PDA

View Full Version : трудно палене сутрин на боксер 1.6



venko8585
04-02-2012, 09:24
здрвейте ,сутрин като въртя да запаля след втория или третия път започва да припуква все едно няма бензин и след оште няколко опита чак тогава пали колата е със обикновенна газова уредба

pe6kata212
04-02-2012, 11:05
при мен проблема е идентичен,но вече в по лек вариант.Ето тук можеш да проследиш какво направих за да го реша и пак не успях на сто процента.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67278
Имам още една идея,от какво може да е,и като я елиминирам ще пиша,просто сега нямам много време.

Perdaha
04-02-2012, 18:32
здравей колега,ако това което казваш се случва на бензин,има няколко вариянта които са най често срещани(не изключва да е друго но в по редки случай)
1.запушени дюзи,
2.ниско налягане на бензиновата помпа,
3.регулатор на налягане на бензина,
4.кофти центровка(неправилно зацепени ремъци,или по някога са склонни в тея студове да е прескочила зъб,на мен ми се беше случило едната зима от палене на заснежен двигател)
Мисля,че няма начин да не излезе нещо от проверката на тия неща!

aussie
09-02-2012, 20:45
ама пали ли изобщо?моята пали в тия студове,ама голямо въртене пада.утре ще я гледа комшията.

Speeder
12-02-2012, 00:03
И моята пали по-трудно зимата като е студена.
От миналата зима някъде го прави това.

Ходих в няколко реномирани сервиза.
Никой не можа да оправи или да каже от какво е.

Щяла да кара....

Моята кола е поддържана винаги както трябва и без компромиси откакто е при мен (7 години вече).

Та, мистерия....

Ако някой се почувства компетентен за откриване на проблема да пише, може и на лично съобщение.

nikola_78
12-02-2012, 09:45
колеги, май имаме общ проблем,моята е по същия начин.сутрин пали много трудно,голямо въртене понякога пали след 3-4-5,смених помпата, почистих дюзите,каква друга причина?

Speeder
12-02-2012, 10:07
При мен НЕ беше от :

- дюзи
- свещи
- от това, че помпата не работи при подаден контакт, а само като тръгнеш да палиш


Има ли как двете теми да се обединят от някой модератор?

diqn.armenov
12-02-2012, 10:43
моята също пали трудно сутрин,даже на газ по лесно паля.понякога като я запаля на газ и прехжарля веднага след това на бензин неще и да чуе веднага гаснее.но след като по загре 1,2 минути се оправя всичко с бензина.на мен ми се струва всичко това нормално в тоя студ или поне аз
със това се успокоявам.

Speeder
12-02-2012, 11:23
Не е нормално!

diqn.armenov
12-02-2012, 11:25
странното е че го праеви 1,2 пати когато студъ е непоносим навън.нормално си е за мен.

stelt
12-02-2012, 19:48
Само първото палене ли ви е трудно ?

aussie
12-02-2012, 21:47
да при минусовите температури-над -10 при мене.оня ден като запали и почна да препуква откъм гърнето и тръбите отдолу,явно яко мръзнат:)

---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:40 ----------

а забравих да кажа,че последно реших да я покарам само на бензин shell 100 power racing и запали от 2 рия път.доста по-добре.явно тоя конденз от газта прецаква цялата система.но все пак още не съм сигурен дали няма още нещо.ако някои има идея може да попише

Speeder
12-02-2012, 22:52
Паленето като цяло е трудно ако колата е изстинала напълно.

Газ нямам.

venko8585
13-02-2012, 07:50
и аз сипвах по хубав бензин и по лесно пали

pe6kata212
13-02-2012, 09:22
хм,при мен беше абсолютно същата история,както се вижда горе съм дал линк към темата ми относно проблема с паленето.В общи линии стигнах до решение на проблема.
Нов АКУМУЛАТОР,стигнах до извода,като замерих напрежението което ми отива до помпата при студено стартиране,а то беше 9 волта,с нов акумулатор няма проблеми,пали от първото завъртане,на 6-7мия оборот.
Просто както казва Джеръми Кларксън Италянците са измислили електричеството.

Speeder
13-02-2012, 09:58
Еййй, Пешка, ако и при мен се получи направо.... :bowdown:

Често казано, акумулатора ми е Монбат на около 7 години и съм горд с него.
Никаква поддръжка (може би не е за хвалене де) до момента и все още върти неуморно в студовете.

stelt
13-02-2012, 12:12
Моя боксер понеже се кара рядко и е все с разни стари акумулатори, но си пали, случвало се е докато върти стартера лампите по таблото да започнат да премигват, но - пали.
Преди години имах проблем с един маркуча в резервоара,който излиза от помпата, та той се сцепва или спуква съвсем леко, колкото да изтърве налягане и след престой се налага да се върти повече на стартер, докато подкачи достатъчно налягане помпата.