View Full Version : Защо нямам прекъсвач?
i.ganchev.ganchev
10-01-2012, 00:11
Колеги, колата е от подписа.
Реших да пробвам все пак къде ми е прекъсвача. Карах я няколко пъти в червеното, но така и не го чух.
След, което закачих ФЕС-а и я изрязох яката... е направих 8150 оборота (по ФЕС) и една идея след 8000 по оборотомер (само за пробата).
Уви, не ми удари прекъсвач никъде, а искам да имам!
Имате ли идея що нямам, и аджеба кой може да ми го "включи", ако мога така да се изразя :)
Jivko7777
10-01-2012, 00:44
най-вероятно имаш заигравка със софтуера :wow:
Хората пари дават да нямат, ти искаш да имаш :metal:
Jivko7777
10-01-2012, 00:57
Хората пари дават да нямат, ти искаш да имаш :metal:
Да бе ;)
Gh0stRider
10-01-2012, 01:40
Колата с газова ли е?
NightRider
10-01-2012, 07:36
Братле, тунингован си. Я виж на ФЕС МАКС. РЕЖИМ НА ДВИГАТЕЛЯ каква цифричка ти показва
badmadafaka
10-01-2012, 08:27
Първо, не си казал каква е колата - нали се сещаш, че по времето на карбураторните впръскващи системи... Както и да е, все пак казваш, че си закачал компютър към колата - явно не е с карбуратор...
Това "8150 оборота" ми изглежда като да те е било страх да натиснеш педала както си трябва...
Като искаш да видиш прекъсвач, натискаш педала до долу на свободна и чакаш 4-5 секунди на собствен риск - или ще удари 2-3 прекъсвача, или ще счупи някой клапан (ако се окаже, че наистина си тунингован с махнат прекъсвач)...
edit: Съжалявам, моя грешка, не видях, че пише "Колата е от подписа".
Нещо ми се върти 7200 оборота по принцип, но е много вероятно да бъркам. При всички случаи мисля, че макс към 8200 трябва да е ударила, иначе...
NightRider
10-01-2012, 09:00
Първо, не си казал каква е колата - нали се сещаш, че по времето на карбураторните впръскващи системи... Както и да е, все пак казваш, че си закачал компютър към колата - явно не е с карбуратор...
Това "8150 оборота" ми изглежда като да те е било страх да натиснеш педала както си трябва...
Като искаш да видиш прекъсвач, натискаш педала до долу на свободна и чакаш 4-5 секунди на собствен риск - или ще удари 2-3 прекъсвача, или ще счупи някой клапан (ако се окаже, че наистина си тунингован с махнат прекъсвач)...
Колата от подписа!!!
Тези коли нямат механичен прекъсвач, а прекъсвач софтуерен по обороти. 1.8TS '01(моята) след около 7000 оборота не бачка - забива. Бобо да каже кога им "свършва" картата точно. А има и доста ремападжии тук - те да споделят
На 7200 е сток. Явно при колегата или са го спрели или са го вдигнали много над 8000. Не добре. До 7500 трябва да е макс. На горе е опасно. Това може да се коригира разбира се. Колегата ако иска може да ми се обади на лично.
NightRider
10-01-2012, 10:28
На 7200 е сток. Явно при колегата или са го спрели или са го вдигнали много над 8000. Не добре. До 7500 трябва да е макс. На горе е опасно. Това може да се коригира разбира се. Колегата ако иска може да ми се обади на лично.
А, те това е истината.
CrazyElement
10-01-2012, 13:53
На 7200 е сток. Явно при колегата или са го спрели или са го вдигнали много над 8000. Не добре. До 7500 трябва да е макс. На горе е опасно. Това може да се коригира разбира се. Колегата ако иска може да ми се обади на лично.
Съгласен напълно, над 7500 няма смисъл, и доста пъти този изключвател ме е спасявал от основен ремонт, случва се на гонка да се загледаш в огледалото да видиш до къде е съперника и докато се усетя бия 2-3 изключвателя, е ако го нямам определно ще стане лютеница. Съветвам колегата без прекъсвача да се свърже с oem той ще му асистира :)
badmadafaka
10-01-2012, 15:06
...случва се на гонка да се загледаш в огледалото да видиш до къде е съперника и докато се усетя бия 2-3 изключвателя...
Демек излиза, че по-добре е да гледаш "съперника" през предното стъкло за да не си отвличаш вниманието... :smartass:
NightRider
10-01-2012, 15:07
Демек излиза, че по-добре е да гледаш "съперника" през предното стъкло за да не си отвличаш вниманието... :smartass:И за да не пристигнеш на репатрак с прокъсан джоб
i.ganchev.ganchev
10-01-2012, 18:00
Не ми харесва да нямам прекъсвач, определено :).
Иначе, колегата нагоре дето пита дали имам газова - не нямам. И дето ме било страх да натисна до ламарината за да видя кога ще удари - ами не ме беше страх, натиснах я... бая газ и раздадох, ама като видях че отива след 8000 и пуснах! И да има прекъсвач след това, за какъв чеп ми е, и без това след 7500 мисля че е руска рулетка вече!
Сега ще пиша едно ЛС на колегата OEM, че така не си е работа.
Иначе незнам що са го махнали... то големия тунинг да нямаш прекъсвач. Мисля, че 7200 оборота са ми достатъчни! :)
NightRider
10-01-2012, 18:06
Не ми харесва да нямам прекъсвач, определено :).
Иначе, колегата нагоре дето пита дали имам газова - не нямам. И дето ме било страх да натисна до ламарината за да видя кога ще удари - ами не ме беше страх, натиснах я... бая газ и раздадох, ама като видях че отива след 8000 и пуснах! И да има прекъсвач след това, за какъв чеп ми е, и без това след 7500 мисля че е руска рулетка вече!
Сега ще пиша едно ЛС на колегата OEM, че така не си е работа.
Иначе незнам що са го махнали... то големия тунинг да нямаш прекъсвач. Мисля, че 7200 оборота са ми достатъчни! :)Бягай до Oem. Ако има луканки - викай
badmadafaka
10-01-2012, 18:35
Иначе незнам що са го махнали... то големия тунинг да нямаш прекъсвач.
Ако това е била причината наистина, представяш ли си тоя дето я е тунинговал така какво е причинявал на горката кола... :spoko:
i.ganchev.ganchev
10-01-2012, 18:47
Ами да ти кажа колата иначе е доста запазена.
На одомера по ФЕС излиза на 165000 км. Няма следи от нищо нередно, върви супер, гори малко, мяма шумове от мотора.
За 5000 км. ми е изгорила към 100-150 гр. масло (съдейки по щеката). Цвета на маслото е както съм го сипал (като олио) :)
Човека от който я взех в БГ съм сигурен, че нищо не и е правил и я е пазил и подържал.
Остава в Италия някой маниак да е пипал тва онова, ама като гледам върви еднакво като другите 2.0ТС мотори, няма няква разлика... и си мисля, че и не е претърпяла някакъв пишман тунинг :)
Незнам пак де... дано да не е все пак :online2long:
Jivko7777
10-01-2012, 18:48
Ако това е била причината наистина, представяш ли си тоя дето я е тунинговал така какво е причинявал на горката кола... :spoko:
А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.
NightRider
10-01-2012, 18:57
А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.Бих казал някои от тях. А тези, дето си чипосват колите за общо удоволствие, дали?
е то тва нож с 2 остриета .. може и да ги подържат добре ама през ден два прекъсвачи да яде количката едва ли е по добре от някой дето кара до 2.5К оборота с М10 хахаха в кръга на шегата де ама ..
badmadafaka
10-01-2012, 19:02
А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.
Сериозните хора за които колата и тунинга и е удоволствие и не гледат да "избиват" нещо вложено в нея, да имат "кяр", да не са "назад" и т.н. от всичко направено по нея.
Такъв човек няма да отиде да му махнат прекъсвача на семейния седан - той ще даде пари за качествен тунинг (ремап) на хора, които знаят, че махането на прекъсвача е глупост.
Стига бе, колко хора си карат колите на 8000 оборота, че да си махат прекъсвача...?????
NightRider
10-01-2012, 23:06
Стига бе, колко хора си карат колите на 8000 оборота, че да си махат прекъсвача...?????
Няма прекъсвач, друже. Има ремап
i.ganchev.ganchev
11-01-2012, 01:20
Няма прекъсвач, друже. Има ремап
Абе... има ремап, има и прекъсвач!
Едното не пречи мисля на другото...
---------- Post added at 01:20 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
е то тва нож с 2 остриета .. може и да ги подържат добре ама през ден два прекъсвачи да яде количката едва ли е по добре от някой дето кара до 2.5К оборота с М10 хахаха в кръга на шегата де ама ..
През ден/два прекъсвачи да ядяла... че тва е по-малко от нормално!
При мен ще яде на ден... по еди колко си:)
П.С: Кво лошо има една Алфа да я караш като Алфа :evilsmiley:
NightRider
11-01-2012, 06:37
Абе... има ремап, има и прекъсвач!
Едното не пречи мисля на другото...
:evilsmiley:Не пречи, ако не са го забравили или нарочно махнали
Не пречи, ако не са го забравили или нарочно махнали
Според мен не са го забравили ами лекинко са убъркали алгоритъма на ЕКУ-то и те ти бъг ;)
NightRider
11-01-2012, 18:46
Според мен не са го забравили ами лекинко са убъркали алгоритъма на ЕКУ-то и те ти бъг ;)
Може, ама ти е далеч да му го оправиш
Може, ама ти е далеч да му го оправиш
Оем-а ще го оправи ;)
CrazyElement
12-01-2012, 00:04
Изглежда , че мин, собственик си е правил самичък чип тунинг изглежда и е объркал нещо сериозно :) , според мен дори и да не ти пречи( а на теб ти пречи , че няма изключвател) по дборе отиди да ти запишат читав софтуер , че не го знаеш този в момента какъв е
i.ganchev.ganchev
20-01-2012, 11:53
Изглежда , че мин, собственик си е правил самичък чип тунинг изглежда и е объркал нещо сериозно :) , според мен дори и да не ти пречи( а на теб ти пречи , че няма изключвател) по дборе отиди да ти запишат читав софтуер , че не го знаеш този в момента какъв е
Ами за сега ще си спестя тази интервенция. Като гледам не излиза особено евтино да се сложи "читав софтуер" както казваш.
Дата на програмиране на ЕКУ-то ми е някой си месец 98-ма година. До сега така е карала, едва ли е "лош" ремап-а. А и си върви доста прилично колата според мен.
А прекъсвач си мисля, че има, някъде след 8000 оборота, но не ми се ще да пробвам да го търся къде е :)
За сега я карам и внимавам като си правя кефа някой път, да не минавам 7500 оборота и тва е :)
П.П: А да питам, неможе ли от някоя морга да си взема едно ЕКУ от някоя смазана 2.0 ТС и да си ги менкам. Ще ми излезе по-евтино от слагането на дефолтския софт. А и ако има разлика във вървежа, ще мога да си избирам с кое ЕКУ да карам :)
Не става просто така да си ги менкаш. Трябва да менкаш и ключовете с имото ;)
NightRider
20-01-2012, 12:24
Не става просто така да си ги менкаш. Трябва да менкаш и ключовете с имото ;)
централа, имо, транспондери от ключовете за да сме точни
Ами за сега ще си спестя тази интервенция. Като гледам не излиза особено евтино да се сложи "читав софтуер" както казваш.
Дата на програмиране на ЕКУ-то ми е някой си месец 98-ма година. До сега така е карала, едва ли е "лош" ремап-а. А и си върви доста прилично колата според мен.
А прекъсвач си мисля, че има, някъде след 8000 оборота, но не ми се ще да пробвам да го търся къде е :)
За сега я карам и внимавам като си правя кефа някой път, да не минавам 7500 оборота и тва е :)
П.П: А да питам, неможе ли от някоя морга да си взема едно ЕКУ от някоя смазана 2.0 ТС и да си ги менкам. Ще ми излезе по-евтино от слагането на дефолтския софт. А и ако има разлика във вървежа, ще мога да си избирам с кое ЕКУ да карам :)
Няма как да ти излезе по евтино. Под 150 лв. ЕКУ няма да купиш.
Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.
Между другото ТС-а с колкото и калпав ремап да е все ще оживее. Има достатъчно запас за извращения и има много доказателства за това в този форум.
С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане :)
NightRider
20-01-2012, 13:28
....
Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.
:)
А сега де! Моята е произведена 07'03, сменен и е фирмено софтуера 01'06 и отдолу пише 01'06. Когато е фабрично всичко си пише. Когато си ти - все едно си седи
:jumping:
А сега де! Моята е произведена 07'03, сменен и е фирмено софтуера 01'06 и отдолу пише 01'06. Когато е фабрично всичко си пише. Когато си ти - все едно си седи
:jumping:
На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. :) Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?
NightRider
20-01-2012, 15:46
На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. :) Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?
Не споря, само констатирам. Като ходя за препрограмирането ще питам
На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. :) Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?
Няма такова нещо, флашера може да му се каже дали да сменя датата и броя флашвания ;) Така че ....
---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:31 ----------
Не споря, само констатирам. Като ходя за препрограмирането ще питам
Ела ще ти я направя 2020 година или по-добре 1987 :busted_cop:
Васил Петров
21-01-2012, 00:02
Между другото ТС-а с колкото и калпав ремап да е все ще оживее. Има достатъчно запас за извращения и има много доказателства за това в този форум.
С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане :)
Не смятам,че е така не заблуждавай хората.
Ти сигурно си с много хубав ремап.Дай да я заваря твоита кола на магистралата да
видим дали ще покаже краче.
Тука обаче е беси корупцията в тоя форум. Изчезват ми мненията като топъл хляб.
А Васе айде моля ти се. Ти сигурно разбираш повече от мапване :tooth: Да не започвам да коментирам с какъв ремап бях аз едно време и ТС-а ми е още жив и здрав така, че има истина в думите ми защото съм го видял с очите си.
С толко много аванс и с афр като за турбо мотор си беше стляхотно направо. А ако не знаеш ТС-а колкото му зле при бедни смеси също толкова е и с прекалено богатите. Единственото което може да го умори обаче са не дребни детонации от много-то аванс например, а преигнишън-а който доста често е причината да забременее :tooth:
CrazyElement
21-01-2012, 14:34
Не смятам,че е така не заблуждавай хората.
Ти сигурно си с много хубав ремап.Дай да я заваря твоита кола на магистралата да
видим дали ще покаже краче.
Васе колко коли със 7000 оборота и скорост над 230 на магистралата ще издържат? Били те и с извънземен ремап... ако искаш.
gero_records
23-01-2012, 00:10
И аз да се включа с едно скрооооомно въпросче.
Моята се форсира над 8000 оборота ...даже светва индикацията с "инжектора" ... тва какво означава,че и моята е чипосвана (пипана) или ... ?
Jivko7777
23-01-2012, 02:30
Почти сигурно да :crazy:
CrazyElement
23-01-2012, 14:27
И аз да се включа с едно скрооооомно въпросче.
Моята се форсира над 8000 оборота ...даже светва индикацията с "инжектора" ... тва какво означава,че и моята е чипосвана (пипана) или ... ?
Никой не може да е сигурен , но пак ако съм на теб както и на другия колега ще отида да ми сложат 1 свестен ремап не са чак толкова скъпи.. защото просто не знаеш в момента как ти е настроена и товааа над 8000 , недей го прави 2ри път, не е никак здравословно за колата.
Геро батка не те ли боли сърцето докато слушаш двг-то на 8000 оборота и като я гледаш тая стрелка в лютеницата бре? Аз и чужда кола да е ще ме боли...на моята не знам къде е прекъсвача, карал съм я до 7000 най много...след 7к си е живо издевателство..
CrazyElement
24-01-2012, 00:25
Геро батка не те ли боли сърцето докато слушаш двг-то на 8000 оборота и като я гледаш тая стрелка в лютеницата бре? Аз и чужда кола да е ще ме боли...на моята не знам къде е прекъсвача, карал съм я до 7000 най много...след 7к си е живо издевателство..
Мх всеки си решава сам за него си колега :), и мен ме е жал вече да я цедя в критики , ама в началото много я перах :), иначе ако нямаш чип мисля , че трябва да ти е 7000 :)
Мх всеки си решава сам за него си колега :), и мен ме е жал вече да я цедя в критики , ама в началото много я перах :), иначе ако нямаш чип мисля , че трябва да ти е 7000 :)
На 7200 знам, че трябва да е.
Jivko7777
24-01-2012, 14:30
На 7200 знам, че трябва да е.
точно там!
NightRider
24-01-2012, 14:42
е това 7200 го писахме няколко пъти вече. При дизел 16V на мен ми прекъсва на около 5100
CrazyElement
24-01-2012, 15:17
На 7200 знам, че трябва да е.
Мх може не помня казах :) , ама то кяр да настъпваш от 7000 нагоре няма освен на първа малко в обороти да влезниш за 2ра , иначе просто си издевателстваш над колата :)
i.ganchev.ganchev
27-01-2012, 11:19
Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.
....
С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане :)
Ами датата на производство на колата е 97-ма година. Датата на програмиране на ЕКУ-то е 98-ма. От там си мисля, че явно е датата на ремап-а.
А за лошия ремап дето си написал - незнам какъв е, ама ми харчи на дълъг път 7-7.5 ако я карам нормално.
С под 100 км/ч. ми пада под 7.
В града ми харчи 11-12 някъде.
Несъм спрял да я засичам от както съм я взел :)
Ами датата на производство на колата е 97-ма година. Датата на програмиране на ЕКУ-то е 98-ма. От там си мисля, че явно е датата на ремап-а.
А за лошия ремап дето си написал - незнам какъв е, ама ми харчи на дълъг път 7-7.5 ако я карам нормално.
С под 100 км/ч. ми пада под 7.
В града ми харчи 11-12 някъде.
Несъм спрял да я засичам от както съм я взел :)
Между датата на производство на стъклата и датата на програмиране (вече когато е била сглобена) има разлика. Както и да е. Ти си човека чиито ограничител липсва нали така? Това проблем ли е за теб? Явно че е щом си пуснал тема. Да се самоуспокояваш, това помага ли на случая?
i.ganchev.ganchev
27-01-2012, 11:57
Не се успокоявам за прекъсвача - по скоро ме дразни това.
А за датата на стъклата - дори несъм ги гледал какво пише на тях.
Иначе съм сигурен че е 97-ма, защото датата на първата регистрация на колата е 03.11.1997.
А предполагам, че тогава е била вече сглобена :D
i.ganchev.ganchev
28-01-2012, 19:56
Уфф добре де айде... грешен ми е талона, всичко дето го пише не е вярно, трябва да се примиря с това, че колата е регната 98-ма, сигурно в държавата дето казваш и сега трябва да стане по-лошо...
Всичко е мит, че е от италия, и че е възможно 98-ма година някой просто да е правил нещо по ЕКУ-то... :shutup::bored::Suicide:
CrazyElement
29-01-2012, 00:51
Колега не разбрирам защо почваш , да се дразниш на хората, очевидно софтуера ти е баран, аз примерно дори и да имах чип(изключвателя ми да е бил на повече обороти) пак щях да ида да ми сложат чип тука, защото НИКОГА не можеш да си сигурен какъв чип е било!
i.ganchev.ganchev
30-01-2012, 11:15
Колега не разбрирам защо почваш , да се дразниш на хората, очевидно софтуера ти е баран, аз примерно дори и да имах чип(изключвателя ми да е бил на повече обороти) пак щях да ида да ми сложат чип тука, защото НИКОГА не можеш да си сигурен какъв чип е било!
Ами дразня се на такива разни твърдения, дето накрая излиза, че и колата може да не е алфа.
Иначе знам, че е пипано ЕКУ-то, ама нямам 200 лв. сега да ходя да го ремапват.
П.С: Горния пост ми е относно мнение на един колега, ама сега видях, че той си е изтрил поста явно!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.