PDA

View Full Version : вътрешна циркулация на парното



cuiceka
20-12-2011, 21:03
здравейте от 1 година съм с алфа 156 и едва днес установих че като натисна бутона за вътрешна циркулация се вклучва компресора на климатрона до сега не бях го вклучвал,спрях климатроника клапата за бътр. циркул. си работи но като спра парното копчето продължава да свети , това дали е проблем и при всички 156 ли е така ? благодаря

NightRider
20-12-2011, 21:20
здравейте от 1 година съм с алфа 156 и едва днес установих че като натисна бутона за вътрешна циркулация се вклучва компресора на климатрона до сега не бях го вклучвал,спрях климатроника клапата за бътр. циркул. си работи но като спра парното копчето продължава да свети , това дали е проблем и при всички 156 ли е така ? благодаря
Можеш ли да го опишеш пак с малко повече препинателни знаци и главни букви?

undy
20-12-2011, 21:21
Да, така е:)

cuiceka
20-12-2011, 21:49
---------- Post added at 21:49 ---------- Previous post was at 21:47 ----------


Можеш ли да го опишеш пак с малко повече препинателни знаци и главни букви?
колега не ми работи caps locka иначе няма проблеми ,във всеки форум има по един като тебе да следи правописа ( браво)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:th_up:

NightRider
20-12-2011, 21:54
---------- Post added at 21:49 ---------- Previous post was at 21:47 ----------


колега не ми работи caps locka иначе няма проблеми ,във всеки форум има по един като тебе да следи правописа ( браво)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:th_up:
Не те следя, а и има два шифта. искам да ти помогна, а не да гадая какво си искал да кажеш

zdravko_ss
21-12-2011, 05:26
Остави правописа,относно въпроса ти всичко е наред, няма от какво да се притесняваш.

kolev
21-12-2011, 10:08
здравейте от 1 година съм с алфа 156 и едва днес установих че като натисна бутона за вътрешна циркулация се вклучва компресора на климатрона до сега не бях го вклучвал,спрях климатроника клапата за бътр. циркул. си работи но като спра парното копчето продължава да свети , това дали е проблем и при всички 156 ли е така ? благодаря

като си на вътрешна циркулация и не се пуска климатика, влагата от въздуха къде ще ходи.

rusiq86
21-12-2011, 10:15
Вс е точно колега, точно така си е..но ако решиш можеш да изключиш климата и само вътрешната циркулация да работи...но ще се запотяват тогава прозорците. Чук си, не го мисли.
п.с. Стига с тоя правопис, не сме в кръжок!

rossenvn
21-12-2011, 10:20
като си на вътрешна циркулация и не се пуска климатика, влагата от въздуха къде ще ходи.

По стъклата, къде:balloon: Пък и той си спира парното, явно сметките му идват големи:lol:.

---------- Post added at 10:20 ---------- Previous post was at 10:16 ----------



п.с. Стига с тоя правопис, не сме в кръжок!

Може и да не сме кръжок, но не виждам защо трябва да се поощрява такава неграмотност. Трябва да прочетеш няколко пъти "нещото", което някой го е домързяло да погледне, за да придобиеш представа за "проблема".

cuiceka
21-12-2011, 20:11
Благодаря за отговорите ,ана тези които не искат да помагат поне да не пречат.

ALFonsOlder
21-12-2011, 20:18
Може и да не сме кръжок, но не виждам защо трябва да се поощрява такава неграмотност. Трябва да прочетеш няколко пъти "нещото", което някой го е домързяло да погледне, за да придобиеш представа за "проблема".

и аз съм за.
забавлявам се като чета жаргон или диалект, но ме дразни агресивната неграмотност.
нормално е да изядеш някоя запетая или печатна грешка, ама да пишеш като албански бежанец е неуважение към всички.

Versace
21-12-2011, 23:22
Много тъпо според мен е направено да е така. Къде ще ходила влагата. Ами има коли които нямат климатик кво праят тогава?

И какво правим както си караме на 5000 оборота и при включване на трета скорост примерно, без да искаме включваме копчето за вътрешна циркулация и с него се включва климатика?

Jivko7777
21-12-2011, 23:47
Много тъпо според мен е направено да е така. Къде ще ходила влагата. Ами има коли които нямат климатик кво праят тогава?

И какво правим както си караме на 5000 оборота и при включване на трета скорост примерно, без да искаме включваме копчето за вътрешна циркулация и с него се включва климатика?

Ми може да се скъса ремъка...
Ама много много трудна работа ;)

barash
21-12-2011, 23:50
Много тъпо според мен е направено да е така. Къде ще ходила влагата. Ами има коли които нямат климатик кво праят тогава?

И какво правим както си караме на 5000 оборота и при включване на трета скорост примерно, без да искаме включваме копчето за вътрешна циркулация и с него се включва климатика?

Ми при тях,също отива при стъклата? Само,че ти си с клима и по - бързичко а при тоя дето нема минава на външна и по - бавничко му се избистря картинката.
А по втория ти въпрос,компресора ти спира при тези твои неистови грешки.
А по - темата,колегата ти е отговорил --
- цитирам - Чук си.

Versace
22-12-2011, 18:17
Ми при тях,също отива при стъклата? Само,че ти си с клима и по - бързичко а при тоя дето нема минава на външна и по - бавничко му се избистря картинката.
А по втория ти въпрос,компресора ти спира при тези твои неистови грешки.
А по - темата,колегата ти е отговорил --
- цитирам - Чук си.

Какво имаш предвид, че компресора спира. Точно при тия неистови грешки, натискам копчето за вътрешна циркулация и компресора тръгва!

morfius
22-12-2011, 18:43
Компресора се изключва автоматично при всяко рязко вдигане на оборотите (дори при дизелите... тествано лично).
Та ако случайно го натиснеш това копче на 5к ... би трябвало изобщо да не го включи докато не влезе в очакваните обороти.

Versace
22-12-2011, 19:03
Компресора се изключва автоматично при всяко рязко вдигане на оборотите (дори при дизелите... тествано лично).
Та ако случайно го натиснеш това копче на 5к ... би трябвало изобщо да не го включи докато не влезе в очакваните обороти.

Които са?

NightRider
22-12-2011, 21:39
Компресора се изключва автоматично при всяко рязко вдигане на оборотите (дори при дизелите... тествано лично).
Та ако случайно го натиснеш това копче на 5к ... би трябвало изобщо да не го включи докато не влезе в очакваните обороти.
Компресорът не се изключва при определени обороти, а при рязко натискане на педала, когато ти трябва максимално ускорение един вид. Тогава се изключва и EGR-а. И го изключва ЕКУ-то всичко това

Versace
22-12-2011, 22:29
Компресорът не се изключва при определени обороти, а при рязко натискане на педала, когато ти трябва максимално ускорение един вид. Тогава се изключва и EGR-а. И го изключва ЕКУ-то всичко това

т.е. ако карам с 5000об и без да искам включа климатика и ще замине?

NightRider
22-12-2011, 22:45
т.е. ако карам с 5000об и без да искам включа климатика и ще замине?
Не ме разбра - прочети внимателно какво съм написал. Освен това компресорната шайба не случайно е на електромагнит - действакато демпфер

Kuker
23-12-2011, 00:46
Не ме разбра - прочети внимателно какво съм написал. Освен това компресорната шайба не случайно е на електромагнит - действакато демпфер
...... В Денсо така са го направили!При Санден няма демпфер, а също се монтира на дизели!
Компресорите се правят да издържат на широк диапазон на обороти!5000 оборота няма да уплашат един компресор...Всичко зависи от поддръжката!
Компресора се изключва от ЕКУ-то, да, но всичко зависи от двигателя, който е монтиран в модела.
При TS зависи от градусите на дросела а при боксера само леко да "чукнеш" педала на газта и компресора изключва!

NightRider
23-12-2011, 05:40
...... В Денсо така са го направили!При Санден няма демпфер, а също се монтира на дизели!
Компресорите се правят да издържат на широк диапазон на обороти!5000 оборота няма да уплашат един компресор...Всичко зависи от поддръжката!
Компресора се изключва от ЕКУ-то, да, но всичко зависи от двигателя, който е монтиран в модела.
При TS зависи от градусите на дросела а при боксера само леко да "чукнеш" педала на газта и компресора изключва!
Аз съм със Сандем, със електромагнит съм и самият начин на реализация на електромагнита е като демпфер - има увличане, докато се изравнят оборотите. При дизела имам демпферна шайба и на вала, и на алтернатора

Linkestis
23-12-2011, 09:49
Я пак провери дали имаш демпферна шайба на алтернатора?

Kuker
23-12-2011, 10:27
Аз съм със Сандем, със електромагнит съм и самият начин на реализация на електромагнита е като демпфер - има увличане, докато се изравнят оборотите. При дизела имам демпферна шайба и на вала, и на алтернатораСъединителите са от две части, при Денсо са свързани с гума а при Санден с пласини.И пластините и гумата осигуряват само едно - аксиално изместване на съединителната част!Няма какво да се изравнява защото при изключено положение компресора не се върти, а зацепването става много бързо!

NightRider
23-12-2011, 14:08
Съединителите са от две части, при Денсо са свързани с гума а при Санден с пласини.И пластините и гумата осигуряват само едно - аксиално изместване на съединителната част!Няма какво да се изравнява защото при изключено положение компресора не се върти, а зацепването става много бързо!
при денсо не знам как е. И трите ми са със Санден. Точно това искам да изясним - караш равномерно при 4500об. и изведнъж включваш климатика. Нали се сещаш, че едно нещо ако го зацепиш изведнъж от 0 на 4500, ако няма нещо като демпфер ще го разпофичи

Kuker
23-12-2011, 14:20
при денсо не знам как е. И трите ми са със Санден. Точно това искам да изясним - караш равномерно при 4500об. и изведнъж включваш климатика. Нали се сещаш, че едно нещо ако го зацепиш изведнъж от 0 на 4500, ако няма нещо като демпфер ще го разпофичиОчевидно не го "разпофичва"...Ако има някакво напрежение то може да се разтовари чрез кратко приплъзване на съединителя!
Говорим си празни приказки в момента!Смисъла на демперните части не е такъв!

NightRider
23-12-2011, 14:43
Очевидно не го "разпофичва"...Ако има някакво напрежение то може да се разтовари чрез кратко приплъзване на съединителя!
Говорим си празни приказки в момента!Смисъла на демперните части не е такъв! Да, аз искам да си изясна точното действие на механиката, щот не съм разглабял компресор отпред
Така, че ... ако имаш желание драсни един два реда

Kuker
23-12-2011, 14:45
Да, аз искам да си изясна точното действие на механиката, щот не съм разглабял компресор отпред
Така, че ... ако имаш желание драсни един два редаНали вече ги драснах....Това е, няма друго!

NightRider
23-12-2011, 14:47
Нали вече ги драснах....Това е, няма друго!
Е аз за устройството на съединителя питах, ама не се изразих ясно

NVG
23-12-2011, 22:11
Ето:

NightRider
23-12-2011, 22:35
Благодаря. Доколкото разбирам електромагнита привлича челото, пластините захапват и служат и като омекотител за синхронизиране на оборотите

NVG
23-12-2011, 23:04
Ремъчната шайба се върти постоянно от коляновия вал. Съединителя (това с пластините) е свързан с оста на компресора. Нормално между тях има малка въздушна междина. Когато ЕКУ-то захрани (през реле) бобината, тя привлича съединителя и той "залепва" за шайбата. Започва да се върти с оборотите на шайбата, респективно и оста на компресора. Ролята на пластините е да осигурят този аксиален ход на съединителя, както и да предадът въртящия момент на оста на компресора. Приплъзване разбира се има и от количеството му зависи дълговечността на съединителя. По тази причина аз си пускам климатика винаги на празен ход.

NightRider
23-12-2011, 23:07
Правилно съм разбрал. Но има и нещо друго - подаваш рязко газ и вдигаш 4000об. ЕКУ-то изключва омпресора за да набереш бързо скорост и като стигнеш 4000 и ги задържиш, ЕКУ-то включва компресора отново. Това не може да се избегне

NVG
23-12-2011, 23:10
Така е. Но, което зависи от мен го правя.

NightRider
23-12-2011, 23:14
Така е. Но, което зависи от мен го правя.
Но здраво си е направено. А и напъна става по-малък с ТРВ-то вътре, когато зададената температура е достигната