PDA

View Full Version : Сваляне на всмукателен колектор



kemakoz
16-02-2012, 05:55
Здравете колеги трябва да свалям алтернатора на мойта 145 1.4 Т.С. и до колкото четох из форума става като се махне всмукателния колектор обаче тука идва и моят въпрос как се сваля тоя колектор и кви са тънкостите дайте съвети :help: :hitbycupid:

oem
16-02-2012, 09:10
По-лесно е да махнеш полуоската и да си го измъкнеш отдолу. Иначе колектора има два болта от долната си част, махаш сите кабели от него и гумените съединения и го сваляш.

Rado145QV
16-02-2012, 09:43
Ако правиш ремонт на полеви условия по добре махни колектора хем и по лесно ще развиеш болтовете на алтернатора,но внимаваи с горния болт има една дебела шаиба между динамото и планката не я ли сложиш на точното място като стягаш динамото ще спукаш корпуса му.Успех

didko_boy
16-02-2012, 17:06
и да откачиш акумулатора преди всичко останало

sp_romeo1
18-02-2012, 12:28
Аз пък съм сигурен че алтернатора на 1.4 ТС излиза покрай полуоската,без да я сваля.Само обтегача на ремъка и от там...

oem
18-02-2012, 13:28
Аз пък съм сигурен че алтернатора на 1.4 ТС излиза покрай полуоската,без да я сваля.Само обтегача на ремъка и от там...

За псувните дето ще изпсува, по-добре да си откачи полуоската.

didko_boy
18-02-2012, 14:39
За псувните дето ще изпсува, по-добре да си откачи полуоската.

ако е на подемник или канал няма да псува не се маха полуоска ! ако е пред блока най добре да свали колектора

Tonimir
19-02-2012, 20:01
на моята 155ца съм и свалял алтернатора, само с откачането на ауспуха от изпускателния колектор и откачането на задния тампон на двигателя!

След като се освободи ауспуха и се махни планката с тампона, освобождава се място. И тук идва тънкия момент, просто след като се откачи алтернатора, за да излезе трябва малко да се напъни двигателя отзад, нагоре. Освобождава се малко пространство, който е достатъчно за да падне алтернатора (с малко разместване).
Става само в канал/подемник и не крия факта, че псувни и малко нерви ще са нужни! Но факт, че по този начин се разглобява най малко.

На 1.4 тс трябва да е още по-лесно, тъй като отдолу предполагам има мааалко повечко пространсво отдолу зад мотора.