PDA

View Full Version : Теч на нафта при горивния филтър...



badmadafaka
18-12-2011, 19:18
...

NightRider
18-12-2011, 19:21
На снимката се вижда проблематичното място...
Цялата горна част се мокри с нафта. Не е като да шурти, но за 10 минути работа на мотора става влажно, а за 20 минути започва да мирише стабилно на нафта около колата...
Тези шайби или дифтунги под горния болт (ограденото с червено) са мокри - предполагам, че оттам някъде изпуска.
Изобщо така ли трябва да изглежда тази връзка, защото с всичките тези шайби ми се струва някакво побългаряване..?
Дайте идя какво може да се направи... :neko:
При мен там всичко е на бързи връзки. Отвии го този щуцер и смени шайбите с нови. Но това определено е побългарено доколкото го виждам с толкова много шайби

undy
18-12-2011, 20:47
..на бързи връзки?..малко ми е странно ако е така...

undy
18-12-2011, 21:07
Ей сега ги щракнах....но в тъмното не ми се отвиваше болта.....дано ти свършат няква работа.

haljscho
18-12-2011, 21:12
При мен там всичко е на бързи връзки. Отвии го този щуцер и смени шайбите с нови. Но това определено е побългарено доколкото го виждам с толкова много шайби
Ммммм, дааааа БрЪзИ кАт твойте отговори.......:thumbdown:


Някой са малко размазани, но в тъмното толкоз.....

NightRider
18-12-2011, 21:26
..на бързи връзки?..малко ми е странно ако е така...
Да, отвивам двете гайки на стойката, откачам бързите връзки и двата куплунга за подгряването и датчика и всичко ми е в ръцете. Нямам скоби и т.н. Ма аз съм 16V, ако има значение 07'03

undy
18-12-2011, 21:32
Ето от тук е разликата...ти си 16в ,а ние не сме...

NightRider
18-12-2011, 22:15
Незнайно защо при мен е монтиран един болт като удължение и на него са нанизани дифтунгите... Развих отгоре ябълковидната част и тя е на един много по-ктс болт, който си влиза идеално и явно си е правилния...

Все пак ще съм много, много благодарен ако на някого му се занимава да го отвие този горния и да снима, за да съм сигурен, че въпросния болт със съчмата вътре е правилната дължина...

И още една драмичка - резбата в алуминиевата част е понакъсана (липсват парчета и аз остъргах няколко като махнах болта)...
Може ли да сложа тефлонова лента за уплътнение или пък да капна от лепилото за резби..? Или нафтата ще е*е майката на тия неща..?
Ма първо трябва да изчистиш нафтата. С тефлонова лента може и да не стане, ако няма достатъчно резба - все пак там има към 3 бара налягане, а и този маркуч малко си се тресе от двигателят

NightRider
19-12-2011, 19:00
Ето снимките на моя

undy
19-12-2011, 19:26
Човека събра албум със снимки,но на никоя няма самия болт.....това което на практика го интересува....

NightRider
19-12-2011, 19:46
Човека събра албум със снимки,но на никоя няма самия болт.....това което на практика го интересува....
Брей, ще ти спра бирата. Я ми виж първата снимка. Колкото до самия болт - ам няма да си разглабям колата сега

undy
19-12-2011, 19:53
Какво ще ми спираш,и каква снимка да ти гледам.....твойте снимки от днес,ги направихме още снощи...така че,май на тебе нещо ти е в повече.....да беше свалил болта,кво прави цял ден....киснеш във форума и пишеш глупости.

zdravko_ss
19-12-2011, 20:17
на колегата с проблема може да му е прецакана резбата и затова да са навили това удължение.Ще погледна утре как е при мен и ако е подобно ще го развия този болт и ще снимам.

haljscho
19-12-2011, 20:31
Ето снимките на моя
Ми то 1/1 с наще бре...... Говоря за това за което беше пусната темата.....
Аз очаквах неква "извънземна" технология...:punk:
Е верно наще са по-простички, със скобичка.....:waving:

Брей, ще ти спра бирата. Я ми виж първата снимка. Колкото до самия болт - ам няма да си разглабям колата сега
Ква бира бре, ся е сезона на питието на БОГОВЕТЕ.......:wein:


на колегата с проблема може да му е прецакана резбата и затова да са навили това удължение.Ще погледна утре как е при мен и ако е подобно ще го развия този болт и ще снимам.
Да точно така, той badmadafaka го разбра това нещо и предполагам че вече е решил проблема.....