PDA

View Full Version : Проблем със стоп - свети и без ключ в контакта!



direktor
13-02-2012, 21:07
Днес заключих колата и гледам третия стоп продължава да си свети! Странна работа! Откачих акумулатора да не се изтощава. Каква може да е причината? Някой имал ли е такъв проблем?

Linkestis
13-02-2012, 21:41
Първо се насочи към шлауха от багажника към купето.Съвсем нормално е след разтопяването на стъклото там да се задържа вода която замръзва.От там се получава и "чупенето" на кабелите.След това ако няма проблем се насочи към клюкарки ,релета и тем подобни.

direktor
13-02-2012, 21:47
Шлауха към багажника го гледах, но май не е от него. Чудя се да не би проблема да е в таблото за светлините. Ще я закарам на майстор утре да видим

Linkestis
13-02-2012, 21:55
Гледал си го ама как?
Разряза ли го от край до край да провериш кабелите?
Щото ако си го стискал и гледал за скъсано,няма да видиш нищо.Иначе не е изключено да имаш друг проблем.Просто този вариант е най-удачен за теб :) да е прекъснат кабела...

ecotronic
13-02-2012, 22:15
Днес заключих колата и гледам третия стоп продължава да си свети! Странна работа! Откачих акумулатора да не се изтощава. Каква може да е причината? Някой имал ли е такъв проблем?

Вдясно от таблото с предпазителите има зелена пластмасова кутия. Изключи конектор "E". Ако не угасне стопът, търси причината в нарушена изолация на кабел. Ако угасне , търси причина заради която на 8 - ми пин на този конектор излизат 12 V. Може да има залепнало реле или изгорял транзистор.

iveli
13-02-2012, 22:18
Колега аз имах такъв проблем но с десният стоп Оказа се проблем в клюкарката Сменя се част която струва два три лева но трудно се намира Има писано някъде как точно се казва тая част Нещо от сорта транзистор резистора Това нещо изгаря отворено или затворено В единият случай съответният стоп не свети въобще а в другият свети постоянно

Bobo
14-02-2012, 00:43
Вдясно от таблото с предпазителите има зелена пластмасова кутия. Изключи конектор "E". Ако не угасне стопът, търси причината в нарушена изолация на кабел. Ако угасне , търси причина заради която на 8 - ми пин на този конектор излизат 12 V. Може да има залепнало реле или изгорял транзистор.

Реле няма - транзистора е възможната причина ;)