PDA

View Full Version : Стартиращо-зарядна станция



bager
31-01-2012, 11:20
Имал ли е някой от вас досег до такова (http://www.bitak.net/349163-kombinirana-zaryadna-stanciya.html)чудо, би ли вършило работа в минусовите температури?
Темата ми естествено е предизвикана от нежеланието на колата да запали тая сутрин, та трябваше да опъвам кабели до буса на отзивчив колега( жив и здрав да е).
Гледам, че има някакви по 200+ лв. но има и по 50- 60 лв.
Колата напоследък се кара само градско по-20 тина минути сутрин и още толкова вечер, та акумулатора няма шанс да зареди както трябва. Има ток, но не е достатъчен да запали колата.
Мисълта ми е - тая станцийка ще успее ли да подпомогне акумулатора да завърти както трябва двг за да запали?
Явно акумулатора си е "тръгнал", но до вчера палеше и може би има още живот в него, та точно сега не ми се дават пари за друг. От друга страна попитах за зареждане на този, но ми казаха че трябвало да го оставя за два дена. Че то след два дена като се дигнат температурите не вярвам да има проблем с паленето.
Та си мислех за такова нещо, дали не би спасило положението за известо време, докато се постопли?
Мамка и' и зима...

Dob4i
31-01-2012, 11:27
Принципно вършат работа, но по-добре ако ще купуваш такова вземи малко по-скъпо и с по-голям ампераж. Просто това на цена от 50лв за ново, нещо не се връзва и едва ли би ти било полезно.

kolev
31-01-2012, 11:36
аз съм малко скептичен към тия станции "всичко в едно, ама нищо не работи като хората"
просто тая вечер като се прибереш, вземи акумулатора и го прибери на топло. ако имаш и зарядно- включи го през нощта и това е.

bager
31-01-2012, 11:40
аз съм малко скептичен към тия станции "всичко в едно, ама нищо не работи като хората"
просто тая вечер като се прибереш, вземи акумулатора и го прибери на топло. ако имаш и зарядно- включи го през нощта и това е.

Нямам зарядно, мога да си купя, но се чудя как ще заключа колата? Ключалка има само на шофьорското място, останалите врати нямат механично заключване. Сваля ли акумулатора, колата май остава отключена...

Furious 155
31-01-2012, 11:41
Преди години, като си купувах 155-цата с такава някаква гад я запалихме за пръв път и после акумулатора си дойде в норма, като я покарах. Та за ударно решение на проблем с акумулатор, който не е за кофата, а има животец, но не е ползван скоро е решение мисля.

kolev
31-01-2012, 11:44
вдигаш капака и разхлабваш клемите. затваряш всички врати /само предния капак отворен/. заключваш само с ключа /само с централното/. сваляш акумулатора и затваряш капака.
сутринта отключваш шофьорската с ключа и вдигаш капака и пак заключваш вратата. слагаш акумулатора и си отключваш с централното.

Orm
31-01-2012, 12:01
Един глупав въпрос от моя страна .... ако ще даваш толкова пари за станцийка (която не се знае дали ще работи) що не си купиш акумулатор ?????

Dob4i
31-01-2012, 12:09
Човека е обяснил в първия пост, че пробега му е малък и акумулатора неможе да зареди както трябва. Следователно и 5 да си купи и 5-те ще се разредят след време. Купи си такава станцийка ама малко по-скъпа за да ти върши работа, хем и зарядно ще имаш.

kolev
31-01-2012, 12:11
Един глупав въпрос от моя страна .... ако ще даваш толкова пари за станцийка (която не се знае дали ще работи) що не си купиш акумулатор ?????

то и това го има, но най-добре е да си имаш едно скътано зарядно че като ти потрябва, да не се чудиш какво да правиш.

Orm
31-01-2012, 12:13
Не знам , ама според мене 20 минути каране са предостатъчни , а и човека сам си е казал че акумулатора е сдал багажа.

kolev
31-01-2012, 12:27
между другото, мисля че компресора в тая станция може да постигне налягане максимум 1,6-1,8бара така че функцията за помпане на гуми май е спорна.
моето зарядно е тиристорна самоделка за без пари, ама върши работа. то каквото и да е, при нужда спасява положението.

badmadafaka
31-01-2012, 12:34
Тия 50-60 лева са цената само за едно обикновено зарядно от най-нисък клас... Съмнява ме да върши работа тая станция... Виж с тези по-скъпите може и да станат нещата ама дали пък цената им е оправдана... :unsure:

bouncer
31-01-2012, 12:39
Аз имам такава джаджа. Купувал съм я от Метро за около 50 лв. ЗА НИЩО НЕ СТАВА!!! Ояитвал съм се да давам ток на колата - нъцки. Кабелите са толкова тънки, че изобщо не могат да заредят нищо. Единственото нещо, което съм ползвал без проблем от тази хуйня е компресора. С него съм си помопил баскетболната топка, защото за гуми не става - не му работи датчика за налягане :)

Лично аз не бих ти препоръчал такова нещо.

adv_petrov
31-01-2012, 13:19
Имах подобно автономно устройство за стартиране, беше менте някакво черно на цвят и без екстри, само фенерче като малка луминисцентна лампа. Кабелите му бяха нормална дебелина за ток, червен и черен с големите щипки. 2-3г. го ползвах да паля Ланча Зета 2.0i турбо - т.е. голям двигател със слаб акумулатор, който не се караше зимата много много понеже си карах Ипсилона предимно. Беше перфектното решение сутрин на студените температури когато не ще да завърти, и винаги е палила колата с него от първия път. Никога не ме е предавало даже и на път. Не го ползвам само щото или съм го забутал някъде, или съм го продал с колата :BIGsmile: За това конкретното, ако го взимаш, искай гаранция че да можеш да го върнеш бързо после.

soldier81
31-01-2012, 13:32
Аз имам такова(жълто),мисля че около 120-150лв беше някъде.
До сега никакви проблеми,даже един приятел си взе за автокъщата такова и върши перфектна работа.Ползвал съм го само за палене,другите джунджурии не знам що за стока са,не съм ги ползвал до сега.

bager
01-02-2012, 10:11
Вчера все пак си купих едно такова ментенце за 55 лв. и тази сутрин колата запали, макар и не както през лятото :). Въобще не пробвах да запаля само на акумулатор, за да не го изтощавам излишно. Закачих щипките на станцията и даже не изчаках препоръчаните две - три минути, а почти веднага пробвах. Не знам дали благодарение на станцийката или акумулатора се е заредил вчера от каране, но е факт че запалих от първото въртене. Не бързам да се радвам, ще изчакам да видя и следващите дни как ще е :).
Благодаря на всички за мненията.