Log in

View Full Version : относно чип 1.9жтд



seik00
16-01-2012, 17:43
колеги колата ми има чип но вече и свикнах а пък чипа а пък нивата ми на гориво и въздух са ниски опасно ли е ако нацепя още колата дали може да строши мотора

Alfabas Dimov
16-01-2012, 20:49
това двигателче може да понесе огромни издевателства но зависи от много неща

seik00
16-01-2012, 23:20
колега до кокло може да понесе турбината и диузите сега сместа жаздух гориво е кам 16.5 на пълна газ да не да стане мн богата и да стопя някои бутало0

Jivko7777
16-01-2012, 23:26
Ти гледай сега в студа преди да е загряла да не я мачкаш щото тогава има опасност да стане нещо ;)
А относно темата за повече от чип вече се искат доста повече пари!

seik00
16-01-2012, 23:46
колега аз я даржа 10 мин запалена преди да трагна да я карам но вапроса ми е до кокло мога да напомпя колата без да има опасност за мотора че минах жеднаж по тоя път между другото днеска едно бмв 1.8тдс с хибридна турбина пробва на 145цата пушека от генерацията :Д

Max
17-01-2012, 11:20
колега аз я даржа 10 мин запалена преди да трагна да я карам но вапроса ми е до кокло мога да напомпя колата без да има опасност за мотора че минах жеднаж по тоя път между другото днеска едно бмв 1.8тдс с хибридна турбина пробва на 145цата пушека от генерацията :Д

При дизела няма много полза от това, че я държиш 10 минути запалена. По-добре като запалиш изчакай до минута да завърти маслото и после карай като превключваш предавките около 2000 оборота. :-)

badmadafaka
17-01-2012, 11:28
При двигателите с духалки мисля, че е по-важно ако си я карал малко по-сериозно да не я гасиш веднага като спреш а да я оставиш една-две минути да поработи на място, отколкото да я грееш преди да потеглиш... ;)



На въпроса в темата:

...до кокло мога да напомпя колата без да има опасност за мотора...
Ако някой ти отговори конкретно, аз залагам, че те лъже.

Jivko7777
17-01-2012, 15:23
При двигателите с духалки мисля, че е по-важно ако си я карал малко по-сериозно да не я гасиш веднага като спреш а да я оставиш една-две минути да поработи на място, отколкото да я грееш преди да потеглиш... ;)

То и от това файда няма щото на място вервай ми грам не може да се охлади, ако си я ръчкал просто последните 2-3 км карай в ниски обороти за да я охладиш...

Alfabas Dimov
17-01-2012, 15:54
То и от това файда няма щото на място вервай ми грам не може да се охлади, ако си я ръчкал просто последните 2-3 км карай в ниски обороти за да я охладиш...

при мен за 5 мин и вече е готова

seik00
17-01-2012, 16:58
благодаря за саветите но някои може ли да ми каже даки има опасност ако си надуя турбината до 1.4 бара има ли проблем защото след това ще трябва и гориво да и се пуска

acko88
18-01-2012, 19:02
С каква турбина си?Ако си с 1544 и с стоковия мап,забрави за такъв надув!И не е само това,просто стандартния чарколяк на 145/146 жтд е много слаб откъм тунинг,иначе като цяло мотора може да си държи спокойно едни 180-200 коня ;)

seik00
19-01-2012, 10:37
ами с оригиналната турбина съм но онзи ден ми казаха че може да се надуе до 1.4 и да няма проблем какво ше кажеш възможно ли е или ще се строши турбото

Coyota
19-01-2012, 10:53
ами с оригиналната турбина съм но онзи ден ми казаха че може да се надуе до 1.4 и да няма проблем какво ше кажеш възможно ли е или ще се строши турбото

Колега и аз бях сложел един чип с който като карам с 60 на 3-та и натисна педал гумите почваха да къртят асфалта, но проблема не е само в турбината....въртящия момент става много голям и няма да издържат неща като съединител маховик и така на татък....по принцип моето мнение е че може да я надуеш но после много ще я правиш....

seik00
19-01-2012, 13:00
добре де сега турбото ми духа на 1.1 ако го направя на 1.4 и пусна гориво и въздух толкова ли е опасно не искам чак да се троши

oem
19-01-2012, 16:50
Нищо и нема брато. Само след като я надуеш на 1.4 и пуснеш нафта не забравяй да пуснеш и въздух както си написал и всичко ще е ток!

acko88
19-01-2012, 18:53
Турбото няма да се счупи,ще му намалиш живота значително обаче.А с оригиналния мап на 1.4 ще забива муцуната,за да работи добре го направи до 1.3

didko_boy
19-01-2012, 20:15
ами с оригиналната турбина съм но онзи ден ми казаха че може да се надуе до 1.4 и да няма проблем какво ше кажеш възможно ли е или ще се строши турбото

надуваш до 1.4 без проблем. Над 1.5 почва да те забива щото има 1 датчик "противобонак" около 2 бара гърми стоковата турбина. Без да я чипосваш само с вдигане на налягането пак ще усетиш подобрение, заради същия датчик тя почва да си прави сама сместа!!! с надув около 1.5 жтд-то направи 156 обиколки на калояново за 3 часа нон-стоп каране

Jivko7777
20-01-2012, 00:50
надуваш до 1.4 без проблем. Над 1.5 почва да те забива щото има 1 датчик "противобонак" около 2 бара гърми стоковата турбина. Без да я чипосваш само с вдигане на налягането пак ще усетиш подобрение, заради същия датчик тя почва да си прави сама сместа!!! с надув около 1.5 жтд-то направи 156 обиколки на калояново за 3 часа нон-стоп каране

:smoke::bowdown:

Bobo
20-01-2012, 01:27
Турбото няма да се счупи,ще му намалиш живота значително обаче.А с оригиналния мап на 1.4 ще забива муцуната,за да работи добре го направи до 1.3

Е няма такъв филм ;) 1,5 със сток мап и освен това има вариянти да се направи да държи и 2 бара за известно време на по ниските предавки стига да искаш ;) Оригиналната турбина до 1.5 холд за дълго даже си държи ;) Само дето ако се направи както трябва оригиналния съединител ще замине в миг ;)

seik00
20-01-2012, 14:43
а ма имаш представа към колко коня става колата приблизително еи дано да си прав да не се строши нещо че сменях един двигател имаше проблем с едната диуза и строши буталото този е перфектен надявам се като го нацепя сега да не стане нещо

didko_boy
20-01-2012, 21:17
а ма имаш представа към колко коня става колата приблизително еи дано да си прав да не се строши нещо че сменях един двигател имаше проблем с едната диуза и строши буталото този е перфектен надявам се като го нацепя сега да не стане нещо

кво ти пука колко коня станала колата , като се напиеш ще е 300 коня като си трезвен ще е 105+ , според мен важно е да ти доставя удоволствие !!! Надувай спокойно до 1.4-1.5 ако има "хляб" в колата ще живее, ако съединителя е пътник ще си отиде, ако турбото е пътник и то ще си отиде , но може и да не си отиде и да те радва хиляди километри. Имал си лош късмет със стария мотор затова сега те е страх. ЖТД-то е безсмъртно хахахаха ако внимаваш !!!

seik00
20-01-2012, 23:12
мале как ме вдахновявате напрао ми идва сега в 12 часа да ида да я напомпя :Д мисле на 1.35 да я пусна и като и се налее гориво и въздух ше тръгне

didko_boy
21-01-2012, 00:17
мале как ме вдахновявате напрао ми идва сега в 12 часа да ида да я напомпя :Д мисле на 1.35 да я пусна и като и се налее гориво и въздух ше тръгне

със какво регулираш налягането ? и какъв е тоя чип дето надува на 1.1 тя стоково си дига толкова ако е читава турбината

seik00
21-01-2012, 12:46
налягането с бустконтролер на 1.2 ми е турбината какво ще ме посаветваш

Bobo
22-01-2012, 03:17
налягането с бустконтролер на 1.2 ми е турбината какво ще ме посаветваш

Без чип нямаш нафта за такова налягане ;)

seik00
22-01-2012, 19:13
тя има чип колата просто са мн намалени стоиностите искам да я побуна да трагне още

acko88
22-01-2012, 19:16
тя има чип колата просто са мн намалени стоиностите искам да я побуна да трагне още

Само с нафта можеш да я надуеш тая турбина,това иска да ти каже,само с контролера няма да стане.