View Full Version : Възпламени се ДВГ
Добър вечер! Тази сутрин след 5я път запали колата и отидох до един приятел. Оставих я запалена, но работата на ДВГ от известно време е като на шевна машина! Както си работеше и изведнъж почна да пуши и да мирише на масло подадох леко газ и следващия момент ниско доло ДВГ се подпали...Изгасихме я извадих клемите на акумулатора и ме дръпнаха до блока. Понеделник ще отида на майстор и ще напишя какво точно е станало.
На един познат му се запали от ролката на компресора. При теб от нея страна ли ?
Ниско долу от страната на въздушния филтър.
Linkestis
11-02-2012, 21:50
Не ти върви с тази кола.... :(
ecotronic
11-02-2012, 21:58
Мерил ли си скоро компресия? От сдухан всмукателен клапан може да се получи такова нещо. Или от "пикаещ" инжектор. Или комбинация от двете.
Мерил ли си скоро компресия? От сдухан всмукателен клапан може да се получи такова нещо. Или от "пикаещ" инжектор. Или комбинация от двете.
:coolio::disgust:? Би ли обеснил тая сложна система ?
old alfist
13-02-2012, 09:54
Според мен някой остарял и напукан горивен маркуч е дал окончателно фира от студа или нещо друго по пътя на горивото, като съединение или магистрала.
ecotronic
13-02-2012, 10:18
:coolio::disgust:? Би ли обеснил тая сложна система ?
Когато един инжектор е позапушен, той не пулверизира горивото а го "плюе" и така известно количество бензин не постъпва в цилиндъра а се стича в колектора. Често пъти дори се усеща мирис на бензин. И така при определени обстоятелства насъбраното гориво може да се възпламени. Примерно от горещи газове, напуснали горивната камера през не-добре затварящ всмукателен клапан.
Когато един инжектор е позапушен, той не пулверизира горивото а го "плюе" и така известно количество бензин не постъпва в цилиндъра а се стича в колектора. Често пъти дори се усеща мирис на бензин. И така при определени обстоятелства насъбраното гориво може да се възпламени. Примерно от горещи газове, напуснали горивната камера през не-добре затварящ всмукателен клапан.
За смукателния клапан добре ама за стичането на бензин в колектора малко??? Как да стане? От запушен или по-скоро пикаещ инжектор както си го описал може да има невъзпламеняване в цилиндъра но да се стича на друго място освен в цилиндъра, ако наистина твърдиш това говориш лошо за познанията ти по ДВГ. :spell:
Запалването по-скоро е причинено от прегорял кабел някъде по инсталацията.
ecotronic
13-02-2012, 20:54
За смукателния клапан добре ама за стичането на бензин в колектора малко??? Как да стане? От запушен или по-скоро пикаещ инжектор както си го описал може да има невъзпламеняване в цилиндъра но да се стича на друго място освен в цилиндъра, ако наистина твърдиш това говориш лошо за познанията ти по ДВГ. :spell:
Запалването по-скоро е причинено от прегорял кабел някъде по инсталацията.
Прав си. Впредвид наклона на колекторнете тръби, няма как да потече към входа.
Прав си. Впредвид наклона на колекторнете тръби, няма как да потече към входа.
И не само наклона. Ще трябва да преодолее и насрещния вятър който понавява :)
digitalundgrd
14-02-2012, 11:31
Ето все пак и нагледно колектора с препикващия инжектор :)
Аве я стига с тоя инжектор - колата се е запалила от съвсем друго ;)
digitalundgrd
14-02-2012, 18:24
хахахах да бе то е ясно, че не е от него, но е хубаво нагледно да види за какви абсурди говори колегата с пикаещия инжектор ;)
Въпреки че колегата с пикаещия инжектор в случая най вероятно наистина греши не виждам някаква полза от вашето злорадство Четейки форума виждам че същият дава добре обосновани решения на проблеми и то с доказателства Повечето членове само гадаем и загатваме за решението на зададените проблеми а той единствен се мъчи да помогне и то с доказателства като снимки и подробна информация
digitalundgrd
15-02-2012, 00:05
Никой не злорадства. Понякога ти си мислиш, че "помагаш", а в същност правиш на някого "меча услуга". Или казано по друг начин, ако не си сигурен в нещо 99%, по-добре замълчи ;) Особено така по форума, нито някой от тук е огледал колата на живо, нито дори на снимка...Само си гадаем и хвърляме боб.
В този ред на мисли, аз току що хвърлих боба. Провери си как ти е дъчковия филтър, може да се е задръстил и от там да връща гориво, което да се стича и възпламенява...
Колата няма течове! Кората която е под ДВГ с времето по нз какви причини е омазнена и най-вероятно от снега където съм спрял се е претиснала към колекторите.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.