View Full Version : Фиксатори на разпр.валове
the slow heart
19-01-2012, 22:19
Колеги, предстои ми смяна на ангренаж и няколко съпътстващи профилактики. Модела ми е 146, мотора 1.4 туинспарк, 97ма и мисля да се заема сам.
Някой случайно да има,
и да може да ми услужи с тия двете капачета за фиксиране
на валовете, ще съм много благодарен :notworthy:
Току виж някой ти помогнал, ама я си сложи в подписа от кой град си.
the slow heart
19-01-2012, 23:35
Извинявам се, от Бургас съм.
the slow heart
20-01-2012, 10:41
Намерих файлове за тия фиксатори сканирани на 3Д, само че са за 1.8/2.0 двигателите. Мога да ги кача тук ако се интересува някой.
И да попитам, ако се намерят и тия за моята кубатура има ли колега с достъп до компютризирана фреза да ги завърти на приемлива цена?
didko_boy
20-01-2012, 22:01
свидят ти се 80 лв за смяна на ремъка в сервиз а си готов да похарчиш 40-50 за материали и труд за петите ( я станат я не като истинските) и като прибавим часовете псуване и разучаване "тва откъде беше" и "а и това трябва да махна ,мамка му италианска" после и индикатор за горна мъртва точка "но то може и с отверка или електрод" и като се сетиш че ти трябва едно келяво инструментче да си натегнеш ролката до белега , направо ще се псуваш че си се захванал сам! По добре иди на сервиз и стой на главите им поне първия път да го видиш как става и какво ти трябва
the slow heart
20-01-2012, 22:54
свидят ти се 80 лв за смяна на ремъка в сервиз а си готов да похарчиш 40-50 за материали и труд за петите ( я станат я не като истинските) и като прибавим часовете псуване и разучаване "тва откъде беше" и "а и това трябва да махна ,мамка му италианска" после и индикатор за горна мъртва точка "но то може и с отверка или електрод" и като се сетиш че ти трябва едно келяво инструментче да си натегнеш ролката до белега , направо ще се псуваш че си се захванал сам! По добре иди на сервиз и стой на главите им поне първия път да го видиш как става и какво ти трябва
благодаря ти за съвета колега, но вместо да се впускам в обяснения какво и защо съм решил да правя май по-добре да те питам друго като ти гледам подписа - дай жокер за този заварен вариатор, че и моята е като дизел на празен ход, мудна и ароматна в ниските. Какво си направил, само козметично ли е утихването при теб или имаш и добра работа/ икономия на двигателя?
И по темата, имам възможност да се снабдя с подходящите фиксатори за мен срещу 50-60лв. Не ми пречи още няколко дни да потърся по лек вариант.
didko_boy
20-01-2012, 23:54
добрееее застопоряващи пети може и без тях, ако колата ти си върви добре :под термостата (малко трудно се вижда) има прозорче на ск.к. към маховика с градуси 0-5-10. На маховика има белязка слагаш белега на 0 градуса (има белег и на ремъчната шайба който съвпада с една чертичка на пласмасовия капак на ангр. ремък но не е точен) ползваи белега на скоростната кутия. махаш капака на клапаните рзвиваш произволни пети на двата вала и подлагаш станиол от шоколад на няколко ката между петите и валовете и стягаш леко така коляновия вал е на белег "0градуса"и валовете са застопорени според него както са си били! изпъваш ремъка отпред корема да остане отзад откъм ролката , ако се наложи развий 4те болтчета на вариатора да опънеш ремъка между двата вала (вала да си е застопорен въртиш само колелото) и така опъваш докъто стрелката стигне точката на ролката , махаш станиола и правиш 2 оборота на коляновия вал на ръка да си провериш сготвеното :go:
за вариатора : дразнеше ме тракането и реших да пробвам сега е по тиха но при рязко подаване на газ до 50% колата реве и ускорява мудно на 100% излита, плавното подаване на газ ти прави удоволствие. Разхода падна с около 1 литър но може да е в следствие на понижените стоиности от дебитомера 0,2-0,5 волта по ниско от необходимото, определено трябва да се напише специален чип за да е всичко като хората, но за мойта все няма време
the slow heart
22-01-2012, 19:30
Eee, много хитра идея е наистина това със фолиото, в краен случай ще я приложа. Не знаех и за белега на маховика, но имам индикатор и мислех да го направя както е писано в манюала - благодаря ти и затова, ще избегна свалянето на свеща:cheers: Иначе с изпъването на ремъка е писано и двете шайби да се разхлабят, ще видя на място как ще дойдат и белезите на ремъка, не вярвам да е проблем.
Ще сменя и водната помпа, не е скъпа, а и не се знае колко е останало в старата. Намерих ремонтен комплект за вариатора и ако намеря оригиналните фиксатори ще го взема защото е без пари сравнено с цената на целия вариатор, интересно ми е има ли отзиви за тия ремонтни комплекти? До дебитомера и аз едва ли ще стигна, доста други ангажименти се пререждат постоянно.
Намерих ремонтен комплект за вариатора и ако намеря оригиналните фиксатори ще го взема защото е без пари сравнено с цената на целия вариатор, интересно ми е има ли отзиви за тия ремонтни комплекти?
Отзиви има - и сам ще ги намериш - не си струва 5-10х.км и пак трака. Аз наесен се подготвям за пълно обслужване, и май ще се ориетниран към нов. 300, не 300, ама няма да допускам да ми се смеят.:bouncing_smiley:
the slow heart
27-01-2012, 21:37
благодаря за съвета колега, няма да се занимавам с този вариатор тогава :th_up:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.