View Full Version : Проблем с 156 жтд
Страхотна кола си купих, но още се "опознаваме" с нея. Дайте съвет: на таблото свети индикатор за "Повреда във впръскването" (като малък капкомер). Забелязал съм, че когато свети, топло - няма!! :icon_frown:, но когато загасне - вече парното загрява. НЕ КАЗВАМ, че има връзка между двете, но ... ПЛС дайте някакъв съвет. Какво точно индикира това???
диагностиката го показва какво е. кажи коя година е и колко коня.
NightRider
03-01-2012, 22:40
Страхотна кола си купих, но още се "опознаваме" с нея. Дайте съвет: на таблото свети индикатор за "Повреда във впръскването" (като малък капкомер). Забелязал съм, че когато свети, топло - няма!! :icon_frown:, но когато загасне - вече парното загрява. НЕ КАЗВАМ, че има връзка между двете, но ... ПЛС дайте някакъв съвет. Какво точно индикира това???
Този капкомер ти показва, че имаш нещо неизправно и ЕКУ-то недоволства от това. А какво е точно - има една мръсна дума "ДИАГНОСТИКА", която е по-добра от хвърляне на боб
Страхотна кола си купих, но още се "опознаваме" с нея. Дайте съвет: на таблото свети индикатор за "Повреда във впръскването" (като малък капкомер). Забелязал съм, че когато свети, топло - няма!! :icon_frown:, но когато загасне - вече парното загрява. НЕ КАЗВАМ, че има връзка между двете, но ... ПЛС дайте някакъв съвет. Какво точно индикира това???
Има връзка.Смени термостата.
zdravko_ss
04-01-2012, 00:33
и аз залагам на термостата, смени го ,изчисти грешките и наблюдавай за повторно светване на лампата, но предполагам ще се оправят нещата имам опит с подобни на твоите симптоми.
Има връзка.Смени термостата.
Еееее недейте така да го хвърляте в джаза,нека първо се провери термостата,все пак проверката му е елементарна :idea2::idea2::idea2::idea2: ЕКУ-то записва грешка в темп. датчик след като дълго време температурата седи на едно място,това става обикновенно на дълъг път,в града доста трудно ще се случи/защото загрява по-бързо/ :idea2::idea2::idea2::idea2::idea2:
NightRider
04-01-2012, 17:31
Еееее недейте така да го хвърляте в джаза,нека първо се провери термостата,все пак проверката му е елементарна :idea2::idea2::idea2::idea2: ЕКУ-то записва грешка в темп. датчик след като дълго време температурата седи на едно място,това става обикновенно на дълъг път,в града доста трудно ще се случи/защото загрява по-бързо/ :idea2::idea2::idea2::idea2::idea2:
Добре - пали студена кола и ако не е стигнала 80 градуса и радиаторът му започне да става топъл - да смени термостата като начало. Но все пак Мъри, твоята част е по-лесна
Добре - пали студена кола и ако не е стигнала 80 градуса и радиаторът му започне да става топъл - да смени термостата като начало. Но все пак Мъри, твоята част е по-лесна
Даже не стига до 80,в повечето случаи и на 50-60 почва да топли радиатора :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley:
NightRider
04-01-2012, 18:03
Даже не стига до 80,в повечето случаи и на 50-60 почва да топли радиатора :evilsmiley::evilsmiley::evilsmiley:Има и от по-рано, но не стигне ли 80 все едно още работи на някакъв смукач да го кажем
Еееее недейте така да го хвърляте в джаза,нека първо се провери термостата,все пак проверката му е елементарна :idea2::idea2::idea2::idea2: ЕКУ-то записва грешка в темп. датчик след като дълго време температурата седи на едно място,това става обикновенно на дълъг път,в града доста трудно ще се случи/защото загрява по-бързо/ :idea2::idea2::idea2::idea2::idea2:
Няма лошо да го провери, но от това, което колегата описва, мисля че положението при него е като в оня виц за полицая и мигача. Демек, термостатът работи, но не съвсем.
Ей, благодарско. Ще се диагностицираме и ще видим кой създава проблеми.
Някой знае ли в Миланомотърс колко взимат? :big_money:
NightRider
04-01-2012, 21:26
Ей, благодарско. Ще се диагностицираме и ще видим кой създава проблеми.
Някой знае ли в Миланомотърс колко взимат? :big_money:
Имаш ЛС
Satanism
04-01-2012, 22:43
Ей, благодарско. Ще се диагностицираме и ще видим кой създава проблеми.
Някой знае ли в Миланомотърс колко взимат? :big_money:
След като от там ми се обадиха, да ми обясняват как нямало 156 с мултиджет мотор, едва ли бих се доверил за каквото и да било освен да ми докарат някакви части.....
Без да връзвам към комп, смених термостат (за моя модел е вариантът, който се продава без датчик). Ей, са в алфата е сауна, пък и всички лампи за грешки по таблото не светят - чудна количка. :thumbup:
Без да връзвам към комп, смених термостат (за моя модел е вариантът, който се продава без датчик). Ей, са в алфата е сауна, пък и всички лампи за грешки по таблото не светят - чудна количка. :thumbup:
Ами, ползвай с удоволствие.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.