View Full Version : Проблем !!! 2.4 жтд , лампа масло :(
Имам 166-ца 2.4 жтд от около 2 седмици, колата се държи добре доло горе , един път преди около седмица след покарване около час на загряла кола, като спрях на място и почна да ми псисветва маслото... като подам газ спира но в тихите обороти си примигва.. вдигнах пръчката да видя дал има масло и сичко там си е ок... та обадих се аз на човека дето я взех талигата, и той ми каза че му се случвало чат пат тая примигваница, но майсторите му го били успокойли че това било заради някакъв издал багажа датчик, и освен да те дразни че мига нищо не можело да се повреди... Сега преди малко пак на загряла кола пак ми запримига (2 пъти за 2 седмици).. Та дали е така безобидно както са му казали на човека или си е притеснително?? прави ми впечатление че докато загрее в промеждутака м-ду 1500-2000 оборота, се чува като потропване откъм мотора... след като загрее изчезва :hi_temerature: ... та колеги дайте мнение... ако отида на диагностика ще покаже ли нещо ??
Jivko7777
13-02-2012, 00:37
едва ли ще е датчика...
Имам 166-ца 2.4 жтд от около 2 седмици, колата се държи добре доло горе , един път преди около седмица след покарване около час на загряла кола, като спрях на място и почна да ми псисветва маслото... като подам газ спира но в тихите обороти си примигва.. вдигнах пръчката да видя дал има масло и сичко там си е ок... та обадих се аз на човека дето я взех талигата, и той ми каза че му се случвало чат пат тая примигваница, но майсторите му го били успокойли че това било заради някакъв издал багажа датчик, и освен да те дразни че мига нищо не можело да се повреди... Сега преди малко пак на загряла кола пак ми запримига (2 пъти за 2 седмици).. Та дали е така безобидно както са му казали на човека или си е притеснително?? прави ми впечатление че докато загрее в промеждутака м-ду 1500-2000 оборота, се чува като потропване откъм мотора... след като загрее изчезва :hi_temerature: ... та колеги дайте мнение... ако отида на диагностика ще покаже ли нещо ??
Бате закачваш уреда с стрелката и той ти казва какво и кога,как и защо!!!
Щом потропва не е на келепир!!!
Ivo Rossi
13-02-2012, 02:36
Колега може да е маслена помпа виж тук http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=66538&page=2 може нещо да ти е от полза...
Както ти е писал Тошко в сервиза ти закачат манометър и се вижда дали е датчика или има проблем в мотора ;)
Кофти ама съм малко зле с парата в момента.. и немам възможноста да обикалям сервизите и секи различни диагнози да поставя... пне тука у великата "Дружба" дето живея нз дали има майстор на който да се доверя... та ще ти се обадя при вас да запиша час да я огледата талигата ми.... само ако ми драснеш на л.с. какво да си подготвя за прегледа и една хубава диагностика :)
alfa156jtd
13-02-2012, 14:37
Колега,провери меката връзка на маслото ,двигател-маслен радиатор с времето започва да пропуска масло.
Ето това се случи с мен http://www.clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67032 Не ти го пожелавам,но тази лампа не я пренебрегвай в никакъв случай и задължително отиди да я погледнат.При мен беше късно но при теб може и да има спасителен вариант ако проблема се отстрани навреме:(
мале каро четох темата ти колега :Х ... в такова полужение съм в момента че ако и аз съм за там (защото симптомите са същите) нз дали колата ще мръдне от пред блока за 2012 ... и като гледам снимката дето си сложил на аватара си още поече се здухвам :)
За голямо мое съжаление май и моята колица отива по стъпните на колегата по-горе...
Майстора ми се обади преди малко и ми каза че колата на 70 градуда , паднало налягането на маслото на 0,5 !!! варианти 2
или помпа, сонда
или лагери :sickness: а бачкам за 600 лв на месец... ще ми се извие свят !!! :((((
ecotronic
24-02-2012, 16:45
За голямо мое съжаление май и моята колица отива по стъпните на колегата по-горе...
Майстора ми се обади преди малко и ми каза че колата на 70 градуда , паднало налягането на маслото на 0,5 !!! варианти 2
или помпа, сонда
или лагери :sickness: а бачкам за 600 лв на месец... ще ми се извие свят !!! :((((
Колкото и неприятно да звучи, ако причината не е в помпата или смукателя (което е по-малко вероятното), нещата отиват към лагери.
Така и така ще отваряте картера най-малкото заради проверката на смукателя, тогава общо взето лесно ще се провери и състоянието на лагерите. Или поне на биелните.
Имай напредвид нещо важно:
Ако сега не вземеш нужните мерки, впоследствие ремонтът може да ти излезе доста по-скъп.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.