PDA

View Full Version : Разглобяване на копчето за задни светлини за мъгла - как ?



pace
11-01-2012, 16:37
Някой има ли представа как се разглабя въпросното копче и подлежи ли на ремонт или трябва да се смени цялото?

mimouzunov
11-01-2012, 16:55
Някой има ли представа как се разглабя въпросното копче и подлежи ли на ремонт или трябва да се смени цялото?

Сигурен ли си че проблема е там!? Ако наистина копчето се инати просто си вземи цялото лостче.... Аз така бих направил

pace
11-01-2012, 17:23
Сигурен ли си че проблема е там!? Ако наистина копчето се инати просто си вземи цялото лостче.... Аз така бих направил
от него е да,не застава във включено положение,иначе като го държа натиснато отзад си свети

MUROMAN
11-01-2012, 17:41
от него е да,не застава във включено положение,иначе като го държа натиснато отзад си свети

Eдин приятел го има този проблем на Ланчата и го е решил като завира там една фиба.:idea2:
По-добре го замени с друго вместо да го отваряш и оправяш като цена вървят 10-15 лв.
:)

Da_Fuse
12-01-2012, 20:52
Освен това вътре има една пружинка, която влиза в едно жлебче, а да застане копчето и ако се счупу жлебчето има да е видиш в приключение докато я оправиш....

Tonimir
13-01-2012, 13:28
Не си струва труда колега! Имаше го същия проблем на ТИПОто и се реши с ново лостче, за 15тина лева ще го намериш цяло работещо.

Furious 155
13-01-2012, 14:17
Не си струва труда колега! Имаше го същия проблем на ТИПОто и се реши с ново лостче, за 15тина лева ще го намериш цяло работещо.
Само трябва да се гледа лостчето да е същото, защото преди и след фейса са с различен ъгъл спрямо оста на волана.

pace
13-01-2012, 15:35
Не си струва труда колега! Имаше го същия проблем на ТИПОто и се реши с ново лостче, за 15тина лева ще го намериш цяло работещо.
ок мерси за бързите отговори,то и това за реотаните имаше ядове но те май бяха от неизползване,натискаш го и си остава вътре,раздвижих го и сега си е както трябва

kolev
13-01-2012, 17:48
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=17409

don_pepone
17-01-2012, 18:31
Странно ,а моето за задните светлини за мъгла и за реотана на задният прозорец не стоят натиснати ,а са с двойно дейсващо реле ( натискаш веднъж и се включва, второ натискане и изключва- не стои натиснато)

kolev
18-01-2012, 10:39
Странно ,а моето за задните светлини за мъгла и за реотана на задният прозорец не стоят натиснати ,а са с двойно дейсващо реле ( натискаш веднъж и се включва, второ натискане и изключва- не стои натиснато)

така ти се струва ;)

pace
18-01-2012, 10:43
Странно ,а моето за задните светлини за мъгла и за реотана на задният прозорец не стоят натиснати ,а са с двойно дейсващо реле ( натискаш веднъж и се включва, второ натискане и изключва- не стои натиснато)
не стой де,само цъка,ама моето не цъка

Furious 155
18-01-2012, 10:55
не стой де,само цъка,ама моето не цъкато не цъка копчето, а релето ;) - става дума за подгрева.

Tedo
18-01-2012, 11:30
Странно ,а моето за задните светлини за мъгла и за реотана на задният прозорец не стоят натиснати ,а са с двойно дейсващо реле ( натискаш веднъж и се включва, второ натискане и изключва- не стои натиснато)
Само на реотаните е така, другото си стои натиснато-загледай се и ще видиш

nicola 59
19-01-2012, 23:52
Само трябва да се гледа лостчето да е същото, защото преди и след фейса са с различен ъгъл спрямо оста на волана.

Това не го знам ма каде е разликата понеже са се фиатови лостовете

thecleaner
20-01-2012, 00:02
Това не го знам ма каде е разликата понеже са се фиатови лостовете

Имат разлика, малка е но имат прав е бай Иван.

Furious 155
20-01-2012, 00:14
Това не го знам ма каде е разликата понеже са се фиатови лостовете
Ето кадъра който търсех - 2 типа са.
На първото купе волана е по-плитък и са по-прави.
На фейслифтът волана е по-дълбок и лостчето е изнесено повече към него.
Имат и разлика в бутончето за задните светлини за мъгла. ;)
http://pic20.picturetrail.com/VOL97/467659/20478681/334613484.jpg

AnastasKOSTOV-REX
21-01-2012, 19:28
В копчетата за задното стъкло и фог сфетлините,и ъгъла/наклона към седалката.Лифтираните са с "по-дълбок" волан заради внедряването на еърбег в някои от версиите и лостчетата са по-наклонени към волана.Иначе със старите лостчета идват далеч от пръстите.
PS.Охо колко съм заблеян.Албански релтан.Тоя Ванката как по учебник го е обяснил.
Извинявам се,Ванка трий ми версиите.

pace
27-01-2012, 11:09
от 145 '96г дали стават аз съм с '97-ма

pace
31-01-2012, 16:57
от 145 '96г дали стават аз съм с '97-ма
сам ще си отговоря-става:BIGsmile:

DJ
17-02-2012, 17:34
Странно ,а моето за задните светлини за мъгла и за реотана на задният прозорец не стоят натиснати ,а са с двойно дейсващо реле ( натискаш веднъж и се включва, второ натискане и изключва- не стои натиснато)

подкрепям и на моета 155-ца беше така и когато изключа контакта се спира подгрева на аздното стъкло много удобно според мен особено за дизелова кола:) докато при 146-цата не е така хлътват си навътре и с след връщане на контакта си стоят натиснати...:)

nicola 59
17-02-2012, 19:56
подкрепям и на моета 155-ца беше така и когато изключа контакта се спира подгрева на аздното стъкло много удобно според мен особено за дизелова кола:) докато при 146-цата не е така хлътват си навътре и с след връщане на контакта си стоят натиснати...:)

Това което пишеш колега е точно така и работи точно по този начин,но само не разбрах защо е удобно както подчертаваш особено за дизелова кола и не е ли удобно за бензинова каде е по точно разликата.

Tedo
17-02-2012, 20:00
Това което пишеш колега е точно така и работи точно по този начин,но само не разбрах защо е удобно както подчертаваш особено за дизелова кола и не е ли удобно за бензинова каде е по точно разликата.

Разликата е че дизеловата задължително я държиш известно време на контакт преди да запалиш и ако си забравил реотаните товара на акумулатора му идва малко в повече в неподходящ момент

nicola 59
17-02-2012, 20:12
Това което пишеш колега е точно така и работи точно по този начин,но само не разбрах защо е удобно както подчертаваш особено за дизелова кола и не е ли удобно за бензинова каде е по точно разликата.


Разликата е че дизеловата задължително я държиш известно време на контакт преди да запалиш и ако си забравил реотаните товара на акумулатора му идва малко в повече в неподходящ момент

А, е сега вденах ама това важи само ако акомулатора ти е пътник,а ако е тотално заминал не е от значение защото тогава трее палиш с дърпане на въже и тогава реотаните не са проблем:-)

Tedo
17-02-2012, 20:16
А, е сега вденах ама това важи само ако акомулатора ти е пътник,а ако е тотално заминал не е от значение защото тогава трее палиш с дърпане на въже и тогава реотаните не са проблем:-)

:thumbup:

DJ
18-02-2012, 00:15
Това което пишеш колега е точно така и работи точно по този начин,но само не разбрах защо е удобно както подчертаваш особено за дизелова кола и не е ли удобно за бензинова каде е по точно разликата.


Разликата е че дизеловата задължително я държиш известно време на контакт преди да запалиш и ако си забравил реотаните товара на акумулатора му идва малко в повече в неподходящ момент

:th_up: точно тва е плюса, иначе при дизоловата(старите дизели не комън рейла) подгрева си е сериозна консумация дори и за нов акумулатор в тези студове :):stretcher: