PDA

View Full Version : Припалва за момент и гасне



kendo
31-12-2011, 12:43
Вчера ми свърши бензина.Напълних една пет литрова тубичка и колата си запали без проблеми.Преместих я двайсетина метра и я изгасих,веднага след това се опитах да я запаля-отказа.Само припалва и гасне.Като дам на контакт не чувам помпата да сработва/предполагам,че като има налягане не би трябвало да върти/,но като изключа от стартер я чувам да сработва като за първоначално вдигане на налягането,обаче избръмчава два пъти .Проверих релето и бушона,на ред са.Налягане в рейката има.Та питането ми е ,дали тия пет литра дето ги налях не са малко и помпата не може да качи нужното налягане или регулатора прави бели някакви.Поздрави и весело посрещане на Новата година!

JoRiX
31-12-2011, 12:51
Сипи повече и ще се оправят нещата,пет литра са крайно недостатъчни.

nicola 59
31-12-2011, 12:54
Вчера ми свърши бензина.Напълних една пет литрова тубичка и колата си запали без проблеми.Преместих я двайсетина метра и я изгасих,веднага след това се опитах да я запаля-отказа.Само припалва и гасне.Като дам на контакт не чувам помпата да сработва/предполагам,че като има налягане не би трябвало да върти/,но като изключа от стартер я чувам да сработва като за първоначално вдигане на налягането,обаче избръмчава два пъти .Проверих релето и бушона,на ред са.Налягане в рейката има.Та питането ми е ,дали тия пет литра дето ги налях не са малко и помпата не може да качи нужното налягане или регулатора прави бели някакви.Поздрави и весело посрещане на Новата година!

Колега като за начало сипи още малко бензин ако ли не свали и провери помпата ,тя се държи вътре с една гума и тя се разлага от бензина и времето и като свърши бензина всички боклуци от тази гума отиват в цетката на помпата ,на старата ми алфа имах този проблем като намалее бензина и неиска да работи защото засмуква боклуците от гумата

MUROMAN
31-12-2011, 14:17
Аз го има мсъщия проблем като колегата кендо.
И като запали и бензина е малко и работи неравномерно,не се изфорсира добре,инжектора чак ми светна вчера.:bored:
Може да се запушил бензиновия филтър или някой инжектор. :grandpa:

thecleaner
31-12-2011, 14:22
Аз го има мсъщия проблем като колегата кендо.
И като запали и бензина е малко и работи неравномерно,не се изхорсира добре,инжектора чак ми светна вчера.:bored:
Може да се запушил бензиновия филтър или някой инжектор. :grandpa:

А може и помпата да е предала богу дух. Сещам се даже и за скъсан бензинов маркуч на 8v. е често срещано. Най-лесно е да се закачи един манометър и ако не държи налягане да се търси проблема. Да не е погръмнала и да е извадила колектора или да го цепнала че и тогава схемата е същата.

alfatras
31-12-2011, 14:52
А може и помпата да е предала богу дух. Сещам се даже и за скъсан бензинов маркуч на 8v. е често срещано. Най-лесно е да се закачи един манометър и ако не държи налягане да се търси проблема. Да не е погръмнала и да е извадила колектора или да го цепнала че и тогава схемата е същата.

И аз мисля,че е колектора.

toki4a
31-12-2011, 15:00
И аз мисля,че е колектора.

:idea::idea::idea:
тока дойде

nicola 59
31-12-2011, 16:07
А може и помпата да е предала богу дух. Сещам се даже и за скъсан бензинов маркуч на 8v. е често срещано. Най-лесно е да се закачи един манометър и ако не държи налягане да се търси проблема. Да не е погръмнала и да е извадила колектора или да го цепнала че и тогава схемата е същата.

Колега ти като си чентосесантакуатро защо пишеш в ченточинкуантачинкуе раздела :respect:

thecleaner
01-01-2012, 18:09
Колега ти като си чентосесантакуатро защо пишеш в ченточинкуантачинкуе раздела :respect:

Е се са верижни саби бе.

kendo
01-01-2012, 19:40
Честита Нова Година,колеги.Сипах още 10 кила бензин,извадих помпата,като нова е.Обаче проблема си остава.Припалва,изфорсирва се до към 4000 об. и гасне.Не ми остана много време днес да се занимавам,ама си мисля,че проблема ще излезе по-сериозен.Утре сутринта пак ще се борим.Че съм и у едно село,ни сервиз,ни майстор.

MUROMAN
01-01-2012, 23:54
Честита Нова Година,колеги.Сипах още 10 кила бензин,извадих помпата,като нова е.Обаче проблема си остава.Припалва,изфорсирва се до към 4000 об. и гасне.Не ми остана много време днес да се занимавам,ама си мисля,че проблема ще излезе по-сериозен.Утре сутринта пак ще се борим.Че съм и у едно село,ни сервиз,ни майстор.

И при мен е същия филм.
Бях ги качвал и преди снимките ,ето това след като го поразмърдах и поразрових с една игла и станаха нещата за 1 месец и сега пак така неще.:unsure::ranting:

http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=978267&postcount=6204

kendo
02-01-2012, 11:03
И при мен е същия филм.
Бях ги качвал и преди снимките ,ето това след като го поразмърдах и поразрових с една игла и станаха нещата за 1 месец и сега пак така неще.:unsure::ranting:

http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=978267&postcount=6204

Има логика,щото бензина дето го напълних беше от една куча бензиностанция в Бяла и кой знае какво са ми сипали.Да е работила 3-4 минути,колкото да се затлачи филтърчето.Малко да поотпусне времето,че е -8 навън и я подпуквам.

MUROMAN
02-01-2012, 11:31
Има логика,щото бензина дето го напълних беше от една куча бензиностанция в Бяла и кой знае какво са ми сипали.Да е работила 3-4 минути,колкото да се затлачи филтърчето.Малко да поотпусне времето,че е -8 навън и я подпуквам.

Като остава без бензин явно засмуква цялата тиня на дъното,като почна да я правя пак ,ще си сменя и бензиновия филтър.

Furious 155
02-01-2012, 13:59
Ако има тиня в резервоара и на 2 седмици да сменяш филтър, пак ще е така. Майката му е сваляне, миене и сглобяване после. Не е лесно, ама ако е тинесто, няма друго решение. Освен ако имаш чист резервоар ;).

kendo
02-01-2012, 21:02
Извадих пак помпата и раздвижих клапанчето,но проблема си остана.Наново проверявах релета,бушони,вакумчета,всичко наред.И тъкмо се чудех дали да не й драсна клечката и да я вкарам у вечерните новини ме усени идеята да й откача буксата на ламбдата.Завъртях й ключа и ЗАПАЛИ ,кротна се на 1100об. все едно,че съм я изгасил преди малко.Включа ли буксата обаче гасне веднага.Като се прибера в Търново ще я водя на доктор да видим каква й е болежката.

Dimicha
03-01-2012, 17:17
Абе преди да се ровиш в помпата можеше по много лесен начин да провериш дали качва безнин.След като си въртял на стартер,откачи маркуча,който влиза в горивната рейка-като застанеш срещу колата се пада десния маркуч,до дросела.Ако хвръкне яко бензин,няма как да е от там проблема.Там има сериозно налягане-като извадиш маркуча направо на мъгла пръсва бензин.Ако още се съмняваш,врътни на стартер докато е откачен маркуча-трябва да ти измие стъклото-малко е опасна тая гимнастика,но така или иначе си се потопил до лактите в бензина...Това ти го казвам,щото от моя скромен опит съм се убедил,че помпата е последното място,на което трябва да се ровиш-нещата там не са пригодени за многократно разглобяване и сглобяване.А това за ламбдата ме съмнява силно-принципно мисля,че колата може да пали и върви без ламбда без проблем,разбира се не на пълния си потенциал.

MUROMAN
03-01-2012, 18:28
Извадих пак помпата и раздвижих клапанчето,но проблема си остана.Наново проверявах релета,бушони,вакумчета,всичко наред.И тъкмо се чудех дали да не й драсна клечката и да я вкарам у вечерните новини ме усени идеята да й откача буксата на ламбдата.Завъртях й ключа и ЗАПАЛИ ,кротна се на 1100об. все едно,че съм я изгасил преди малко.Включа ли буксата обаче гасне веднага.Като се прибера в Търново ще я водя на доктор да видим каква й е болежката.

При мен не стана тоя номер с откачането на Ламбдата.:icon_frown:

kendo
04-01-2012, 18:15
Не знам вече какво да си мисля.Днес я изкарах на пътя да я пробвам как ще се държи под товар със изключена ламбда.Колата се държи осезаемо по-добре,на пета прави стотарката при 2800 об.преди ги правеше при 3000.Не трябва ли като е с изключена ламбда да мине в авариен режим или някакви там сервизни настройки ли не знам.

митака-пловдив
04-01-2012, 18:21
Не знам вече какво да си мисля.Днес я изкарах на пътя да я пробвам как ще се държи под товар със изключена ламбда.Колата се държи осезаемо по-добре,на пета прави стотарката при 2800 об.преди ги правеше при 3000.Не трябва ли като е с изключена ламбда да мине в авариен режим или някакви там сервизни настройки ли не знам.

Оборотите нямат нищо общо със сондата.И да,тя вече е минала в авариен режим,още преди да я откачиш.