View Full Version : Термостат за 2.4 JTD 140 к.с. - какъв и откъде?
Знам, че сигурно е имало такава тема, но понеже се почна един спам в темата за разхода, айде всеки да си каже впечатленията.
Pepko-Bepko
18-01-2012, 16:50
Аз съм почитател на малкия кауфланд демек Евро07 ама колега ти термостат ли ще сменяш да не би да е за смяна :)не се излагай тя зимата свърши още малко остана :)
Аз съм почитател на малкия кауфланд демек Евро07 ама колега ти термостат ли ще сменяш да не би да е за смяна :)не се излагай тя зимата свърши още малко остана :)
Еми ... за 20 минути едвам да отлепи от 50 градуса и то при наличието на печка ...
Pepko-Bepko
18-01-2012, 17:06
лоша работата и аз съм с оригиналния още ама достигам 70 градуса ...препоръчвам ти вернет от евро 07.Ще ти трябват и скоби за маркучите защото оригиналните няма как да ги ползваш наново.
Jivko7777
18-01-2012, 17:45
Аз съм с Бер оригиналния дето е 78/82 градуса вече 3 год и няма проблеми!
Освен марката реши и на какви градуси искаш да си!
dilian alfa gtv
18-01-2012, 17:54
Аз съм с Бер оригиналния дето е 78/82 градуса вече 3 год и няма проблеми!
Освен марката реши и на какви градуси искаш да си!
Подкрепям за BEHR на ГТВ-то бях купил вернет и след месец отиде за скраб,след това със другия 3 години и така се продаде колата,а и колежката още не се е оплакала.Верно има разлика и във цената.
Подкрепям за BEHR на ГТВ-то бях купил вернет и след месец отиде за скраб,след това със другия 3 години и така се продаде колата,а и колежката още не се е оплакала.Верно има разлика и във цената.
Бер-а ли е другият?
dilian alfa gtv
18-01-2012, 18:17
Бер-а ли е другият?
Точно да същия..,:idea:
Взимаш го от кадето го дават по-евтино.
Бер или Вернет,все е на късмет.Има изревали и от двата,както и много доволни.Аз съм трета година с Вернет и нямам грижи.
thecleaner
18-01-2012, 21:11
Знам, че сигурно е имало такава тема, но понеже се почна един спам в темата за разхода, айде всеки да си каже впечатленията.
Моите впечатления са че ти казах 1654545 пъти да си земеш Вернет щото не ти се дават пари :) ти чак и тема пусна :big_whoops: Gates нещеш щото е 184лв. Behr а и той не е лош, ма си вземи Вернет най-евтин е :) А спам няма караш 166 с TUV и трее се дават пароци щеш, нещеш :)
Аз съм с Бер оригиналния дето е 78/82 градуса вече 3 год и няма проблеми!
Освен марката реши и на какви градуси искаш да си!
Твоя е евтинджос ;) на 140ката е приятно по-скъп.
Моите впечатления са че ти казах 1654545 пъти да си земеш Вернет щото не ти се дават пари :) ти чак и тема пусна :big_whoops: Gates нещеш щото е 184лв. Behr а и той не е лош, ма си вземи Вернет най-евтин е :) А спам няма караш 166 с TUV и трее се дават пароци щеш, нещеш :)
Твоя е евтинджос ;) на 140ката е приятно по-скъп.
Вернет е без пари, само трябва да оставиш 100 лева дарение в Евро 07. И тва без датчик, с датчик въобще няма. Бер е 128 с датчик - то направо една гора разлика.
Тъй като чета всичко е до късмет - на колко купички ориз е бил китаецът, дето ги е правил.
А за гейтса бих го взел на толкова, ама ако има гаранция за по-далече от вратата на сервиза ;).
lordliness
18-01-2012, 21:41
С какъв пълнител е термостата?
thecleaner
18-01-2012, 21:45
Вернет е без пари, само трябва да оставиш 100 лева дарение в Евро 07. И тва без датчик, с датчик въобще няма. Бер е 128 с датчик - то направо една гора разлика.
Тъй като чета всичко е до късмет - на колко купички ориз е бил китаецът, дето ги е правил.
А за гейтса бих го взел на толкова, ама ако има гаранция за по-далече от вратата на сервиза ;).
Ми не ти ли каза Чистача че е на късмет. Лично съм изхвърлил два Behr а Вернета се успа но това не е гаранция че няма да се прецака при теб точно.
Хайде и аз да не спамя- кажете кой е Най-Добрия за 2.0тс.
Аз залагам на Бера-това си и сложих-Вернета за JTD е не по-евтин от Behr
А само за информация що за лудост е тоя Гейтс и откога правят термостати че чак са по-скъпи и от оригинала :pain:
На 1.9 jtd сложих Vernet от Евро 07, резултата беше, че отваряше на 75 градуса.
След това взех Behr от АХМ (имаха 15% отстъпка, може още да има) и сега всичко е наред, стрелката си спи на 90 градуса.
Vernet-а беше дефектен, но за щастие ми върнаха парите.
endeavour
19-01-2012, 12:32
Вернет е без пари, само трябва да оставиш 100 лева дарение в Евро 07. И тва без датчик, с датчик въобще няма. Бер е 128 с датчик - то направо една гора разлика...
Аз съм доволен от Верне, ама при тая разлика в цените направо затваряй очи и посочвай единия:coolio:
Linkestis
19-01-2012, 19:44
Що не го вземеш без датчик да го ева?Бах моцарт датчик 60 лв.!?!?!?
Преди 2-3 години си взех Behr с датчик и като го поставих на таблото ми показваше разлика 10-15 С (градуса) на антифриза, добре че не си бях изхвърлил стария датчик. Новия :thumbdown:. Парите за датчика не можах да си ги върна :(
Що не го вземеш без датчик да го ева?Бах моцарт датчик 60 лв.!?!?!?
Къде го дават без датчик?
Що не го вземеш без датчик да го ева?Бах моцарт датчик 60 лв.!?!?!?
А направо без термостат да вземе, за кво му е?
Linkestis
20-01-2012, 14:57
Аааа вие го взехте за мезе...
Исках да кажа че може и без датчик за 60лв да си вземе като са му много парите.
А вие .. :)
А аз подочух,че koolio е с вече закупен 2 ръка :boo: термостат за новата 166 с TUV.
Но още не е осъзнал напълно какво точно го чака. :sex:
Информацията ти е силно преувеличена ;).
---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:20 ----------
А тез на Тюв не гледат ли термостатите бре ?
ТЮВ-а е от 05.2011. ;)
---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:21 ----------
Аааа вие го взехте за мезе...
Исках да кажа че може и без датчик за 60лв да си вземе като са му много парите.
А вие .. :)
Вернет от 100 лева е без датчик ;).
---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:21 ----------
А, забравих ли да намигна ;).
:roll2:
Искам да си сложа най-добрия на 2.0 ТС-а...(Незнам да ли имат разлика с жтд) ....Кой?:busted_cop:
Васил Петров
20-01-2012, 19:21
Искам да си сложа най-добрия на 2.0 ТС-а...(Незнам да ли имат разлика с жтд) ....Кой?:busted_cop:
С термостатите на АР всичко е до късмет.Както казва чистача: вземи си Вернет.Прекрасно съотношение цена/качество. :balloon:
С термостатите на АР всичко е до късмет.Както казва чистача: вземи си Вернет.Прекрасно съотношение цена/качество. :balloon:
Ще го видим ...
Linkestis
20-01-2012, 22:01
Кольо,/както сега е модерно/ батка,майна негър....Термостат на Вернет без датчик е точно 57,60лв без отстъпка!!!
Да напиша и аз. Сложих БЕР защото колата едва загряваше, а пък и наближаваше зима и така, сложих го. Обаче термостата дойде с друг датчик който не пасваше при мен защото буксата ми е с 4 крачета, а датчика с 3 или обратното непомня. Не искаха да го сменят в магазина при положение че имаха такъв ама с клизма се оправих, нов термостат с нов датчик. Покарах 2, 3, 4 месеца и започна да сълзи от сглобката алуминий и пластмаса като с времето теча се засили. Отидох в магазина КОСЕР няма да го крия и ме отсвириха. Хвана ме яд и се обадих в централния офис във Варна и обясних ситуацията и нещеш ли след 1 час звънят от магазина в Бургас заповядайте да Ви сменим термостата и така. Сега му е 2 зима. Нямам ядове засега и колата загрява много бързо.
Поздрави и май избора е на късмет.
Да напиша и аз. Сложих БЕР защото колата едва загряваше, а пък и наближаваше зима и така, сложих го. Обаче термостата дойде с друг датчик който не пасваше при мен защото буксата ми е с 4 крачета, а датчика с 3 или обратното непомня. Не искаха да го сменят в магазина при положение че имаха такъв ама с клизма се оправих, нов термостат с нов датчик. Покарах 2, 3, 4 месеца и започна да сълзи от сглобката алуминий и пластмаса като с времето теча се засили. Отидох в магазина КОСЕР няма да го крия и ме отсвириха. Хвана ме яд и се обадих в централния офис във Варна и обясних ситуацията и нещеш ли след 1 час звънят от магазина в Бургас заповядайте да Ви сменим термостата и така. Сега му е 2 зима. Нямам ядове засега и колата загрява много бързо.
Поздрави и май избора е на късмет.
Преди около година имаше такава партида с дефектни термостати Бер,може да си взел от тях.....Хубаво е че са ти го сменили :th_up::th_up::th_up::th_up:
П.С.По-приницп при Вернета е на късмет,но при Бер почти няма издънки,тва го казвам от опит,в сервиза слагаме само Бер,и за 1.5 години нямаме нито една рекламация :tooth::tooth::tooth::tooth::tooth:
Ползвам Бер (тогава струваше 139 кинта) вече 4-та зима и не е мръднал. Кольо, на кола с ТЮВ трябва да слагаш само читави части ;-)
Ползвам Бер (тогава струваше 139 кинта) вече 4-та зима и не е мръднал. Кольо, на кола с ТЮВ трябва да слагаш само читави части ;-)
Тя и без ТЮВ да е пак трябва. Сега остава да познаем кои са читавите ...
Тя и без ТЮВ да е пак трябва. Сега остава да познаем кои са читавите ...
Ми, вземи си Behr, ще останеш доволен.
Проблемът е решен с нов термостат Behr. Да видим докога ...
Екстра-сега как е в студовете?
Преди месец смених и аз моя термостат,купих си от човек от форума един чисто нов термостат, марка BEHR за 50 лв. без датчик,в сервиз ми го смениха, поставиха му стария датчик и стрелката си заспа допряла долната част на белега който показва 90 гр.Всичко на практика е ОК, но понеже съм без печка(нещо се повреди) сега не мога да преценя, дали времето за загряване е нормално или не.Преди на място загряваше за 5 мин.а в движение за 3 мин.сега обаче си и трябват десетина минути докато загрее и то не напълно стрелката е на 60-70 гр.Кажете колеги при вас как е ,колко време отнема докато автомобила загрее до работна температура.А иначе термостата си държи и стрелката не мърда щом веднъж допре до чертичката на 90-те градуса.Вчера и днес в студа ми се стори че загря малко по бързо, но от друга страна след запалването не я подкарах веднага, а я оставих да поработи на място.
Това отдавна се коментира Тази кола загрява когато се напряга турбината Или палейки я студена и карайки я така че да я пазиш защото е студена то тя не загрява или загрява едвам едвам Ако се престрашиш да я понатиснеш то тогава дига температурата по бързо Та относно времето за загряване зависи от оборотомера докъде ще се вдига Всеки сам преценя дали да я варди и да я кара студена или да я понастъпи за да вдигне по-бързо градусите Аз лично мразя да я гоня докато не направи поне 60-70гр и затова почти постоянно когато съм градско зимата я карам все студена
Термостата ти най-вероятно си върши работата
lordliness
31-01-2012, 23:15
Преди месец смених и аз моя термостат,купих си от човек от форума един чисто нов термостат, марка BEHR за 50 лв. без датчик,в сервиз ми го смениха, поставиха му стария датчик и стрелката си заспа допряла долната част на белега който показва 90 гр.Всичко на практика е ОК, но понеже съм без печка(нещо се повреди) сега не мога да преценя, дали времето за загряване е нормално или не.Преди на място загряваше за 5 мин.а в движение за 3 мин.сега обаче си и трябват десетина минути докато загрее и то не напълно стрелката е на 60-70 гр.Кажете колеги при вас как е ,колко време отнема докато автомобила загрее до работна температура.А иначе термостата си държи и стрелката не мърда щом веднъж допре до чертичката на 90-те градуса.Вчера и днес в студа ми се стори че загря малко по бързо, но от друга страна след запалването не я подкарах веднага, а я оставих да поработи на място.Загрява до десетата минута стрелката стои едно деление под 90 смятам ,че е в рамките на нормалното,паля и тръгвам веднага,карам с до 60 км.докато стрелката тръгне нагоре.
Стрелката на скоростомера в случая е по маловажна от стрелката вляво от нея
lordliness
01-02-2012, 17:17
Стрелката на скоростомера в случая е по маловажна от стрелката вляво от неяПри студена кола е добре да се кара с ниска скорост,не вярвам някой да кара на първа или втора с 50-60км и обороти до тавана.
Това исках да кажа че ако вардим мотора то той не загрява Та ако се стремим да не прехвърляме 2000об и парното работи колата градско трудно ще прехвърли 60-70гр.
Това исках да кажа че ако вардим мотора то той не загрява Та ако се стремим да не прехвърляме 2000об и парното работи колата градско трудно ще прехвърли 60-70гр.
Май си много прав, вчера като карах имах точно същите наблюдения.
Но другото което си мисля е че вардейки мотора караме колата винаги студена (почти студена де) Та кое е по вярно Да караме 15-20км на 65гр или на втория третия километър гонка до 90гр и колата е топла
Но другото което си мисля е че вардейки мотора караме колата винаги студена (почти студена де) Та кое е по вярно Да караме 15-20км на 65гр или на втория третия километър гонка до 90гр и колата е топла
Това за 20те километра няма как да стане на 65гр ако ти е читав термостата,антифриза е разреден както трябва и системата е чиста.....
Посока работа имам към 15-16 км и сега в този студ и поледица искам не искам карам на около 2000 об,колата вдига 90 градуса някъде на половината от пътя.
Това за 20те километра няма как да стане на 65гр ако ти е читав термостата,антифриза е разреден както трябва и системата е чиста.....
Посока работа имам към 15-16 км и сега в този студ и поледица искам не искам карам на около 2000 об,колата вдига 90 градуса някъде на половината от пътя.
Колега при описаните условия ако и други колеги потвърдят този резултат но при 166 въпреки че скоро смених термостат ще го сменя пак само да достигна до описания резултат Все си мисля че ако не прехвърляш 2х оборота дори и цял ден да караш трудно ще видиш стрелката на 90
Jivko7777
02-02-2012, 01:30
Но другото което си мисля е че вардейки мотора караме колата винаги студена (почти студена де) Та кое е по вярно Да караме 15-20км на 65гр или на втория третия километър гонка до 90гр и колата е топла
Първия вариянт, 2 въобще не е за предпочитане, налягането на маслото на студен мотор на и още повече на тоя студ е брутално не ми се мисли в обороти колко ще е...големи ядове ще имаш ;)
Първия вариянт, 2 въобще не е за предпочитане, налягането на маслото на студен мотор на и още повече на тоя студ е брутално не ми се мисли в обороти колко ще е...големи ядове ще имаш ;)
Аве Живко нали си има клапан за тая работа ;)
Jivko7777
02-02-2012, 01:55
Аве Живко нали си има клапан за тая работа ;)
Ся ще кажеш че грешен съвет ли съм дал бе бат Бобо :gruebel: да не ги ръчкат хич студени.
Ся ще кажеш че грешен съвет ли съм дал бе бат Бобо :gruebel: да не ги ръчкат хич студени.
Аз на тема ЖТД съм на мнение - лекинко загрява и цялата газ ;)
Аз на тема ЖТД съм на мнение - лекинко загрява и цялата газ ;)
Колко уекинко? 60 градуса брои ли се?
Колко уекинко? 60 градуса брои ли се?
Брои се ;)
Jivko7777
03-02-2012, 02:29
Аз на тема ЖТД съм на мнение - лекинко загрява и цялата газ ;)
Ся верно че са кучета ама и те душа носят нИдей тей :BIGsmile:
Ся верно че са кучета ама и те душа носят нИдей тей :BIGsmile:
Е помисли малко - караш я леко и внимателно, но колата стои все към 60-67 градуса или даваш и повечко газ и си загрява до 80 градуса - кое е по-добре ;)
Jivko7777
03-02-2012, 18:02
Е помисли малко - караш я леко и внимателно, но колата стои все към 60-67 градуса или даваш и повечко газ и си загрява до 80 градуса - кое е по-добре ;)
ми тия дето им стоят на 60 градуса да си оправят колите :) мойта стои на 80, не загрее ли аз газ не давам, кой каквото иска да казва :Suicide:
Аз на тема ЖТД съм на мнение - лекинко загрява и цялата газ ;)
Хахах-аз така ги карах моите.
Jivko7777
03-02-2012, 23:01
За колегата по горе дето с паленето и даването на всичката газ да погледне това видео при -20 градуса на какво прилича маслото, а и не само той и сами си преценете!
http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4
Коментарите оставям на Вас!!!
melenikos
04-02-2012, 10:59
За колегата по горе дето с паленето и даването на всичката газ да погледне това видео при -20 градуса на какво прилича маслото, а и не само той и сами си преценете!
http://www.youtube.com/watch?v=cL6uMHqSSJ4
Коментарите оставям на Вас!!!
Аз пък мисля, че като достигне 60гр., това което показват няма изобщо да важи. Така, че съм склонен да се доверя на Бобо.:yes:
lordliness
05-02-2012, 16:49
В петък я гледах внимателно при скорост 50-60 достигна работна температура за 8 мин.при отрицателни външни температури,така че не е вярно ,че като се кара бавно не загрява.
В петък я гледах внимателно при скорост 50-60 достигна работна температура за 8 мин.при отрицателни външни температури,така че не е вярно ,че като се кара бавно не загрява.
Кой е казал бавно? и с 50-60км може да се кара под товар ;) Да не говорим че в петък температурите бяха много далече от тези от преди няколко дни ;)
lordliness
05-02-2012, 17:09
Е помисли малко - караш я леко и внимателно, но колата стои все към 60-67 градуса или даваш и повечко газ и си загрява до 80 градуса - кое е по-добре ;)За мен леко и внимателно означава бавно :cheers:
За мен леко и внимателно означава бавно :cheers:
50-60км в градски условия при сняг не е леко и внимателно ;) И не каза нищо по последния ми пост.
lordliness
05-02-2012, 17:50
Карах по дълга отсечка в града без задръствания,с два-три светофара,пътя беше чист,без сняг,товар в колата-аз ,жена и куче,товарене на двигателя,нормално без юркане и форсиране,макс.скорост 4.:handshake:
С нов термостат моята загрява за около 5-10 мин.като и аз не мога да схвана кога е по бързо и кога по бавно.Оня ден в студа загря за няма 3-4 мин.Днес на място за 10-на минути подгря а не беше палена 2 дена.Като извод обаче може да се каже че колите ни загряват доста бързо за дизели.знам за едни други дизели дето по цял ден не могат да влезат в режим.
Моята пък и след смяна на термостата вчера за 20 минути едва стигна 70 градуса. После, като я покарах повече, си вдигна 90.
Нещо не ме кефи ...
Pepko-Bepko
05-02-2012, 22:27
Кво не те кефи нали за това имаш печка?
thecleaner
05-02-2012, 22:56
Моята пък и след смяна на термостата вчера за 20 минути едва стигна 70 градуса. После, като я покарах повече, си вдигна 90.
Нещо не ме кефи ...
2.4 JTD загрява бавно дори и с напълно изправен термостат. Това са фактите, като на 156 е една идея по-добро парното от на 166 което в градски условия на разстояния от порядъка на 4-5км направо отсъства. Вече си открил един "малък" недостатък. При Е38,Е39,Е60 и т.н. парното тръгва почти веднага и проблема с потенето което също е доста често срещано при 66ците не съществува.
Еми ще го преживеем ... :biker:
А печката нещо не включва, трябва да я преслушам и нея като ми остане време ...
val_mcrae
10-02-2012, 18:32
Моя термостат също се предаде и мисля да купувам, но преди това искам да питам някой правил ли е варианта с поставяне на термостат, малък който да се помества в гумената тръба? Например такъв от Рено 5. Имам познати които си "побългаряват" така термостатите и се оказва че им работят перфектно!
Pepko-Bepko
10-02-2012, 23:28
Няма нито една причина да не стане,но трябва ли до там да стигаме че да го правим...Аз не бих си сложил такъв!
Че ако стане в смисъл да отговаря на температура и размери защо да не го правим Щото нейният като е скъп е много хубав ли Като скъпият и демпферен маховик и като скъпата и маслена помпа -хубави са само нови След минимален пробег пак нови Това са части недоизмислени от производителя и си мисля че наистина трябва да им се търси алтернатива
Момчета здравейте!Имам много странен проблем.Загрява ми много бързо количката до 90 градуса,но като вдигна повече от 60 км.рязко пада на 50 градуса.Някой да има идея кво и е?Много ще съм ви благодарна!
lordliness
06-03-2012, 00:18
Термостат!Запуши всички решетки отпред с някаква хартия или найлон,да няма охлаждане и покарай така да видиш какво става.
Благодаря ти за бързия отговор.Ще пробвам.
lordliness
06-03-2012, 08:26
Внимавай да не я прегрееш!
Jivko7777
06-03-2012, 10:47
Въобще няма какво да пробва ами да си купува термостат!
Момчета здравейте!Имам много странен проблем.Загрява ми много бързо количката до 90 градуса,но като вдигна повече от 60 км.рязко пада на 50 градуса.Някой да има идея кво и е?Много ще съм ви благодарна!
Внимавай да не я прегрееш!
От всякъде е за термостат, а като запуши отпред, няма как да я прегрее, защото ще пусте вентилаторите и ще охлади принудително, ако стигне такава температура.
ecotronic
06-03-2012, 11:30
При сегашната околна температура няма сериозна опасност от прегряване, но по принцип ако се запуши питата на радиатора, такава опасност си съществува. Вентилатори не помагат.
lordliness
06-03-2012, 11:37
При сегашната околна температура няма сериозна опасност от прегряване, но по принцип ако се запуши питата на радиатора, такава опасност си съществува. Вентилатори не помагат.
Това е точно така,не помагат, през затворени пити въздух почти не минава.
То за това найлон и тънка хартия пред радиатора не се слагат.Слага се картон.Найлонът може да се лепне в питата и отиваш на смяна на радиатор,щото изстъргване няма,а тънката хартия се мокри е се набива в питата и после зор се чисти.Картонът оставя достатъчно разстояние за принудителната циркулация.Скоро ми се наложи да карам така едно хлопелоподобно,докако се прибера и сменя термостата.Проблеми не е имало.
С найлон може да се запушват само отвън решетките,далече от питата.
lordliness
07-03-2012, 00:16
То за това найлон и тънка хартия пред радиатора не се слагат.Слага се картон.Найлонът може да се лепне в питата и отиваш на смяна на радиатор,щото изстъргване няма,а тънката хартия се мокри е се набива в питата и после зор се чисти.Картонът оставя достатъчно разстояние за принудителната циркулация.Скоро ми се наложи да карам така едно хлопелоподобно,докако се прибера и сменя термостата.Проблеми не е имало.
С найлон може да се запушват само отвън решетките,далече от питата.Това имам предвид -отвън,колкото за теста.Иначе е рисковано да се кара така нон стоп.
Оказа се, че радиатора ми е заминал.Може ли само от него да е проблема?
lordliness
07-03-2012, 07:53
Радиатора заминава само в три случая-когато се спука, когато има отлагания по вътрешните повърхности или отворите през които минава въздуха са повредени(тогава се влошава топлообмена)Какво е заминало на твоя?
ecotronic
07-03-2012, 10:57
спукан е
Според това, което пишеш в първия си пост по всичко личи проблемът да е в термостата.
Ако е спукан радиаторът ще ти се губи охладителна течност и дори ше се вижда да капе по земята. Това така ли е? Да не би някой да те будалка нещо за да те набута със смяна на радиатор?
Jivko7777
07-03-2012, 11:08
Е как така си караш толкова дълго време антифриз доливаш ли??? Отделно ако губиш течност или пък е затлачен тя ще вдига бързо градуси, а не да не можеш смени си майстора моля ти се ......
Губя течност.Доливам антифриз.Вече не ходя по майстори,защото ми разказаха игричката,яко набутване....Свалих кората и видях че радиатора е фитка.Взела съм друг и тия дни като позатопли времето ще го сменя.
Jivko7777
08-03-2012, 20:39
Губя течност.Доливам антифриз.Вече не ходя по майстори,защото ми разказаха игричката,яко набутване....Свалих кората и видях че радиатора е фитка.Взела съм друг и тия дни като позатопли времето ще го сменя.
да знаеш няма да е лесна задача и после хубаво обезвъздушаване и си готов !
Linkestis
29-05-2012, 21:40
Купувай народе Берн..техната майка мръсна долна кирлива,и майките на всички нещастници които внасят и продават боклуци в тая измикярска държавица.
Купувай народе Берн..техната майка мръсна долна кирлива,и майките на всички нещастници които внасят и продават боклуци в тая измикярска държавица.
Засега нямам ядове. Засега ...
Linkestis
29-05-2012, 23:02
И аз така си виках до днес...направо нямам думи
Pepko-Bepko
29-05-2012, 23:06
и какво толко му стана на термостата?
Linkestis
29-05-2012, 23:11
Пръсна се по шевовете.И то след зверско шофиране в което се бях препотил.По случайност чух че перките работят на втора степен.И чак тогава погледнах стрелката.На 1г. и седем месеца е термостата.Освен че съм дал 100лв. + труда и нервите по смяната му,днес ми костваше 138лв. репатрак,изпусната среща с изключително важен човек и нерви които не ми останаха.А и още не съм купил нов.
А се чудех защо хората си купуват пукащите се Вернет....пук то се оказа че Берн водят в класацията :)
Pepko-Bepko
29-05-2012, 23:36
Колко коня ти е жтд-то на което е станало това?
Linkestis
29-05-2012, 23:42
На 140-ката
leketo84
30-05-2012, 00:47
А се чудех защо хората си купуват пукащите се Вернет....пук то се оказа че Берн водят в класацията :)
А как само заставаше зад Бернна , но явно всички са до късмет :horror:
thecleaner
30-05-2012, 01:07
Ми не ти ли каза Чистача че е на късмет. Лично съм изхвърлил два Behr а Вернета се успа но това не е гаранция че няма да се прецака при теб точно.
Пръсна се по шевовете.И то след зверско шофиране в което се бях препотил.По случайност чух че перките работят на втора степен.И чак тогава погледнах стрелката.На 1г. и седем месеца е термостата.Освен че съм дал 100лв. + труда и нервите по смяната му,днес ми костваше 138лв. репатрак,изпусната среща с изключително важен човек и нерви които не ми останаха.А и още не съм купил нов.
А се чудех защо хората си купуват пукащите се Вернет....пук то се оказа че Берн водят в класацията :)
Добре дошъл в клуба на Вернетчето :)
Добре дошъл в клуба на Вернетчето :)
Освен да почна да сменям термостат на две смени на маслото, че ако ми се пръсне докато закъснявам за дело извън София, заради него цялата кола ще лети към дерето ...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.