View Full Version : конус vs риплейсмънт
Интересува ме кой от двата вида филтри е по-ефективен и ако има някаква разлика в ефективността им, дали е значителна?
Kostadin
27-10-2006, 09:36
Интересува ме кой от двата вида филтри е по-ефективен и ако има някаква разлика в ефективността им, дали е значителна?
тая тема е засягана бая пъти :wink:
иначе избора зависи от доста неща :wink:
общо взето и двата варианта са добри пак казвам зависи какво търсиш, ако търсиш по-добър звук слагай конус и т.н. :wink:
Интересува ме кой от двата вида филтри е по-ефективен и ако има някаква разлика в ефективността им, дали е значителна?
тая тема е засягана бая пъти :wink:
иначе избора зависи от доста неща :wink:
общо взето и двата варианта са добри пак казвам зависи какво търсиш, ако търсиш по-добър звук слагай конус и т.н. :wink:
...търся по-висока мощност (ефективност)!
Kostadin
27-10-2006, 11:18
[quote="Z:)m":wku23i1x]Интересува ме кой от двата вида филтри е по-ефективен и ако има някаква разлика в ефективността им, дали е значителна?
тая тема е засягана бая пъти :wink:
иначе избора зависи от доста неща :wink:
общо взето и двата варианта са добри пак казвам зависи какво търсиш, ако търсиш по-добър звук слагай конус и т.н. :wink:
...търся по-висока мощност (ефективност)![/quote:wku23i1x]
не очаквай колега, че като си сложиш КиН било то конус или риплейсмънт колата ше ти тръгне все едно е с турбо :lol: има малък ефект, но той е съвсем малък :wink: по-скоро сараунда на двигателя се подобрява, но оценката ми е субективна и се основава на мненията на колеги които имат такива видове филтри, но нека по-добре те споделят :wink:
Аз съм бил и с конус и сега съм с риплейсмънт и разлика във вървенето м/у двата няма иначе спрямо преди има но малко :wink: :wink: :wink: аз се отказах от конуса защото неможах да го излоирам от топлия въздух-просто при боксера няма как докатао при Т.С.-а има място-т.е.на мястото на кутията на стария филтър :wink: :wink: :wink: Каквото и да избереш ше си доволен стига да е марково :wink: :wink:
Aз спецялно разликата в градски цикъл не я усещам. Едва ли може да се усетят някакви стотни. Обаче се усеща на извънградско на пета - като настъпиш например от 160 до 200 ускорява много по-бързо и се усеща определено - щом на 5 та си пълниш оборотомера.
Преди като стигне 6500 оборота на 5-та много бавно вървеше нагоре - сега си продължава да ускорява и без проблем си стига 7 000 оборота.
Аз съм с риплейсмънт КиН. Относно поддръжката му съм си купил едно комплектче КиН.
Другото което установихме с Гиги, е че правилно омаслен такъв филтър не пропуска никакви прашинки след него- въпреки че като погледнеш как прозира оставаш с някакви съмнения - оказва се че след КиН и изминато 8-9 хил км без отваряне няма и прашинка след него - докато след нормалния според Гиги той имал.
Aз спецялно разликата в градски цикъл не я усещам. Едва ли може да се усетят някакви стотни. Обаче се усеща на извънградско на пета - като настъпиш например от 160 до 200 ускорява много по-бързо и се усеща определено - щом на 5 та си пълниш оборотомера.
Преди като стигне 6500 оборота на 5-та много бавно вървеше нагоре - сега си продължава да ускорява и без проблем си стига 7 000 оборота.
Аз съм с риплейсмънт КиН. Относно поддръжката му съм си купил едно комплектче КиН.
Другото което установихме с Гиги, е че правилно омаслен такъв филтър не пропуска никакви прашинки след него- въпреки че като погледнеш как прозира оставаш с някакви съмнения - оказва се че след КиН и изминато 8-9 хил км без отваряне няма и прашинка след него - докато след нормалния според Гиги той имал.
А случайно да кажеш каква е цената на тоя К&Н риплейсмънт?
Около 130 лева филтъра- без комплектчето.КиН комплекта с Масло и Почистващ препарат 41 лева :roll:
За Т.S. според мен е най добре реплейсмънт с дупка в долната половина на кутията и алуминиева тръба 3 цола (от ония дето се разпъват като акордеон) до предната броня за да смучи само свеж въздух..аз съм си го направил така и звучи като конус,но си е реплейсмънт. :wink:
Ivo Skoklev
29-10-2006, 18:55
[quote="IXIBIT"]За Т.S. според мен е най добре реплейсмънт с дупка в долната половина на кутията и алуминиева тръба 3 цола (от ония дето се разпъват като акордеон) до предната броня за да смучи само свеж въздух..аз съм си го направил така и звучи като конус,но си е реплейсмънт. :wink:[/quote
А според теб,тази втората кутия над халогена,няма ли си накаква функция че да са я сложили?Така като смучеш направо "мръсен"въздух не те ли е малко шубе?
Няма такива работи......тая втората кутия е сложена за обезшумяване....какъв въздух според теб смучи конуса като не е закачен за резонаторната кутия :?:
Моят вариянт за спортен филтър според мен е най-удачен,пък и тръбата ми е изнесена зад бронята,високо над земята за да не засмуче вода :wink:
Проблема с конуса е, как да му закараме въздух извън коша и как да го изолираме от горещия въздух около мотора. Тая е и причината заместителя на оригиналния (хартиен) филтър, да е по-лесен за имплементиране вариант. Конуса ще ти изиска екстра усилия - да махнеш кутията на оригиналния филтър, да го изолираш от мотора и да му закараш външен въздух.
за да се махне кутията се сваля предната броня и калника...........поне при мен е така аз затова и се отказах от конус :lol:
за да се махне кутията се сваля предната броня и калника...........поне при мен е така аз затова и се отказах от конус :lol:
Така е ! Не е невъзможно :lol:
Kostadin
30-10-2006, 10:25
за да се махне кутията се сваля предната броня и калника...........поне при мен е така аз затова и се отказах от конус :lol:
Така е ! Не е невъзможно :lol:
то не е ич сложно и трудоемко обаче :lol:
Мойта кутия я махнаха в Рок 'Н Рол сервиз, а Драго направи още едни доработки и те тика. За мен беше лесно.
Sergey_gigov
13-11-2006, 21:43
е от друга старна - кефа цена няма - нали? - сложих спортно гърне и звука стана много добре - какво ли ще е като и слижа и един конус
"IXIBIT"- много скоро ще да е - много искам да я чъя и с филтър как ще е :screwy:
че той тоя филтър няма да се чува от гърнето бе :mrgreen:
Sergey_gigov
13-11-2006, 22:32
бате - това ми е ясно - важен е крайния резултат :twisted:
Добре де колко теми с едно и също в тях има :?:
Аз съм отговорил е тука: http://www.alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=8531&start=15
Добре де колко теми с едно и също в тях има :?:
Аз съм отговорил е тука: http://www.alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=8531&start=15
Е а де нешо модераторите :twisted: :twisted:
Днес за малко да си поръчам ВСМ реплаисмент от Англия, хората които се занимават с чип тунинг и ги продават тези филтри, казаха директно, че от този филтър няма никаква полза!!!
Единствения филтър от който има полза и доказана на дуно стенд...е ВМС-СDA който дава около 5-6% мощност...и струва около 500лв.
Аз знам за още един вариант дето е доказан от десния ми крак и от кефометъра ми дето ми чеше душата.
Адреса на монтажиста е София, Лозенец до един Кабинет за кожни болести. Цената е според пазарлъка и колата.... и настроението на оня с цайсите.....
За перформанса дайте някой 150 коньов дизел насам :super: и ще пробваме пък ко не действа на кой му пука на мен нали ми е кеф..
че той тоя филтър няма да се чува от гърнето бе :mrgreen:
Хайде бе човек нави ли вече топлоизолацията?? Спомени нещо за ефекта.
че той тоя филтър няма да се чува от гърнето бе :mrgreen:
Хайде бе човек нави ли вече топлоизолацията?? Спомени нещо за ефекта.
Колега чети малко в по-новите теми :idea:
http://www.alfaromeo-bg.com/forum/viewtopic.php?t=8510
общо взето и двата варианта са добри пак казвам зависи какво търсиш, ако търсиш по-добър звук слагай конус и т.н. :wink:
...търся по-висока мощност (ефективност)![/quote]
Избора е само 2,0 л TS :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.