View Full Version : Табло от 1.8, 2.0 на 1.7
RomeoSpark
22-01-2012, 14:16
Мога ли да сложа табло от 1.8 или 2.0 с уредите за налягане на масло, температура и т.н. и какво ще ми трябва като допълнение към него- датчици ала бала ?
колега, не се вкарвай във филми, направо търси 1.8 или 2.0...масрафа е като на 1.7:Topic-is-closed-bg:
RomeoSpark
22-01-2012, 15:28
Човек...не е толкова лесно...поне тая 1.7 е от познат, няма нищичко за правене, пълно каско за 2012, гражданска, преглед, винетка....найлоните даже се показват от прага вътрешния...колата е адски запазена...никакви забележки....абе ще я видите март месец както се казва....та, какво трябва да се вземе към таблото :pancake:
don_pepone
22-01-2012, 19:18
Разгледай темите побликувани от колегата nikola_59, той пуска тема как е правил това ;)
Мога ли да сложа табло от 1.8 или 2.0 с уредите за налягане на масло, температура и т.н. и какво ще ми трябва като допълнение към него- датчици ала бала ?
Може да се сложи.
Окабеляването е налично, така че ще ти е достатъчно да си намериш и съответните датчици за налягането и температурата на маслото и да ги монтираш на съответните им места в двигателя.
Аз лично съм го правил това.
Успех!
Само като забележка да спомена, че е възможно да нямаш фабрична дупка за датчика за температурата на маслото. Съответно се разпробива такава или сменяш направо фланеца на масления филтър. Естествено е свързано с неприятно разглобяване и източване на масло. Пиша го, понеже сменявах въпросния фланец и този, който взех нямаше фабричен отвор, та разпробивах.
RomeoSpark
23-01-2012, 21:04
Много Ви благодаря колеги :respect::clap:
PEPI-2ALFA
27-01-2012, 00:29
Съответно се разпробива такава или сменяш направо фланеца на масления филтър. Естествено е свързано с неприятно разглобяване и източване на масло.
Сменяването на фланеца лесно води до още една екстра - радиатор за охлаждане на маслото. На 1,7 го няма.
А някой може ли да ми каже,тоя фланец има нещо като маслен термостат нали?Има ли склонността това нещо да се поврежа и на колко градуса на маслото отваря?
Furious 155
27-01-2012, 15:38
А някой може ли да ми каже,тоя фланец има нещо като маслен термостат нали?Има ли склонността това нещо да се поврежа и на колко градуса на маслото отваря?
Има да - Термостатът отваря на 87 градуса на маслото. Нямам идея дали се поврежда.
don_pepone
01-02-2012, 11:32
От това има само предимства- постоянен контрол над темп. на маслото
Иначе аз знам за 82 градуса температура на отваряна ( ама то нема значение)
Ами може би истината е някъде по средата-той и другия термостат почва да отваря при една температура,но е напълно отворил при по-висока...тъй че.Аз се съмнявах,че моя маслен термостат не работи,затова питах-но онзиден при 87-8 градуса на уреда за водата,пипах маркучите и масления радиатор и бяха топли,значи отваря пущината.Само че бяха наистина едвам затоплени,не горещи.Радиаторът на водата например си пари направо като отвори другия термостат...
don_pepone
02-02-2012, 12:29
Ами може би истината е някъде по средата-той и другия термостат почва да отваря при една температура,но е напълно отворил при по-висока...тъй че.Аз се съмнявах,че моя маслен термостат не работи,затова питах-но онзиден при 87-8 градуса на уреда за водата,пипах маркучите и масления радиатор и бяха топли,значи отваря пущината.Само че бяха наистина едвам затоплени,не горещи.Радиаторът на водата например си пари направо като отвори другия термостат...
Да ама при 87 на водата и то ако ги е достигнала сега маслото е на не повече от 60-65 градуса , особенно зимата,аз имам уред и за температурата на маслото.
трябва бая каране за да загрее и маслото до границата на отваряне на термостата. Иначе ако ти е леко отворен масленият термостат винаги ще са леко топли маркучите ама нема ти загрява маслото ;)
nicola 59
10-02-2012, 05:45
Само като забележка да спомена, че е възможно да нямаш фабрична дупка за датчика за температурата на маслото. Съответно се разпробива такава или сменяш направо фланеца на масления филтър. Естествено е свързано с неприятно разглобяване и източване на масло. Пиша го, понеже сменявах въпросния фланец и този, който взех нямаше фабричен отвор, та разпробивах.
Не ,че е възможно да няма дупка за датчика ми е задължително ,та пробиването или сменяването на фланеца е неизбежно ,ако искаш да ти се мести срелката за температурата на маслото.
Колеги , ако може някой да ми подскаже къде да търся оригиналните букси на инсталацията. Сдобих се с табло с датчици (моята 1,7/8в няма) ,смених го, имам и маслен радиатор (вече монтиран , но не и свързан все още). Та остава да намеря буксите и да монтирам датчиците за да оживеят уредите за маслото.
Предварително ви благодаря , прегледах в публикациите на колегата nikola_59 ,но не намерих въпросната тема...
nicola 59
03-04-2012, 09:49
Колеги , ако може някой да ми подскаже къде да търся оригиналните букси на инсталацията. Сдобих се с табло с датчици (моята 1,7/8в няма) ,смених го, имам и маслен радиатор (вече монтиран , но не и свързан все още). Та остава да намеря буксите и да монтирам датчиците за да оживеят уредите за маслото.
Предварително ви благодаря , прегледах в публикациите на колегата nikola_59 ,но не намерих въпросната тема...
Здрасти колега кабелите за уредите при таблото са си в самите букси за таблото и няма какво да търсиш сваляш едното табло и слагаш другото мушиш буксите и си готов.При мотора кабелчето за датчика за налягането е като застанеш до левия калник с лице към термостата се пада в дясно от него на около 20 сантиметра на главата има тапа за датчика тапата е обаче на задната страна на главата и около нея има един сноп жици за датчика за стрелката на водата и другия датчик за водата и от този сноп излиза и едно свободно кабелче с кабелна обувка ,то е за налягането на маслото.За температурата има пак един сноп жици и от него излиза кабелчето за датчика за маслото и за температурата на маслото и още един кабел за нивото на маслото ма тои не ти трее ,този сноп е около масления филтър,потърси около него и ще го намериш.Пожелавам ти успех.
Хиляди благодарности колега ,утре залягам да ги изнамеря и в четвъртък като сменям маслото ще действам по датчиците.:big_bow_down:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.