PDA

View Full Version : Странен проблем (не пали и светят лампи)



ODPleven
19-01-2012, 16:14
Не бях карал 3-4 дни...Днес се прибрах и запалих от първия път...Карах около 10-на километра и на прибиране около 200-300 метра от вкъщи ми светна лампата на Air Bag-a...Паркирах там където си спирам и угасих колата...Реших да видя ако я запаля пак дали пак ще свети лампата, но не поиска за запали...Не се завъртя дори стартера...Обадих се на колегата Cardinala и той ми каза да зачистя клемите и да ги пристегна...Направих го и взе че запали...Викам си ще я оставя да поработи...Работи около 2 минути и тъкмо да се кача на направя една обиколка на града за да видя как е и като влезнах на таблото освен Air Bag-а светеше и ABS-а...Докато седнах и си слагах колана...Паднаха оборотите и угасна сама...

Много странно...Сега свалих акумулатора и го сложих да се зарежда....към 5 и 30 - 6 ще го сложа и ще пиша какво е станало...
И друг път ми е падал акумулатора но до сега не са ми светили лампите...

Идеи?!?:shocking::not-fair::heavy_cry:

aRm
19-01-2012, 16:31
Не бях карал 3-4 дни...Днес се прибрах и запалих от първия път...Карах около 10-на километра и на прибиране около 200-300 метра от вкъщи ми светна лампата на Air Bag-a...Паркирах там където си спирам и угасих колата...Реших да видя ако я запаля пак дали пак ще свети лампата, но не поиска за запали...Не се завъртя дори стартера...Обадих се на колегата Cardinala и той ми каза да зачистя клемите и да ги пристегна...Направих го и взе че запали...Викам си ще я оставя да поработи...Работи около 2 минути и тъкмо да се кача на направя една обиколка на града за да видя как е и като влезнах на таблото освен Air Bag-а светеше и ABS-а...Докато седнах и си слагах колана...Паднаха оборотите и угасна сама...

Много странно...Сега свалих акумулатора и го сложих да се зарежда....към 5 и 30 - 6 ще го сложа и ще пиша какво е станало...
И друг път ми е падал акумулатора но до сега не са ми светили лампите...

Идеи?!?:shocking::not-fair::heavy_cry:

Като за начало погледни всички бушони и релета в какво състояние са.

ODPleven
19-01-2012, 17:52
След около час и 20-30 минути зареждане сложих акумулатора и колата запали....Докато го слагах обаче си счупих плюсовата клема..Сложих я но не беше стегната като хората...Като запалих лампата най-отляво с акумулаторчето остана да свети:sad: Угасих я и при следващия опит за палене явно вече беше изконсумирала всичко което бях заредил...

Сега съм сложил акумулатора да се зарежда цяла нощ...
И направо ми се плаче като се сетя за генератора...


Имали вариант да е някакъв компютърен проблем или да ми свети акумулаторчето заради плюсовата клема клема която ще сменя утре?!?

kolev
19-01-2012, 17:57
по това което описваш алтернатора не ти зарежда. може да минеш с реле-регулатор. ако не е той, става сложно...

ODPleven
19-01-2012, 18:12
Дано да е реле регулатор....
аааа Как да разбера дали е релето или генератора???

myato
19-01-2012, 18:21
Дано да е реле регулатор....
аааа Как да разбера дали е релето или генератора???
С мерене.А иначе може да е блокирала някоя от четките,ако са по износени.Ако успееш да запалиш,изфорсирай колата и ако индикатора за зареждане изгасне - четките са си заминали.

ODPleven
19-01-2012, 18:27
Утре ще сменя клемата защото бащата вика че може от нея да не зарежда защото беше само сложена...Като я сменя ако запаля ще я изфорсирам да видя дали са четките..И после ще пада разглобяване...
След дебиломера си мислех че повече няма да се чупят толкова скъпи неща, но уви...:depressed:

alfatras
19-01-2012, 18:44
Утре ще сменя клемата защото бащата вика че може от нея да не зарежда защото беше само сложена...Като я сменя ако запаля ще я изфорсирам да видя дали са четките..И после ще пада разглобяване...
След дебиломера си мислех че повече няма да се чупят толкова скъпи неща, но уви...:depressed:

Според мене клемата ти е проблема,смени с нова и пиши.

ODPleven
19-01-2012, 20:11
Според мене клемата ти е проблема,смени с нова и пиши.

И аз на това се надявам...утре ще пиша...

aRm
19-01-2012, 20:29
Виж за всеки случай ремъка на алтернатора в какво състояние е. Но едва ли е от него де...

kolev
20-01-2012, 10:29
за съжаление няма да е в клемата проблема. от нея може да не ти зарежда акумулатора, но по колата всичко ще е наред, докато лампите на абс и еърбег при теб са светнали точно от ниско бордово напрежение. демек алтернатора не зарежда и не е хубаво така да караш щото после ще си и за нов акумулатор ;)

ODPleven
20-01-2012, 12:55
Новините от днес:
Смених клемата и сложих акумулатора...
Не щя да завърти стартера изобщо..След около 5 минути запали...(Не свети нищо) Махнах плюсовата клема и двигателя продължи да работи и между нея и минуса имаше 13.2V...След две три паленета отказа да запали повече...Смених и сложих стари си акумулатор и с него запали след 5 минути:calc: побръмча 4-5 минути и на него пак показваше че зарежда...Угасих я и пак не искаше да запали обаче този път си се мъчеше да завърти и просто не и стигаше ток за това...
И двата акумулатора за много смотани и под всякаква критика и на над 7-8 години....
С баща ми стигнахме до заключение че е акумулатора...

Вие какво мислите утре да се бръкна ли за нов ?!?

ODPleven
20-01-2012, 15:51
Купих нов акумулатор...
Отидох в сервиза да го замерят и да ми напишат гаранцията и така остана колата при тях...
Оказа се че генератора работи но 14.5-те волта не стигат до акумулатора а се губят някъде по пътя...Заедно с това се прецака и стартера...
След два часа ще напиша равносметката и "Хубавата" сума...

Ламели и четки на стартера+Кабела от генератора до акумулатора+работа+нов акумулатор=275лв.

myato
20-01-2012, 16:22
Купих нов акумулатор...
Отидох в сервиза да го замерят и да ми напишат гаранцията и така остана колата при тях...
Оказа се че генератора работи но 14.5-те волта не стигат до акумулатора а се губят някъде по пътя...Заедно с това се прецака и стартера...
След два часа ще напиша равносметката и "Хубавата" сума...

Ламели и четки на стартера+Кабела от генератора до акумулатора+работа+нов акумулатор=275лв.
Тъкмо щях да ти пиша,че 14V не са гаранция,че с генератора всичко е О.К.

Bobo
21-01-2012, 01:58
Купих нов акумулатор...
Отидох в сервиза да го замерят и да ми напишат гаранцията и така остана колата при тях...
Оказа се че генератора работи но 14.5-те волта не стигат до акумулатора а се губят някъде по пътя...Заедно с това се прецака и стартера...
След два часа ще напиша равносметката и "Хубавата" сума...

Ламели и четки на стартера+Кабела от генератора до акумулатора+работа+нов акумулатор=275лв.

Губят се от масата ;) А стартера го прецака от калпавите акумулатори ;)

ODPleven
21-01-2012, 07:46
Губят се от масата ;) А стартера го прецака от калпавите акумулатори ;)

Да така излезе...И ми струваше скромните 300 лв...:guillotine:


Ама как да и се сърдя като толкова я обичам...:love::go::love:

Deathriderr
21-01-2012, 16:28
Същата история и при мен, ремонт на стартер 50 лв, нов акумулатор 100 , ремонт на динамо 200 всичко с труд общо 350 лв. , обаче сега няма грешка.

ODPleven
21-01-2012, 16:42
При мен поне на динамото му нямаше нищо...:go: