View Full Version : Не спира !!!
Karaqnev
19-12-2011, 11:24
На сух път спира горе долу равномерно макар и да не е винаги, обаче пипне ли леко мокър път спира само предна лява гума... всмисал другите спират предполагам, но не със същата сила. Колелото просто блокира и нищо.... движа си се и едвам едвам спирам. Не е от гумите защото ги смених и ефекта е нулев. Обезвъздушени са и апаратите са раздвижени. Някой има ли предложение какво да направя ?
Запецнали апарати? Аз имах подобен проблем със задните апарати, но след едно обслужване и гресиране на водачите (проблема беше във водачите) и работата заспа.
Другия вариант умряла помпа, решението нова спирачна помпа.
Педала как е ? мек или твърд на работещ мотор? Ако е твърд за смяна на серво си.
Karaqnev
19-12-2011, 11:36
апаратите мисля че са проверени и всичко е наред, помпата има ли начин да се провери дали е заминала ? педала си е нормален
Някой има ли предложение какво да направя ?
Аз също мисля, че си за помпа. На сухо пак спира само лявото, но поради по-доброто сцепление това не става толкова ясно, а на мокро понеже блокира и се пързаля нещата са по-ясни. Мисля, че ако напомпаш ще хванат и другите колелета, а докато са нещата така, внимавай много и ако трябва, дърпай и ръчна.
Мисля, че ако напомпаш ще хванат и другите колелета
Подкрепям идеята за тестване.
Но нека се пробва на някой полигон! А и не е нужна висока скорост, до 40 КМ/ч , помпане няколко пъти след което едно яко натискане. Ако има разлика в поведението на спиране, значи е от помпата.
И бързо оправи проблема си колега, че без спирачки няма как, a и е много опасно! Не го отлагай!
nicola 59
19-12-2011, 12:06
На сух път спира горе долу равномерно макар и да не е винаги, обаче пипне ли леко мокър път спира само предна лява гума... всмисал другите спират предполагам, но не със същата сила. Колелото просто блокира и нищо.... движа си се и едвам едвам спирам. Не е от гумите защото ги смених и ефекта е нулев. Обезвъздушени са и апаратите са раздвижени. Някой има ли предложение какво да направя ?
Преди да се затриваш с помпата колега си смени двата спирачни маркуча отпред и ако не се подобри продължавай на пред.
Karaqnev
19-12-2011, 12:13
Днес по късно ще ида до стенд в някой пункт за технически прегледи искам да видя показателите и тогава ще преминаваме към действие за да съм сигурен какво правя. Ще поровя из форума за някаква ориентировачна цена на помпа за всеки случай, макар, че ако я взема втора употреба май рискувам, доколкото виждам са им слабо място ?
Днес по късно ще ида до стенд в някой пункт за технически прегледи искам да видя показателите и тогава ще преминаваме към действие за да съм сигурен какво правя. Ще поровя из форума за някаква ориентировачна цена на помпа за всеки случай, макар, че ако я взема втора употреба май рискувам, доколкото виждам са им слабо място ?
чисто нова помпа струва около 60+ лева! Tака, че не си струва втора употреба.
Furious 155
19-12-2011, 12:49
Слаби места няма ;). Има износени компоненти - ако помпата е износена, ще я смениш с нова, защото рискуваш живота си и този на други.
Иначе споделям че вероятно проблема ще е от спирачни маркучи. Ако незнаеш кога последно са сменяния - смени и 6-те.
Отделно колата има ли ABS?
Пиши после какво е станало.
Alexandrov70
19-12-2011, 13:47
много често това поведение се дължи на скапващ се спирачен маркуч!провери след спиране дали са еднакво топли колелетата.ако предно ляво е по-топло,значи ти задържа апарата.или от водачите,или от маркуча
И аз бях така - предно дясно и задно ляво ми задържаха, отпред се оказа маркуч, отзад апарат а наскоро и задно дясно почна да не спира :crazy: сега очаквам и предно ляво да почне да прави мизерии
Иначе и аз първия път преди да сменя апарата си мислех че педала ми е нормален но после разбрах как трябва да е :D
Karaqnev
19-12-2011, 15:22
бях на стенд току що спират добре, но лявото спира повече с малко, дясното малко закъснява, но в края на седмицата почваме маркучи и итн.... :)
ако е маркуч при натискане на спирачката апарата ще задържа.......казвам от личен опит
Karaqnev
19-12-2011, 19:07
мисля, тоест надявам се И отпред да са маркучи защото отзад със сигурност трябва да ги сменя защото едното точило с по ниска скорост като натисна спирачка и я пусна лекичко привива така :) скрибуца ... със сигурност задържа малко
митака-пловдив
21-12-2011, 22:28
мисля, тоест надявам се И отпред да са маркучи защото отзад със сигурност трябва да ги сменя защото едното точило с по ниска скорост като натисна спирачка и я пусна лекичко привива така :) скрибуца ... със сигурност задържа малко
Какво е това "точило"?
Какво е това "точило"?
Хахахахха, колело, на северозападен български.
митака-пловдив
22-12-2011, 08:15
Ааааа,абе бая се замислих какво е това :)
Сега да ви кажа една работа,за някой може да е от полза;
Попринцип,всички маркучи,за спирачки,за съединител,за хидравлика,за всичко което е с някакви накрайници,няма нужда да се търсят или купуват от магазини.Значи преди около 10 години,в Пловдив се "установи" една фирма Hansaflex (не я рекламирам) .Носиш стария маркуч или парчета от него или поне размера трябва да им кажеш.И ти правят маркуча на момента,пред теб.
Има маркучи с метална оплетка,усилени,за налягане до 3000 атмосфери,маслоустойчиви,химически устойчиви......каквото ви душа иска.А разнообразието от накрайници е огромно.
Мисля че ще ви свърши работа,защото освен че може да ви направят спирачен маркуч,от най-високо качество на материала,ще си спестите време за обикаляне и пари,защото там ви ги правят по цена за материала и накрайника.Предни и задни маркучи за бензиновата алфа,ми струваха 10 лева и 4-те :) Напролет ще сменя и на другата,но този път ще искам,усилени с метална оплетка,поне да не ги пипам повече в този живот :)
Понеже се занимавам с камиони,багери и всякакви други едрогабаритни железа,маркучите са изпитани във времето и всякакви условия и смея да твърдя че са в пъти по-добри и по-евтини от тези които ги дават оригинални и струват маса пари.
Ако някой се интересува мога да му кажа къде се намира тая фирма,или просто да потърси в интеренет и там да ги намери.
Дано съм ви бил полезен след толкова писане :big_flowers:
Ааааа,абе бая се замислих какво е това :)
Сега да ви кажа една работа,за някой може да е от полза;
Попринцип,всички маркучи,за спирачки,за съединител,за хидравлика,за всичко което е с някакви накрайници,няма нужда да се търсят или купуват от магазини.Значи преди около 10 години,в Пловдив се "установи" една фирма Hansaflex (не я рекламирам) .Носиш стария маркуч или парчета от него или поне размера трябва да им кажеш.И ти правят маркуча на момента,пред теб.
Има маркучи с метална оплетка,усилени,за налягане до 3000 атмосфери,маслоустойчиви,химически устойчиви......каквото ви душа иска.А разнообразието от накрайници е огромно.
Мисля че ще ви свърши работа,защото освен че може да ви направят спирачен маркуч,от най-високо качество на материала,ще си спестите време за обикаляне и пари,защото там ви ги правят по цена за материала и накрайника.Предни и задни маркучи за бензиновата алфа,ми струваха 10 лева и 4-те :) Напролет ще сменя и на другата,но този път ще искам,усилени с метална оплетка,поне да не ги пипам повече в този живот :)
Понеже се занимавам с камиони,багери и всякакви други едрогабаритни железа,маркучите са изпитани във времето и всякакви условия и смея да твърдя че са в пъти по-добри и по-евтини от тези които ги дават оригинални и струват маса пари.
Ако някой се интересува мога да му кажа къде се намира тая фирма,или просто да потърси в интеренет и там да ги намери.
Дано съм ви бил полезен след толкова писане :big_flowers:
да, там където правят хидравлични маркучи могат да изработят всичко. и за спирачни и за климатици и за хидравлики. могат да изработят спирачни маркучи от тефлон и с оплетка които са вечни и същите в някой мунинг магазин струват една бала пари.
проблема е че не си уцелил форума за такава информация. тука си взимат от моргата на цената на нов само и само да пише рикамби на него :D :D :D
ми аз ако искам да пише на моя "мопар" да го ева :D
Сууупер ценна информация колега. :)
Тъпо, но токущо се обадих в софийския офис на фимата и на въпроса ми колк ще струва един маркуч, най-обикновен спирачен 25 сантиметра ми казаха грубо според накрайниците 45лв. :laser:
митака-пловдив
22-12-2011, 22:13
Сууупер ценна информация колега. :)
Тъпо, но токущо се обадих в софийския офис на фимата и на въпроса ми колк ще струва един маркуч, най-обикновен спирачен 25 сантиметра ми казаха грубо според накрайниците 45лв. :laser:
Казвай какво ти трябва,да питам колко ще струва при тия от Hansaflex.4 спирачни маркуча с накрайниците за бензиновата ми струваха около 20 лева.
nicola 59
22-12-2011, 22:15
Сууупер ценна информация колега. :)
Тъпо, но токущо се обадих в софийския офис на фимата и на въпроса ми колк ще струва един маркуч, най-обикновен спирачен 25 сантиметра ми казаха грубо според накрайниците 45лв. :laser:
45 лева аиде ма можеш ли колега да си караш колата с 100 и повече при положение че маркучите на спирачките са правени в некъква бг фирма ,супер а
митака-пловдив
22-12-2011, 22:43
45 лева аиде ма можеш ли колега да си караш колата с 100 и повече при положение че маркучите на спирачките са правени в некъква бг фирма ,супер а
Не е бг фирма,немска е.Основен производител на маркучи за корабостроенето и пътно строителна техника.Където работят с налягане в пъти по-вече от всяка спирачна помпа.
Колега,ти тия дето си ги купуваш в магазина,как мислеш че са правени?!Мога да ти отговоря,по същия начин по който ти ги правят и при въпросната фирма.
Ама не плащаш заплатата на някой немец,не плащаш за опаковка,за доставка,печалба за магазина,печалба за всеки прекупвач.....Изобщо маркуча като маркуч не струва нищо,както и накрайниците.
:big_flowers:
45 лева аиде ма можеш ли колега да си караш колата с 100 и повече при положение че маркучите на спирачките са правени в некъква бг фирма ,супер а
като си купиш скъпи и "оригинални" и те са правени .... от някой турски или китайски ученик в голямото междучасие в някой тъмен гараж :D
тия правят маркучи и връзки подложени на невероятни налягания и натоварвания. какво има да си говорим.
nicola 59
23-12-2011, 14:14
Не е бг фирма,немска е.Основен производител на маркучи за корабостроенето и пътно строителна техника.Където работят с налягане в пъти по-вече от всяка спирачна помпа.
Колега,ти тия дето си ги купуваш в магазина,как мислеш че са правени?!Мога да ти отговоря,по същия начин по който ти ги правят и при въпросната фирма.
Ама не плащаш заплатата на някой немец,не плащаш за опаковка,за доставка,печалба за магазина,печалба за всеки прекупвач.....Изобщо маркуча като маркуч не струва нищо,както и накрайниците.
:big_flowers:
като си купиш скъпи и "оригинални" и те са правени .... от някой турски или китайски ученик в голямото междучасие в някой тъмен гараж :D
тия правят маркучи и връзки подложени на невероятни налягания и натоварвания. какво има да си говорим.
Не бе колеги аз не говоря току така .Миналата година купих една Тоиота корола стар модел ма с много специален мотор 4 AGE се води типа на мотора и в Италия нямаше на склад гарнитура за главата защото мотора е рядко срещан трябваше да чакам около месец,за да я доставят от Япония,а аз неможех да чакам защото имах клиент за колата.Споделих с приятели и те ми казаха че в София има фирма която прави гарнитури и то много качествени.Изпратих гарнитурата старата чрез едно момче и след една седмица той ми изпрати новата по DHL едно каде дадох пари за куриери и друго каде платих гарнитурата на цени не виждани просто до сега и най лошото ,че изкара около 5 дни и ходих да прибирам колата от пътя с пътна помощ. После си дочаках и платих японската която струваше 45 евро, А това че свалях 2 пъти главата не го броя хич.
Скоростна кутия на форд транзит 2004 година пътнически задно предаване същата история за да спестя 1000 евро които поискаха Италианците я изпратих да я отремонтират във Враца за 400 лева. Изкара 3 месеца и тука поне не плащах пътна помощ защото форда успя да стигне до вкъщи.После си платих 1000 те евро като поп.
Гарнитура на глава ,Скоростна кутия не ми звучат толкова погребално, ма спирачни маркучи :ghost:
виж сега, тия с гарнитурите от консервни капачки ги знаем. тука става въпрос за хидравличен маркуч с доказана марка и точно дадени характеристики и истински накрайник. мерят режат и пресоват. така се ремонтират и багери и трактори и т.н.т. . доста хора научих да си направят хидравликите и климите по тоя начин и още няма нито един който се е оплакал, освен от бързината и ниската цена :Tease:
митака-пловдив
23-12-2011, 17:16
Не бе колеги аз не говоря току така .Миналата година купих една Тоиота корола стар модел ма с много специален мотор 4 AGE се води типа на мотора и в Италия нямаше на склад гарнитура за главата защото мотора е рядко срещан трябваше да чакам около месец,за да я доставят от Япония,а аз неможех да чакам защото имах клиент за колата.Споделих с приятели и те ми казаха че в София има фирма която прави гарнитури и то много качествени.Изпратих гарнитурата старата чрез едно момче и след една седмица той ми изпрати новата по DHL едно каде дадох пари за куриери и друго каде платих гарнитурата на цени не виждани просто до сега и най лошото ,че изкара около 5 дни и ходих да прибирам колата от пътя с пътна помощ. После си дочаках и платих японската която струваше 45 евро, А това че свалях 2 пъти главата не го броя хич.
Скоростна кутия на форд транзит 2004 година пътнически задно предаване същата история за да спестя 1000 евро които поискаха Италианците я изпратих да я отремонтират във Враца за 400 лева. Изкара 3 месеца и тука поне не плащах пътна помощ защото форда успя да стигне до вкъщи.После си платих 1000 те евро като поп.
Гарнитура на глава ,Скоростна кутия не ми звучат толкова погребално, ма спирачни маркучи :ghost:
СЪГЛАСЕН!!!!! НО!!!
И в Пловдив имаме "работилници" за гарнитури,но от години ползваме само един единствен човек.Като същия го "научих" да прави и гарнитури за мотори.Колега,главата си залагам че тези които прави той,едва ли има дори по-добри оригинални.След ремонт на камион,затворихме мотора с правена гарнитура,но старата турбина гръмна след около година и пак трябваше да го отваряме.Неможахме да отлепим главата от блока,такава гарнитура никой и до сега не може да повярва че е правена на ръка от човек в Пловдив.Самата гарнитура беше като нова и невероятно здрава.Материалите ги купува от Италия,защото няколко пъти вече колега му ги кара на палет с камиона. Аз също съм патил от такива майстори (лепено феродо,рециклиран диск за съединителя,рециклирана спирачна помпа...)Но въпреки всичко,за сега си използваме доверени майстори,които работят безупречно и 95% от случайте,отремонтираните от тях неща се държат много по-адекватно от оригинални такива.Просто за всяко нещо си има точния човек използващ качествени материали.
И пак казвам,специално за маркучите на въпросната фирма,качеството е безкомпромисно,а цените смешни на фона на цените за уж "оригинални" такива изделия.
Като също така принципа на производство е абсолютно един и същ,няма разлика дали го правят в завод на Пирели,или в работилничка в Ихтиман примерно,машината за пресоване на накрайника е една.
nicola 59
23-12-2011, 18:25
виж сега, тия с гарнитурите от консервни капачки ги знаем. тука става въпрос за хидравличен маркуч с доказана марка и точно дадени характеристики и истински накрайник. мерят режат и пресоват. така се ремонтират и багери и трактори и т.н.т. . доста хора научих да си направят хидравликите и климите по тоя начин и още няма нито един който се е оплакал, освен от бързината и ниската цена :Tease:
СЪГЛАСЕН!!!!! НО!!!
И в Пловдив имаме "работилници" за гарнитури,но от години ползваме само един единствен човек.Като същия го "научих" да прави и гарнитури за мотори.Колега,главата си залагам че тези които прави той,едва ли има дори по-добри оригинални.След ремонт на камион,затворихме мотора с правена гарнитура,но старата турбина гръмна след около година и пак трябваше да го отваряме.Неможахме да отлепим главата от блока,такава гарнитура никой и до сега не може да повярва че е правена на ръка от човек в Пловдив.Самата гарнитура беше като нова и невероятно здрава.Материалите ги купува от Италия,защото няколко пъти вече колега му ги кара на палет с камиона. Аз също съм патил от такива майстори (лепено феродо,рециклиран диск за съединителя,рециклирана спирачна помпа...)Но въпреки всичко,за сега си използваме доверени майстори,които работят безупречно и 95% от случайте,отремонтираните от тях неща се държат много по-адекватно от оригинални такива.Просто за всяко нещо си има точния човек използващ качествени материали.
И пак казвам,специално за маркучите на въпросната фирма,качеството е безкомпромисно,а цените смешни на фона на цените за уж "оригинални" такива изделия.
Като също така принципа на производство е абсолютно един и същ,няма разлика дали го правят в завод на Пирели,или в работилничка в Ихтиман примерно,машината за пресоване на накрайника е една.
Mомчета тука вече става дума за проверени и доказани фирми или занаятчии кадето няма съмнение и аз нямам нищо против Аз съм против услугите на български Х фирми намерени по интернет и прочие.
И не защото Българите са неграмотни напротив много сме грамотни ,ма държавата ни е неграмотна и нямаме никакъв качествен контрол и на пазара наравно с грамотните хора които внасят скъпи материали от чужбина и печелят малко ,се намират буквално казано измамници които не влагат нищо а печелят луди пари.
То затова е този форум поне препатилите като мен да не го изядат чепатия още един път.
Казвай какво ти трябва,да питам колко ще струва при тия от Hansaflex.4 спирачни маркуча с накрайниците за бензиновата ми струваха около 20 лева.
Ами аз точно преди да пиша говорих с тях - софииският им офис и ми обявиха за спирачен маркуч - преден с дължина 25см и 2 накраиника с работата - 45лв?!!? ИНасче на мен ми трябват 6-те маркуча на бабичката - дедра, би трябвало да са същите като на 155.. :)
търсете в гугъл
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=69410
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=20667
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.