Log in

View Full Version : Сега пък не гасне...



Dob4i
13-02-2012, 14:55
Здравейте колеги ! Е*аси колата, първо гаснеше , после не палеше и сега накрая не иска да гасне :)
Проблема е, че след като върна ключа колата работи още 3-4 секунди. Понякога след тези секунди гасне нормално, а друг път започва да притриса и чак тогава гасне. Записва грешка P1617 - нещо от сорта fuel pressure regulator. Чистя грешката, паля колата няма проблеми, налягането е в норма, нищо подозрително няма. Загася ли колата при следващия чек пак записва тази грешка. Не я бях карал доста време, но за последно като я карах, нямаше този проблем. Бях чувал, че имало някакъв вакум за гасене, възможно ли е от него или нещо друго. За първо време ще пробвам с друг регулатор, ама ме съмнява да е от него. Някакви идеи ?

ЕДИТ: Гасненето и проблемното палене съм ги оправил отдавна. Да не си помисли някой, че сега проблема е и 3-те. Колата само не гасне...

skyplex
13-02-2012, 15:35
Здравейте колеги ! Е*аси колата, първо гаснеше , после не палеше и сега накрая не иска да гасне :)
Проблема е, че след като върна ключа колата работи още 3-4 секунди. Понякога след тези секунди гасне нормално, а друг път започва да притриса и чак тогава гасне. Записва грешка P1617 - нещо от сорта fuel pressure regulator. Чистя грешката, паля колата няма проблеми, налягането е в норма, нищо подозрително няма. Загася ли колата при следващия чек пак записва тази грешка. Не я бях карал доста време, но за последно като я карах, нямаше този проблем. Бях чувал, че имало някакъв вакум за гасене, възможно ли е от него или нещо друго. За първо време ще пробвам с друг регулатор, ама ме съмнява да е от него. Някакви идеи ?

Аз имах същия проблем не можех да я изгася... Само, че моя проблем идваше от акумулатора който беше слаб... и бъгваше стартера. Както сам каза не си я карал от много време, защо не пробваш с друг акумулатор?

RUSEV-BGR
13-02-2012, 21:12
Колега от регулатора на налягането е-има стружки и заяжда!Приготви се за сериозен ремонт по горивната система!Получава се от кофти нафта!Дано не си наливал от туби!

Dob4i
13-02-2012, 21:41
Не съм наливал неизвестна нафта. Какво ще рече сериозен ремонт и как така ще има стружки ?

Bobo
14-02-2012, 00:44
Получава се и от износен и/или менте регулатор често ;) без да има никви стружки :) Също се получава и от специфична отечка към еку-то и от прецакан "таралеж" на контактния ключ ;)

Dob4i
15-02-2012, 18:26
Утре ще сменя регулатора, но до последно си работеше добре. Колата в движение няма никакви проблеми, равномерни обороти, върви нормално. Грешката я записва само при изгасяне на мотора. Регулатора е бош с филтърче... Когато я палих последния път, зор запали, ама заради слаб акумулатор. Утре и него ще заредя да не би той да е виновника, както е споменал колегата. Бобо едно въпросче: на празен ход на колко % трябва да работи регулатора, доста рових но не намерих отговор ?

rusiq86
15-02-2012, 18:45
До колкото си спомям на моята 156-ца работи на 302 бара някъде... нз дали са сходни нещата, но предполагам. Над 300 си е густо!

Dob4i
17-02-2012, 16:26
Благодаря на всички за вниманието и съветите. Смених регулатора и колата почна да изгасва както трябва. Стария регулатор нямаше никакви мръсотии, нито стружки. Предполагам, че сигурно вътре се е позацапал и е задържал клапана. Мога ли по някакъв начин да го почистя, че с него колата студена работеше по-добре ?

rusiq86
17-02-2012, 19:32
Ако има цедка, май я махаха или отрязваха...някой, който го е правил да сподели. И виж гумичките как са. Ако трябва ги смени 10 лв са мисля в Бош магазини ги има ремонтни комплекти!

Dob4i
17-02-2012, 19:48
Сложих гумичките от този дето махнах - на него ги сменях преди няколко месеца и са в добро състояние. Мислех си да го потопя примерно в спирт или ВД(само металната част) и после на компресора да издухам всичко. Ем в краен случей ще махна и цедката, то така или иначе ако не се оправи след почистването ще се хвърля...

didod
18-02-2012, 10:54
Ако го топиш, нека бъде коресилин. И не махай цедката.

Dob4i
28-02-2012, 21:40
От като писах, че съм сменил регулатора до днес имах 20-30км градско и нямах проблеми. Днес покарах повечко около извънградско и преди малко с другия регулатор колата пак трудно изгасна, и записа същата грешка. След това няколко пъти палих гасих и всичко беше нормално. Някакви идеи, тази кола неспира със странните си проблеми.

old alfist
28-02-2012, 22:06
Аз съм за версията с некачественото гориво.

Dob4i
28-02-2012, 22:30
Днес я напълних до горе преди да тръгна. Като свърши ще сменя нафтата, да пробвам, дано от нея да прави така. Смятам да сменя горивния филтър нищо, че е на 7000км,

Bobo
28-02-2012, 22:48
Днес я напълних до горе преди да тръгна. Като свърши ще сменя нафтата, да пробвам, дано от нея да прави така. Смятам да сменя горивния филтър нищо, че е на 7000км,

А ти с какъв смени регулатора?

Mury
29-02-2012, 14:22
От като писах, че съм сменил регулатора до днес имах 20-30км градско и нямах проблеми. Днес покарах повечко около извънградско и преди малко с другия регулатор колата пак трудно изгасна, и записа същата грешка. След това няколко пъти палих гасих и всичко беше нормално. Някакви идеи, тази кола неспира със странните си проблеми.
Я провери и кабелите до регулатора,имал съм такъв случай на Стило :Lkingsmiley::Lkingsmiley::Lkingsmiley:

Dob4i
29-02-2012, 18:19
Тя и на мойта преди време това й беше проблема като изгасваше - неправеше хубав контакт буксата с регулатора. Днес почна и оборотите пак да мени тресеше и си почистих стария(с цедката) и го смених, заедно с всичките уплътнения(нови) и за момента се държи нормално. На стария ми направи впечатление, че големия О пръстен беше накъсан и имаше някаква малка стружка увита на оста между другите 2 уплътнения. Май проблема ще е по-сериозен.

alfageorgi
29-02-2012, 18:36
Пич я си смени горивния филтър за проба.Тука на един приятел ланчата му правеше същия номер, смени филтъра и край всичко се оправи.

RUSEV-BGR
29-02-2012, 19:18
Колега от регулатора на налягането е-има стружки и заяжда!Приготви се за сериозен ремонт по горивната система!Получава се от кофти нафта!Дано не си наливал от туби!


Тя и на мойта преди време това й беше проблема като изгасваше - неправеше хубав контакт буксата с регулатора. Днес почна и оборотите пак да мени тресеше и си почистих стария(с цедката) и го смених, заедно с всичките уплътнения(нови) и за момента се държи нормално. На стария ми направи впечатление, че големия О пръстен беше накъсан и имаше някаква малка стружка увита на оста между другите 2 уплътнения. Май проблема ще е по-сериозен.

Почни от резервоара като го отвориш ще останеш неприятно изненадан от стружките които ще видиш вътре-трябва да го почистиш идеално!Нов филтър и от тук насетне добавяй двутактово масло!Производителя при такива случаи препоръчва замяна на цялата горивна система от до включително и нов резервоар!

Bobo
29-02-2012, 19:59
Почни от резервоара като го отвориш ще останеш неприятно изненадан от стружките които ще видиш вътре-трябва да го почистиш идеално!Нов филтър и от тук насетне добавяй двутактово масло!Производителя при такива случаи препоръчва замяна на цялата горивна система от до включително и нов резервоар!

Кво лине съм виждал досега в резервоари ма стружки не съм!

Ivo Rossi
01-03-2012, 09:06
Кво лине съм виждал досега в резервоари ма стружки не съм!
:bowdown::thumbup::respect:

Dob4i
03-03-2012, 20:09
От последния път, като почистих регулатора, минах 300км и тогава сложих 2т масло. Работата на мотора утихна значително. Днес, след още 600км минати пак трудно загасна единия път и менеше обороти пак. Свалих горивния филтър прецедих го 3 пъти и излязоха малко прашинки. Някои от тях бяха метални, но бяха много дребни и малко(пробвах със силен магнит). Сложих пак стария филтър понеже несъобразих, че е празник днес и нямаше откъде да купя. Почистих пак регулатора и колата пак добре започна да работи. Налях нафта(друга) и пак сложих 2т масло. Ако пак ми направи чатмака явно ще е проблем с гнп-то така си ги мисля нещата. Чудя се защо тези прашинки са железни, а не бронзови, каквито бях чел, че са буталата на гнп-то, ако са от него.