PDA

View Full Version : Защо нямам прекъсвач?



i.ganchev.ganchev
10-01-2012, 00:11
Колеги, колата е от подписа.
Реших да пробвам все пак къде ми е прекъсвача. Карах я няколко пъти в червеното, но така и не го чух.
След, което закачих ФЕС-а и я изрязох яката... е направих 8150 оборота (по ФЕС) и една идея след 8000 по оборотомер (само за пробата).
Уви, не ми удари прекъсвач никъде, а искам да имам!

Имате ли идея що нямам, и аджеба кой може да ми го "включи", ако мога така да се изразя :)

Jivko7777
10-01-2012, 00:44
най-вероятно имаш заигравка със софтуера :wow:

danniel
10-01-2012, 00:55
Хората пари дават да нямат, ти искаш да имаш :metal:

Jivko7777
10-01-2012, 00:57
Хората пари дават да нямат, ти искаш да имаш :metal:

Да бе ;)

Gh0stRider
10-01-2012, 01:40
Колата с газова ли е?

NightRider
10-01-2012, 07:36
Братле, тунингован си. Я виж на ФЕС МАКС. РЕЖИМ НА ДВИГАТЕЛЯ каква цифричка ти показва

badmadafaka
10-01-2012, 08:27
Първо, не си казал каква е колата - нали се сещаш, че по времето на карбураторните впръскващи системи... Както и да е, все пак казваш, че си закачал компютър към колата - явно не е с карбуратор...
Това "8150 оборота" ми изглежда като да те е било страх да натиснеш педала както си трябва...
Като искаш да видиш прекъсвач, натискаш педала до долу на свободна и чакаш 4-5 секунди на собствен риск - или ще удари 2-3 прекъсвача, или ще счупи някой клапан (ако се окаже, че наистина си тунингован с махнат прекъсвач)...

edit: Съжалявам, моя грешка, не видях, че пише "Колата е от подписа".
Нещо ми се върти 7200 оборота по принцип, но е много вероятно да бъркам. При всички случаи мисля, че макс към 8200 трябва да е ударила, иначе...

NightRider
10-01-2012, 09:00
Първо, не си казал каква е колата - нали се сещаш, че по времето на карбураторните впръскващи системи... Както и да е, все пак казваш, че си закачал компютър към колата - явно не е с карбуратор...
Това "8150 оборота" ми изглежда като да те е било страх да натиснеш педала както си трябва...
Като искаш да видиш прекъсвач, натискаш педала до долу на свободна и чакаш 4-5 секунди на собствен риск - или ще удари 2-3 прекъсвача, или ще счупи някой клапан (ако се окаже, че наистина си тунингован с махнат прекъсвач)...
Колата от подписа!!!
Тези коли нямат механичен прекъсвач, а прекъсвач софтуерен по обороти. 1.8TS '01(моята) след около 7000 оборота не бачка - забива. Бобо да каже кога им "свършва" картата точно. А има и доста ремападжии тук - те да споделят

oem
10-01-2012, 10:25
На 7200 е сток. Явно при колегата или са го спрели или са го вдигнали много над 8000. Не добре. До 7500 трябва да е макс. На горе е опасно. Това може да се коригира разбира се. Колегата ако иска може да ми се обади на лично.

NightRider
10-01-2012, 10:28
На 7200 е сток. Явно при колегата или са го спрели или са го вдигнали много над 8000. Не добре. До 7500 трябва да е макс. На горе е опасно. Това може да се коригира разбира се. Колегата ако иска може да ми се обади на лично.
А, те това е истината.

CrazyElement
10-01-2012, 13:53
На 7200 е сток. Явно при колегата или са го спрели или са го вдигнали много над 8000. Не добре. До 7500 трябва да е макс. На горе е опасно. Това може да се коригира разбира се. Колегата ако иска може да ми се обади на лично.

Съгласен напълно, над 7500 няма смисъл, и доста пъти този изключвател ме е спасявал от основен ремонт, случва се на гонка да се загледаш в огледалото да видиш до къде е съперника и докато се усетя бия 2-3 изключвателя, е ако го нямам определно ще стане лютеница. Съветвам колегата без прекъсвача да се свърже с oem той ще му асистира :)

badmadafaka
10-01-2012, 15:06
...случва се на гонка да се загледаш в огледалото да видиш до къде е съперника и докато се усетя бия 2-3 изключвателя...
Демек излиза, че по-добре е да гледаш "съперника" през предното стъкло за да не си отвличаш вниманието... :smartass:

NightRider
10-01-2012, 15:07
Демек излиза, че по-добре е да гледаш "съперника" през предното стъкло за да не си отвличаш вниманието... :smartass:И за да не пристигнеш на репатрак с прокъсан джоб

i.ganchev.ganchev
10-01-2012, 18:00
Не ми харесва да нямам прекъсвач, определено :).
Иначе, колегата нагоре дето пита дали имам газова - не нямам. И дето ме било страх да натисна до ламарината за да видя кога ще удари - ами не ме беше страх, натиснах я... бая газ и раздадох, ама като видях че отива след 8000 и пуснах! И да има прекъсвач след това, за какъв чеп ми е, и без това след 7500 мисля че е руска рулетка вече!
Сега ще пиша едно ЛС на колегата OEM, че така не си е работа.
Иначе незнам що са го махнали... то големия тунинг да нямаш прекъсвач. Мисля, че 7200 оборота са ми достатъчни! :)

NightRider
10-01-2012, 18:06
Не ми харесва да нямам прекъсвач, определено :).
Иначе, колегата нагоре дето пита дали имам газова - не нямам. И дето ме било страх да натисна до ламарината за да видя кога ще удари - ами не ме беше страх, натиснах я... бая газ и раздадох, ама като видях че отива след 8000 и пуснах! И да има прекъсвач след това, за какъв чеп ми е, и без това след 7500 мисля че е руска рулетка вече!
Сега ще пиша едно ЛС на колегата OEM, че така не си е работа.
Иначе незнам що са го махнали... то големия тунинг да нямаш прекъсвач. Мисля, че 7200 оборота са ми достатъчни! :)Бягай до Oem. Ако има луканки - викай

badmadafaka
10-01-2012, 18:35
Иначе незнам що са го махнали... то големия тунинг да нямаш прекъсвач.
Ако това е била причината наистина, представяш ли си тоя дето я е тунинговал така какво е причинявал на горката кола... :spoko:

i.ganchev.ganchev
10-01-2012, 18:47
Ами да ти кажа колата иначе е доста запазена.
На одомера по ФЕС излиза на 165000 км. Няма следи от нищо нередно, върви супер, гори малко, мяма шумове от мотора.
За 5000 км. ми е изгорила към 100-150 гр. масло (съдейки по щеката). Цвета на маслото е както съм го сипал (като олио) :)
Човека от който я взех в БГ съм сигурен, че нищо не и е правил и я е пазил и подържал.
Остава в Италия някой маниак да е пипал тва онова, ама като гледам върви еднакво като другите 2.0ТС мотори, няма няква разлика... и си мисля, че и не е претърпяла някакъв пишман тунинг :)
Незнам пак де... дано да не е все пак :online2long:

Jivko7777
10-01-2012, 18:48
Ако това е била причината наистина, представяш ли си тоя дето я е тунинговал така какво е причинявал на горката кола... :spoko:

А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.

NightRider
10-01-2012, 18:57
А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.Бих казал някои от тях. А тези, дето си чипосват колите за общо удоволствие, дали?

tqnbtb
10-01-2012, 18:57
е то тва нож с 2 остриета .. може и да ги подържат добре ама през ден два прекъсвачи да яде количката едва ли е по добре от някой дето кара до 2.5К оборота с М10 хахаха в кръга на шегата де ама ..

badmadafaka
10-01-2012, 19:02
А нали знаеш хората които се занимават с тунинг, че си поддържат колите много по добре от един обикновен потребител...в смисъл отностно качествени масла и т.н.
Сериозните хора за които колата и тунинга и е удоволствие и не гледат да "избиват" нещо вложено в нея, да имат "кяр", да не са "назад" и т.н. от всичко направено по нея.
Такъв човек няма да отиде да му махнат прекъсвача на семейния седан - той ще даде пари за качествен тунинг (ремап) на хора, които знаят, че махането на прекъсвача е глупост.

aleck
10-01-2012, 22:56
Стига бе, колко хора си карат колите на 8000 оборота, че да си махат прекъсвача...?????

NightRider
10-01-2012, 23:06
Стига бе, колко хора си карат колите на 8000 оборота, че да си махат прекъсвача...?????
Няма прекъсвач, друже. Има ремап

i.ganchev.ganchev
11-01-2012, 01:20
Няма прекъсвач, друже. Има ремап

Абе... има ремап, има и прекъсвач!
Едното не пречи мисля на другото...

---------- Post added at 01:20 ---------- Previous post was at 01:14 ----------


е то тва нож с 2 остриета .. може и да ги подържат добре ама през ден два прекъсвачи да яде количката едва ли е по добре от някой дето кара до 2.5К оборота с М10 хахаха в кръга на шегата де ама ..

През ден/два прекъсвачи да ядяла... че тва е по-малко от нормално!
При мен ще яде на ден... по еди колко си:)


П.С: Кво лошо има една Алфа да я караш като Алфа :evilsmiley:

NightRider
11-01-2012, 06:37
Абе... има ремап, има и прекъсвач!
Едното не пречи мисля на другото...

:evilsmiley:Не пречи, ако не са го забравили или нарочно махнали

Bobo
11-01-2012, 18:44
Не пречи, ако не са го забравили или нарочно махнали

Според мен не са го забравили ами лекинко са убъркали алгоритъма на ЕКУ-то и те ти бъг ;)

NightRider
11-01-2012, 18:46
Според мен не са го забравили ами лекинко са убъркали алгоритъма на ЕКУ-то и те ти бъг ;)
Може, ама ти е далеч да му го оправиш

Bobo
11-01-2012, 18:48
Може, ама ти е далеч да му го оправиш

Оем-а ще го оправи ;)

CrazyElement
12-01-2012, 00:04
Изглежда , че мин, собственик си е правил самичък чип тунинг изглежда и е объркал нещо сериозно :) , според мен дори и да не ти пречи( а на теб ти пречи , че няма изключвател) по дборе отиди да ти запишат читав софтуер , че не го знаеш този в момента какъв е

i.ganchev.ganchev
20-01-2012, 11:53
Изглежда , че мин, собственик си е правил самичък чип тунинг изглежда и е объркал нещо сериозно :) , според мен дори и да не ти пречи( а на теб ти пречи , че няма изключвател) по дборе отиди да ти запишат читав софтуер , че не го знаеш този в момента какъв е

Ами за сега ще си спестя тази интервенция. Като гледам не излиза особено евтино да се сложи "читав софтуер" както казваш.
Дата на програмиране на ЕКУ-то ми е някой си месец 98-ма година. До сега така е карала, едва ли е "лош" ремап-а. А и си върви доста прилично колата според мен.
А прекъсвач си мисля, че има, някъде след 8000 оборота, но не ми се ще да пробвам да го търся къде е :)
За сега я карам и внимавам като си правя кефа някой път, да не минавам 7500 оборота и тва е :)


П.П: А да питам, неможе ли от някоя морга да си взема едно ЕКУ от някоя смазана 2.0 ТС и да си ги менкам. Ще ми излезе по-евтино от слагането на дефолтския софт. А и ако има разлика във вървежа, ще мога да си избирам с кое ЕКУ да карам :)

tonov
20-01-2012, 12:04
Не става просто така да си ги менкаш. Трябва да менкаш и ключовете с имото ;)

NightRider
20-01-2012, 12:24
Не става просто така да си ги менкаш. Трябва да менкаш и ключовете с имото ;)
централа, имо, транспондери от ключовете за да сме точни

oem
20-01-2012, 13:11
Ами за сега ще си спестя тази интервенция. Като гледам не излиза особено евтино да се сложи "читав софтуер" както казваш.
Дата на програмиране на ЕКУ-то ми е някой си месец 98-ма година. До сега така е карала, едва ли е "лош" ремап-а. А и си върви доста прилично колата според мен.
А прекъсвач си мисля, че има, някъде след 8000 оборота, но не ми се ще да пробвам да го търся къде е :)
За сега я карам и внимавам като си правя кефа някой път, да не минавам 7500 оборота и тва е :)


П.П: А да питам, неможе ли от някоя морга да си взема едно ЕКУ от някоя смазана 2.0 ТС и да си ги менкам. Ще ми излезе по-евтино от слагането на дефолтския софт. А и ако има разлика във вървежа, ще мога да си избирам с кое ЕКУ да карам :)

Няма как да ти излезе по евтино. Под 150 лв. ЕКУ няма да купиш.

Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.

Между другото ТС-а с колкото и калпав ремап да е все ще оживее. Има достатъчно запас за извращения и има много доказателства за това в този форум.

С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане :)

NightRider
20-01-2012, 13:28
....

Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.

:)
А сега де! Моята е произведена 07'03, сменен и е фирмено софтуера 01'06 и отдолу пише 01'06. Когато е фабрично всичко си пише. Когато си ти - все едно си седи
:jumping:

oem
20-01-2012, 15:31
А сега де! Моята е произведена 07'03, сменен и е фирмено софтуера 01'06 и отдолу пише 01'06. Когато е фабрично всичко си пише. Когато си ти - все едно си седи
:jumping:

На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. :) Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?

NightRider
20-01-2012, 15:46
На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. :) Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?
Не споря, само констатирам. Като ходя за препрограмирането ще питам

Bobo
20-01-2012, 18:32
На твоята и е сменен фирмено компютъра по-скоро с чисто нов и е програмиран отначало. Датата на програмиране се пише в еепрома на еку-то където е и кода за имото, където е кодинга за съществуващи допълнителни модули, където са километрите и още много други неща. Когато ти сменят софтуера на мотора никой не ти бута еепрома. Аз ако искаш мога да ти напиша вътре, че и днес ти е излязла колата от шоурума. :) Разбираш ли? Хайде да не го обръщаме и в тази тема на "когато си ти, когато е онзи е еди какво си". Ок?

Няма такова нещо, флашера може да му се каже дали да сменя датата и броя флашвания ;) Така че ....

---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:31 ----------


Не споря, само констатирам. Като ходя за препрограмирането ще питам

Ела ще ти я направя 2020 година или по-добре 1987 :busted_cop:

Васил Петров
21-01-2012, 00:02
Между другото ТС-а с колкото и калпав ремап да е все ще оживее. Има достатъчно запас за извращения и има много доказателства за това в този форум.

С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане :)

Не смятам,че е така не заблуждавай хората.

Ти сигурно си с много хубав ремап.Дай да я заваря твоита кола на магистралата да
видим дали ще покаже краче.

oem
21-01-2012, 07:55
Тука обаче е беси корупцията в тоя форум. Изчезват ми мненията като топъл хляб.

А Васе айде моля ти се. Ти сигурно разбираш повече от мапване :tooth: Да не започвам да коментирам с какъв ремап бях аз едно време и ТС-а ми е още жив и здрав така, че има истина в думите ми защото съм го видял с очите си.

С толко много аванс и с афр като за турбо мотор си беше стляхотно направо. А ако не знаеш ТС-а колкото му зле при бедни смеси също толкова е и с прекалено богатите. Единственото което може да го умори обаче са не дребни детонации от много-то аванс например, а преигнишън-а който доста често е причината да забременее :tooth:

CrazyElement
21-01-2012, 14:34
Не смятам,че е така не заблуждавай хората.

Ти сигурно си с много хубав ремап.Дай да я заваря твоита кола на магистралата да
видим дали ще покаже краче.

Васе колко коли със 7000 оборота и скорост над 230 на магистралата ще издържат? Били те и с извънземен ремап... ако искаш.

gero_records
23-01-2012, 00:10
И аз да се включа с едно скрооооомно въпросче.
Моята се форсира над 8000 оборота ...даже светва индикацията с "инжектора" ... тва какво означава,че и моята е чипосвана (пипана) или ... ?

Jivko7777
23-01-2012, 02:30
Почти сигурно да :crazy:

CrazyElement
23-01-2012, 14:27
И аз да се включа с едно скрооооомно въпросче.
Моята се форсира над 8000 оборота ...даже светва индикацията с "инжектора" ... тва какво означава,че и моята е чипосвана (пипана) или ... ?

Никой не може да е сигурен , но пак ако съм на теб както и на другия колега ще отида да ми сложат 1 свестен ремап не са чак толкова скъпи.. защото просто не знаеш в момента как ти е настроена и товааа над 8000 , недей го прави 2ри път, не е никак здравословно за колата.

danniel
23-01-2012, 21:39
Геро батка не те ли боли сърцето докато слушаш двг-то на 8000 оборота и като я гледаш тая стрелка в лютеницата бре? Аз и чужда кола да е ще ме боли...на моята не знам къде е прекъсвача, карал съм я до 7000 най много...след 7к си е живо издевателство..

CrazyElement
24-01-2012, 00:25
Геро батка не те ли боли сърцето докато слушаш двг-то на 8000 оборота и като я гледаш тая стрелка в лютеницата бре? Аз и чужда кола да е ще ме боли...на моята не знам къде е прекъсвача, карал съм я до 7000 най много...след 7к си е живо издевателство..

Мх всеки си решава сам за него си колега :), и мен ме е жал вече да я цедя в критики , ама в началото много я перах :), иначе ако нямаш чип мисля , че трябва да ти е 7000 :)

danniel
24-01-2012, 12:42
Мх всеки си решава сам за него си колега :), и мен ме е жал вече да я цедя в критики , ама в началото много я перах :), иначе ако нямаш чип мисля , че трябва да ти е 7000 :)

На 7200 знам, че трябва да е.

Jivko7777
24-01-2012, 14:30
На 7200 знам, че трябва да е.

точно там!

NightRider
24-01-2012, 14:42
е това 7200 го писахме няколко пъти вече. При дизел 16V на мен ми прекъсва на около 5100

CrazyElement
24-01-2012, 15:17
На 7200 знам, че трябва да е.

Мх може не помня казах :) , ама то кяр да настъпваш от 7000 нагоре няма освен на първа малко в обороти да влезниш за 2ра , иначе просто си издевателстваш над колата :)

i.ganchev.ganchev
27-01-2012, 11:19
Относно датата на програмиране това е първата дата на програмиране на компютъра и то няма общо в флашването на двигателната памет. Ако щеш и 50 пъти да я ремапнеш тази дата ще си остане.

....

С лош ремап освен да тъпче и да харчи друго няма да стане :)


Ами датата на производство на колата е 97-ма година. Датата на програмиране на ЕКУ-то е 98-ма. От там си мисля, че явно е датата на ремап-а.
А за лошия ремап дето си написал - незнам какъв е, ама ми харчи на дълъг път 7-7.5 ако я карам нормално.
С под 100 км/ч. ми пада под 7.
В града ми харчи 11-12 някъде.

Несъм спрял да я засичам от както съм я взел :)

oem
27-01-2012, 11:48
Ами датата на производство на колата е 97-ма година. Датата на програмиране на ЕКУ-то е 98-ма. От там си мисля, че явно е датата на ремап-а.
А за лошия ремап дето си написал - незнам какъв е, ама ми харчи на дълъг път 7-7.5 ако я карам нормално.
С под 100 км/ч. ми пада под 7.
В града ми харчи 11-12 някъде.

Несъм спрял да я засичам от както съм я взел :)

Между датата на производство на стъклата и датата на програмиране (вече когато е била сглобена) има разлика. Както и да е. Ти си човека чиито ограничител липсва нали така? Това проблем ли е за теб? Явно че е щом си пуснал тема. Да се самоуспокояваш, това помага ли на случая?

i.ganchev.ganchev
27-01-2012, 11:57
Не се успокоявам за прекъсвача - по скоро ме дразни това.
А за датата на стъклата - дори несъм ги гледал какво пише на тях.
Иначе съм сигурен че е 97-ма, защото датата на първата регистрация на колата е 03.11.1997.
А предполагам, че тогава е била вече сглобена :D

i.ganchev.ganchev
28-01-2012, 19:56
Уфф добре де айде... грешен ми е талона, всичко дето го пише не е вярно, трябва да се примиря с това, че колата е регната 98-ма, сигурно в държавата дето казваш и сега трябва да стане по-лошо...

Всичко е мит, че е от италия, и че е възможно 98-ма година някой просто да е правил нещо по ЕКУ-то... :shutup::bored::Suicide:

CrazyElement
29-01-2012, 00:51
Колега не разбрирам защо почваш , да се дразниш на хората, очевидно софтуера ти е баран, аз примерно дори и да имах чип(изключвателя ми да е бил на повече обороти) пак щях да ида да ми сложат чип тука, защото НИКОГА не можеш да си сигурен какъв чип е било!

i.ganchev.ganchev
30-01-2012, 11:15
Колега не разбрирам защо почваш , да се дразниш на хората, очевидно софтуера ти е баран, аз примерно дори и да имах чип(изключвателя ми да е бил на повече обороти) пак щях да ида да ми сложат чип тука, защото НИКОГА не можеш да си сигурен какъв чип е било!

Ами дразня се на такива разни твърдения, дето накрая излиза, че и колата може да не е алфа.
Иначе знам, че е пипано ЕКУ-то, ама нямам 200 лв. сега да ходя да го ремапват.

П.С: Горния пост ми е относно мнение на един колега, ама сега видях, че той си е изтрил поста явно!