PDA

View Full Version : Свободен куплунг над плафона 156



jzonkom
18-12-2011, 19:02
Здравейте колеги,купих си радар детектор и се чудех от къде да му прекарам захранващият кабел за да не пречи!Най накрая отворих и плафона над таблото и там открих следният куплунг!

https://lh3.googleusercontent.com/-eeLXF7Pvb8c/Tu4aj_-ZcUI/AAAAAAAAAI8/zJxoPoEAjY0/s144/DSCF3099.JPG

Нямам с какво да го замеря така че ще бъда благодарен ако някой ми каже за какво е оставен там и дали тока до него прекъсва както в плафона!

NightRider
18-12-2011, 19:09
Здравейте колеги,купих си радар детектор и се чудех от къде да му прекарам захранващият кабел за да не пречи!Най накрая отворих и плафона над таблото и там открих следният куплунг!

https://lh3.googleusercontent.com/-eeLXF7Pvb8c/Tu4aj_-ZcUI/AAAAAAAAAI8/zJxoPoEAjY0/s144/DSCF3099.JPG


Нямам с какво да го замеря така че ще бъда благодарен ако някой ми каже за какво е оставен там и дали тока до него не прекъсва както в плафона!По принцип може да е за датчик за запотяване на стъклото, щото аз имам модул от алармата там

Novachev
18-12-2011, 19:33
Здравейте колеги,купих си радар детектор и се чудех от къде да му прекарам захранващият кабел за да не пречи!Най накрая отворих и плафона над таблото и там открих следният куплунг!

https://lh3.googleusercontent.com/-eeLXF7Pvb8c/Tu4aj_-ZcUI/AAAAAAAAAI8/zJxoPoEAjY0/s144/DSCF3099.JPG


Нямам с какво да го замеря така че ще бъда благодарен ако някой ми каже за какво е оставен там и дали тока до него не прекъсва както в плафона!
С цел да не ми се пречат кабели отворих плафона замерих къде идва напрежение постоянно запоих кабелчета на постоянния плюс и за минуса. (намерих от някакво старо зарядно кабел със същия накрайник като радара) и сега стойката на радара е до огледалото в ляво като недостатък може да се отбележи че пасажерския сенник не се отваря до край но все пак слиза до максимално надолу.
Всъщност преди да търсиш кабели трябва да видиш с какво напрежение работи радара дали е с 12 волта или е с друго напрежение(моя специално си беше на 12В)

jzonkom
18-12-2011, 19:51
И аз съм се насочил към тази версия но по скоро ме интересува дали мога да ползвам този куплунг на снимката,той е свободен и прихванат със тиксо към кабелите отиващи към плафона!

vovata
18-12-2011, 19:58
Като начало взех една кобра която е по-малка от другите мисля 8200 ,свалих плафона и над него има една пластмаса с един винт развих винта и сложих радара. С винта си стегнах пласмасата,така радара несе мандахерца. Резнах му захранването и си оставих 30-тина см. Пробих плафона и си монтирах едно копче.И аз като Новачев съм хванал от постояния плюс на една писта. Това че е скрит в тавана не му пречи засича на магисралата от 1.5 км

Ichkin
18-12-2011, 20:36
Засича ли всичко твоя радар ?
Ако има вариант да се скрие в тавана, определено и аз искам да си сложа някакъв такъв ... Дай малко повече подробности, Please :)

angelovi69
18-12-2011, 20:47
И защо трябва да го криеш в тавана? Моят си стои на предното стъкло с всичка сила. Преди на Clio-то му бях извадил захранване от плафона, сега 156-та взема храна от запалката. При проверки от КАТ всички полицаи го виждат и никой не е казал нещо на кестерме, щото радар - детекторите са пасивни и разрешени. Забранени са антирадарите, дето смущават работата на КАТ-аджийските уреди.

jzonkom
18-12-2011, 21:21
Добре де все пак някой ще каже ли със сигурност какъв е тоя куплунг там над плафона!

NightRider
18-12-2011, 21:22
Добре де все пак някой ще каже ли със сигурност какъв е тоя куплунг там над плафона!Вече казах, макар и да бях оплют от един - трябва да има на него +, маса, сигнал

Ichkin
18-12-2011, 21:39
И защо трябва да го криеш в тавана? Моят си стои на предното стъкло с всичка сила. Преди на Clio-то му бях извадил захранване от плафона, сега 156-та взема храна от запалката. При проверки от КАТ всички полицаи го виждат и никой не е казал нещо на кестерме, щото радар - детекторите са пасивни и разрешени. Забранени са антирадарите, дето смущават работата на КАТ-аджийските уреди.
Щото в Гърция не са ;)
Capisci ?!

NightRider
18-12-2011, 21:41
Щото в Гърция не са ;)
Capisci ?!
И не само - съдират ти гащите за антирадар. Даже ги засичат. По-скъпите антирадари засичат сигнала, с който ги засичат и те предупреждават.

haljscho
18-12-2011, 21:43
Аз за моя съм взел ток от плафона на пасажерския сенник, там има напрежение само когато е на контакт.
А радардетектора съм го закачил на сенника.....
Паля-тръгва, гася и той гасне.....

NightRider
18-12-2011, 21:48
Аз за моя съм взел ток от плафона на пасажерския сенник, там има напрежение само когато е на контакт.
А радардетектора съм го закачил на сенника.....
Паля-тръгва, гася и той гасне.....
На моята съм го включил към постоянното на плафона. Като си излезна управлението на консумацията изключва захранването на плафона след 15мин и от там и антирадара

haljscho
18-12-2011, 22:26
На моята съм го включил към постоянното на плафона. Като си излезна управлението на консумацията изключва захранването на плафона след 15мин и от там и антирадара
ХУБАО ДЕ............... НА твоята КВО............
Жена, кола, любовница, косачка, резачка..........

Нъл уж си пишем колите У подписа да нема излишни въпроси...............

На 156-цата на централния плафон напрежението е постоянно.......
Ако си го забравиш включен може да осъмнеш без акумулатор........
Аз тя хубава работа е свърших миналата година и след 14-15часа акумулатора ми беше останал без ток а плафона така са беше нагорещил, че можеше да си изпека някое яйце.......
След това си купих ЛЕД крушки та да се надявам, че няма да изпадна в подобна ситуация.......
Трябва да си сложа и отзад, че малкия по някой път си играе със задните, та да не се повтори......

NightRider
18-12-2011, 22:33
ХУБАО ДЕ............... НА твоята КВО............
Жена, кола, любовница, косачка, резачка..........

Нъл уж си пишем колите У подписа да нема излишни въпроси...............

На 156-цата на централния плафон напрежението е постоянно.......
Ако си го забравиш включен може да осъмнеш без акумулатор........
Аз тя хубава работа е свърших миналата година и след 14-15часа акумулатора ми беше останал без ток а плафона така са беше нагорещил, че можеше да си изпека някое яйце.......
След това си купих ЛЕД крушки та да се надявам, че няма да изпадна в подобна ситуация.......
Трябва да си сложа и отзад, че малкия по някой път си играе със задните, та да не се повтори......Ами има три. А те са еднакви като опроводяване и функции в тази си част ... почти
147 1.6TS 120 '01
156 1.8ТS '01
156 1.9JTD 16V M-Jet SW '03

haljscho
18-12-2011, 22:45
Ами има три. А те са еднакви като опроводяване и функции в тази си част ... почти
147 1.6TS 120 '01
156 1.8ТS '01
156 1.9JTD 16V M-Jet SW '03

Пиши ги в подписа де....

На 156 1.8ТS '01 сигурен ли си че гасне след 15мин.

KamenR
18-12-2011, 22:45
Мисля че темата се изчерпа, но все пак като обобщение:
на свободния куплунг излиза + на контакт, но се прекъсва при стартер и после се възстановява - за антирадар не става защото ще се рестартира докато се инициализира..
Най-добре е да се вземе - и + от плафона на сенника, там пак е + от контакта но не се прекъсва на стартер, а достатъчно близо и кабел се прекарва елементарно.

NightRider
18-12-2011, 22:59
Пиши ги в подписа де....

На 156 1.8ТS '01 сигурен ли си че гасне след 15мин.
Мисля, че се пркъсваше, ама няма как да проверя, че не е при мен колата.Това е екстра, която по-късно я въвеждат. Трябва да проверя в E-Learn
забравих - 33S16V Permanent 4 (ама вече ми е платена)

Satanism
18-12-2011, 23:01
Не мога да видя хубаво, ма и на мен ми седи един празен куплунг там, който прилича на тоя...със сигурност не е за авточистачки, аз си мисля, че е или за копчето на шибедаха( в общи линии съм почти сигурен), или нещо по фабричната аларма...

NightRider
18-12-2011, 23:06
Ами там седи за автоматичните чистачки, или запотяването - зависи от екстрите. Мога да го проверя, ама утре. За шибидаха му трябва само + и - и то по-дебелички

Satanism
18-12-2011, 23:07
не е за автоматични чистачки със сигурност, щото най-малкото на пре-фейса не се слага такава екстра, а на всичкото отгоре и куплунзите за сензора са два и са различни....а това "за запотяването", дето му викаш, не знам кво е...

Novachev
18-12-2011, 23:19
Мисля, че се пркъсваше, ама няма как да проверя, че не е при мен колата.Това е екстра, която по-късно я въвеждат. Трябва да проверя в E-Learn
забравих - 33S16V Permanent 4 (ама вече ми е платена)
Не пиши прибързано при ранните модели не се прекъсва зареждал съм акумулатор точно два пъти заради забравен принудително включен плафон за по 2 дни.

NightRider
19-12-2011, 00:20
Не пиши прибързано при ранните модели не се прекъсва зареждал съм акумулатор точно два пъти заради забравен принудително включен плафон за по 2 дни.
Ами 156 се произвежда горе-долу от 1997г. До 2001 се отстраняват доста дефектчета, правят се промени. Така, че не виждам какво прибързано съм написал, а и казах - ще проверя (ако не забравя). А и това всеки може сам да си го провери най-добре.

---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:14 ----------


не е за автоматични чистачки със сигурност, щото най-малкото на пре-фейса не се слага такава екстра, а на всичкото отгоре и куплунзите за сензора са два и са различни....а това "за запотяването", дето му викаш, не знам кво е...
Ами да ти кажа - водят го датчик за мъгла. Слага се горе, на гърба на огледалото за задно виждане. Но е вътре в купето и явно следи замъгляването на предния джам, защото включва системата против запотяване автоматично. Както има и датчик за замърсеността на въздуха на някои, който е в комплект с първия - че кат затвори купето заради мръсен въздух при влажно време да не ти се запотят стъклата. Казаха ми, че било голямо порно, ама аз ги нямам датчиците и климата за тях ми отчита грешка

jzonkom
19-12-2011, 07:41
To ако става на въпрос и захранването на запалката се прекъсва при стартер!А на самият плафон захранването е директно - и на мене ми пада веднъж акумулатора след като малкият го е включил!

Днес ще взема мултицет от един приятел и ще меря!После ще публикувам! И моля колегите дето спамят извън темета да си намерят друга тема за антирадарите в гърция и турция и да си лафят там!Тук става въпрос за тока и напрежението в плафона и зад него на гореспоменатият куплунг и ако някой със сигурност знае нека да пише!

tuning7350
19-12-2011, 10:30
Аз за моя съм взел ток от плафона на пасажерския сенник, там има напрежение само когато е на контакт.
А радардетектора съм го закачил на сенника.....
Паля-тръгва, гася и той гасне.....
Колега може ли една снимка че и аз моя мисля да го вържа към сенника :waving:Но не знам как се разглобява:unsure:

jzonkom
20-12-2011, 17:35
Взех мултицет и замерих: на въпросният куплунг има 12 волта и се прекъсва от пакетният ключ!
Аз обаче намерих друго решение за захранване на радар детектора!

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=993250#post993250