която и да е част...стига да не е менте!

DJ
19-12-2011, 10:51
3000км. са нищо за която и да е част...стига да не е менте!

първото което свалихме като се разтрака колата беше демпферната шайба(и аз си помислих че е чао), но уви не беше тя..:priest:

kolev
19-12-2011, 11:49
шайбата на генератора няма луфт и шум иначе демпфера е нов, и лагера на климатика е нов :-(

генератора може и само при опън да трака.

RaIDeR
21-12-2011, 09:50
С пуснат климатик трака ли ? При мен има тракане от хидравличната помпа когато е студена,като загрее спира .

DJ
21-12-2011, 09:59
С пуснат климатик трака ли ? При мен има тракане от хидравличната помпа когато е студена,като загрее спира .
трака и с пуснат климатик и без и на студено и на топло :jumping:

kolev
21-12-2011, 10:05
трака и с пуснат климатик и без и на студено и на топло :jumping:

ами свали ремъка и го нахлузи на ролката на алтернатора примерно. опъни го с ръце и почни да го въртиш и трябва да си обади. ако е от алтернатора - рециклирай го- имаш 2 лагера и четки за 2 лв ако не сменяш реле-регулатора.

Cardinala
22-12-2011, 17:16
ами свали ремъка и го нахлузи на ролката на алтернатора примерно. опъни го с ръце и почни да го въртиш и трябва да си обади. ако е от алтернатора - рециклирай го- имаш 2 лагера и четки за 2 лв ако не сменяш реле-регулатора.

+една фройлайф шайба за има няма 100-тина лева

stu
26-12-2011, 11:37
А ремъкът обтегнат ли е добре,защото аз се набутах доста ,а накря се оказа това.

DJ
05-01-2012, 16:52
Проблема се оказа разхлабена шайба на хидравличната помпа :screwy:
Благодаря на всички колеги!!!