Log in

View Full Version : Смяна жила на ръчната плюс снимки



Pepko-Bepko
22-01-2012, 18:09
Здравейте колеги мн често ми се е случвало да търся някоя тема в търсачката,която знам че я има но не я намирам.Една от които е смяна жилата на ръчната спирачка.Къде е проблема в мен или в търсачката?

Linkestis
22-01-2012, 18:11
Проблема е в мен,аз изтрих снимките и темата потъна :(

Pepko-Bepko
22-01-2012, 18:13
Защо така колега ....това са полезни теми ,които са нужни на форума.

Gelew
22-01-2012, 18:28
и на мен ще ми трябва тази тема със снимки че трябва да сменяме на 166-цата жилата...

Linkestis
22-01-2012, 19:48
Да направя една тема на бързо?

mian4o
22-01-2012, 20:01
Аз наскоро сменях обаче фотото нямаше ток и остана без снимки но мога да обясня с подробности защото ми е прясно.

Много по лесно ще стане ако отидете на майстор. В смисъл най лесно става с подемник. Ще Ви обясня последователноста обаче и ако имате малко техническа грамотност ще се справите.
Първо вътре в купето трябва да извадите конзолата между предните седалки. Местите предните седалки в предно положение и ще видите капачетата сваляте ги и има 2 х 2 болчета развивате ги. После вадите маншона около ск. лост с пластмасата и там още няколко видички, откачате и маншона на лоста на ръчната и сте готови.
Второ под самият лост на ръчната има една гайка продълговата 6 мм. развивате я за да охлабите жилата на ръчната дори и да я развиете до край не е проблем само запомнте в какво положение е защото по спомен имаше една контра там.
Трето вдигате едното колело сваляте гумата и вече с разхлабените жила откачате от към колелото. Тук е гадният момент ако са заяли жилата няма да охлабят и тогава с много м........ му и много изобретателност ги откачате. Четвърто лягате под колата и развивате гайките на алуминиевият щит който е към купето и там с фенерче ще видите гумените маншони на жилата където влизат в купето. Преди това обаче трябва да развиете оше няколко гайки които държат жилото към купето. Тази процедура повтаряте и за другото колело. След като сте готови с това влизате в купето и издърпвате жилото от което разхлабихте или развихте продълговатата гайка и в края на жилото ще се появи една планка на която са закачени двете жила в купето. Откачате първо едното после другото и след това ги издърпвате изпод колата.
Пето ако вече не сте се отказали старите Ви жила са свалени и за да Ви е лесен монтажа на новите вземате едно парче тел около 50 до 60 см. леко стоманизирана и да е около 0,5 до 1 мм. Телта е такава защото ще я ползвате като шиш. Вземате парчето тел и внимателно и със изобретателност закачате тела за жилото но мястото за закачане не трябва да е по голямо като размер от главата която се закача вътре в купето за планката защото дупката в купето не е много по голяма. След като закачите тела за жилото лягате под колата и внимателно намушвате тела през дупката за да влезе в купето. Като направите това закачвате всичко по обратен ред като закачите първо жилото в купето после издърпвате и закачвате и на колелото. Намествате маншона, завивате гайките и сте готови с едното колело. Процедурата е същата и за другото колело.
Шесто след като ги закачите и двете влизате в купето и завивате гайката като имайте в предвид че от тази гайка се регулира ръчната. Аз по принцип знам че на 3 или 4 зъб трябва да е хванала ръчната. Така съм я регулирал и до момента няма ядове.

В общи линии е това

Поздрави

Gelew
22-01-2012, 20:08
Да направя една тема на бързо?

Ако ти е удобно :) всякаква информация ще ни е от помощ