PDA

View Full Version : Проблем при запалване



alfi4ka
07-02-2012, 17:57
Колеги, помогнете.
От два дни вече, колата не може да запали.
Единия проблем е, че не идва ток до бензиновата помпа.
Пуснаха се кабели до помпата - работи. В този вариант колата запалва и веднага гасне. След това колкото и да въртиш не иска, трябва да минат 15-20 минути и пак само запалва и веднага гасне. Колата я купих преди две години, няма аларма няма чип с обикновен ключ си е.
Ако някой може нека ми даде съвет от къде идва проблема.

MUROMAN
07-02-2012, 21:14
Ако не е имало много бензин в резервоара , се е нагълтала с гадости и може да се е позапушила самата помпа. Поне при мен беше така.
Стигаше ток до помпата ,заплва и веднага загасва,много е неприятно така.:-(

Alexandrov70
08-02-2012, 14:44
при мен захрамване на помпата преди завъртане на стартер не се подава,не знам защо.същия проблем ми се появи и се оказа скапан маркуч от помпата до капака на самото тяло,в което е помпата инивомера за горивото.от това се губи налягането и мотора не може да поеме,а само припалва за секунда.свали нивомера,след това извади тялото с помпата и прегледай маркучето,което е там(6-7 см е ,ма прави голямяа беля)

petiapee
08-02-2012, 21:07
Най-вероятно се е запушило някъде преди помпата както казва колегата. Като я оставиш известно време и определено количество гориво се просмуква покрай запушеното и като завъртиш пали. Обаче горивото в колкото за 10 сек работа.

kendo
09-02-2012, 21:15
Същите грижи имах по Нова година.Запали като й изключих буксата на ламбдата.В релетата под дебитомера бил проблема,така ми каза майстора!

alfi4ka
10-02-2012, 00:40
Колеги благодаря ви,
но проблема се оказа от три неща: eдиният проблем е релето за помпата, не правеше контакт както трябва. Вторият проблем изгорял комутатор и най - гадния проблем за който не очакваше никой от тия които я правехме от конденза замръзнало второто гърне и не можеше да излизат газовете.

hsr
22-05-2014, 19:34
От известно време и аз имам подобен проблем.
Първоначално колата правеше проблем само след дълъг престой (ден, два примерно, не я карам всеки ден)пали и гасне. Така няколко пъти и като задържи вече няма проблеми, върви си, не прекъсва, гасиш, палиш...
После взе да ми гасне в движение. Тогава започнах да я човъркам-релета кабели, бушони. Проблема е електрически, познавам си колата и знам как се държи когато не й стига гориво. Просто отнякъде прекъсва тока, все едно я гася с ключа. Именно затова и се насочих към клемореда на контактния ключ. Разглобявах, чистих, за момент имаше подобрение, но за малко. Махнах го и започнах да паля с кабели. Пак се държа добре известно време и след това отново същите номера.
Пак си сложих клемореда и пуснах от него друг кабел за помпата и за още нещо, което така и не разбрах какво е.
Нещо ми е базикана инсталацията, правени са едни връзки...
Както и да е, колата започна да пали и уж пак всичко наред.Наложи ми се да пътувам и тръгнах с нея.
По пътя спирах и я гасих доста. По едно време се получи обратното нещо-връщам ключа,а тя не гасне.
Затова я гасих няколко пъти на скорост.
После се оправи и се ме прибра. Спирам пред нас и я гася за няколко секунди и после няма палене. Дори не припалва. Оказа се, че няма ток на свещите.
Казвам си, че ако беше друга кола да ми е изгорял комутатора, но нали са два.
Тогава пак почнах да умувам и стигнах до алармата.
Не знам каква е, взех колата с нея и никога не е работила. Открих, че като размърдам едната букса и започна да припалва. Извадих буксата, беше окислена и направих мост между двата й кабела. Колата започна да пали и работи. Като разделя двата кабела гасне. Изключих и другите букси-работи си.
Тъкмо си казах, че най-после съм открил проблема и днес пак не иска въобще да запали. Това с алармата беше преди 2 дни, от тогава не съм я палил.
Не можах да проверя дали има ток на свещите, но мисля, че няма.
Та след тези дълги обяснения, кажете моля ви кое може да влияе на тока?
Мисля си за датчик на коляновия вал, как мога да го проверя?

Furious 155
23-05-2014, 00:11
Мисля си за датчик на коляновия вал, как мога да го проверя?
За начало му виж конектора до мотора - от дачтика кабела се включва през един конектор към кабела към еку-то. Виж там да няма окисления. Намира се в снопа кабели между мотора и разширителния съд за антифриза.

hsr
23-05-2014, 07:48
За начало му виж конектора до мотора - от дачтика кабела се включва през един конектор към кабела към еку-то. Виж там да няма окисления. Намира се в снопа кабели между мотора и разширителния съд за антифриза.

Прегледах го още предния път, когато не искаше да запали.
Изглежда си добре.

mimouzunov
23-05-2014, 10:34
Прегледах го още предния път, когато не искаше да запали.
Изглежда си добре.

Провери когато неиска да пали дали има +12V на средния пин от троината букса която се включва във бобината (пробна лампа примерно ще свърши работа)
По този начин ще се разбере дали и липсва постоянното захранване (+) или липсват импулсите от комутатора!
Ако има +12 се пренасочваи към комутаторите, откачаш единия и в буксата му м-у 2-ри и маса или м-у 7-ми и маса бодни един светодиот. Когато въртиш да палиш трябва да премигва... Ако няма мигане датчика на вала или захранване на компютъра или някое друго захранване или....

hsr
23-05-2014, 11:49
Провери когато неиска да пали дали има +12V на средния пин от троината букса която се включва във бобината (пробна лампа примерно ще свърши работа)
По този начин ще се разбере дали и липсва постоянното захранване (+) или липсват импулсите от комутатора!
Ако има +12 се пренасочваи към комутаторите, откачаш единия и в буксата му м-у 2-ри и маса или м-у 7-ми и маса бодни един светодиот. Когато въртиш да палиш трябва да премигва... Ако няма мигане датчика на вала или захранване на компютъра или някое друго захранване или....

Благодаря за идеите!
Обезателно ще пробвам.
Снощи бях свалил акумулатора да го зареждам, днес го слагам и пущината пали. Ще си направя една лампа и следващия път като ми направи номер ще пробвам.
Обаче от толкова проби май ще се налага да правя стартера, че нещо много взе да стърже.