PDA

View Full Version : Проблем с антифриза



pino77
16-02-2012, 17:18
:help:Привет,колеги имам странен проблем.Преди 2-3 дни проверих антифриза и се оказа,че трябва да долея.Днес след като долях видях,че е станал на боза,погледнах щеката за масло почти суха.Долях и масло.След 10км. каране мотора работи нормално,не тропа и незагря повече от 90градуса.И да се върнем към антифриза-като проверих казанчето беше топъл,проточих го с маркуч от долу беше чист с лек оттенък на кафяви петна,а на повърхността около 2 сантиметра има шоколадов каймак.Колата съм я спрял за момента,ако някои знае за проблема,Моля за съвет.Благодаря Ви!

Furious 155
16-02-2012, 17:28
:help:Привет,колеги имам странен проблем.Преди 2-3 дни проверих антифриза и се оказа,че трябва да долея.Днес след като долях видях,че е станал на боза,погледнах щеката за масло почти суха.Долях и масло.След 10км. каране мотора работи нормално,не тропа и незагря повече от 90градуса.И да се върнем към антифриза-като проверих казанчето беше топъл,проточих го с маркуч от долу беше чист с лек оттенък на кафяви петна,а на повърхността около 2 сантиметра има шоколадов каймак.Колата съм я спрял за момента,ако някои знае за проблема,Моля за съвет.Благодаря Ви!
Гарнитура на главата на двигателя.
Минахме го тоя филм. С годините изгниват и налягането на маслото е по-голямо от това в охладителната система и в антифриза навлиза масло.
При мен беше близо литър маслото в антифриза и става на боза, като се пресече маслото.
Съветът ми е да не я караш, докато не се ремонтира.

Има и един малъв вариант от оплътнител на риза на двигателя да е станал пак този ефект, но обикновенно е от гарнитурата на главата.
Като свалите главата ще си проличи от кое е.

MUROMAN
16-02-2012, 17:36
Честито Пино.:???:
Ванката ти го е написал.
Аз я карах около месец така ,нямаше ядове.
И аз го брах този яд,Пламен от Нови Хан ми прави колата.
Ремонт и части оренировъчно-350-400лв. :wierdo:

Milcho
16-02-2012, 19:29
И от мен честито за гарнитурката на главата.И на брата алфата го направи този номер преди 4 месеца и сега е след пълна ревизия на главата(гумичките излизаха на парчета,че бяха на кокал),гарнитура Wiktor Reinz,обслужващи ремъци,ролка Ина,термостат Вернет,водна помпа Graf...и вече мотора работи перфектно,като за всичко,части и труд отидоха 600-650лв.И от България до Холандия е изгорила само 1л масло:bad_evil:,ама то немските магистрали са объркали работата-700-800км с 150-160км/час,а и маслото беше на 8000км.Инъче разход на бензин в Румъния със 90-100км/час е минала 700км с 43л. бензин,което е среден разход 6,14л.,а Германия е дала 9-9,5л.:drive:

pino77
17-02-2012, 09:08
Благодаря колеги!колата днес отива в сервиз:stretcher: