PDA

View Full Version : Възпламени се ДВГ



svrusev
11-02-2012, 20:53
Добър вечер! Тази сутрин след 5я път запали колата и отидох до един приятел. Оставих я запалена, но работата на ДВГ от известно време е като на шевна машина! Както си работеше и изведнъж почна да пуши и да мирише на масло подадох леко газ и следващия момент ниско доло ДВГ се подпали...Изгасихме я извадих клемите на акумулатора и ме дръпнаха до блока. Понеделник ще отида на майстор и ще напишя какво точно е станало.

Dob4i
11-02-2012, 21:13
На един познат му се запали от ролката на компресора. При теб от нея страна ли ?

svrusev
11-02-2012, 21:15
Ниско долу от страната на въздушния филтър.

Linkestis
11-02-2012, 21:50
Не ти върви с тази кола.... :(

ecotronic
11-02-2012, 21:58
Мерил ли си скоро компресия? От сдухан всмукателен клапан може да се получи такова нещо. Или от "пикаещ" инжектор. Или комбинация от двете.

Bobo
13-02-2012, 02:49
Мерил ли си скоро компресия? От сдухан всмукателен клапан може да се получи такова нещо. Или от "пикаещ" инжектор. Или комбинация от двете.

:coolio::disgust:? Би ли обеснил тая сложна система ?

old alfist
13-02-2012, 09:54
Според мен някой остарял и напукан горивен маркуч е дал окончателно фира от студа или нещо друго по пътя на горивото, като съединение или магистрала.

ecotronic
13-02-2012, 10:18
:coolio::disgust:? Би ли обеснил тая сложна система ?
Когато един инжектор е позапушен, той не пулверизира горивото а го "плюе" и така известно количество бензин не постъпва в цилиндъра а се стича в колектора. Често пъти дори се усеща мирис на бензин. И така при определени обстоятелства насъбраното гориво може да се възпламени. Примерно от горещи газове, напуснали горивната камера през не-добре затварящ всмукателен клапан.

oem
13-02-2012, 17:03
Когато един инжектор е позапушен, той не пулверизира горивото а го "плюе" и така известно количество бензин не постъпва в цилиндъра а се стича в колектора. Често пъти дори се усеща мирис на бензин. И така при определени обстоятелства насъбраното гориво може да се възпламени. Примерно от горещи газове, напуснали горивната камера през не-добре затварящ всмукателен клапан.

За смукателния клапан добре ама за стичането на бензин в колектора малко??? Как да стане? От запушен или по-скоро пикаещ инжектор както си го описал може да има невъзпламеняване в цилиндъра но да се стича на друго място освен в цилиндъра, ако наистина твърдиш това говориш лошо за познанията ти по ДВГ. :spell:

Запалването по-скоро е причинено от прегорял кабел някъде по инсталацията.

ecotronic
13-02-2012, 20:54
За смукателния клапан добре ама за стичането на бензин в колектора малко??? Как да стане? От запушен или по-скоро пикаещ инжектор както си го описал може да има невъзпламеняване в цилиндъра но да се стича на друго място освен в цилиндъра, ако наистина твърдиш това говориш лошо за познанията ти по ДВГ. :spell:

Запалването по-скоро е причинено от прегорял кабел някъде по инсталацията.

Прав си. Впредвид наклона на колекторнете тръби, няма как да потече към входа.

oem
14-02-2012, 10:48
Прав си. Впредвид наклона на колекторнете тръби, няма как да потече към входа.

И не само наклона. Ще трябва да преодолее и насрещния вятър който понавява :)

digitalundgrd
14-02-2012, 11:31
Ето все пак и нагледно колектора с препикващия инжектор :)

Bobo
14-02-2012, 14:51
Аве я стига с тоя инжектор - колата се е запалила от съвсем друго ;)

digitalundgrd
14-02-2012, 18:24
хахахах да бе то е ясно, че не е от него, но е хубаво нагледно да види за какви абсурди говори колегата с пикаещия инжектор ;)

iveli
14-02-2012, 20:21
Въпреки че колегата с пикаещия инжектор в случая най вероятно наистина греши не виждам някаква полза от вашето злорадство Четейки форума виждам че същият дава добре обосновани решения на проблеми и то с доказателства Повечето членове само гадаем и загатваме за решението на зададените проблеми а той единствен се мъчи да помогне и то с доказателства като снимки и подробна информация

digitalundgrd
15-02-2012, 00:05
Никой не злорадства. Понякога ти си мислиш, че "помагаш", а в същност правиш на някого "меча услуга". Или казано по друг начин, ако не си сигурен в нещо 99%, по-добре замълчи ;) Особено така по форума, нито някой от тук е огледал колата на живо, нито дори на снимка...Само си гадаем и хвърляме боб.

В този ред на мисли, аз току що хвърлих боба. Провери си как ти е дъчковия филтър, може да се е задръстил и от там да връща гориво, което да се стича и възпламенява...

svrusev
15-02-2012, 17:48
Колата няма течове! Кората която е под ДВГ с времето по нз какви причини е омазнена и най-вероятно от снега където съм спрял се е претиснала към колекторите.