PDA

View Full Version : Проблем с вървежа в ниските обороти



See7heEviL
09-01-2012, 11:23
Здравейте колеги.Колата от два дни ми прави този проблем, на която и скорост да съм натискам я от 1000 до 4000 оборота и от 1000 до към 2100 набира едвам едвам и после се изстрелва ако някой има опит с подобен проблем ще съм много благодарен да сподели.Благодаря предварително на отзовалите се.

myato
09-01-2012, 12:25
Закачи колата на диагностика и виж как се променя буста и налягането в рейла,а може и да е записала някоя грешка за подсказка.

NightRider
09-01-2012, 13:33
Те по принцип тръгват от около 1900об., но ДИАГНОСТИКА е хубаво нещо. А дали не си зареждал нафта преди два дни?

RUSEV-BGR
09-01-2012, 20:09
Те по принцип тръгват от около 1900об., но ДИАГНОСТИКА е хубаво нещо. А дали не си зареждал нафта преди два дни?

Въобще не е вярно!

CrazyElement
09-01-2012, 20:16
Въобще не е вярно!

Е кое не е вярно , искаш дизел като го настъпиш на 1000 оборота и да ти чупи врата от ускорение ли? Аз мисля , че ако се "изтрелва" наистина както казва след 2100 оборота му няма абсолютно нищо.

myato
09-01-2012, 21:05
Е кое не е вярно , искаш дизел като го настъпиш на 1000 оборота и да ти чупи врата от ускорение ли? Аз мисля , че ако се "изтрелва" наистина както казва след 2100 оборота му няма абсолютно нищо.
Просто трябва да ускори равномерно,е на съответната предавка разбира се.

NightRider
09-01-2012, 21:19
Въобще не е вярно!
Другите ти отговориха

RUSEV-BGR
09-01-2012, 22:33
Е кое не е вярно , искаш дизел като го настъпиш на 1000 оборота и да ти чупи врата от ускорение ли? Аз мисля , че ако се "изтрелва" наистина както казва след 2100 оборота му няма абсолютно нищо.Ела да пробваш моя и тогава,прецени!От 1600 оборота си тръгва много доволно,какви 2100 оборота това не е туин спарк!


Другите ти отговориха
Ти не ми отговори-и да ти кажа репутацията ти по постовете не се вдига!

NightRider
09-01-2012, 22:40
Ти не ми отговори-и да ти кажа репутацията ти по постовете не се вдига!
Пет пари не давам за мнението ти. Хората ми благодарят на ЛС. И се стремя да помогна, да науча нещо, а не да се заяждам и филосовствам.
Колкото до проблема - зададох въпрос на колегата, но не съм получил отговор. Ще питам и още нещо - да е забелязал повече пушек отзад?
И TS тръгва добре след 4000об, а дизел се изтрелва едва след като се включи турбото му ефективно, а то без тунинг е около 1900об. за нашите белисими

RUSEV-BGR
09-01-2012, 22:43
Пет пари не давам за мнението ти. Хората ми благодарят на ЛС. И се стремя да помогна, да науча нещо, а не да се заяждам и филосовствам.
Колкото до проблема - зададох въпрос на колегата, но не съм получил отговор. Ще питам и още нещо - да е забелязал повече пушек отзад?
И TS тръгва добре след 4000об, а дизел се изтрелва едва след като се включи турбото му ефективно, а то без тунинг е около 1900об. за нашите белисими
Не позна на по малко е?И колегата има проблем-който с една вакум помпа се решава за нула време?

myato
09-01-2012, 22:52
Развъртането е между 1200 и 1500 и проблемът не е в него,а в достигането на оптимално налягане.
Справка - турбо лаг.

NightRider
09-01-2012, 22:54
Развъртането е между 1200 и 1500 и проблемът не е в него,а в достигането на оптимално налягане.
Справка - турбо лаг.Остави го, не виждаш ли, че се опитва да се заяжда с мен

RUSEV-BGR
09-01-2012, 23:04
Развъртането е между 1200 и 1500 и проблемът не е в него,а в достигането на оптимално налягане.
Справка - турбо лаг.
Точно колегата има турбо лаг в повече, тоест достига късно налягане и за това е обявил проблем в темата-аз също казвам че има проблем!А проблема е точно в развъртането това лято имах подобен проблем!

---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:00 ----------


Остави го, не виждаш ли, че се опитва да се заяжда с мен

А не позна:cheers:

NightRider
09-01-2012, 23:05
Точно колегата има турбо лаг в повече, тоест достига късно налягане и за това е обявил проблем в темата-аз също казвам че има проблем!А проблема е точно в развъртането това лято имах подобен проблем!А проблемЪт може и да е друг, но той не дава повече инфо. Дупка в маркуа след турбото прави същото, ако не е голяма, заклинил ЕГР в отворено положение и т.н.

myato
09-01-2012, 23:06
Аз страна не взимам,а и от заяждания файда няма.В крайна сметка сме големи хора,споделящи една страст.
Иначе по темата,мисля,че проблемът идва от геометрията на турбината,която е на път трайно да блокира,но без обективни данни,коментарите са ялови.

See7heEviL
09-01-2012, 23:14
Извинявам се че се позабавих малко...
Диагностика направих и няма записани грешки нито отклонения в налягането на реила нито в това на турбото.Колата я карам от 45000км и определено има разлика във вървежа.Не съм сипвал нафта от 1 седмица защото я пълня до горе и сега съм някъде малко под средата. И аз се съмнявам в геометрията на турбото,но исках още няколко мнения преди да я сваля.

NightRider
09-01-2012, 23:17
Аз страна не взимам,а и от заяждания файда няма.В крайна сметка сме големи хора,споделящи една страст.
Иначе по темата,мисля,че проблемът идва от геометрията на турбината,която е на път трайно да блокира,но без обективни данни,коментарите са ялови.
И една лекичка ДИАГНОСТИКА, a?

---------- Post added at 23:17 ---------- Previous post was at 23:15 ----------


Извинявам се че се позабавих малко...
Диагностика направих и няма записани грешки нито отклонения в налягането на реила нито в това на турбото.Колата я карам от 45000км и определено има разлика във вървежа.Не съм сипвал нафта от 1 седмица защото я пълня до горе и сега съм някъде малко под средата.Съмнявам се в геометрията на турбото.
Диагностиката не означава само наличие на грешки!!!

See7heEviL
09-01-2012, 23:29
Не съм проверявал само за грешки а направих и графики на наляганията имам карпс в колата и мога постоянно да я гледам.За еге-ра не се бях сетил да го погледна сега слизам да проверя

myato
09-01-2012, 23:42
И една лекичка ДИАГНОСТИКА, a?
Диагностиката не означава само наличие на грешки!!!
Ами още в началото говорих за диагностика и да,това не означава само четене на грешки.


Не съм проверявал само за грешки а направих и графики на наляганията имам карпс в колата и мога постоянно да я гледам.За еге-ра не се бях сетил да го погледна сега слизам да проверя
Качи графика на обороти и налягания направена на 3 предавка от 900 до 4000 по възможност.
Има доста грамотни хора,които могат да ти помогнат,стига да им дадеш нужната имформация.
Между другото ЕГР-ра пише грешки,ако има проблем.

NightRider
09-01-2012, 23:55
Ами още в началото говорих за диагностика и да,това не означава само четене на грешки.


Качи графика на обороти и налягания направена на 3 предавка от 900 до 4000 по възможност.
Има доста грамотни хора,които могат да ти помогнат,стига да им дадеш нужната имформация.
Между другото ЕГР-ра пише грешки,ако има проблем.
EGR-ът на този двигател няма датчик за следене позицията на клапана му. Но има вариант за грешка във входящия въздухи е по вероятно да е от дебитомера
А графиката - напрежение от дебитомер, налягане - желано и реално, налягане на горивото - желано и реално да ги има в графиката. Може на празен ход

Mury
10-01-2012, 14:27
ЕГР-а невинаги пише грешка,ако има проблем в него :smile::smile::smile::smile: