PDA

View Full Version : Грешка ABS и ASR при 147



Light
27-12-2011, 13:11
От скоро ми се появи при запалване на автомобила веднага светват двете грешки последователно. Колата си работи, върви, спира - всичко. Проблема е, че когато светят - не работят системите. Сега е зима точно сега ми трябват. Преглеждам редовно течността на спирачките, спада съвсем леко дори не се усеща и ме съмнява да не би някоя тръбичка да е леко спукана и да капе на някой датчик който да изключва системите. Какво мислите вие?

NightRider
27-12-2011, 13:16
От скоро ми се появи при запалване на автомобила веднага светват двете грешки последователно. Колата си работи, върви, спира - всичко. Проблема е, че когато светят - не работят системите. Сега е зима точно сега ми трябват. Преглеждам редовно течността на спирачките, спада съвсем леко дори не се усеща и ме съмнява да не би някоя тръбичка да е леко спукана и да капе на някой датчик който да изключва системите. Какво мислите вие?
По вероятно е да имаш проблем с датчик на SBS системата. капеща спирачна течност трудно ще му повличе, че той си е на доста мръсно място. Диагностика му викам аз да видиш къде е

Mury
27-12-2011, 14:22
Я пробвай първо като дадеш контакт,изгасват ли лампите.Ако изгасват и след това при палене пак светват,си зареди акумулатора или го смени :prescription::prescription::prescription::prescri ption:

NightRider
27-12-2011, 17:27
Я пробвай първо като дадеш контакт,изгасват ли лампите.Ако изгасват и след това при палене пак светват,си зареди акумулатора или го смени :prescription::prescription::prescription::prescri ption:

Мъри, ако алтернаторът му е наред и вдигне там 13.8V те би трябвало да загаснат. Май и заряда трябва да провери. Че наистина го има посочения от теб момент.
И все пак лелка Диагностика си е the best

Mury
27-12-2011, 18:24
Мъри, ако алтернаторът му е наред и вдигне там 13.8V те би трябвало да загаснат. Май и заряда трябва да провери. Че наистина го има посочения от теб момент.
И все пак лелка Диагностика си е the best

Mани го заряда,при слаб акумулатор,при въртене обикновенно точно АБС-а остава с малко ток,и затова светва лампата.На нащо Добло е така,дори и с нов акумулатор :shocked::shocked::shocked:

NightRider
27-12-2011, 18:31
Mани го заряда,при слаб акумулатор,при въртене обикновенно точно АБС-а остава с малко ток,и затова светва лампата.На нащо Добло е така,дори и с нов акумулатор :shocked::shocked::shocked:
При въртене - определено. Ама след това требе да го оправи

A.Arabadzhiev
27-12-2011, 18:39
Аз също съм склонен да мисля че е от Акомулатора, защото оня ден и на мен ми светнаха и двете лампи докато буксувах пред нас в Снега... след околу 15 мин ръчкане в Преспите и псуване ``Какво ти стана пък ся мама ти деб@ ``и се оправи.. А иначе като натисках спирачка и като се включваше абс-а с ритането на педала и фаровете ми леко трептеха.. Сега зареждам акомулатора и дано да Изчезне тоя Момент напълно :)

AR147
27-12-2011, 19:13
Това ми го е правило доста пъти - на контакт изгаснат и след като запаля вади грешна - гася и паля пак и всичко е наред.
Ако е от акумулатора не е ли логично и при второто запалване пак да ми извади грешка ? - а не го прави...

Mury
27-12-2011, 19:32
Това ми го е правило доста пъти - на контакт изгаснат и след като запаля вади грешна - гася и паля пак и всичко е наред.
Ако е от акумулатора не е ли логично и при второто запалване пак да ми извади грешка ? - а не го прави...

Не,защото един път запалил мотора,втория път пали много по лесно,и не се тормози толкова :busted_cop::busted_cop::busted_cop::busted_cop:

vlalov
27-12-2011, 19:33
Това ми го е правило доста пъти - на контакт изгаснат и след като запаля вади грешна - гася и паля пак и всичко е наред.
Ако е от акумулатора не е ли логично и при второто запалване пак да ми извади грешка ? - а не го прави...
С първото палене го възбуждаш и за второто вече е по-добре.
Пробвай с друг акумулатор - на мен ми пищеше борда че всичко ми е краш -АБС АСР ВДС и вика "гоу ту дилър и т.н." като го смених заспа.
Мъри не го видех че е постил ...

Mury
27-12-2011, 19:33
При въртене - определено. Ама след това требе да го оправи

Да след това гасне,но зависи от това какъв е АБС-а,някои остават да светят :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

NightRider
27-12-2011, 20:05
Да след това гасне,но зависи от това какъв е АБС-а,някои остават да светят :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Явно е като при ЕКУ-тата - в зависимост от приоритета на качената грешка

Kamen666
27-12-2011, 20:19
ABS дава ли ти го като грешка или само ASR?
Понеже ако е само второто има един мн гаден проблем,който не се хваща и при диагностика и на мен лично ми отне около седмица ровене и часове в четене за да отстраня проблема сам :)
Но при слаб акумулатор винаги изрежда грешки на всички системи ABS,ASR,VDC,EBD и т.н.
незнам с какво оборуване ти е колата

NightRider
27-12-2011, 21:03
Аз също имах случай - карам и току ми светне ASR и VDC. Нямах много опит с тези системи, колата ми беше на няколко месеца откакто я купих. Грешката беше "Главно реле ....". Попитах специалист и той ми каза, че проблемът се разрешава с нова централа на ABS-а. Замълчах си, прибрах се у нас, изпуснах спирачна течност от всички колела и сипах нова, пуснах всички тестове на ФЕС - помпа на ABS няколко пъти, нагнетяващи клапани, разтоварващи клапани. И вече нямам тази грешка повече от година.
Но пак хвърляме боб.
ДИАГНОСТИКА!!!

AR147
27-12-2011, 21:25
Аз също имах случай - карам и току ми светне ASR и VDC. Нямах много опит с тези системи, колата ми беше на няколко месеца откакто я купих. Грешката беше "Главно реле ....". Попитах специалист и той ми каза, че проблемът се разрешава с нова централа на ABS-а. Замълчах си, прибрах се у нас, изпуснах спирачна течност от всички колела и сипах нова, пуснах всички тестове на ФЕС - помпа на ABS няколко пъти, нагнетяващи клапани, разтоварващи клапани. И вече нямам тази грешка повече от година.
Но пак хвърляме боб.
ДИАГНОСТИКА!!!
Не е хвърляне на боб , а добиване на идея за възможни причини , за да не ни правят майсторите на глупаци - сам пишеш че са ти казали централа!!!
А при мен не съм си и мислил за акумулатор защото е на година....

NightRider
27-12-2011, 21:40
Не е хвърляне на боб , а добиване на идея за възможни причини , за да не ни правят майсторите на глупаци - сам пишеш че са ти казали централа!!!
А при мен не съм си и мислил за акумулатор защото е на година....
Не е така. Аз направих диагностика и след това консултация. А тук това го нямаме

Alamo
27-12-2011, 22:39
ABS дава ли ти го като грешка или само ASR?
Понеже ако е само второто има един мн гаден проблем,който не се хваща и при диагностика и на мен лично ми отне около седмица ровене и часове в четене за да отстраня проблема сам :)
Но при слаб акумулатор винаги изрежда грешки на всички системи ABS,ASR,VDC,EBD и т.н.
незнам с какво оборуване ти е колата

ми да беше написал какъв е гадния проблем, как си го открил и как си го отстранил, а? Не се вкарвайте във филми, направете диагностика, вижте кой датчик е дал фира и го сменете. Тва с акумулатора са празни приказки, като запали колата и заработи алтернатора няма значение колко зле е акумулатора. Колегата дето споделя проблеми при въртене на гуми в сняг - нормално е да светнат всички лампи щото всички данни постъпващи в компа на АБС са от колелата, а те се движат с различна скорост при боксуване, а датчика за движение на автомобила отчита, че колата е на място и системата се шашка. Същото се получава и при дрифт с ръчна спирачка - таблото грее, като коледна елха. Ама бас ловя, че след излизане от пряспата и прекратяване на боксуването всичкко гасне и си е ОК

NightRider
27-12-2011, 23:16
ми да беше написал какъв е гадния проблем, как си го открил и как си го отстранил, а? Не се вкарвайте във филми, направете диагностика, вижте кой датчик е дал фира и го сменете. Тва с акумулатора са празни приказки, като запали колата и заработи алтернатора няма значение колко зле е акумулатора. Колегата дето споделя проблеми при въртене на гуми в сняг - нормално е да светнат всички лампи щото всички данни постъпващи в компа на АБС са от колелата, а те се движат с различна скорост при боксуване, а датчика за движение на автомобила отчита, че колата е на място и системата се шашка. Същото се получава и при дрифт с ръчна спирачка - таблото грее, като коледна елха. Ама бас ловя, че след излизане от пряспата и прекратяване на боксуването всичкко гасне и си е ОК
"... ако алтернаторът му е наред и вдигне там 13.8V те би трябвало да загаснат. Май и заряда трябва да провери. Че наистина го има посочения от теб момент.
И все пак лелка Диагностика си е the best"
При определени случай ABS качва грешка от сорта "main relay failure" и тогава светва ASR, VDC и гасне след минаване през изключване от контакт. Така, че има го проблемът гаден акумулатор.
От гаден акумулатор може да качи грешка и в ЕКУ-то General failure system и тогава ти дава да ходиш в сервиз на дисплея. След рестарт единствено - всичко е ОК, но грешката е записана в компа

AR147
28-12-2011, 00:54
Не е така. Аз направих диагностика и след това консултация. А тук това го нямаме

Не ме интересува как го правиш ти ,за мен е важно като ида при майстор да съм подготвен с някакви варианти,а не да кимам одобрително,че то иначе идеята на форумите просто се губи.... плюс това на диагностика могат да излязат няколко неща и ако майстора е разбирач като нас се ражда някаква нова версия и се почва ходене по мъките.И като цяло какво сте се хванали за тая диагностика,добрия майстор я ползва като помощно средство след като вече има теория за нещата....

NightRider
28-12-2011, 07:24
Не ме интересува как го правиш ти ,за мен е важно като ида при майстор да съм подготвен с някакви варианти,а не да кимам одобрително,че то иначе идеята на форумите просто се губи.... плюс това на диагностика могат да излязат няколко неща и ако майстора е разбирач като нас се ражда някаква нова версия и се почва ходене по мъките.И като цяло какво сте се хванали за тая диагностика,добрия майстор я ползва като помощно средство след като вече има теория за нещата....
Не си прав и не ми се спори за ролята на диагностиката. Не напразно вече всички системи на колите можеш да ги провериш с комп.
А това, че много от "майсторите" пишат, че правят диагностика, но не могат да интерпретират нещата или говорят глупости за да вземат повече пари - това е българската простотия. Ето ти пример - караш и ти светва чекът, колата започва да ти харчи повече - къде и е проблемът? Без диагностика. Аз мога да ти изброя няколко причини и то все скъпи. Всички ли ще ги пробваш?

Kamen666
28-12-2011, 09:15
ми да беше написал какъв е гадния проблем, как си го открил и как си го отстранил, а? Не се вкарвайте във филми, направете диагностика, вижте кой датчик е дал фира и го сменете. Тва с акумулатора са празни приказки, като запали колата и заработи алтернатора няма значение колко зле е акумулатора. Колегата дето споделя проблеми при въртене на гуми в сняг - нормално е да светнат всички лампи щото всички данни постъпващи в компа на АБС са от колелата, а те се движат с различна скорост при боксуване, а датчика за движение на автомобила отчита, че колата е на място и системата се шашка. Същото се получава и при дрифт с ръчна спирачка - таблото грее, като коледна елха. Ама бас ловя, че след излизане от пряспата и прекратяване на боксуването всичкко гасне и си е ОК

Е ти май нещо ми се скара ?
Изрично го попитах колегата какво точно му изписва като грешка,за да не се отклоняваме от темата.
Мога да ти напиша за още 5 подобни грешки но пак няма да му помогнем.
Акумулатора дори и на година да е пак може да прави мизерии.
Затова се препоръчва преди зима,винаги да му се прави една хубава и бавна зарядка!

AR147
28-12-2011, 10:33
Не си прав и не ми се спори за ролята на диагностиката. Не напразно вече всички системи на колите можеш да ги провериш с комп.
А това, че много от "майсторите" пишат, че правят диагностика, но не могат да интерпретират нещата или говорят глупости за да вземат повече пари - това е българската простотия. Ето ти пример - караш и ти светва чекът, колата започва да ти харчи повече - къде и е проблемът? Без диагностика. Аз мога да ти изброя няколко причини и то все скъпи. Всички ли ще ги пробваш?
Аз също не искам да споря, и си прав че има неща и лампи които могат да значат много неща и там диагностиката е единственото решение,но има много други специфични проблеми с които ако някой се е сблъсквал то ще улесни и твоя и живота на майстора...
Ето този проблем който коментираме си мисля че не записва грешка която да разчетеш на диагностика....

NightRider
28-12-2011, 12:08
Аз също не искам да споря, и си прав че има неща и лампи които могат да значат много неща и там диагностиката е единственото решение,но има много други специфични проблеми с които ако някой се е сблъсквал то ще улесни и твоя и живота на майстора...
Ето този проблем който коментираме си мисля че не записва грешка която да разчетеш на диагностика....
Хм, позволи ми да не се съглася. Щом светва чекът - проблема е хванат или поне си насочен. От там - мислиш и гледаш

Light
28-12-2011, 13:17
Е ти май нещо ми се скара ?
Изрично го попитах колегата какво точно му изписва като грешка,за да не се отклоняваме от темата.
Мога да ти напиша за още 5 подобни грешки но пак няма да му помогнем.
Акумулатора дори и на година да е пак може да прави мизерии.
Затова се препоръчва преди зима,винаги да му се прави една хубава и бавна зарядка!

Първо светва "ABS system falture" веднага след това "ASR system falture" . Гася и пак паля - няма ефект пак се появяват. Един път на 10 пъти не се появяват, но потегля ли след 200 метра при натискане на спирачката - ето ги пак. Нямам идея вече какво става. Само да минат празниците и диагностиката ще си каже думата.

Omni
28-12-2011, 13:32
На мен така ми светнаха VDC, ABS след като ми направиха задницата (амор. и втулки) и като излязах след 200м светнаха, айде обратно в сервиза, решението бе елементарно. В сервиза са ми направили стенд само на задницата, а като се върнах направиха и на предницата и така бе разрешен проблема.

NightRider
28-12-2011, 14:00
....Само да минат празниците и диагностиката ще си каже думата.
A така!

Mury
28-12-2011, 21:59
Първо светва "ABS system falture" веднага след това "ASR system falture" . Гася и пак паля - няма ефект пак се появяват. Един път на 10 пъти не се появяват, но потегля ли след 200 метра при натискане на спирачката - ето ги пак. Нямам идея вече какво става. Само да минат празниците и диагностиката ще си каже думата.

Това вече е друго,няй-вероятно имаш проблем със захранването на централата,щом остават да светят след като запалиш...............Успех на диагностиката,дано открият проблема :busted_cop::busted_cop::busted_cop:

NightRider
28-12-2011, 22:11
Това вече е друго,няй-вероятно имаш проблем със захранването на централата,щом остават да светят след като запалиш...............Успех на диагностиката,дано открият проблема :busted_cop::busted_cop::busted_cop:
Мъри, ами аконякое кабелче на датчик има оголена изолацийка и от време на време дава на късо, пак ще свети. Не плаши така човека

achov
28-12-2011, 22:31
диагностиката със сигурност ще си каже думата, но смятам ,че е от акумулатора, при мен ,преди да го сменя често ми даваше грешката, която е описана, но нямаше ядове след като загася и пак запаля, откакто съм с нова батерия ,обаче, не съм имал ядове...., пък и не съм счел за необходимо да ходя при всяко свирване на компа на диагностика..., но при положение, че грешките остават на борда е редно да се отиде на една диагностика

Kamen666
29-12-2011, 09:24
Я виж под горната кора на волана има една малка черна букса,разкачи я,почисти я и я закачи пак и за всеки случай е пристегни с една опашка.

Mury
29-12-2011, 11:20
Я виж под горната кора на волана има една малка черна букса,разкачи я,почисти я и я закачи пак и за всеки случай е пристегни с една опашка.

На 147 не е там датчика за ъгъла на волана/за който говориш ти/ :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Kamen666
29-12-2011, 12:19
На 147 не е там датчика за ъгъла на волана/за който говориш ти/ :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Незнаех :)
А къде е ;)

Mury
29-12-2011, 12:21
Незнаех :)
А къде е ;)

По-надолу по пръта,седи на самия прът,отделно от всичко :busted_cop::busted_cop::busted_cop::busted_cop:

monie
29-12-2011, 13:05
Снощи ми се появи същият проблем ,като на колега.След доста боксуване на леда,ми свтнаха ,като грешка за ABS i ARS .Реших ,че колата съм я шашнал и за това, ама днес сутринта като дадох на контакт и излеза като грешка ABS feilor i ARS failor ,след като я запалих всичко си е наред ,и си работят и двете. Но при всеки чек преди палене сега ми излизат. Колата е 147. Трябва ли да му се притеснявам за това.

Light
04-01-2012, 14:05
Снощи ми се появи същият проблем ,като на колега.След доста боксуване на леда,ми свтнаха ,като грешка за ABS i ARS .Реших ,че колата съм я шашнал и за това, ама днес сутринта като дадох на контакт и излеза като грешка ABS feilor i ARS failor ,след като я запалих всичко си е наред ,и си работят и двете. Но при всеки чек преди палене сега ми излизат. Колата е 147. Трябва ли да му се притеснявам за това.

постоянно ли ти излиза при чек или само деня след като е станало. ако е второто то е, защото ти показва предишна грешка от предишното палене. няма за какво да се притесняваш.

относно моя проблем днес ми се обадиха от диагностиката и излезе, че някакъв кабел на абс датчика е бил оголен и давал на късо и от там системите са се изключвали абтоматично. сега е сменен кабела и да се надяваме да няма проблеми.

NightRider
04-01-2012, 15:17
постоянно ли ти излиза при чек или само деня след като е станало. ако е второто то е, защото ти показва предишна грешка от предишното палене. няма за какво да се притесняваш.

относно моя проблем днес ми се обадиха от диагностиката и излезе, че някакъв кабел на абс датчика е бил оголен и давал на късо и от там системите са се изключвали абтоматично. сега е сменен кабела и да се надяваме да няма проблеми.
А така. Дано всичко е наред. Диагностиката е хубаво нещо