View Full Version : Пак тази 155-ца! :)
BuR7oNnN
09-02-2012, 19:50
Здравейте!Преди време пуснах тема свързана със силно прекъсване на двигателя на моята машинка (155 94" 1.7 ТС) и почти невъзможно палене.След много предложения на колегите от форума проблема се оправи до вчера :( . Днес смених свещите Денсо 38лв. и нищо!Колата пали много трудно без подаване на газ докрай пали и веднага гасне...след това като запали независимо при какви градуси ПРИДЪРПВА от време на време (доста честичко)от зад Пуши супер много и с 40 лева съм минал 100 км и бензина отиде...Моля помагаите че от 1 месец съм безработен а пара за бензин вече почти неостана :).
П.С.Преди да се появи проблема стария акомулатор беше кипял под папака и всичко около него беше в киселина...какви са възможните последствия от това ... питам за да проверя , някои казват че кабелите може да правят проблем но не знам... МЕрси предварително
milenmilan
09-02-2012, 20:42
Комутаторите и бобините здрави ли са?
mimouzunov
09-02-2012, 20:44
Здравейте!Преди време пуснах тема свързана със силно прекъсване на двигателя на моята машинка (155 94" 1.7 ТС) и почти невъзможно палене.След много предложения на колегите от форума проблема се оправи до вчера :( . Днес смених свещите Денсо 38лв. и нищо!Колата пали много трудно без подаване на газ докрай пали и веднага гасне...след това като запали независимо при какви градуси ПРИДЪРПВА от време на време (доста честичко)от зад Пуши супер много и с 40 лева съм минал 100 км и бензина отиде...Моля помагаите че от 1 месец съм безработен а пара за бензин вече почти неостана :).
П.С.Преди да се появи проблема стария акомулатор беше кипял под папака и всичко около него беше в киселина...какви са възможните последствия от това ... питам за да проверя , някои казват че кабелите може да правят проблем но не знам... МЕрси предварително
Проблем с подаването на гориво/некоректно налягане на същото, Проблем със запалването, бобина/и комутатор/и ,засмукване на въздух от където нетрябва (гумените маншони на колектора применро)
Може да се пише още и още... Почни едно по едно да гледаш нещата, примерно откачи едната бобина за да видиш дали другата ще работи и разни такива...
Сега се зачетох по-задълбочено за проблема и маи по-скоро си мисля че има проблем със запалването... (комутатори бобини и такива подобни)
А какъв е пушека черен син зелен бял?!
BuR7oNnN
10-02-2012, 13:34
Пушека е бял,преди време махнах катализатора(избуши се и сега съм с тръба)а и пропуснах да кажа ,че от ляво на двигателя ми избиваше бензин точно където горе маркучлето влиза и с 2 скоби едвам спрях теча .. нещо маи налягането се ебава колата харчи почти двоино....а колата има ли карбуратор защото когато прекъсва от време на време от долу под скоростите някаде припуква ... ? маи ще ходя на диагностика ... някакви предложения за диагностика в София ?!?!?!? Мерси
---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:26 ----------
Пропуснах да кажа че когато прекъсва в движение направо усещам как двигателя отпред се чуди на каде да хване .....
естествено че няма карбуратор, нали е многоточков инжекцион. според мен ти се е скъсал регулатора на налягане на бензина и ти вкарва гориво директно в колектора през вакумното му маркуче - предполагам е това което си стегнал щото текло бензин от него. затова и разхода ти е двоен,трудно палиш и двигателя не работи добре.
Пушека е бял,преди време махнах катализатора(избуши се и сега съм с тръба)а и пропуснах да кажа ,че от ляво на двигателя ми избиваше бензин точно където горе маркучлето влиза и с 2 скоби едвам спрях теча .. нещо маи налягането се ебава колата харчи почти двоино....а колата има ли карбуратор защото когато прекъсва от време на време от долу под скоростите някаде припуква ... ? маи ще ходя на диагностика ... някакви предложения за диагностика в София ?!?!?!? Мерси
---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:26 ----------
Пропуснах да кажа че когато прекъсва в движение направо усещам как двигателя отпред се чуди на каде да хване .....
Да не е просто пробит маркуча за бензина,който излиза от рейката?
ivopetrov_1982
10-02-2012, 18:54
Здравейте!Преди време пуснах тема свързана със силно прекъсване на двигателя на моята машинка (155 94" 1.7 ТС) и почти невъзможно палене.След много предложения на колегите от форума проблема се оправи до вчера :( . Днес смених свещите Денсо 38лв. и нищо!Колата пали много трудно без подаване на газ докрай пали и веднага гасне...след това като запали независимо при какви градуси ПРИДЪРПВА от време на време (доста честичко)от зад Пуши супер много и с 40 лева съм минал 100 км и бензина отиде...Моля помагаите че от 1 месец съм безработен а пара за бензин вече почти неостана :).
П.С.Преди да се появи проблема стария акомулатор беше кипял под папака и всичко около него беше в киселина...какви са възможните последствия от това ... питам за да проверя , някои казват че кабелите може да правят проблем но не знам... МЕрси предварително
колега ако можеш закара я на Бобо!екстрийм сервиз квартал Орландовци улица София и телефон 0888232484!:phone:човека ще ти помогне и колата ще заспи!иначе тук трябва само да гадае ме и да пише ме коментарчета който могат да те ошашават и колата да не тръгне!успех:drunk:
Да не е просто пробит маркуча за бензина,който излиза от рейката?
И аз за това си мисля...Колега,закарай я да я види майстор и то читав...да не се запалиш с тоя теч на бензин
BuR7oNnN
11-02-2012, 14:13
От каде мога да си купя този регулатор за налягане на бензина че преди време писах за него ходих до сервиз на алфа там по каталог на бош ми казаха (110лв) ама май ме врътнаха нещо защото после тук един колега писа че пластмасово струва 5 лева ?!?!?!
AnastasKOSTOV-REX
11-02-2012, 14:15
За 110 лева Бош няма!
BuR7oNnN
11-02-2012, 14:29
Ето снимката на ТОВА Чудо http://burtonnn.snimka.bg/automobiles/alfa.634566.25614437
Furious 155
11-02-2012, 15:17
Ето снимката на ТОВА Чудо http://burtonnn.snimka.bg/automobiles/alfa.634566.25614437
Това не е регулоатора, а успокоител на пулсациите създадени от работата на инжекторите. Регулаторът е от другата страна на бензиновата рейка. Изглежда по доста подобен начин, но има и вакуумно маркуче, което се включва на всмукателния колектор, между рънърите на 1-ви и 2-ри цилиндър.
nicola 59
11-02-2012, 16:56
Това не е регулоатора, а успокоител на пулсациите създадени от работата на инжекторите. Регулаторът е от другата страна на бензиновата рейка. Изглежда по доста подобен начин, но има и вакуумно маркуче, което се включва на всмукателния колектор, между рънърите на 1-ви и 2-ри цилиндър.
Колега това от снимката може спокойно да го засилиш в некоя кофа как с него така и без него.
Регулатора е там дето ти казва колегата.
Furious 155
11-02-2012, 17:30
Колега това от снимката може спокойно да го засилиш в некоя кофа как с него така и без него.
Регулатора е там дето ти казва колегата.
Абе не е точно така, защото на тези двигатели инжекторите работят 2 по 2 и пулсациите на налягането в маркучите не са малки. Те и затова са го сложили. Друг е въпроса на тия години, дали си върши добре работата.
BuR7oNnN
11-02-2012, 18:47
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?! :)
thecleaner
11-02-2012, 19:21
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?! :)
Стой далеч от тоя майстор с "петичките" ;)
Еми май освен да караш едно по едно подред и да провериш всички неща по запалването и горивната система....Иначе горивен регулатор оригинален е над 200 лв,на старо за 20,ако искаш да го смениш за всеки случай виж колегата dani_kucheto. Наистина едва ли само от него ще отказва да запали-моя беше прецакан и смучеше въздух откъм щуцера за вакуумното маркуче,но си палеше и вървеше колата.
ivopetrov_1982
11-02-2012, 19:35
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?! :)
колега ходи при истински майстор а не при гаражен!ще те боли главата много и още много ще се изваждаш с кинти по тея майсторчета с петички!:bash:
колега ходи при истински майстор а не при гаражен!ще те боли главата много и още много ще се изваждаш с кинти по тея майсторчета с петички!:bash:
Да,да кажат тука по-опитните колеги,но аз поне не съм чувал за прескочила ангренажна верига.Ремък да,но верига?!Ми че те я двойна и зъбното колело е с разминаващи се зъби,просто не виждам как ще прескочи...
ivopetrov_1982
11-02-2012, 19:53
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?! :)
Да,да кажат тука по-опитните колеги,но аз поне не съм чувал за прескочила ангренажна верига.Ремък да,но верига?!Ми че те я двойна и зъбното колело е с разминаващи се зъби,просто не виждам как ще прескочи...
тука е момента колегите с верижните мотори да вземат при сърце проблема!аз съм с ремък и при мен знам че може да прескочи!:yes:
mimouzunov
11-02-2012, 21:02
Абе какви пети какви 5 лева... Верижния двигател си има белези на валовете... Тоя маистор много ми е чудно какво ще прави по колата...
А за прескочила верига...
Дописвам си... Верижния двигател е доста кораво нещо принципно а 1.7 доколкото знам аз няма грижи с разпределителните валове (проблем имат 1.8 и 2.0 изяжда се изпускателниа)..
Продължавам да си мисля ,че проблема е с токовете... Собственика да вземе да изключи за тест едната а после другата бобина...
nikola 155
11-02-2012, 21:30
Брачедче,проблема ти може и да е в самия мотроник така,че няма да е лошо да погледнеш и него.Мого често се случва да се прекъсне някое кабелче в куплунга,който влиза в централата.
milenmilan
11-02-2012, 22:59
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?! :)
88450 Ограденото с бяло са ти бобините под тях се намира ето това, 88451 имаш две такива, това са ти комутаторите.
nonamecrew
11-02-2012, 23:20
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?! :)
И на мен на фиата .. 5-6 вериги ми прескачаха .... аууууппп .... добре че тука намерихме пети за тоя мотор ... че иначе няма зацепване ... а ако си намерите и коленца и лакти за 8 клапана ... право ги пращайте кам нас :humpx::bash:
Здравейте!Ходих при познат (на брадчеда) майстор ... казах му за налягането и регулатора тои вика :НЕ е от него според мен (понеже веригата ми тропаше) е от коляновия вал и веригата може да е прескочила зъб и каза в понеделник да ходя че трябвали некви "петички" за проверка на вала тогава щял да ги види като свалиме капака на клапаните..... нз в понеделник ще разбера и ще пиша .... ако имате други идеи казваите
П.С.Но проблема според мен е в тоците щото се появи точно след като стария акумулатор ИЗКИПЯ и поля всичко смених свещите утре ще видя бубините а комутаторите някои да ми обесни как излеждат защото не съм навътре в нещата.Днес видях още нещо при палене стартера завъртя лампите светеха и изведнъж за 1-2 секунди всичко угасна и след това запали ... само тоците трябва да са ?! :)
Колега, явно не си на ясно с материята...пети се ползват при центровка на 16 клапанов двигател. Твоя е с 8. Така че, не се доверявай на тоя майстор. Слушай съветите на колегите тук, никой няма да те подведе. И се замисли сериозно за свестен майстор. Успех!
Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. :) Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти... :)
Alfa User
12-02-2012, 21:32
Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. :) Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти... :)
Тва до тук е едно от най-яките и качествени предложения в темата !!! Това точно е духа на собствениците на 155, па нека ни наричат сектанти ... :jumping:
Ако бях там, щях и аз да дойда ... да пиете един коняк (може и с чай) и заради мене !!!
BuR7oNnN
12-02-2012, 23:04
Колегата каза, че от известно време е безработен, такаче предлагам да се съберем събота да речем и да поумуваме. Може да я закачим на виза, да видим дали еку-то ще си каже нещо, да огледаме за прекъснат кабел, за теч на бензин, да изпием по един, чай с коняк/без коняк(кой както иска) и да видим да помогнем на колегата. :) Аз мога да предложа да бъде в моят двор, имам виза, има място, имам инструменти... :)
Ами определено съм навит казвате кога и ще ви донеса 1 тон чай с квото искате само да видиме къф е проблема че ми писва :)
---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:46 ----------
П.С. Когато паля на студен двигател като подавам газ (зада не изгасне) около акумулатора и филтъра се чува силно пукане при подаване на газ ..... никва идея си нямам дано колегата да насрочи ден и час за чай :)
AnastasKOSTOV-REX
12-02-2012, 23:08
Бедна смес
Furious 155
12-02-2012, 23:51
Бедна смес
И при мен се случи 1-2 пъти, да припука, докато не смених темп. датчик на термостата... обаче пак ми се вижда бедна...
nicola 59
13-02-2012, 07:30
Стой далеч от тоя майстор с "петичките" ;)
Що бе колега може да трябва на сабята да и масажират петичките та да се възбуди и тогава току виж ,че вземе да тръгне ,тя тая верига се е въртяла един милион километра нищо чудно и да е прескочила някой зъб ,ако на Баба са останали още зъби.
Това е само предположение ,де като се има предвид възрастта на тези автомобили ,нищо чудно сабята отдавна да е избягала и да е останал само калъфа.
BuR7oNnN
13-02-2012, 13:06
значи сега идвам от пред блока .... когато изклучих горната бобина колата пали и бачка без проблем .... когато пуснах само горната бубина колата прекъсваше и двигателя не работеше добре от ауспуха се чуваше ПУкане ... от тук нататък кво следва с тая бубина?!
BuR7oNnN
13-02-2012, 14:48
П.С. и в двата случая обаче колата гърми в колекторите....
mimouzunov
13-02-2012, 14:56
П.С. и в двата случая обаче колата гърми в колекторите....
Нали написах за бобините... Едната явно ти е сдала багажа или комутатора (това има начин да се тества)..
Огледаи много добре да не смуче въздух след дебитомера :thumbup: (този големия маркуч и виж отдолу му дали е закачен маркуча дето идва от масления сепаратор абе с две думи го свали и го огледаи много старателно..)
Ами определено съм навит казвате кога и ще ви донеса 1 тон чай с квото искате само да видиме къф е проблема че ми писва :)
---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:46 ----------
П.С. Когато паля на студен двигател като подавам газ (зада не изгасне) около акумулатора и филтъра се чува силно пукане при подаване на газ ..... никва идея си нямам дано колегата да насрочи ден и час за чай :)
Колега, стига времето да го позволява, аз мога и вдругиден, ще мернем датчиците, ще я закачим на виза, можем и налягането на маслото да премерим и на бензина евентуално..., ей тъй за информация... Ако много се заинатим, можем да свалим капака, да проверим веригата, да я натегнем... :) Звънни ми 0897634504 - Делян. :)
Днес се чух с колегата и нещата взеха да се избистрят. След като е откачил и закачил куплунга на едната бубина нещата са заспали..., което говори за "жица" - проблем. Наа мен още в началото ми мина през ума, дали при изкипяването на акoмулатора не е олял, някой куплунг или сноп, но реших, че можеби колегата ги е погледнал. Ще се чуем с колегата тези дни, да я докара и да я погледнем по-обстойно... :)
AnastasKOSTOV-REX
13-02-2012, 18:23
И при мен се случи 1-2 пъти, да припука, докато не смених темп. датчик на термостата... обаче пак ми се вижда бедна...
И на мен се ми се видише все бедна,та сложих регулируем.И на 4 бара спи града.Само студена като се запали докато позагрее малко 1-2 минути и парпори като някоя зверски валосана и след това се оправя и се кротва.Е и мако пропушва де,ама по-добре да пропушва отколкота да пука...примерно
Е така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де. :)
mimouzunov
14-02-2012, 09:10
Е така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де. :)
Мисля ,че на 3 места ви писах за бобини и комутатори да проверите... Току виж после се окаже че и въздух смучела от някъде... :ghost2:
Ами незнам колега, аз още несъм я виждал колата, но най-лесно е да откача 4 букси и да им сменям местата. Въпросът е дали иам прекъснат кабел, или някакъв друг електрически проблем. Аз няма да се очудя ако има проблем и със зарядният ток на алтернатора, защото акомулатор не кипи ей така за добър ден... :|
mimouzunov
14-02-2012, 13:42
Ами незнам колега, аз още несъм я виждал колата, но най-лесно е да откача 4 букси и да им сменям местата. Въпросът е дали иам прекъснат кабел, или някакъв друг електрически проблем. Аз няма да се очудя ако има проблем и със зарядният ток на алтернатора, защото акомулатор не кипи ей така за добър ден... :|
Може да изкипи ако си закъси една клетка..
Само като идея като я гледате пробваите я с други комутатор и бобина... И пак си мисля за пропуск на въздух някъде.. Свалете и огледаите големия маркуч и ако имате как маншоните (гумените ) на колектора (пукат се от задната страна)...
Такааа..., преди малко я огледах колата. Датчик Т на вода - ок, бубини - ок, не изглеждат пробили, не са напукани, нито изглеждат да са прехвърляли някаде по стойката на акомулатора. Не са окъсили вътре намотките - мерих ги, 12.5-13кОм вторичните и 2.0- 2.5 Ом на първичните. Колата сега си работеше ок, като момчето казва, че нямала мощност както преди. По всяка вероятност проблема с прекъсването е от изкипяването, защото колата се е пооправила след сляна на 2-3 бушона от тези които са под дебитомера, и изваждане и слагане на 3-те релета на същото място. По всяка вероятност причината, е че акомулатора е изкипял, а пък той е изкипял, защото колата презарежда - 14.4, на моменти 14.5..., вероятно регулатор. ;) Няма клеясали куплунзи нито на бубините, нито на комутаторите. ТПС-а също го премерих, дава си равномерна крива при отваряне от 0 до 100% без да накъсва или да "скача" съпротивлението. Веригата е хлабава и потраква, като несъм свалял капака, но като я натягаме малко по-нататък ще го отворим да видим дали всичко е на белези... :) Не съм я закачал на виза, че малко бързах и аз и той, но като рпавим веригата ще я видим. :)
AnastasKOSTOV-REX
14-02-2012, 19:38
Е така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де. :)
При отваряне на газта имам дори лек пад,но нищо над 4 бара дори и на лимит.А за помпата не се притеснявам,Валбро от Импреза ВРХ.
14,4-14,5 волта не е презареждане. точно толкова трябва да бъде в интерес на истината. а това че си мерил бобините с мултицет на съпротивление, не означава че са ок. налягането на бензина в рейката е константа независимо от оборотите и натоварването на двигателя.
mimouzunov
15-02-2012, 11:23
14,4-14,5 волта не е презареждане. точно толкова трябва да бъде в интерес на истината. а това че си мерил бобините с мултицет на съпротивление, не означава че са ок. налягането на бензина в рейката е константа независимо от оборотите и натоварването на двигателя.
За напрежението и за бобините съм съгласен.. Обаче за за налягането в рейката не! На ниски обороти когато вакума е май-силен в колектора в рейката налягането пада... Защо бензиновия регулатор има вакумче ааа :cheers:
За напрежението и за бобините съм съгласен.. Обаче за за налягането в рейката не! На ниски обороти когато вакума е май-силен в колектора в рейката налягането пада... Защо бензиновия регулатор има вакумче ааа :cheers:
налягането /разликата/ между колектора и бензиновата рейка е винаги едно и също. затова регулатора има вакумче. когато еку знае че бензина е с налягане винаги 3бара /примерно/ над това в колектора, може да сметне колко време да държи отворени инжекторите за да премине през тях нужното количество бензин.
:cheers:
mimouzunov
15-02-2012, 11:57
налягането /разликата/ между колектора и бензиновата рейка е винаги едно и също. затова регулатора има вакумче. когато еку знае че бензина е с налягане винаги 3бара /примерно/ над това в колектора, може да сметне колко време да държи отворени инжекторите за да премине през тях нужното количество бензин.
:cheers:
Ами не... При ниски обороти налягането в рейката пада, мерено е. Тогава регулатора не работи на 3 бара а на 2.5 примерно.. Фури знам, че е мерил налягането нека тои напише какво е било!
Идеята на регулатора е при празен ход на двигателя да понижава налягането в рейката а при по-високи обороти да го повишава соответно!
Furious 155
15-02-2012, 12:12
Ами не... При ниски обороти налягането в рейката пада, мерено е. Тогава регулатора не работи на 3 бара а на 2.5 примерно.. Фури знам, че е мерил налягането нека тои напише какво е било!
Идеята на регулатора е при празен ход на двигателя да понижава налягането в рейката а при по-високи обороти да го повишава соответно!
По данните в мануала за 8 клапановия мотор, дават налягането да е в границите 2.8-3.2 бара на празен ход, при изключен вакуум на регулатора - да.
И идеята на регулатора е винаги налягането в рейката да е постоянно спрямо това в колектора.
прав си. налягането в рейката СПАДА СПРЯМО АТМОСФЕРАТА. налягането в рейката спрямо колектора /където са инжекторите/ ВИНАГИ Е ЕДНО И СЪЩО за да може да се изчисли времето на инжекторите.
примерно имаш разреждане -0,5бара в колектора спрямо атмосферата. имаш налягане 3бара в рейката спрямо колектора. фактически налягането в рейката спрямо атмосферата е 2,5бара само че тая стойност ти е ненужна.
когато разреждането в колектора стане примерно -0,2бара, налягането в рейката спрямо него е 3 бара и фактически налягането в рейката спрямо атмосферата е 2,8бара.
налягане в рейката се мери като откачиш вакумния маркуч на регулатора. по този начин вече вериш разликата рейка-атмосфера, което независимо от оборотите и натоварването на двигателя ще си седи на 3 бара. /това с откачането го дават в мануала и стойностите които трябва да се измерят са цитираните по-горе от колегата/
mimouzunov
15-02-2012, 12:40
С две думи: откачаш вакумчето от клапана имаш все 3 бара... Закачаш го и налягането в рейката почва да варира (2.5-3 примерно).. Нали и аз това казвах ама по различен начин :cheers:
Сега друго имам да мисля, че малко "газов" проблем се появи... :ranting:
BuR7oNnN
15-02-2012, 15:06
Така,първо искам да благодаря на колегата Делян (Da_Fuse)за времето и вниманието което отдели да погледне колицата ... след като откачи всички кабели бубини комутатори дебитомер темп.датик остана само да натегнем веригата(когато се постопли) и съответно аз да си изчистя пак леглата на релетата щот още има киселина и вода (акумулатора изкипя преди 6 месеца...смятай) с контактен спреи ... иначе колата не прекъсва върви малко по добре (но не на 100 % гаранция) проблема с паленето си остава това е засега....
Относно паленето, преди малко се чухме с колегата и се разбрахме, след като изчисти МПХ да види как ще са нещата с паленето, и ако не се оправят (както за съжаление предполагам) , ще я закачим по-нататък да видим дали няма записана грешка от цялата галимация...
Относно паленето, преди малко се чухме с колегата и се разбрахме, след като изчисти МПХ да види как ще са нещата с паленето, и ако не се оправят (както за съжаление предполагам) , ще я закачим по-нататък да видим дали няма записана грешка от цялата галимация...
П.П. Зарядното напрежение не трябва да надвишава 14.2 в нормални условия! При темперетури под 0 градуса и напълно студен автомобил(когато и регулатора на алтернатора е студен) напрежението започва да се покачва като при -20 достига до 14.5 максимално. При загрелият двигател на колегата заряда трябва да си е в нормите за топло време 14.2 не повече. :)
Зарядния ТОК се променя в много широки граници и се измерва в А(ампер).Напрежението се измерва във V ( волт ).
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.