View Full Version : Съвет и Цени за Съединител?!
vankichaaaa
04-02-2012, 15:50
Колеги какви са цените на Подсилените съеденители понеже мисля да си купя такъв, защото колата има ремап и ще сменям съеденителя и съм чел че не е зле да се сложи подсилен макар и нищо да не ми говори какво точно представлява и има ли смисъл от такъв ако разликата е 100лв отгоре примерно. Ако някой е запознат моля да каже. Поздрави
П.С КОЛАТА Е 145 1.9ЖТД
притискателя е по як ... и уж държи повече нютони а в твоя случай си е добре да сложиш такъв .. И все пак не прибързвай нека и знаещите да кажат
От този каталог http://www.schaeffler.com/remotemedien/media/_shared_media/library/automotiveaftermarket/catalogue/downloads_2/cat_luk_pc_de_en_fr_es.pdf можеш да видиш съединители на LUK където за нашие модел е 624 3007 00 , мисля че този който е за 2.4JTD , пасва и на 1.9 , тоест номер 624 3008 00 . И до колкото знам в ценово отношение е по евтин от Valeo-то с 100-200 лева . Нека и по-знаещите споделят мнение все пак.
vankichaaaa
05-02-2012, 19:26
Добре за какви цени говорим струва един Подсилен съеденител...долу горе, на мене ми стана ясно че точна цена не мога да получа ама поне ориентировъчно..Ако ще струва 1000лв да си го държат..ПРИМЕРНО
Ми незнам , но май Valeoto e към 600 ... има хора във форума които се занимават с това , те да кажат
didko_boy
05-02-2012, 23:31
ако няма да сменяш турбини, дюзи и да правиш силов тунинг близък до 300 коня, зимаи си каквото дават по каталог "евтинко" и не се занимаваи с глупости!!! Какъвто и ремап да ти е направен, купето е леко и нютоните не са много че да пребоксуваш съединителя
Ми малко е спорен въпроса за след ремап при дизелите... нютоните значително се повишават и определено се отразява на живота на съединителя.
didko_boy
06-02-2012, 19:50
Ми малко е спорен въпроса за след ремап при дизелите... нютоните значително се повишават и определено се отразява на живота на съединителя.
купето е сравнително леко и нютоните на 1.9 жтд не са чак толкова големи че да се притеснява от ремапа, тоя съединител се монтира и на 166 2.4 жтд ти си направи сметка какъв запас има
vankichaaaa
06-02-2012, 22:22
Незнам НО проблема е не е че боксува а че от 1900 до 2300 оборота като и дам пълна газ колата тресе адски много докато стигне 2400-2500 оборота и там спира.. и от там си правя изводи че е съеденител...Даже веднъж като и бях дал така газ почна да вие нещо адски силно...щом от друга кола да ме чуят приятели в движение със пусната музика..Незнам от какво може да е.. дали пък съеденителя си е наред и нещо скоростната кутия прави този проблем...П.С Това тресене го прави на по високите скорости 3,4 и 5.. понеже по бавно си вдига оборотите което е нормално ..
Незнам НО проблема е не е че боксува а че от 1900 до 2300 оборота като и дам пълна газ колата тресе адски много докато стигне 2400-2500 оборота и там спира.. и от там си правя изводи че е съеденител...Даже веднъж като и бях дал така газ почна да вие нещо адски силно...щом от друга кола да ме чуят приятели в движение със пусната музика..Незнам от какво може да е.. дали пък съеденителя си е наред и нещо скоростната кутия прави този проблем...П.С Това тресене го прави на по високите скорости 3,4 и 5.. понеже по бавно си вдига оборотите което е нормално ..
Колега и аз го имах същия проблем преди и като махнах "хубавия" чип който ми бяха направили и се оправи :D
vankichaaaa
07-02-2012, 19:39
Разбирам Колега, но въпроса не е да махна чипа, а да отстраня проблема и точно това се опитвам да разбера..от къде идва..Ти знаеш ли при теб от къде беше..Явно е настроена така че в тея обороти да пуска повече нафта, но сигурно пуска прекалено много и се товари нещо: я скоростна кутия я съеденител незнам и аз какво..И точно това се опитвам да разбера, защото рано или късно според мен ще стане беля...Колата се тресе цялата имам чувството че ще хвъркне двигателя..обаче не вярвам да е от него ами нещо по тая система..Не мога да го обесня с думи проблема ,но според мен не е малък..а да си махам чипа не мисля понеже със чип вече ми се струва бавничка..Аз знам как да я карам че да не тресе между тези обороти натискам плавно газта докато не мине 2500 след това няма проблеми.. но тея оборти са най комерсиални за всяка кола 1800-2400/500, но като я кара някой друг веднага идва проблема което е нормално все пак аз съм свикнал на колата понеже е моя и я карам най-често аз..Моля ако в момента Тонов, Мордохай Или БоБо четат темата да си кажат мнението от какво може да бъде, почти 100% съм сигурен че не е от съеденителя (предвид това което се изписа и това което колата прави) не буксува въобще, а тресе яко! ПОЗДРАВИ!!
didko_boy
07-02-2012, 19:48
Разбирам Колега, но въпроса не е да махна чипа, а да отстраня проблема и точно това се опитвам да разбера..от къде идва..Ти знаеш ли при теб от къде беше..Явно е настроена така че в тея обороти да пуска повече нафта, но сигурно пуска прекалено много и се товари нещо: я скоростна кутия я съеденител незнам и аз какво..И точно това се опитвам да разбера, защото рано или късно според мен ще стане беля...Колата се тресе цялата имам чувството че ще хвъркне двигателя..обаче не вярвам да е от него ами нещо по тая система..Не мога да го обесня с думи проблема ,но според мен не е малък..а да си махам чипа не мисля понеже със чип вече ми се струва бавничка..Аз знам как да я карам че да не тресе между тези обороти натискам плавно газта докато не мине 2500 след това няма проблеми.. но тея оборти са най комерсиални за всяка кола 1800-2400/500, но като я кара някой друг веднага идва проблема което е нормално все пак аз съм свикнал на колата понеже е моя и я карам най-често аз..Моля ако в момента Тонов, Мордохай Или БоБо четат темата да си кажат мнението от какво може да бъде, почти 100% съм сигурен че не е от съеденителя (предвид това което се изписа и това което колата прави) не буксува въобще, а тресе яко! ПОЗДРАВИ!!
колега "чипа" ти е кофти квото се сетиш по колата да смениш (със стокови не спортни) пак ще прави така
vankichaaaa
07-02-2012, 19:54
Възможно е..Абсолютният ПАС съм, ако разбирах нямаше да да пусна тази тема във форума..Благодаря за отговорите колега, сигурно наистина е така, Но въпреки това ми се иска да чуя и Мнението На Тонов, Мордохай И Бобо макар и на сляпо във форума, може да са се сблъсквали с такъв проблем..:doctor:
Точно тоя диапазон на обороти който си посочил, съответства на зоната с максимален въртящ момент. Обикновено тресенето е от приплъзващ съединител.
"Чипът" обикновено вдига въртящия момент с 30-ина процента и стоковите части може и да не издържат.
Това е моето мнение ;)
vankichaaaa
07-02-2012, 20:16
Един вид ако е съеденител трябва да си купя подсилен както и бях посочил отначало в темата? Благодаря ти за мнението колега, лошото обаче е че сигурно и да се отвори съеденителя не е сигурно дали ще се разбере дали именно от съеденителя идва проблема..
колега хвърли едно око на вътрешното каре...по принцип се чупят много трудно но все пак :)
vankichaaaa
08-02-2012, 19:37
Бобо кажи нещо и ти бате :)
gfshocker
14-02-2012, 01:52
колега хвърли едно око на вътрешното каре...по принцип се чупят много трудно но все пак :)
Не е от вътрешно каре , там симптомите са съвсем различни - при рязко подаване на газ изчуква много брутално няма значение на какви обороти само да е над 1900 и турбото да е почнало да надува и да има повече ряз. По скоро на маховик отива работата . Колега как е при потегляне , тресе ли доста или си е ноемално ?
Чак сега видях темата :) Та проблема на мен ми изглежда като маховик и съединител - но може просто колата да има прекалено много нафта в ниските и от там да се получава аномалията със маховика, иначе определено е за подсилен съединител и евентуално за читав маховик, хубаво е да се види и софтуера за да няма бъдещи проблеми ;)
ПП: Мисля че колегата ми звъня по телефона и му обесних ма не съм сигурен :)
Rado145QV
14-02-2012, 08:53
Според мен е вътрешно каре,ако е маховик може сам да провериш.когато колата е на ниски обороти на място подаваш газ и пускаш когато паднат оборотите ако претриса значи е маховик.А когато е на ход в движение и когато подаваш газ и тресе а като пуснеш газта и спира то това си е вътрешно каре или лагера на паразитната полуоска
Според мен е вътрешно каре,ако е маховик може сам да провериш.когато колата е на ниски обороти на място подаваш газ и пускаш когато паднат оборотите ако претриса значи е маховик.А когато е на ход в движение и когато подаваш газ и тресе а като пуснеш газта и спира то това си е вътрешно каре или лагера на паразитната полуоска
Ами ако на ниски обороти влиза в резонанс маховика и/или са му омекнали пружините кво стаа:Tease: Иначе можем да си гадаем докато не се види колкото си искаме, възможни са много причини ;)
alfa1452.0
05-01-2013, 22:32
Ами ако на ниски обороти влиза в резонанс маховика и/или са му омекнали пружините кво стаа:Tease: Иначе можем да си гадаем докато не се види колкото си искаме, възможни са много причини ;)
При мене го има Проблема и немога да разбера от какво смених тампони на мотора полуоската дулгата маховика смених сложих от мареа 2.4 здрав маховик но проблема си остава и това е напъна ли колата на 3/4/5 над 1400 оборота рязко да и подам газ и почват ниакви адски вибрации по циалото купе а предницата е добре задницата е добре вс и е ок дал съм 2000 лв от до и турбина правих но проблема си седи и това е
Васил Петров
05-01-2013, 22:35
При мене го има Проблема и немога да разбера от какво смених тампони на мотора полуоската дулгата маховика смених сложих от мареа 2.4 здрав маховик но проблема си остава и това е напъна ли колата на 3/4/5 над 1400 оборота рязко да и подам газ и почват ниакви адски вибрации по циалото купе а предницата е добре задницата е добре вс и е ок дал съм 2000 лв от до и турбина правих но проблема си седи и това е
Така като чета си Дизел......... Маховик, демпферна шайба, съединител и куп работи!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.