PDA

View Full Version : Съвет при покупка на 166 facelift



Romeo166
26-01-2012, 15:27
Здравейте,

Какво ще кажете за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313660850047407&f1=details Искам голям семеен италиански параход и най-вече 166-ца, но facelift. Съзнавам и, че не е на 146 000км а на 746 000, но все пак това ще го проверим колко кадърно е направено. Не съм имал дизелова кола досега, но пък съм чувал една дюза, мап и турбо колко струват. Всякакви съвети са добре дошли. В момента карам Фиат Стило 1.8.

Kuku
26-01-2012, 15:32
Обсъждали сме някои от 166-ците в мобиле.бг - мисля ТУК (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=66384) беше.... :roll:

ACEHOB
26-01-2012, 15:34
Най-правилното решение: оглеждаш за видими забележки и бягаш в твой доверен сервиз за преглед на окачване и диагностика. Останалото е късмет.
Ако някой колега е ходил да я гледа да сподели.

Kuku
26-01-2012, 15:38
Русенската май koolio беше ходил да я гледа....

ecotronic
26-01-2012, 16:21
Здравейте,

Какво ще кажете за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313660850047407&f1=details Искам голям семеен италиански параход и най-вече 166-ца, но facelift. Съзнавам и, че не е на 146 000км а на 746 000, но все пак това ще го проверим колко кадърно е направено. Не съм имал дизелова кола досега, но пък съм чувал една дюза, мап и турбо колко струват. Всякакви съвети са добре дошли. В момента карам Фиат Стило 1.8.

Странно, че няма нито една снимка на арматурното табло, волан, ICS...........:sad:

nightroller
26-01-2012, 16:28
Странно, че няма нито една снимка на арматурното табло, волан, ICS...........:sad:
колко да е странно ;) виж дръжката на вратата колко е захабена :) тази кола е карана яко много километри :)
иначе външно е ок - държи геометрия но по снимки е трудно да се прецени каквото и да било иначе колата е страхотен автомобил.

Romeo166
26-01-2012, 17:20
Русенската май koolio беше ходил да я гледа....
Някакви коментари за нея? Много е далече за нещастие. Имаше в пловдивско една фейслифт, ама работеше като ЮМЗ, чаках, чаках, не се оправи, може да е дребно нещо ама.. и беше изпокъсан целият салон. Фиата над 100000км го карам аз, колко са го карали преди мен, воланът е още грапав. Та така..мерси за мненията, чета сега темите по въпроса. Някой със същия мотор е добре дошъл да сподели мнения относно обслужване, ремонти и т.н.

RoMeO_156_GTA
26-01-2012, 17:33
Колегата Stelt я беше гледал тази за един друг колега , но го разубеди . Вътре е била доста захабена като цяло , явно и доста карана и не на тези километри . Не знам дали я е палил ...

Kuku
26-01-2012, 17:53
Нищо добре не се каза за русенската :?
Виж темите и в 156 раздела, има писано за този двигател.

stelt
26-01-2012, 17:58
Тази кола я гледах още лятото. Никой не я купува. Цената и беше над 10 000 тогава. На мен не ми хареса. Гроб е.

antonios
26-01-2012, 18:36
Те и моята сигурно много хора са я гледали на живо и не са се решавали да я купят, а аз я купих по телефона и не съжалявам.

gorang
27-01-2012, 10:27
За русенската беше обсъждано, че цветът на волана бил различен от този на таблото и вероятно е сменян...

koolio
27-01-2012, 10:41
Здравейте,

Какво ще кажете за http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313660850047407&f1=details Искам голям семеен италиански параход и най-вече 166-ца, но facelift. Съзнавам и, че не е на 146 000км а на 746 000, но все пак това ще го проверим колко кадърно е направено. Не съм имал дизелова кола досега, но пък съм чувал една дюза, мап и турбо колко струват. Всякакви съвети са добре дошли. В момента карам Фиат Стило 1.8.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=12&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE

Избери си кола оттук, намери някой да ти я докара и не се занимавай с тукашните морги.
И имай предвид, че за под 5000 евро читав фейслифт няма да намериш. Под читав имам предвид - със сервизна история, по възможност скорошен ТЮВ, от собственик и на реални под 200 000 км.

Кики, не съм гледал кола в Русе. Щях да гледам една в Пловдив, но пуснах тема, някой ходи да я гледа и потвърди, че е гробница.

Romeo166
27-01-2012, 10:47
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=12&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE

Избери си кола оттук, намери някой да ти я докара и не се занимавай с тукашните морги.
И имай предвид, че за под 5000 евро читав фейслифт няма да намериш. Под читав имам предвид - със сервизна история, по възможност скорошен ТЮВ, от собственик и на реални под 200 000 км.

Кики, не съм гледал кола в Русе. Щях да гледам една в Пловдив, но пуснах тема, някой ходи да я гледа и потвърди, че е гробница.
Гледам ги и там от много време, живял съм като студент там, така че няма проблем да си докарам, ама хич не ми се разправя, като знам кво е. И хубав и евтин екземпляр се взима от вестниците и частно лице, не от мобилето, там са турски автокъщи, частни обяви почти няма. Започнах да се отчайвам вече, сутринта ходих да гледам една, то беше пълна трагедия, не беше фейслифт, но добре изглеждаше на снимките салона. Не мога да запали, донесоха акумулатора на камион, дадоха ток и то пуши и не пали. Като гледам кво е положението с колите до 10000лв май няма да сменям стилото. Взех го на 3 години и реални около 40000км досега съм му навъртял 100000км, сега да дам 10 бона за кола на същите години и незнайно колко км.. започва да ме разубеждава колата,май няма да ми се сбъдне мечтата :)

РЕД.: Защо винаги като ги попитам има ли сервизна книжка ми се усмихват ехидно и ми вика, каквато искаш сервизна книжка ще ти направя... б***и измекярите. Един така ме ядоса, че му казах да си гледа работата в събота, все едно не я е купувал той тая кола да ми се прави на ударен, квото го питам не знае, вика ми 2.4 е .. отварям то очевидно 4 цилиндъра :)

Kuku
27-01-2012, 11:25
Много търгаши казват просто "не знам - така дойде", за да не се оплетат в собствените си лъжи.
А много от тях наистина не знаят, какво продават.... :roll:

nightroller
27-01-2012, 16:08
Много търгаши казват просто "не знам - така дойде", за да не се оплетат в собствените си лъжи.
А много от тях наистина не знаят, какво продават.... :roll:
Куку е прав!
на всички коли им "загубват" или просто забравят да вземат документацията защото за тях тя няма никакво значение.
С мойта кола дойдоха една торба фактури, бележки за паркинкги сервизна книжка попълвана горе долу ;) и то ги имах единствено защото бяха в жабката и никой не си е правил труда да ги вади оттам.
Колата беше дошла от Германия, купена е от Франция, аз я купих малко след като слезе от автовоза има няма два часа.

Boby
27-01-2012, 16:14
На пръв поглед от снимките се вижда, че нещо е правено по предницата.Отваря се голям луфт м/у десния фар и бронята, който тръгва и към калника.В задни край на бронята към калника луфта е добре.Освен това пр. капак надстърча над десни калник.
Може да е бил натиснат само калник или да е имала по-сериозен удар отпред вдясно.Огледай я много добре.Няма никакви надписи никъде, пък същевременно е много лъскава.Най-вероятно е прелакирана.Огледай много внимателно всички уплътнения и всички детайли.Ако е лакирана 100% винаги има някъде стечка на лака!Левия стоп(на калника) ми се струва по-тъмен, но може и от снимката да е.Салона на задната седалка изглежда много добре.Силно се съмнявам, че и отпред е така, но трябва да се види.Един съвет.Когато избираш кола пробвай абсолютно всичко в нея!Ако щеш и плафона в жабката провери дали свети.Има ли копче - натисни го, има ли лампичка - виж дали свети.Диагностиката преди покупката е задължителна.

koolio
27-01-2012, 22:14
Гледам ги и там от много време, живял съм като студент там, така че няма проблем да си докарам, ама хич не ми се разправя, като знам кво е. И хубав и евтин екземпляр се взима от вестниците и частно лице, не от мобилето, там са турски автокъщи, частни обяви почти няма. Започнах да се отчайвам вече, сутринта ходих да гледам една, то беше пълна трагедия, не беше фейслифт, но добре изглеждаше на снимките салона. Не мога да запали, донесоха акумулатора на камион, дадоха ток и то пуши и не пали. Като гледам кво е положението с колите до 10000лв май няма да сменям стилото. Взех го на 3 години и реални около 40000км досега съм му навъртял 100000км, сега да дам 10 бона за кола на същите години и незнайно колко км.. започва да ме разубеждава колата,май няма да ми се сбъдне мечтата :)

РЕД.: Защо винаги като ги попитам има ли сервизна книжка ми се усмихват ехидно и ми вика, каквато искаш сервизна книжка ще ти направя... б***и измекярите. Един така ме ядоса, че му казах да си гледа работата в събота, все едно не я е купувал той тая кола да ми се прави на ударен, квото го питам не знае, вика ми 2.4 е .. отварям то очевидно 4 цилиндъра :)

В Мобилето има и обяви на частни лица, има и взети на бартер от автокъщи - моята например е карана от италианец, живеещ в Германия. Сменил я за Делта 2 и я оставил за продажба без да я прехвърля - договорът е подписан лично от собственика.
А защо държиш на фейслифт? Между 3000 и 4000 евро можеш да си намериш много добър екземпляр от около 2003-та с всички екстри. Трябва само да си упорит и търпелив, но когато се появи твоята кола, да реагираш бързо :).

thecleaner
27-01-2012, 22:53
В Мобилето има и обяви на частни лица, има и взети на бартер от автокъщи - моята например е карана от италианец, живеещ в Германия. Сменил я за Делта 2 и я оставил за продажба без да я прехвърля - договорът е подписан лично от собственика.
А защо държиш на фейслифт? Между 3000 и 4000 евро можеш да си намериш много добър екземпляр от около 2003-та с всички екстри. Трябва само да си упорит и търпелив, но когато се появи твоята кола, да реагираш бързо :).

Малко са лудите където ще дадат 8-9 хиляди лева за 10 годишна 166ца ;) Онзи ден един пич си беше взел от тук много добра 150ка за 5 хиляди. Гаранция че като дадеш още 2-3 хиляди ще вземеш кой знае какво няма. В една 166ца гледаш двигателя да работи меко, турбината да не е напуснала заведението, съединителя да не е на камък да има някаква фаца вънка и вътре и колкото е по евтина толкова по ще си назад, защото нормалните болежки и за 4 бона и за 8 да я вземеш ще си ги получиш.

Boby
28-01-2012, 19:23
Малко са лудите където ще дадат 8-9 хиляди лева за 10 годишна 166ца ;) Онзи ден един пич си беше взел от тук много добра 150ка за 5 хиляди. Гаранция че като дадеш още 2-3 хиляди ще вземеш кой знае какво няма. В една 166ца гледаш двигателя да работи меко, турбината да не е напуснала заведението, съединителя да не е на камък да има някаква фаца вънка и вътре и колкото е по евтина толкова по ще си назад, защото нормалните болежки и за 4 бона и за 8 да я вземеш ще си ги получиш.

:clap:Много точно казано!

Коки
30-01-2012, 14:27
Ами така е, точно пък при тоя модел, дето джамбазинът не знае какво продава, почти няма връзка между цената и състоянието на автомобила.

koolio
30-01-2012, 14:52
Ами така е, точно пък при тоя модел, дето джамбазинът не знае какво продава, почти няма връзка между цената и състоянието на автомобила.

Викаш най-добре един кенеф за 3-4 бона и почваш старт от скрапа ;). Като не пропускаш да ревеш във форума колко чупливи и скъпи за поддръжка са алфите.:clap2:

Linkestis
30-01-2012, 14:54
както има кенефи за 3-4 бона,така се намират и читави за 3-4 бона.Зависи кои как плаща и кои колко е на зор да продава.

thecleaner
30-01-2012, 15:10
Викаш най-добре един кенеф за 3-4 бона и почваш старт от скрапа ;). Като не пропускаш да ревеш във форума колко чупливи и скъпи за поддръжка са алфите.:clap2:

Квато и 166да вземеш ще правиш обслужване, окачване от-до, дискове, накладки, съединител и във времето турбина. То друго не остана като че ли :) Това са около 2500-3000лв. Ти водиш ли си сметка на ТUV овата как се движиш с "плащачката". :)

koolio
30-01-2012, 16:55
Квато и 166да вземеш ще правиш обслужване, окачване от-до, дискове, накладки, съединител и във времето турбина. То друго не остана като че ли :) Това са около 2500-3000лв. Ти водиш ли си сметка на ТUV овата как се движиш с "плащачката". :)

Аз сметка си водя, за мойте сметки не се грижи ;).
Нюансът е, че ако си купиш запазена и читава кола, ще даваш пари за поддръжка на запазена и читава кола, а ако си купиш амортизиран кенеф, ще наливаш пари и ще караш амортизиран кенеф.
Та и в двата случая си с пръст в гъза, ама има един нюанс ;).

Kuku
30-01-2012, 16:59
То реално, ако някой ти бръкне с пръст в гъза - и двамата сте с пръст в гъза, ама.... въпрос на гледна точка :hmm:

koolio
30-01-2012, 17:40
То реално, ако някой ти бръкне с пръст в гъза - и двамата сте с пръст в гъза, ама.... въпрос на гледна точка :hmm:

Не бе - има един нюанс е вица ;).

nightroller
30-01-2012, 18:43
Квато и 166да вземеш ще правиш обслужване, окачване от-до, дискове, накладки, съединител и във времето турбина. То друго не остана като че ли :) Това са около 2500-3000лв. Ти водиш ли си сметка на ТUV овата как се движиш с "плащачката". :)

мОрееее, ке си земеш Беемве та да видиш ти друго не остана ли ;):):) присмял се скрапер на скрапер ;) айдее, колите са супер стига ги плюхте че излизате киселяци, ей там по-нагоре някой по снимка диагностицира проблемни втулки на шенкела тука па друг реве :) амаха :) кво е тва? а кажете и нещо хубаво де :):)

Linkestis
30-01-2012, 19:51
Аааа не тъй,на мен задното окачване ми е болна тема :)
Даже ги спирам по улици и магистрали да им давам съвети :)
Очичките са ми станали като стенд за сходимост.

ecotronic
30-01-2012, 21:11
Аааа не тъй,на мен задното окачване ми е болна тема :)
Даже ги спирам по улици и магистрали да им давам съвети :)
Очичките са ми станали като стенд за сходимост.

Аз пък навремето познавах един тенекеджия, на който като му разкажеш как изглeжда един калник и той го правеше от ламарина 1:1:coolio:

nightroller
30-01-2012, 22:35
Аааа не тъй,на мен задното окачване ми е болна тема :)
Даже ги спирам по улици и магистрали да им давам съвети :)
Очичките са ми станали като стенд за сходимост.

ти мани и аз съм станал луд по темата а задницата ми е здрава като бетон - хубаво де ама като я погледна оттука изглежда леко разкрачена, приближа се - права е, а малко по-далеч а пак се разкрачи :) и то защото като я взех гумите и бяха изядени отвътре - хубаво ама аз сега карам с мойте гуми вече три години и не са мръднали... та явно са сменили джантите заедно с гумите като са я продавали с такива от друга кола.

lordliness
30-01-2012, 23:16
Не си само ти така,понякога ми се струва ,че лявото колело е наклонено,после е добре,веднъж дори си мислех да му пусна един отвес :crazy:,а бе луда работа,гумите ми също се износиха отвътре,но след стенд се оказа ,че сходимостта е отворена и затова

Коки
31-01-2012, 13:49
Викаш най-добре един кенеф за 3-4 бона и почваш старт от скрапа ;). Като не пропускаш да ревеш във форума колко чупливи и скъпи за поддръжка са алфите.:clap2:

Казах само, че при по-редки коли като тази няма пряка връзка между цената и състоянието, тоест нито по-високата цена е гаранция за добро състояние, нито по-ниската цена е гаранция за лошо състояние. Следователно, като не можеш по цената да определиш състоянието, трябва да го определиш с огледи, прегледи, диагностики и т.н. - нормалните неща.

koolio
31-01-2012, 14:39
Казах само, че при по-редки коли като тази няма пряка връзка между цената и състоянието, тоест нито по-високата цена е гаранция за добро състояние, нито по-ниската цена е гаранция за лошо състояние. Следователно, като не можеш по цената да определиш състоянието, трябва да го определиш с огледи, прегледи, диагностики и т.н. - нормалните неща.

Това е отделен въпрос, много добре го знаеш ;).

thecleaner
31-01-2012, 17:55
Аз сметка си водя, за мойте сметки не се грижи ;).
Нюансът е, че ако си купиш запазена и читава кола, ще даваш пари за поддръжка на запазена и читава кола, а ако си купиш амортизиран кенеф, ще наливаш пари и ще караш амортизиран кенеф.
Та и в двата случая си с пръст в гъза, ама има един нюанс ;).

Тука си противоречиш яко. Я разтълкувай запазена и читава и амортизиран ;) А че си с пръст в гъза то е ясно, само внимаай да не го свиваш много, докат е вътре.


Казах само, че при по-редки коли като тази няма пряка връзка между цената и състоянието, тоест нито по-високата цена е гаранция за добро състояние, нито по-ниската цена е гаранция за лошо състояние. Следователно, като не можеш по цената да определиш състоянието, трябва да го определиш с огледи, прегледи, диагностики и т.н. - нормалните неща.

Абсолютно съгласен.


мОрееее, ке си земеш Беемве та да видиш ти друго не остана ли ;):):) присмял се скрапер на скрапер ;) айдее, колите са супер стига ги плюхте че излизате киселяци, ей там по-нагоре някой по снимка диагностицира проблемни втулки на шенкела тука па друг реве :) амаха :) кво е тва? а кажете и нещо хубаво де :):)

Модела 166 е хубав това никои не оспорва, ако имам пари ще си купя БМВ щот съм селянин, комплексар и т.н.

Много поздрави от Тити, каза да ти предам.......................

nightroller
31-01-2012, 18:14
Много поздрави от Тити, каза да ти предам.......................

Кой е Тити?

thecleaner
31-01-2012, 18:17
Кой е Тити?

А кой е Бобо Марков :)

nightroller
31-01-2012, 18:19
А кой е Бобо Марков :)
нещо не мога да те разбера, човек, я се изясни повече не познавам никой Тити иначе Бобо Марков съм аз - би следвало да се подразбира или не?
Май си се припознал, батка :):)

thecleaner
31-01-2012, 18:38
нещо не мога да те разбера, човек, я се изясни повече не познавам никой Тити иначе Бобо Марков съм аз - би следвало да се подразбира или не?
Май си се припознал, батка :):)

Гаранция съм се припознал, а Тити е тя :)

nightroller
31-01-2012, 18:47
Гаранция съм се припознал, а Тити е тя :)
ами хубаво :) ок, приятел, няма грижи - поздрави я и нея щом е "тя" :):)

koolio
31-01-2012, 22:57
[QUOTE=thecleaner;1020324]Тука си противоречиш яко. Я разтълкувай запазена и читава и амортизиран ;) А че си с пръст в гъза то е ясно, само внимаай да не го свиваш много, докат е вътре.



QUOTE]

Запазена и читава значи купена от собственик, поддържана навреме и с хубави части, което да е доказано със съответните документи. Което не значи, разбир се, че точно на следващия собственик няма да се наложи да смени някой скъп чарк, но това си влиза в нормалния риск, който поемаш с покупката на стара кола висок клас.
Амортизиран кенеф няма нужда да обяснявам - не е като да не си обикалял Горубляне ;).
А пръста по-добре да е свит ако някой те държи провесен през прозореца за него, ако се сещаш за стария виц ;).

Коки
31-01-2012, 23:32
...Амортизиран кенеф няма нужда да обяснявам - не е като да не си обикалял Горубляне ;)...

Стига с тва Горубляне, бе. 4 коли съм купувал, 2 от тях от Горубляне и мога да кажа, че с тези от Горубляне не съм имал кой знае какви проблеми, освен нормалните за годините и за БГ неща.

П.П. Мисля, че тази тема трябваше да помогне на колегата Romeo166 да си купи мечтаната кола, а не да си мерим ... колите.

koolio
01-02-2012, 00:33
Нищо не си мерим, човекът иска съвет откъде да си купи кола, аз му давам.:whistle:

Коки
01-02-2012, 10:43
Нищо не си мерим, човекът иска съвет откъде да си купи кола, аз му давам.:whistle:

И другите правим същото, но няма нужда да си оспорваме мненията - нека оставим човекът сам да си прецени кое мнение му е полезно.

ALF_RO_DiTa
01-02-2012, 13:06
Тука си противоречиш яко. Я разтълкувай запазена и читава и амортизиран ;) А че си с пръст в гъза то е ясно, само внимаай да не го свиваш много, докат е вътре.



Абсолютно съгласен.



Модела 166 е хубав това никои не оспорва, ако имам пари ще си купя БМВ щот съм селянин, комплексар и т.н.

Много поздрави от Тити, каза да ти предам.......................

Я виж ти къде ме споменават... :pimp: