View Full Version : Проблем с разреждане
Genadi_Dobrev
28-12-2011, 08:14
здравейте колеги. Какво трябва да е разреждането на боксер 1.7 16в. При мен на празен ход е 0.3 бара на всички цилиндри,на други коли доколкото знам е 0.7. Колата си върви, но е с ГИ и за настройките малкото разреждане създава проблеми. Идеята ми е тези дни да опитам да го регулирам от винтчетата над дроселовите клапи. Ще съм много благодарен на идеи и предложения :big_bow_down:
разреждането е около 0,5 бара но това е относително. инжекторите трябва да са поставени след дроселовите клапи и сигурно там ти е проблема. винтовете не ги барай че в голям филм ще се вкараш.
Genadi_Dobrev
29-12-2011, 21:22
дюзите са под дроселовите клапи, но при настройките главна роля играе мапа а при мене стойностите куцат и затова щеше да ми е от полза ако знам каква е стойността, а после да му мисля как да я докарам. Не вярвам да имам потънали клапани защото едната глава я правиха миналата година и за толкова малко време не вярвам да потънат. Най вероятно трябва да се регулира положението на дроселите.
тоя мотор е с дебитомер. както ти казах,работата с разреждането в колектора е доста относителна особено при него. за настройката на клапите нещата са доста сложни. трябват уреди, може някои моторджии да питаш,а ако питаш мен-изобщо не ги бутай. какъв е ГИ.
Genadi_Dobrev
30-12-2011, 16:44
за регулирането имам един манометър за целта и си мисля с него, докато моторджия имам познат ама става малко сложно защото неговия уред се слага пред дроселите и се регулира а аз имам и дебитомер, стъпков мотор. Газовото е фобос 1
с манометър нищо няма да направиш. ето тук чети особено от 26-та страница надолу
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%201/Engine/engine%201712%2016v.PDF
за мен проблема ти е в настройката на газовата.
Genadi_Dobrev
31-12-2011, 16:25
нямах мн време да чета,ама от това което видях техния уред е подобен на моя. Разреждането го мери в мм живачен стълб и ми излиза около 200. в ръководството го дават около 185 което е същото в барове е 0.3. ниско е ама явно си е толкова и няма да го барам. Автоматичните настройки се правят главно по мап и там ми е проблема,че се мени в много малки стойности ама ще си карам така явно
ами бутни ръчно настройките на ГИ докато стане работата. тия двигатели са така с вакума.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.